Oh dat zou ook kunnenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik meende Gelderland...
Dat is precies wat ik bedoelde: er viel met de simpele en korte testjes die zijn uitgevoerd niets / niet veel te ruiken op dat moment en daardoor werd gelijk geconcludeerd dat het dan sporadische overlast betreft die je maar van de buren te dulden hebt. De bewoners gaven duidelijk aan dat de kooklucht ook niet altijd te ruiken was. Misschien was dat tijdens het bezoek van de Rijdende Rechter ook wel zo en dat zegt dus niets over de overlast die zij anders wel ervaren. Misschien is de lucht dan wel niet om te harden en betreft het daarmee ook geen overlast meer die je van je buren te dulden hebt.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:52 schreef Gia het volgende:
Daar heeft Reid toch iets over gezegd: dat dit overlast is die je als buren maar te dulden hebt.
Net als blaadjes van de bomen.
Zou jij die buurvrouw begluren?quote:
Ik ben een psychopaat die puppy's martelt en 's nachts de hele buurt wakker houdt met keiharde Duitse marsmuziek, maar zo ben ik nou eenmaal. Mensen moeten me maar nemen zoals ik ben.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:09 schreef JJ76 het volgende:
Ik reageer gewoon af en toe aso, maar dat moet je niet erg vinden, zo ben ik gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |