Video: Politie doet inval in loods Lottum, persoon opgepaktquote:
Er is ook een lul van RTL die zo heet.quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
@:maxi-mus er heet iemand in een programma met Britt Dekker "Durkje". Frieslandgod.
Ik ga even thee drinken als je het niet erg vindtquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Er is ook een lul van RTL die zo heet.
Drink jij wel eens bier, KingRolo?quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga even thee drinken als je het niet erg vindt
te bitter voor mijquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Drink jij wel eens bier, KingRolo?
Dit gaat vooralsnog bijzonder goed.quote:Op vrijdag 23 april 2021 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weinig zon nog in mijn tuin dus heb de verwarmer maar aangezet, maar verder hetzelfde plan makker
De nieuwe Yannick is uit. @fetX moet ook maar even kijken in Keukenkampioen topic.quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit gaat vooralsnog bijzonder goed.
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 23 april 2021 23:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe Yannick is uit. @:fetx moet ook maar even kijken in Keukenkampioen topic.
Ter info.
Leugensquote:Op vrijdag 23 april 2021 18:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen als @:elan steunen hem financieel
Huh alweer een vette hap.quote:
Ik denk dat ik de Braddie logica te pakken heb. Zolang je er geen extra zout of saus bij doet dan is het gezondquote:
En een pizaatje is gezonder dan pizzaquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de Braddie logica te pakken heb. Zolang je er geen extra zout of saus bij doet dan is het gezond
Bekeken. Prima post. Terechte note (niet zelf gegeven).quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:09 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe FOK!Note is uit
@:Zipportal @:lenny_leonard @:caland
Ongepolijst @:Scrummie de waarheid verteld in VBL.
Rectificatie: ik vertelde @onlogisch de waarheid volgens mij en niet @Scrummie .quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bekeken. Prima post. Terechte note (niet zelf gegeven).
Mention alert kapot.quote:
En dan kun je er ook gelijk twee nemen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En een pizaatje is gezonder dan pizza
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOPSHOW
Gewoon een fysiek compliment. Om dat nu meteen aanranding te noemenquote:Op zaterdag 24 april 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Zou @:JR-Style-93 Tamara sympathiek willen aanranden? #dtv
quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:25 schreef MC-Morgan het volgende:
@:CocoWat leuk, een smiley zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOPSHOW![]()
Oh, vandaar ook de note. Onlogisch wordt nogal mad als iemand hem aanpakt.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rectificatie: ik vertelde @:onlogisch de waarheid volgens mij en niet @:Scrummie .
Tot waar ik het mocht lezen was het slechts goed voor haar snelheid en conditie geen idee of het totaal escaleert in het primium gedeelte.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Leuk meisje.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 24 april 2021 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot waar ik het mocht lezen was het slechts goed voor haar snelheid en conditie geen idee of het totaal escaleert in het primium gedeelte.
Je kan 3mmc ook beter bommen dan snuivenquote:Op zaterdag 24 april 2021 12:16 schreef Caland het volgende:
Godnondeju, vannacht zo mijn neus volgedouwd dat ik denk dat ik na die test straks op de gedwongen opname zit
Stukje bilquote:Op zaterdag 24 april 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Geen foto's van de derriere in het artikelquote:Op zaterdag 24 april 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Bericht van Chrisaids bekeken?quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn Twitter app heeft aids.
Einde mededeling.
quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:25 schreef MC-Morgan het volgende:
@:CocoNu maar hopen dat Heerenveen niet zo negatief isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOPSHOW
Mevrouw mag ik jou rijden?quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nee hoor. Ik smeer mensen gewoon graag een note aanquote:Op zaterdag 24 april 2021 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, vandaar ook de note. Onlogisch wordt nogal mad als iemand hem aanpakt.
Lekker bezig maat.quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik smeer mensen gewoon graag een note aan
In COR kreeg ik hier pas nog een note voorquote:Op zaterdag 24 april 2021 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig maat.
[ afbeelding ]
Hier wordt met 2 maten gemeten.quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In COR kreeg ik hier pas nog een note voor
Erg jammer.quote:Op zaterdag 24 april 2021 12:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen foto's van de derriere in het artikel
Wauw Niels!quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
Vanochtend gewerkt, nu DRIE dagen vrij
Jeetje Niels!quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:11 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.
[ twitter ]
@:onlogisch @:Wereldgozer
Tja.quote:In de omgeving stonden tientallen hulpverleners, waaronder de brandweer van Alblasserdam en Papendrecht
Ik wilde je net een DM sturen wat een puinhoop ik van een post had gemaakt. Gelukkig zit je er boven op maatquote:
@GGMMquote:Vastgezet door BradgeTV
BradgeTV
55 minuten geleden
Dankzij een gulle gever is er vanavond wel een food review! Naar zijn keuze. Dat belooft wat
Topnieuwsquote:
Hier ook pas woensdag weer wat doen, heerlijkquote:Op zaterdag 24 april 2021 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
Ben zelf onderweg. Hopelijk past die wattenstaaf wel, heb natuurlijk een kleinere neus dan de gemiddelde bezoeker van die ufoquote:Op zaterdag 24 april 2021 13:50 schreef Caland het volgende:
De uitslag van jouw Sneltest op 24 april 13:00 uur is negatief. Er kon geen infectie worden aangetoond.
Testresultaat: Negatief
Toegang
Met een negatieve testuitslag kun je toegang krijgen tot je activiteit. Voor toegang heb je de volgende dingen nodig:
Jouw identiteitsbewijs
Eventueel een toegangskaartje
Jouw testbewijs
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Ah mevrouw wil een boekje verkopen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Net als Anne Frank @Slobeendquote:Op zaterdag 24 april 2021 18:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ah mevrouw wil een boekje verkopen.
https://www.publiekplein.(...)jl-tamara-helpt-jou/
quote:Op zaterdag 24 april 2021 18:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ah mevrouw wil een boekje verkopen.
https://www.publiekplein.(...)jl-tamara-helpt-jou/
Ik was bij het gelredome vanmiddag, was uiteindelijk nog gezellig ook. Stonden alleen maar Feyenoorders in die rijquote:Op zaterdag 24 april 2021 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben zelf onderweg. Hopelijk past die wattenstaaf wel, heb natuurlijk een kleinere neus dan de gemiddelde bezoeker van die ufo
Wanbeleid ten top waarbij je je eigen supporters gewoon keihard naait.quote:Op zaterdag 24 april 2021 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was bij het gelredome vanmiddag, was uiteindelijk nog gezellig ook. Stonden alleen maar Feyenoorders in die rij![]()
@:yats
Godverdomme zoveel vrolijkheid in het begin kan ik niet aan. Niet verder gekekenquote:Op zaterdag 24 april 2021 21:16 schreef Zipportal het volgende:
@:de_kraam @:ggmm @:caland @:wereldgozer @:elan @:derest
Geen mention, derhalve niet gekeken.quote:Op zaterdag 24 april 2021 21:16 schreef Zipportal het volgende:
@:de_kraam @:ggmm @:caland @:wereldgozer @:elan @:derest
Jij snapt het maatquote:Op zaterdag 24 april 2021 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
Vuile racist Braddie breekt de stokjes doormidden.
De zout is heel sausquote:Op zaterdag 24 april 2021 21:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Godverdomme zoveel vrolijkheid in het begin kan ik niet aan. Niet verder gekeken
Uitschrijven? Tijd voor een bad standing.quote:Op zaterdag 24 april 2021 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Die video's van braddie zijn wel genot beter dan DSI en/of al die otter videos.
ik schrijf me graag permanent in de mentionlijst @:ggmm @:zipportal @:lenny_leonard @:coco
Deel je persoonlijke problemen hier niet aub.quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:23 schreef AFCNiels het volgende:
Kent iemand het programma "de verraders"?
Dit is totaal geen persoonlijk probleem. Ik zag alleen dat iedereen op twitter boos is op ene Samantha omdat die iemand verraden had in een programma dat "de verraders" heet. Dit vond ik nogal raar, het lijkt me dat die Samantha dan als enige het programma begrepen heeft.quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deel je persoonlijke problemen hier niet aub.
Jaquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:23 schreef AFCNiels het volgende:
Kent iemand het programma "de verraders"?
Dit lijkt me een programma waar @onlogisch naar kijkt.quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is totaal geen persoonlijk probleem. Ik zag alleen dat iedereen op twitter boos is op ene Samantha omdat die iemand verraden had in een programma dat "de verraders" heet. Dit vond ik nogal raar, het lijkt me dat die Samantha dan als enige het programma begrepen heeft.
Kijk liever naar de opengesperde kut van je moeder.quote:Op zondag 25 april 2021 00:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit lijkt me een programma waar @:onlogisch naar kijkt.
wtfquote:Op zondag 25 april 2021 00:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk liever naar de opengesperde kut van je moeder.
nou nouquote:Op zondag 25 april 2021 00:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk liever naar de opengesperde kut van je moeder.
moet jij wetenquote:Op zondag 25 april 2021 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, om half 1 op een zaterdag ben ik meestal nog wel wakker
Het is zondag.quote:Op zondag 25 april 2021 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, om half 1 op een zaterdag ben ik meestal nog wel wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |