Ja. Ronde teruggeven dus.quote:
quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Ronde teruggeven dus.
Ik ga wielrennen kijken
2 uur tenzij dat inmiddels veranderd is.quote:Op zondag 18 april 2021 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende: Wat is de maximale tijd die een race mag duren? 3 uur of 4 uur?
Niet echt.quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef tralalala het volgende:
Ik ben vergeetachtigMax heeft een vrij nieuwe set banden toch?
Rutte ben jij het?quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef tralalala het volgende:
Feitelijke race 2 uur, Alles bij elkaar, dus deze pauzes meegerekend, 4 uurquote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef Nober het volgende:
[..]
2 uur tenzij dat inmiddels veranderd is.
En Nürburgringquote:Op zondag 18 april 2021 16:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Meervoudig winnaar van de 24 uur van Daytona.
Dat is als de race bezig is.quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat dat eerlijk is.quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
WAAROM, WAAROM, WAAROM wordt het veld geleveled?!?!
2 uur racetijd, binnen 4 uur totaal.quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef Nober het volgende:
[..]
zinequote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef SiGNe het volgende:
Ronde teruggeven doen ze opzich altijd.
Ik snap alleen niet waarom dat op de baan moet gebeuren en het niet gewoon in de computer aanpassen.
quote:Op zondag 18 april 2021 16:16 schreef heywoodu het volgende:
"Toen ging ik naar IndyCar en daar brak elke race wel iemand zijn rug, of erger."
Nou nou Robert![]()
2 uur racetijd. Met rode vlag nu drie uur, meen ik (was 4 sinds 2012)quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Echt te bizar voor woorden iddquote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Ronde teruggeven dus.
Ik ga wielrennen kijken
quote:The lapped cars will be rolled to the pit exit first to go and un-lap themselves for the standing start. Race will resume in 10 minutes' time
Brandstof maybe? Geen ideequote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef SiGNe het volgende:
Ik snap alleen niet waarom dat op de baan moet gebeuren en het niet gewoon in de computer aanpassen.
Hamilton komt op P9quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
Heet het eigenlijk een herstart? Anders mag de TT natuurlijk worden aangepast.
Betekent dit dat Hamilton gewoon weer op P1 komt? hoe bepalen ze de volgorde?
Veldvullingquote:Op zondag 18 april 2021 16:16 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom rijden mannen als Mick Schumacher, Latifi etc mee? Die kunnen er HELEMAAL niks van.
Gewoon een ronde terug lijkt me logisch.quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef VacaLoca het volgende:
Als ze terugkeren naar ronde dat Ham nog tweede was
Omdat je dan voordeel hebt van minder benzine te hoeven gebruiken.quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef SiGNe het volgende:
Gewoon de volgorde hoe ze de pit in kwamenquote:
Maar een Schumacher kan er wel wat van. Mensen die iets anders beweren zullen denk ik niks anders kijken dan F1?quote:
Geest van Grosjean nog in die auto.quote:Op zondag 18 april 2021 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
Mick Schumacher die kan er ook geen klote van
Iets anders iets anders. Hij rijd nu F1 en maakt totaal geen indruk. Enkel op naam mag die meedoen genot.quote:Op zondag 18 april 2021 16:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar een Schumacher kan er wel wat van. Mensen die iets anders beweren zullen denk ik niks anders kijken dan F1?
Ingezet op Lewis to win.quote:Op zondag 18 april 2021 16:18 schreef franklop het volgende:
Hamilton kan dus gewoon naar podium rijden alsnog
Ja, heel irritant is zequote:Op zondag 18 april 2021 16:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik probeer dat wijf steeds te muten.
Lukt vrij aardig.
COVID en racenquote:
Mag gewoon wisselen nuquote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef tralalala het volgende:
Het zit diepquote:Op zondag 18 april 2021 16:20 schreef Zorro het volgende:
Ik lees het hier wel. Kijken doe ik niet meer
Nee hoor. Leclerc meerquote:Op zondag 18 april 2021 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoop tussen een battle tussen Verstappen en Norris
ftfyquote:Op zondag 18 april 2021 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:nattekat moet nooit meervaker niet live kijken
Hij doet mee vanwege eerdere resultaten. F3 en F2 kampioen. Niet vanwege zijn naam.quote:Op zondag 18 april 2021 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iets anders iets anders. Hij rijd nu F1 en maakt totaal geen indruk. Enkel op naam mag die meedoen genot.
Die anderhalve race is inderdaad ruim voldoende voor conclusies!quote:Op zondag 18 april 2021 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iets anders iets anders. Hij rijd nu F1 en maakt totaal geen indruk. Enkel op naam mag die meedoen genot.
Zolang als nodig om de reden weg te nemen. Kan een uur zijn kan een kwartier zijn.quote:
Is geen standaard tijd voor. Hangt af vd situatiequote:
Beide denk ik. Door zijn heeft hij altijd overal op de radar gestaan.quote:Op zondag 18 april 2021 16:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij doet mee vanwege eerdere resultaten. F3 en F2 kampioen. Niet vanwege zijn naam.
quote:Op zondag 18 april 2021 16:21 schreef Sabata het volgende:
Mick eeft de f1 geaald omdat de FIA zijn naam in de F1 wil ouden. Latifi betaalt zijn zitje. Mazepin en Stroll ouden een eel team in de luct. En dat gebeurt al sinds de jaren 60.
en ja, de 'H' van mijn toetsebord is nog steeds kapot
Even wat anders doen dus. Dankquote:Op zondag 18 april 2021 16:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zolang als nodig om de reden weg te nemen. Kan een uur zijn kan een kwartier zijn.
Als F2 kampioen zit hij verdiend in de F1quote:Op zondag 18 april 2021 16:21 schreef Sabata het volgende:
Mick eeft de f1 geaald omdat de FIA zijn naam in de F1 wil ouden. Latifi betaalt zijn zitje. Mazepin en Stroll ouden een eel team in de luct. En dat gebeurt al sinds de jaren 60.
en ja, de 'H' van mijn toetsebord is nog steeds kapot
De woede is opvallend ja. Of nou ja, niet opvallend, wel vermakelijk.quote:
Gratis zn fout opgelost.quote:
Zo begreep ik het ook.quote:Op zondag 18 april 2021 16:23 schreef Rianne84 het volgende:
Dus vanaf plek 7 extra opgewarmde banden
Echt ongelooflijk.quote:Op zondag 18 april 2021 16:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gratis zn fout opgelost.
Wat een ongelofelijke mazzelaar is die hamilton toch altijd.
Norris heeft slipstream. Leclercs auto is te sloomquote:
En Williams op Bottas laten crashen zodat er een Red Flag komt om de ronde weer terug te krijgen, wel een een beetje teveel bnw hoorquote:Op zondag 18 april 2021 16:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat een gedoe om 1 ronde weg te werken
Vanaf plek 7 krijgt iedereen zijn ronde cadeau. Heeft niks met lewis bevoordelen of black privelles te maken.quote:Op zondag 18 april 2021 16:23 schreef Evenstar het volgende:
en hij krijgt zijn rondje dus gewoon cadeau
Inderdaad, Lewis heeft altijd geluk. Zo gaat het al jaren.quote:Op zondag 18 april 2021 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat gejank over mazzel en geluk.
Zo gaat het altijd.
Gekke fanboys.
Wat fanboys? Het gaat niet om Max. Al valt ie uit. Zolang Hamilton maar eerder uitvalt. KAn mer niet schelen wie er wint. Liefst Mazepin.quote:Op zondag 18 april 2021 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo gaat het altijd.
Gekke fanboys.
Denk dat Bottas het dan wel op een andere manier gedaan zou hebben.quote:Op zondag 18 april 2021 16:25 schreef RAVW het volgende:
doet me een beetje denken aan Crash gate .... wat Merc nu doet .. de winnaar gaat van de baan en tweede rijden zorg gewoon voor een code rood
De HAM haat icm VER adoratie in de topicquote:Op zondag 18 april 2021 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo gaat het altijd.
Gekke fanboys.
G5 is ook eng he?quote:Op zondag 18 april 2021 16:25 schreef RAVW het volgende:
doet me een beetje denken aan Crash gate .... wat Merc nu doet .. de winnaar gaat van de baan en tweede rijden zorg gewoon voor een code rood
En wie is ook een Mercedes junior? Juist’mquote:Op zondag 18 april 2021 16:25 schreef RAVW het volgende:
"Valteri, this is Toto, execute plan X"quote:Op zondag 18 april 2021 16:25 schreef RAVW het volgende:
En de herstart met lekkere warme bandjesquote:Op zondag 18 april 2021 16:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gratis zn fout opgelost.
Waarom mag Mazespin en Mick zich niet nog een keer unlappen?quote:
Bottas?quote:Op zondag 18 april 2021 16:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
En wie is ook een Mercedes junior? Juist’m
Vreselijk inderdaad. Zijn gewoon twee topcoureurs.quote:Op zondag 18 april 2021 16:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
De HAM haat icm VER adoratie in de topic
Landverrader gespot.quote:Op zondag 18 april 2021 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rolling start, erg jammer. Dan wint Max hem simpel.
Wij juichen voor Perez en Leclerc.
Eerst een fles bier attenquote:Op zondag 18 april 2021 16:26 schreef raptorix het volgende:
Gewoon zo een start als vroeger, dat ze van de kant naar hun wagen moesten rennen
Botas heeft voor een code rood gezorgd om ham te helpen?? Vergezochte theorie. Plus je hebt geen idee wat de impact is en wat de leiding beslist.quote:Op zondag 18 april 2021 16:25 schreef RAVW het volgende:
Omdat ze Hamilton willen helpen!quote:Op zondag 18 april 2021 16:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Waarom mag Mazespin en Mick zich niet nog een keer unlappen?
Ben je te traag is mooi kut, moet je eerst wachten tot ze allemaal voorbij zijnquote:
Juichen voor het vlaggetjequote:
Nee mag beidequote:Op zondag 18 april 2021 16:27 schreef Zorro het volgende:
Hebben ze het regelboek weer aangepast lees ik? OF maakt de leiding de zoveelste blunder? Rode vlag was volgens de regels een staande start.
Meen je dat nou? Hebben die twee rodnes en mogen die wel 1 rodne pakken maar meer niet?quote:Op zondag 18 april 2021 16:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Waarom mag Mazespin en Mick zich niet nog een keer unlappen?
Je had nog bijna gelijk ook hahaquote:Op zondag 18 april 2021 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rolling start, erg jammer. Dan wint Max hem simpel.
Wij juichen voor Perez en Leclerc.
Maar ze unlappen eerst iedereen voor de staande start, en dan beslissen ze tot een rollende start?quote:Op zondag 18 april 2021 16:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gratis zn fout opgelost.
Misschien omdat de racelijn droog is en de rest nog nat? Risico op een crash is dan hoger met slicks.quote:Op zondag 18 april 2021 16:27 schreef Zorro het volgende:
Hebben ze het regelboek weer aangepast lees ik? OF maakt de leiding de zoveelste blunder? Rode vlag was volgens de regels een staande start.
breaktestquote:
Pauzetest?quote:
Nee Mercedes kan niet tegen vuile lucht.quote:Op zondag 18 april 2021 16:29 schreef -XOR- het volgende:
HAM zal wel binnen no time tweede liggen en zijn fanbois zullen hem wel weer GOAT vinden.
Perez zal er alles aan doen om Hamilton te blocken.quote:Op zondag 18 april 2021 16:29 schreef -XOR- het volgende:
HAM zal wel binnen no time tweede liggen en zijn fanbois zullen hem wel weer GOAT vinden.
KutJapanner.quote:Op zondag 18 april 2021 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al zin in de FOK! F1 Manager 2022.
Hoop ik ookquote:Op zondag 18 april 2021 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Perez zal er alles aan doen om Hamilton te blocken.
Omdat 2 ronden achterstand?quote:
Hadden 2 ronden achterstand wellicht?quote:
ohquote:
Jij keek toch niet meer?quote:Op zondag 18 april 2021 16:31 schreef Zorro het volgende:
Maar kan iemand uitleggen wat er logisch is dat iedereen een ronde terugkrijgt maar mensen met 2 rondes niet beide rondes?
Wat een gelul.
Ik lees. Ik kijk niet nee. Maar dat lees ik dus,.quote:
Omdat het bij een SC gebruikelijk is om de achterblijvers er tussenuit te halen door ze die ronde terug te geven.quote:Op zondag 18 april 2021 16:31 schreef Zorro het volgende:
Maar kan iemand uitleggen wat er logisch is dat iedereen een ronde terugkrijgt maar mensen met 2 rondes niet beide rondes?
Wat een gelul.
Dat geldt evengoed voor de 2 ronde-mensenquote:Op zondag 18 april 2021 16:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat het bij een SC gebruikelijk is om de achterblijvers er tussenuit te halen door ze die ronde tetug te geven.
Die zijn er dus ook tussenuit gehaald.quote:Op zondag 18 april 2021 16:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat geldt evengoed voor de 2 ronde-mensen
Ik verwacht nog wel een rare wending jaquote:Op zondag 18 april 2021 16:34 schreef VacaLoca het volgende:
Oké vanaf nu gewoon saaie overwinning voor Max bitte. Blijf zo'n onheilspellend gevoel hebben.
Behoorlijk wat mazzel ja.quote:Op zondag 18 april 2021 16:34 schreef potjecreme het volgende:
Verstappen had net mazzel. Zijn jullie dat vergeten?
Hier ook.quote:Op zondag 18 april 2021 16:34 schreef VacaLoca het volgende:
Oké vanaf nu gewoon saaie overwinning voor Max bitte. Blijf zo'n onheilspellend gevoel hebben.
Niet helemaal. Pas als ze ook die andere ronde nog gekregen haddenquote:Op zondag 18 april 2021 16:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die zijn er dus ook tussenuit gehaald.
Dat lijkt me niet zo'n probleemquote:Op zondag 18 april 2021 16:34 schreef potjecreme het volgende:
Hamilton moet eerst Ricciardo inhalen.
Nope. 2x in de grindbakken hahah Jos Perezquote:
Nee, ze startten achteraan bij de SC en zitten dus de coureurs die strijden om een overwinning niet in de weg.quote:Op zondag 18 april 2021 16:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet helemaal. Pas als ze ook die andere ronde nog gekregen hadden
Met die cuckold man met dat rare haar genotquote:Op zondag 18 april 2021 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ken alleen Bobbi E. Bobbi Eden godin @:Wereldgozer
Niks mis mee genot.quote:Op zondag 18 april 2021 16:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met die cuckold man met dat rare haar genot
Slijmbal.quote:Op zondag 18 april 2021 16:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik mag Hamilton wel. Lando had gisteren een berichtje over z'n kwali op z'n insta gezet, daar reageerde Hamilton erg mooi op.
[ afbeelding ]
Hamilton wil deugen. Allemaal gespeelde emoties allen.quote:Op zondag 18 april 2021 16:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik mag Hamilton wel. Lando had gisteren een berichtje over z'n kwali op z'n insta gezet, daar reageerde Hamilton erg mooi op.
[ afbeelding ]
Denken dat Sir Hamilton dit tweetquote:Op zondag 18 april 2021 16:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
DoEt hIj vOoR dE BüHnequote:Op zondag 18 april 2021 16:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was 'm weggeven iddquote:
Olav leest meequote:Op zondag 18 april 2021 16:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |