Dit ja. Vast teamorderquote:Op zondag 18 april 2021 15:56 schreef -XOR- het volgende:
Hammie moet een stop maken dus cuck Valtteri laat zich even crashen.
Totaal overbodige SC van de wedstrijleiding weer.quote:
Ben je serieus?quote:Op zondag 18 april 2021 15:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Totaal overbodige SC van de wedstrijleiding weer.
Eén auto breedte vrij houden?quote:
Maar niet een fout jegens Bottas.quote:Op zondag 18 april 2021 15:58 schreef wdn het volgende:
Dit was een fout van Russel en niet van Bottas
Retteketet.quote:
Lewis achteraan dus de mindere Mercedes goden moeten dan een SC veroorzakenquote:Op zondag 18 april 2021 15:58 schreef LTVDK het volgende:
Code rood, dus straks Hamilton alsnog op het podium.
Ja ergerlijk inderdaadquote:
3.00 bij Unibetquote:Op zondag 18 april 2021 15:59 schreef RipCity het volgende:
op hoeveel stond Max bij de bookies vandaag?
9e, de rest was allemaal al eens gelaptquote:Op zondag 18 april 2021 15:56 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe de fuck is Hamilton na achteruit rijden als een oma nog zevende he
ls ie zijn ronde achterstand houdt.quote:
Alles wat Bottas doet is een fout van Mercedes want hij had al moeten zijn vervangen ;-)quote:
Bottas duwt Russell naar buiten.quote:Op zondag 18 april 2021 15:58 schreef wdn het volgende:
Dit was een fout van Russel en niet van Bottas
Inhalen zal toch wel vrij lastig worden? Kan hij vanaf plek 9 nog een bedreiging voor Max gaan vormen denk je?quote:
Om en om.quote:Op zondag 18 april 2021 16:00 schreef Pino112 het volgende:
Die medical/satefy cars zouden toch van Aston Martin zijn ipv Mercedes nu?
Volgens mij wisselen ze om de race.quote:Op zondag 18 april 2021 16:00 schreef Pino112 het volgende:
Krijgt ie zijn ronde terug dan?quote:
Ene race de een, andere race de ander.quote:Op zondag 18 april 2021 16:00 schreef Pino112 het volgende:
Wisselen afquote:Op zondag 18 april 2021 16:00 schreef Pino112 het volgende:
Volgens mij worden alle tijdsverschillen geschrapt bij de herstart, maar ik weet niet of dat ook voor volle ronden geldt.quote:
En achteruit de baan op rijdenquote:Op zondag 18 april 2021 16:00 schreef raptorix het volgende:
En waarom mag HAM gewoon rijden met een wagen waar van alles los zit.....
Ja hulpje van Maxquote:Op zondag 18 april 2021 16:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik hoorde op de achtergrond iemand zeggen '... an absolute wanker'
dat is in de F1 stream gekomen
Gemeentelijk groenbeheer mag er ook wel even langs.quote:Op zondag 18 april 2021 16:00 schreef ondeugend het volgende:
Gemeente Imola is de veegwagen aan het zoeken.
Dat wordt een S/G hoor.quote:
Lewis mag allesquote:Op zondag 18 april 2021 16:01 schreef Doevelaer het volgende:
Euh, mocht Hamilton hier wel weer achteruit de baan op eigenlijk?
Hamilton is geen gevaar meer voor plek 1, maar je hebt hem wel iets verder naar achteren gehad dan zo.quote:Op zondag 18 april 2021 16:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inhalen zal toch wel vrij lastig worden? Kan hij vanaf plek 9 nog een bedreiging voor Max gaan vormen denk je?
Neequote:Op zondag 18 april 2021 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij worden alle tijdsverschillen geschrapt bij de herstart, maar ik weet niet of dat ook voor volle ronden geldt.
Hij wel.quote:Op zondag 18 april 2021 16:01 schreef Doevelaer het volgende:
Dat mogen ze allemaalquote:Op zondag 18 april 2021 16:00 schreef raptorix het volgende:
Dat zou echt walgelijk zijn.quote:Op zondag 18 april 2021 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij worden alle tijdsverschillen geschrapt bij de herstart, maar ik weet niet of dat ook voor volle ronden geldt.
Volgens mij is inhalen momenteel helemaal geen probleem. Ik gok dat hij gewoon op P1/P2 eindigtquote:Op zondag 18 april 2021 16:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inhalen zal toch wel vrij lastig worden? Kan hij vanaf plek 9 nog een bedreiging voor Max gaan vormen denk je?
Da's een ander subforumquote:
Black privilege.quote:Op zondag 18 april 2021 16:01 schreef Doevelaer het volgende:
RDW keurmeester gespot.quote:Op zondag 18 april 2021 16:00 schreef raptorix het volgende:
Hij mag aanduwen op de baan, hij mag de pitstraat afsnijden, als hij maar gewoon eerlijk is over de fout die hij heeft gemaakt is het goed.quote:Op zondag 18 april 2021 16:01 schreef Doevelaer het volgende:
Alleen Mercedes mag dat.quote:Op zondag 18 april 2021 16:01 schreef Doevelaer het volgende:
Lewis moet natuurlijk zoveel mogelijk kans hebben om weer voorop te komenquote:
Kan ook nietquote:
Rob is besmet met COVID-19quote:Op zondag 18 april 2021 16:03 schreef RipCity het volgende:
Waar is Rob Kamphuis? Waarom zit Sjekkie daar?
Dat weet ik wel zeker, maar de vraag is hoe zit het met de ronde achterstandquote:Op zondag 18 april 2021 16:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat inderdaad de regel.
Hij heeft een ronde voorsprong. Dat blijft staanquote:Op zondag 18 april 2021 16:03 schreef meneertje1972 het volgende:
Dat hele formule I is voor mij niet te begrijpen. Men strijd om 0.10 van secondes. Verstappen heeft 2 minuten voorsprong op Hamilton en nu niks meer? Gaat echt nergens over. Je zou moeten herstarten en dan steeds je voorsprong op moment van rode vlag moeten nemen.
Die blijft staan.quote:Op zondag 18 april 2021 16:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, maar de vraag is hoe zit het met de ronde achterstand
Rob hep kerona blijkbaarquote:Op zondag 18 april 2021 16:03 schreef RipCity het volgende:
Ik neem het van je aan.quote:
Volgens mij niet toch?quote:Op zondag 18 april 2021 16:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij heeft een ronde voorsprong. Dat blijft staan
Omdat races zonder Rob leuker zijn om te zienquote:Op zondag 18 april 2021 16:03 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij hebben we dat nog niet gehad sinds de standing starts zijn ingevoerd dus zou t niet wetenquote:Op zondag 18 april 2021 16:04 schreef Justevo het volgende:
De data gaf net aan HAM 1 lap down maar het wordt een standing start. Dus hij mag die ronde niet inhalen.
Kan iemand dat confirmen?
Een of ander Nederlands zangeresje. Geen idee waarom ze er zit?quote:
Ik denk dat de wedstrijdleiding zich over deze moeilijke interpretatiekwestie aan het buigen is en meeweegt dat Hamilton zijn eigen fout gaat toegeven. .quote:Op zondag 18 april 2021 16:04 schreef Justevo het volgende:
De data gaf net aan HAM 1 lap down maar het wordt een standing start. Dus hij mag die ronde niet inhalen.
BLACKEDquote:Op zondag 18 april 2021 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky: Lewis is net teruggelopen naar de hospitality unit met Angela Cullen.
We weten allemaal wat daar gebeurt.
Even wat één op één coachingquote:Op zondag 18 april 2021 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die heb coronaquote:Op zondag 18 april 2021 16:03 schreef RipCity het volgende:
Het afgelegde aantal rondes blijft ook staan en daarvan heeft Lewis er eentje minder.quote:Op zondag 18 april 2021 16:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens mij niet toch?
Ze gaan zo achter SC de baan op en dan gewoon standing start en alles weer op 0?
@supernigerquote:Op zondag 18 april 2021 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kan niet. Dan zou hij een ronde gratis gekregen hebben.quote:Op zondag 18 april 2021 16:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens mij niet toch?
Ze gaan zo achter SC de baan op en dan gewoon standing start en alles weer op 0?
Er worden wat stijve spieren gemasseerdquote:Op zondag 18 april 2021 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2021 16:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Lewis moet natuurlijk zoveel mogelijk kans hebben om weer voorop te komen
Quicky BLACKEDquote:Op zondag 18 april 2021 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Eensquote:Op zondag 18 april 2021 16:06 schreef ondeugend het volgende:
Ik moet Jack niet zo kwa persoon. Maar hij zit lekker ontspannen te presenteren en dat vind ik een verademing vergeleken met Rob.
En straks Vitesse dat wint van Ajax.quote:Op zondag 18 april 2021 16:05 schreef DKUp het volgende:
Zometeen lekker zingen tijdens de rode vlag. Hollandse middag
Ja dat mag bij rood.quote:Op zondag 18 april 2021 16:06 schreef VacaLoca het volgende:
Mogen ze met verse banden zo verder? Stel dat je toch over wat heen gereden bent wat je nu bij inspectie niet meteen ziet maar wel lekke band geeft
Voor zover ik weet mag je banden wisselen en ook eventuele andere kleine reparaties uitvoerenquote:Op zondag 18 april 2021 16:06 schreef VacaLoca het volgende:
Mogen ze met verse banden zo verder? Stel dat je toch over wat heen gereden bent wat je nu bij inspectie niet meteen ziet maar wel lekke band geeft
Tijd voor Albers, Tung, Coronel, Lammers, Pastorelli, Frijns, Bleekemolen?quote:Op zondag 18 april 2021 16:06 schreef Poepz0r het volgende:
Samantha Steenwijk godin![]()
Wanneer subsideren ze die act Doornbos weg?
Iemand die wat gewonnen heeft. Doornbos acteert de alwetendheidquote:Op zondag 18 april 2021 16:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Tijd voor Albers, Tung, Coronel, Lammers, Pastorelli, Frijns, Bleekemolen?
Die hebben niet eens door dat er een ronde verschil isquote:Op zondag 18 april 2021 16:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom leggen ze op tv (of hier iemand) niet uit hoe het zit zo met herstart. Is het gewoon iedereen weer op 0?
Robert Doornbos.quote:Op zondag 18 april 2021 16:07 schreef Regilio_ het volgende:
Wie is die vervelende jonge betweter bij Ziggo?
Ze doen alvast een analyse omdat we straks niet veel tijd meer is.quote:Op zondag 18 april 2021 16:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom leggen ze op tv (of hier iemand) niet uit hoe het zit zo met herstart. Is het gewoon iedereen weer op 0?
JAck van Gelderquote:Op zondag 18 april 2021 16:07 schreef Regilio_ het volgende:
Qua tijd wel. Qua afgelegde ronden niet.quote:Op zondag 18 april 2021 16:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Bobby D. was toch wereldberoemd destijds in de Indycar? En het Alonso incident in Hongarije.quote:Op zondag 18 april 2021 16:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iemand die wat gewonnen heeft. Doornbos acteert de alwetendheidVermoeiende man.
Die zijn gevaccineerdquote:Op zondag 18 april 2021 16:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max zonder mondkapje pratend tegen een bejaarde!
Patrick Kluivert.quote:Op zondag 18 april 2021 16:07 schreef Regilio_ het volgende:
Gelukkig heb ik de Sky audio opgezet bij F1tv.quote:Op zondag 18 april 2021 16:07 schreef Regilio_ het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2021 16:09 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja hihihahahoho. Die andere knul dus
Inderdaad.quote:
Ken alleen Bobbi E. Bobbi Eden godin @Wereldgozerquote:Op zondag 18 april 2021 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Bobby D. was toch wereldberoemd destijds in de Indycar? En het Alonso incident in Hongarije.
Denk P3, Leclerc gaat nog wat verkloten waardoor Norris naar 2 gaat.quote:Op zondag 18 april 2021 16:09 schreef nils7 het volgende:
We zijn net halverwege...
Kan Perez nog maar P2?
Nee. Rode vlag is altijd staande start.quote:Op zondag 18 april 2021 16:09 schreef Justevo het volgende:
Let maar op; dit wordt een rollende start waardoor Hamilton zijn rondje in mag halen.
Gaat Abbey Hoes-Godin winnen? Dat is het enige wat telt.quote:
Dat is wel typisch lucky Hamilton jaquote:Op zondag 18 april 2021 16:10 schreef VacaLoca het volgende:
Zie het zo weer gebeuren Max DNF en Ham derde ofzo
Dat is pas een kont.quote:Op zondag 18 april 2021 16:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaat Abbey Hoes-Godin winnen? Dat is het enige wat telt.
Renger van der Zande.. coureur..quote:Op zondag 18 april 2021 16:07 schreef Regilio_ het volgende:
Renger vd Zande, professioneel coureur.quote:Op zondag 18 april 2021 16:09 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja hihihahahoho. Die andere knul dus
Zou naaien.quote:Op zondag 18 april 2021 16:12 schreef FireFox1 het volgende:
Ah, de blonde slet van Hamilton komt weer voorbij
Niks mis mee.quote:Op zondag 18 april 2021 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ken alleen Bobbi E. Bobbi Eden godin @:Wereldgozer
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 18 april 2021 16:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Samantha nog wat. Doet mee aan de Verraders. Meer weet ik niet
Karel Deklerk met zijn yolo F1 online style start.quote:Op zondag 18 april 2021 16:11 schreef Mothzor het volgende:
Max en Charrel bij de herstart. Zal je zien dat die knakker Max eraf rijdt
Werken voor je kkgeldquote:Op zondag 18 april 2021 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn ze nog niet klaar met vegen jeetje...
Implantaten, daarom was ie ook "kaal"quote:Op zondag 18 april 2021 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Vettel heeft weer haar op zijn hoofd??
nou nouquote:Op zondag 18 april 2021 16:12 schreef FireFox1 het volgende:
Ah, de blonde slet van Hamilton komt weer voorbij
Volgens mij eerst weer achter de sc , zodat diegene op +1 lap de ronde terugkrijgenquote:Op zondag 18 april 2021 16:04 schreef Justevo het volgende:
bij elke F1 auto duurt het zo lang. in de bak moet de as eerst helemaal tot stilstand komen in de auto, voordat die achterruit inschakelt.quote:Op zondag 18 april 2021 16:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom duurde het zo lang de auto in z’n achteruit te zetten?
Ho Pin Tung genot. Die werkt hier bij het wokrestaurant.quote:Op zondag 18 april 2021 16:12 schreef quo_ het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Weer zo'n BN-er die de stoel bezet houdt waar een Ho Pin Tung of Frits van Amersfoort in moet zitten.
Zij ook maar dan zonder slokquote:
die ronde krijgt hij wel terugquote:Op zondag 18 april 2021 16:13 schreef franklop het volgende:
De bekendere F1 journalisten zie ik nergens over een ronde achterstand voor HAM praten. Hebben het wellicht niet door.
Geen idee. Ziggo is voor proleten ik kijk dat niet.quote:Op zondag 18 april 2021 16:10 schreef Poepz0r het volgende:
Gaat Jack nog een liedje zingen? @:Zipportal
Ja opzich bijzonder, ik zie de achteruit laatste tijd best veel gebruikt worden. Alles is geoptimaliseerd op een duizendste van een sec, maar selecteren achteruit kost 10+ secondenquote:Op zondag 18 april 2021 16:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom duurde het zo lang de auto in z’n achteruit te zetten?
Haartransplantquote:Op zondag 18 april 2021 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Vettel heeft weer haar op zijn hoofd??
Meervoudig winnaar van de 24 uur van Daytona.quote:Op zondag 18 april 2021 16:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Renger vd Zande, professioneel coureur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |