Ja. Ronde teruggeven dus.quote:
quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Ronde teruggeven dus.
Ik ga wielrennen kijken
2 uur tenzij dat inmiddels veranderd is.quote:Op zondag 18 april 2021 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende: Wat is de maximale tijd die een race mag duren? 3 uur of 4 uur?
Niet echt.quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef tralalala het volgende:
Ik ben vergeetachtigMax heeft een vrij nieuwe set banden toch?
Rutte ben jij het?quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef tralalala het volgende:
Ik ben vergeetachtigMax heeft een vrij nieuwe set banden toch?
Feitelijke race 2 uur, Alles bij elkaar, dus deze pauzes meegerekend, 4 uurquote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef Nober het volgende:
[..]
2 uur tenzij dat inmiddels veranderd is.
En Nürburgringquote:Op zondag 18 april 2021 16:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Meervoudig winnaar van de 24 uur van Daytona.
Dat is als de race bezig is.quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat dat eerlijk is.quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
WAAROM, WAAROM, WAAROM wordt het veld geleveled?!?!
2 uur racetijd, binnen 4 uur totaal.quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef Nober het volgende:
[..]
zinequote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef SiGNe het volgende:
Ronde teruggeven doen ze opzich altijd.
Ik snap alleen niet waarom dat op de baan moet gebeuren en het niet gewoon in de computer aanpassen.
quote:Op zondag 18 april 2021 16:16 schreef heywoodu het volgende:
"Toen ging ik naar IndyCar en daar brak elke race wel iemand zijn rug, of erger."
Nou nou Robert![]()
2 uur racetijd. Met rode vlag nu drie uur, meen ik (was 4 sinds 2012)quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Echt te bizar voor woorden iddquote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Ronde teruggeven dus.
Ik ga wielrennen kijken
quote:The lapped cars will be rolled to the pit exit first to go and un-lap themselves for the standing start. Race will resume in 10 minutes' time
Brandstof maybe? Geen ideequote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef SiGNe het volgende:
Ik snap alleen niet waarom dat op de baan moet gebeuren en het niet gewoon in de computer aanpassen.
Hamilton komt op P9quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
Heet het eigenlijk een herstart? Anders mag de TT natuurlijk worden aangepast.
Betekent dit dat Hamilton gewoon weer op P1 komt? hoe bepalen ze de volgorde?
Veldvullingquote:Op zondag 18 april 2021 16:16 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom rijden mannen als Mick Schumacher, Latifi etc mee? Die kunnen er HELEMAAL niks van.
Gewoon een ronde terug lijkt me logisch.quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef VacaLoca het volgende:
Als ze terugkeren naar ronde dat Ham nog tweede was
Omdat je dan voordeel hebt van minder benzine te hoeven gebruiken.quote:Op zondag 18 april 2021 16:15 schreef SiGNe het volgende:
Gewoon de volgorde hoe ze de pit in kwamenquote:
Maar een Schumacher kan er wel wat van. Mensen die iets anders beweren zullen denk ik niks anders kijken dan F1?quote:
Geest van Grosjean nog in die auto.quote:Op zondag 18 april 2021 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
Mick Schumacher die kan er ook geen klote van
Iets anders iets anders. Hij rijd nu F1 en maakt totaal geen indruk. Enkel op naam mag die meedoen genot.quote:Op zondag 18 april 2021 16:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar een Schumacher kan er wel wat van. Mensen die iets anders beweren zullen denk ik niks anders kijken dan F1?
Ingezet op Lewis to win.quote:Op zondag 18 april 2021 16:18 schreef franklop het volgende:
Hamilton kan dus gewoon naar podium rijden alsnog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |