Meer ruimte tussen je posts!quote:
Als je geen symptomen krijgt zou dit juist kunnen betekenen dat je eerder vrijheid terugkrijgtquote:
Misschien is dit niet het goede moment om je te vertellen dat ik de financiële man was bij een vrij grote horeca onderneming.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sterke reactie wel.
In veel horecazaken (veel, dus niet alle he) wordt bijzonder onverantwoord gewerkt wat dat betreft.
Zo zijn er ook van die gasten die nu even de hele hut gaan staan je verbouwenDan ben je toch gewoon niet goed bij je hoofd ook.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
Gaat ook wel lekker in India
[ afbeelding ]
Sterktequote:
Sterktequote:
Ja dat ze echt met honderdduizenden tegelijk die Ganges in duiken en hutjemutje op elkaar staanquote:
250.000 in India komt overeen met 3000 hier, dus het gaat daar nog beter dan de laatste 6 maanden in NL.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
Gaat ook wel lekker in India
[ afbeelding ]
Ik denk dat het redelijk veilige aannames zijn, maar het punt dat ik vooral wilde maken is dat de huidige steunpakketten voor veel horecaondernemers niet "gewoon prima" zijn. Begin eens bij de ondernemersbeloning bijvoorbeeld, of denk aan goodwill, pacht, huur en beschouw belastinguitstel niet als iets dat je nooit hoeft terug te betalen. Maar bon, ga nog een paar maanden zo door en bekijk de bordjes.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:14 schreef BlackLining het volgende:
Jij zit toch ook gewoon anoniem te baggeren op een forum manhou die aannames gewoon bij je
Gok dat het testen hier wel wat beter georganiseerd is en er dus een groot deel van de besmettingen naar boven komen en in India er een hoop onder de radar blijft.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
250.000 in India komt overeen met 3000 hier, dus het gaat daar nog beter dan de laatste 6 maanden in NL.
No way dat dat tijdelijk gaat zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)testen-niet-a4040081
Waarom de prijs van de fieldlabs en test-experimenten veel te hoog is. En niet alleen in euro's.
Wat anderen al zeiden. Nieuwe mogelijke mutaties, ook jongeren in het ziekenhuis, etc. En ook nadat vrijwel de gehele bevolking een prik heeft gras zal er wel weer wat bedacht worden. Wellicht uit angst door teveel luisteren naar het OMT of omdat die test samenleving gerekt moet worden om de investering er uit te halen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat is Hugo's antwoord op waarom die testsamenleving nodig is als 50+ en risicogroepen eronder gevavcineerd zijn?
Dat is niet iets dat echt werkt in de grote steden (en zelfs in kleinere steden zal dat op de lange termijn, waar we nu inzitten, ook max. 15% á 20% opleveren).quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je de deuren dicht doet en gaat zitten klagen dan ga je inderdaad failliet. Er is nog genoeg te doen met bezorgen en afhalen. Beetje creatief zijn, hoort erbij.
Ben benieuwd... Ik zie het wel gewoon aan, maar het zou me echt niets verbazen als het helemaal verrot wordt. Brave new world... zeggen ze dan.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat anderen al zeiden. Nieuwe mogelijke mutaties, ook jongeren in het ziekenhuis, etc. En ook nadat vrijwel de gehele bevolking een prik heeft gras zal er wel weer wat bedacht worden. Wellicht uit angst door teveel luisteren naar het OMT of omdat die test samenleving gerekt moet worden om de investering er uit te halen.
Huur dien je gewoon te betalen (uiteindelijk). In het begin kun je nog even als huurbaas coulance tonen, maar dat is na verloop van tijd ook voorbij.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik denk dat het redelijk veilige aannames zijn, maar het punt dat ik vooral wilde maken is dat de huidige steunpakketten voor veel horecaondernemers niet "gewoon prima" zijn. Begin eens bij de ondernemersbeloning bijvoorbeeld, of denk aan goodwill, pacht, huur en beschouw belastinguitstel niet als iets dat je nooit hoeft terug te betalen. Maar bon, ga nog een paar maanden zo door en bekijk de bordjes.
Waarschijnlijk is COVID wel de meest onschuldige ziekte die je kunt oplopen in de Ganges.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat ze echt met honderdduizenden tegelijk die Ganges in duiken en hutjemutje op elkaar staan
Als iedereen negatief getest is kan er weinig misgaan. Dus dit is puur onderbuik.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:37 schreef maily het volgende:
De Amphia-petitie al getekend?
Petities.nl: met 538 de zorg geminacht.
Echt he, als je daar in gaat kom je er zelf gemuteerd uit.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is COVID wel de meest onschuldige ziekte die je kunt oplopen in de Ganges.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Echt he, als je daar in gaat kom je er zelf gemuteerd uit.
Ik denk eerder dat het iets blijvends is tot 2023 oid.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:41 schreef galantis het volgende:
[..]
Als iedereen negatief getest is kan er weinig misgaan. Dus dit is puur onderbuik.
Alsnog ben ik tegen dit feest, maar meer omdat zo´n pilot met het hele testcircus eromheen symbool staat voor het achterlijke wanbeleid van de overheid.
Dit is de doodsteek voor ongeveer de halve samenleving.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het iets blijvends is tot 2023 oid.
Overal een "niet verplicht" testje van 7,50. Kopje koffie met je gezin op het terras? Vooraf reserveren en eerst 30 euro aftikken aan testen.
Volgende dag naar het zwembad? Eerst testen en aftikken maar.
Getekend, uiteraard. Het zou je corpulente, kettingrokende bejaarde buurman maar zijn, die het loodje legt omdat jij een feestje viert met 9.999 anderenquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:37 schreef maily het volgende:
De Amphia-petitie al getekend?
Petities.nl: met 538 de zorg geminacht.
Helemaal mee eens, maar ogenschijnlijk lijkt het eerder hier op uit te draaien dan de vrijheid die we pre corona hadden of zelfs zomer 2020quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:03 schreef galantis het volgende:
[..]
Dit is de doodsteek voor ongeveer de halve samenleving.
Stel je voor dat je in een middelgroot dorp of stad woont waar geen testcentrum is opgetuigd. RIP horeca en uitjes voor mensen zonder auto.
quote:
Dit is dan ook precies wat de VVD wil. Alle kleinere horeca kapot, zodat Van de Valk de boel kan overnemenquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:03 schreef galantis het volgende:
[..]
Stel je voor dat je in een middelgroot dorp of stad woont waar geen testcentrum is opgetuigd. RIP horeca en uitjes voor mensen zonder auto.
Doek dan het hele verenigingsleven ook maar op. Vraag me sowieso af hoe ze dat voor ogen hebben. Waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:03 schreef galantis het volgende:
[..]
Als ik eraan denk wat er allemaal wel niet schier onmogelijk wordt gemaakt begint het me te duizelen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doek dan het hele verenigingsleven ook maar op. Vraag me sowieso af hoe ze dat voor ogen hebben. Waarschijnlijk niet.
Verenigingsleven? Gaan ze het ook invoeren voor sportclubs en muziekverenigingen dan? Dat is nieuw voor mij. Wordt wel lachen dan, kan ik wel een abonnement op de teststraat gaan nemen, want ik stond voorheen praktisch elke dag op de matquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doek dan het hele verenigingsleven ook maar op. Vraag me sowieso af hoe ze dat voor ogen hebben. Waarschijnlijk niet.
Je weet DL.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:13 schreef MoreDakka het volgende:
Vraag me af hoe het zit in andere landen. Zijn die ook bezig zo'n testcircus op te tuigen? Kan er niet zo veel over vinden eerlijk gezegd.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:14 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Verenigingsleven? Gaan ze het ook invoeren voor sportclubs en muziekverenigingen dan? Dat is nieuw voor mij. Wordt wel lachen dan, kan ik wel een abonnement op de teststraat gaan nemen, want ik stond voorheen praktisch elke dag op de mat
Sportclubs staan straks allemaal op omvallen als de kantines niet open mogen. Hoe ga je dat doen?quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:14 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Verenigingsleven? Gaan ze het ook invoeren voor sportclubs en muziekverenigingen dan? Dat is nieuw voor mij. Wordt wel lachen dan, kan ik wel een abonnement op de teststraat gaan nemen, want ik stond voorheen praktisch elke dag op de mat
Ja, maar ze kunnen er geen geld aan verdienen om in de zomer weer alles gewoon open te gooien. Dan krijgen ze een onwijze lading shit over hun heen omdat ze 1 miljard hebben geïnvesteerd in een project wat na een paar maanden al niet meer nuttig was. Hell, nu is het al niet meer nuttig. Vorig jaar was het wellicht wat geweest.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:10 schreef galantis het volgende:
[..]
Als ik eraan denk wat er allemaal wel niet schier onmogelijk wordt gemaakt begint het me te duizelen.
Terwijl de oplossing tzt zo ontzettend simpel is
afleidingsmanoeuvre, vanwege zijn falende beleid als minister en falende vaccinatie programmaquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom is Hugo dan een heel testcircus aan het opbouwen? Denk je echt dat ie daar 1 juli direct mee stopt?
Echt zo bizar kortzichtig dat ik er niet eens meer op wil reageren.quote:
Inderdaad. Vorig jaar was dit leuk geweest en had het deze lockdown kunnen voorkomen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, maar ze kunnen er geen geld aan verdienen om in de zomer weer alles gewoon open te gooien. Dan krijgen ze een onwijze lading shit over hun heen omdat ze 1 miljard hebben geïnvesteerd in een project wat na een paar maanden al niet meer nuttig was. Hell, nu is het al niet meer nuttig. Vorig jaar was het wellicht wat geweest.
No way dat ze toe gaan geven dat dit idee niet doordacht is. Zolang er maar genoeg geld binnen stroomt en je zal altijd mensen hebben die die 7.50 wel kunnen missen/het er wel voor over hebben. Dan krijgen ze signaal genoeg dat het werkt en dat ze zo door moeten gaan.
Ik denk dat de groep die óf geen zin heeft in de 7.50 óf niet in het ongemak voor het continue moeten bezoeken van een teststraat echt aanzienlijk is. Daar gaat geen hond op afkomen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, maar ze kunnen er geen geld aan verdienen om in de zomer weer alles gewoon open te gooien. Dan krijgen ze een onwijze lading shit over hun heen omdat ze 1 miljard hebben geïnvesteerd in een project wat na een paar maanden al niet meer nuttig was. Hell, nu is het al niet meer nuttig. Vorig jaar was het wellicht wat geweest.
No way dat ze toe gaan geven dat dit idee niet doordacht is. Zolang er maar genoeg geld binnen stroomt en je zal altijd mensen hebben die die 7.50 wel kunnen missen/het er wel voor over hebben. Dan krijgen ze signaal genoeg dat het werkt en dat ze zo door moeten gaan.
quote:
Als dat zo is maken ze het gratis. Nederland kennende is het dan groot feest, want dan zijn de kosten weggevallen en dan voelt het alsof ze ons tegemoet komen. Terwijl we dan indirect alsnog betalen. En alsnog vastzitten aan een testmaatschappij.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:25 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik denk dat de groep die óf geen zin heeft in de 7.50 óf niet in het ongemak voor het continue moeten bezoeken van een teststraat echt aanzienlijk is. Daar gaat geen hond op afkomen.
Dat hele testbeleid wordt een grote puinhoop straks.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar ik vind ook dat Grapperhaus gelijk had toen hij zei dat mensen 'meegroeien' met de maatregelen. Maar hij ziet dat positief terwijl ik dat als groot gevaar zie.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:25 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik denk dat de groep die óf geen zin heeft in de 7.50 óf niet in het ongemak voor het continue moeten bezoeken van een teststraat echt aanzienlijk is. Daar gaat geen hond op afkomen.
Hugo is gewoon zwaar incompetent ondanks zijn ambities.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
afleidingsmanoeuvre, vanwege zijn falende beleid als minister en falende vaccinatie programma
In mijn gemeente met 160K inwoners is niet eens zo'n speciale teststraat. Het gaat echt helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:25 schreef galantis het volgende:
[..]
Ja, eens. Mensen accepteren echt een hele hoop; dat is wel duidelijk geworden. Als het maar langzaam genoeg gaat. Geleidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:27 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar ik vind ook dat Grapperhaus gelijk had toen hij zei dat mensen 'meegroeien' met de maatregelen. Maar hij ziet dat positief terwijl ik dat als groot gevaar zie.
Constant testen op scholen en een avondklok tot en met mei werden een paar maandjes geleden als volledig absurd gezien.
In die kleine dorpjes gaan mensen ook snel over tot 'flikker op met die onzin, kom binnen. Biertje of koffie?'. Zoe De Goorn vandaag, goden.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er is ook geen ander land dat zo'n circus probeert op te zetten. In deze crisis wordt echt met miljarden gesmeten alsof er geen morgen is. Ook op de ondernemersregelingen die tientallen miljarden hebben gekost valt genoeg op aan te merken. Bijvoorbeeld bijna geen voorwaarden voor belastinguitstel en dan ook nog kwijtschelden straks.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:13 schreef MoreDakka het volgende:
Vraag me af hoe het zit in andere landen. Zijn die ook bezig zo'n testcircus op te tuigen? Kan er niet zo veel over vinden eerlijk gezegd.
ga je straks horeca krijgen wat niet open mag, als je niet mee doet aan dat testbeleid.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Precies wat ze willen.
Alles vooruit bedenken en niks leuks spontaan bedenken.
Denk dat zat cafes zijn die hier niet aan mee gaan doen. Er is te veel weerstand hier tegen en hoe gaat het exact gecontroleerd kunnen worden?
En ik snap niet dat we nog niet hebben opgestaan.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, eens. Mensen accepteren echt een hele hoop; dat is wel duidelijk geworden. Als het maar langzaam genoeg gaat. Geleidelijk genoeg.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In die kleine dorpjes gaan mensen ook snel over tot 'flikker op met die onzin, kom binnen. Biertje of koffie?'. Zoe De Goorn vandaag, goden.
Dan zeg je dat je meedoet, maar in de praktijk niet.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ga je straks horeca krijgen wat niet open mag, als je niet mee doet aan dat testbeleid.
Morgen weer.quote:
Zelfs al is het gratis dan alsnog is het extreem onhandig, en overbodig bovendien maar dat was al wel duidelijk.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als dat zo is maken ze het gratis. Nederland kennende is het dan groot feest, want dan zijn de kosten weggevallen en dan voelt het alsof ze ons tegemoet komen. Terwijl we dan indirect alsnog betalen. En alsnog vastzitten aan een testmaatschappij.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)gistiek-experts.htmlquote:De experts hebben koepelorganisatie GGD GHOR en het RIVM aangeboden dit systeem op te zetten, maar dat aanbod is na zes weken overleg afgeslagen.
Gewoon langs de terrasjes lopen en peilen of ze meedoen met die onzin of niet. Indien ja, doorlopen naar de volgende.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je meedoet, maar in de praktijk niet.
Heb me dat voor covid ook vaak afgevraagd maar her zit niet in Nederlanders helaas. Veel te mak, gedwee en calvinistisch.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En ik snap niet dat we nog niet hebben opgestaan.
dus wel, er is niks BNW aan, als de liegende MP dit in het engels roept.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mag hier niet BNW!
Stel je voor een MP die dit soort dingen roept!
En gratis bestaat ook niet. Want ook de uitgave van de overheid betalen wij.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:34 schreef galantis het volgende:
[..]
Zelfs al is het gratis dan alsnog is het extreem onhandig, en overbodig bovendien maar dat was al wel duidelijk.
Als het je onmogelijk wordt gemaakt om spontaan op een zonnige namiddag even de stad in te gaan of een stuk te fietsen en onderweg even een drankje wil drinken dan gaat dat gewoon ook nauwelijks gebeuren.
Ik mag toch hopen dat het Bundesverfassungsgericht geen spaan heel laat van een eventuele politieke wens om een testsamenleving op te tuigen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Je weet DL.
Alleen maar strenger. Geen events. Nog eerder een avondklok erbij.
Max 400.000 per dagquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:36 schreef Janneke141 het volgende:
Wat was de geschatte maximale testcapaciteit voor de open-de-samenleving-testen ook al weer? Ongeveer 500.000 per week?
Mag je toch eens in de 35 weken wat leuks gaan doen.
Dat is het, he. Voor een meerdaags festival of zelfs een voetbalwedstrijd is het nog te verdedigen (alhoewel het zelfs daar dan gewoon mogelijk moet zijn om je dicht bij huis te kunnen testen).quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:34 schreef galantis het volgende:
[..]
Zelfs al is het gratis dan alsnog is het extreem onhandig, en overbodig bovendien maar dat was al wel duidelijk.
Als het je onmogelijk wordt gemaakt om spontaan op een zonnige namiddag even de stad in te gaan of een stuk te fietsen en onderweg even een drankje wil drinken dan gaat dat gewoon ook nauwelijks gebeuren.
Meerdaags festival... 🤤🤤🤤quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is het, he. Voor een meerdaags festival of zelfs een voetbalwedstrijd is het nog te verdedigen (alhoewel het zelfs daar dan gewoon mogelijk moet zijn om je dicht bij huis te kunnen testen).
Voor een tosti op een terras ga je toch niet 7,50 extra dokken plus een dagdeel vrij nemen om je ergens buiten je eigen stad te laten testen? Welke mongool bedenkt dat.
Die testbedrijven krijgen een vast bedrag per dag. Daar gaat het natuurlijk om.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is het, he. Voor een meerdaags festival of zelfs een voetbalwedstrijd is het nog te verdedigen (alhoewel het zelfs daar dan gewoon mogelijk moet zijn om je dicht bij huis te kunnen testen).
Voor een tosti op een terras ga je toch niet 7,50 extra dokken plus een dagdeel vrij nemen om je ergens buiten je eigen stad te laten testen? Welke mongool bedenkt dat.
Waarvan een aanzienlijk deel al voor theaters etc gaat zijn.quote:
Lost zich vanzelf opquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat hele testbeleid wordt een grote puinhoop straks.
En dan mag je na een uur weer wegwezen van het terras, want dan moet de volgende klant bediend worden.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:43 schreef galantis het volgende:
[..]
Waarvan een aanzienlijk deel al voor theaters etc gaat zijn.
Het aantal terraszitplekken in NL alleen al zit al op een half miljoen ongeveer (waarschijnlijk nog veel meer trouwens). Nou die zijn behoorlijk bezet op mooie dagen, waarbij meerdere mensen per zitplek per dag natuurlijk. Dus je gaat daarvoor alleen al wellicht richting de miljoen tests nodig hebben per dag.
Maar goed dit is natuurlijk veel te complex om zelf te bedenken voor de heren bewindslieden
Die mongool die weet dat Henk en Ingrid toch wel braaf gaan betalen voor hun prettestjes. De beurs van de belastingslaafjes dient gewoon tot de laatste cent leeggemolken te worden om wat vriendjes en vriendinnetjes van de dames en heren regenten nog wat rijker te maken. Maar blijf vooral VVD stemmen...quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
wat heeft vaccinatie dan nog voor nut? behalve tijdelijke zorgontlastingquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:03 schreef galantis het volgende:
[..]
Ja, echt fijn!quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:55 schreef polderturk het volgende:
Enorme meevaller.
We krijgen 200.000 extra pfizer/biontech per week. Binnenkort gaan ze 700.000 per week leveren.
https://nos.nl/artikel/23(...)ersneld-leveren.html
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:55 schreef polderturk het volgende:
Enorme meevaller.
We krijgen 200.000 extra pfizer/biontech per week. Binnenkort gaan ze 700.000 per week leveren.
https://nos.nl/artikel/23(...)ersneld-leveren.html
#Hugoquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:34 schreef svann het volgende:
Voor mijn overbuurman van waarschijnlijk in de zeventig kwam de vaccinatiebeurt duidelijk te laat.
Binnen een week overleden.
Bah.
Ik neem aan dat we nu nooit meer iets horen over problemen bij het GGD-planningssysteem...quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)gistiek-experts.html![]()
![]()
![]()
dat Miljard is budget, dus nog niet uitgegeven, als dat nu eens snel gestopt wordt...quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dat die hele test samenleving een grote miskukking wordt zien we allemaal aankomen. Die miljard de put in voor wat vriendjes en een achterhaald idee vind ik schandalig maar ik maak me vooral zorgen om de leugens, gegoochel en angstzaaien om de boel te rechtvaardigen.
Wat ook weer allemaal tijd en geld kost.
Haha. Hugo een fout toegeven? Is een fantastische investering!quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat Miljard is budget, dus nog niet uitgegeven, als dat nu eens snel gestopt wordt...
Ook getekend. Vooral omdat ik niets in de testmaatschappij zie en een feest met 10.000 man niet de juiste volgorde van versoepelen is wat mij betreft.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Die 538 petitie gaat hard zeg.. 50k stemmen al bijna
Ook getekend.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Die 538 petitie gaat hard zeg.. 50k stemmen al bijna
Bel de GGDquote:Op zaterdag 17 april 2021 22:30 schreef Anton91 het volgende:
Heeft iemand enig idee... Situatie is als volgt:
Gisteravond een date gehad met een vrouw, is een lerares van een basisschool en een van de kinderen waaraan zij les geeft is positief getest. Zij heeft diegene voor het laatste op donderdag gezien. Het kind is vrijdag 'ziek' geworden en diezelfde dag getest (positief) en ook weer beter geworden op dezelfde dag. Zij is nog niet getest, moet dinsdag pas, maar ik heb dus vandaag vrienden gezien en heb maandag ook al afspraken. De vrienden die ik vandaag heb gezien lopen sowieos geen risico (want er is een incubatietijd) maar ik gok ook eigenlijk dat er geen kans is dat ik iemand op maandag eventueel zou kunnen besmetten.
Je bent niet in contact geweest met iemand die positief is getest dus je hebt geen coronaquote:Op zaterdag 17 april 2021 22:30 schreef Anton91 het volgende:
Gisteravond een date gehad met een vrouw, is een lerares van een basisschool en een van de kinderen waaraan zij les geeft is positief getest. Zij heeft diegene voor het laatste op donderdag gezien. Het kind is vrijdag 'ziek' geworden en diezelfde dag getest (positief) en ook weer beter geworden op dezelfde dag. Zij is nog niet getest, moet dinsdag pas, maar ik heb dus vandaag vrienden gezien en heb maandag ook al afspraken. De vrienden die ik vandaag heb gezien lopen sowieos geen risico (want er is een incubatietijd) maar ik gok ook eigenlijk dat er geen kans is dat ik iemand op maandag eventueel zou kunnen besmetten.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent niet in contact geweest met iemand die positief is getest dus je hebt geen corona
Gewoon je leven leven dus
Puur theoretisch volgens de regels hoef jij pas in quarantaine zodra zij positief test.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:30 schreef Anton91 het volgende:
Gewoon neuken dus.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Puur theoretisch volgens de regels hoef jij pas in quarantaine zodra zij positief test.
Maar ook praktisch volgens mij is het bijna onmogelijk dat je besmet bent, want iemand is niet binnen 24u na besmetting zelf al besmettelijk volgens mij.
Als het goed is zie je maar 1 persoon binnen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:30 schreef Anton91 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |