abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 april 2021 @ 10:10:07 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199011343


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199011359
Congrats aan de Vechain holders. De vraag is, wat nu. Holden of verkopen?
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 15 april 2021 @ 10:12:13 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199011370
Kunnen die VBL-maniertjes niet gewoon in VBL blijven?
Huilen dan.
  donderdag 15 april 2021 @ 10:12:30 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199011374
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:11 schreef dimmak het volgende:
Congrats aan de Vechain holders. De vraag is, wat nu. Holden of verkopen?
Waarom zou je verkopen :? .
Huilen dan.
pi_199011398
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom zou je verkopen :? .
Top proberen de vangen?
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 15 april 2021 @ 10:17:41 #6
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199011415
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:15 schreef dimmak het volgende:

[..]

Top proberen de vangen?
Hij gaat gestaag en rustig omhoog zonder enorme dip, dus ik zou never verkopen. Gewoon holden voorlopig ;)
  donderdag 15 april 2021 @ 10:26:24 #7
62913 Blik
The one and Only!
pi_199011472
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:11 schreef dimmak het volgende:
Congrats aan de Vechain holders. De vraag is, wat nu. Holden of verkopen?
Hodlen naar de $1,20 EOY natuurlijk, dat is nog maar een x6.5
pi_199011574
pi_199011933


[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2021 15:00:44 ]
pi_199012106
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:17 schreef Roellie80 het volgende:
omdat Swipe besloot de aandacht elders neer te leggen.
Lekker sustainable wel.
pi_199012196


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2021 15:00:58 ]
pi_199012253
twitter
  donderdag 15 april 2021 @ 11:53:56 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199012336
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:17 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Zeker!

ik heb de stekker er uit kunnen trekken omdat Swipe besloot de aandacht elders neer te leggen. Ik was het hier niet mee eens en ben daarom eerder gestopt. Ik heb afgesloten met een 193.2% rendament over 15 weken. Dit was dus serieus cashen. Ik heb m'n best gedaan mensen te tippen, maar ook hier op Fok! werd het topic snel gesloten... BTC / Gratis Spotify Premium & Cashback met de Swipe card

Ik ben overgestapt naar de Jade kaart van Crypto.com. De investering hiervan heb ik al terug in de vorm van cashbacks. De inleg is x4 gegaan, permanent 3% terug op alle uitgave en gratis Spotify, Nextlix. Maar dat is slechts een kleine bonus.

Ik had een veelvoud kunnen winnen met Swipe. Ik heb echt op een dip verkocht, maar dat weet je natuurlijk nooit van te voren. Hier een overzicht:
[ afbeelding ]
Mooi rendement, maar voor ~200 euro per week gratis geld een investering moeten doen van 20k in deze space moet je maar aandurven.

Tis niet mijn kopje thee maar ieder moet doen waar ie zich senang bij voelt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199012446
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:41 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

De kaarten zijn er nog gewoon. Alleen werden de voorwaarden van mijn elite kaart aangepast. Toen ben ik uitgestapt. Maar los van Swipe zijn er nog vele andere aanbieders van soortelijke kaarten in deze space. Ik begrijp dat men hier niet wilt profiteren van gratis geld. Ook prima, ieder z'n ding :)
Als je blijkbaar veel geld hebt te verpatsen en veel aankopen doet snap ik dat die cashbacks interessant voor je zijn.

Naast de koersontwikkelingen kan je ook worden blootgesteld aan veranderlijke voorwaarden blijkbaar. Je moet er maar zin in hebben omdat allemaal bij te gaan houden voor wat cashbacks. En om op tijd uit te stappen.
pi_199012463
quote:
14s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Mooi rendement, maar voor ~200 euro per week gratis geld een investering moeten doen van 20k in deze space moet je maar aandurven.

Tis niet mijn kopje thee maar ieder moet doen waar ie zich senang bij voelt.
Ik denk dat de meesten mensen in deze space investeren met de gedachte om later voor meer te kunnen verkopen.

200 per week (of je dat nu krijgt door cashback, staking, farming, lending etc.) is nog relatief nieuw en meer een bonus.

Ik zou het iedereen afraden 20k in een shitcoin te investeren. Het is wat makkelijker gokken met winsten. De gratis Swipe kaart geeft gratis Spotify. Dat is gewoon gratis geld hoe je het ook wendt of keert.
pi_199012496
Ik heb 100k in een ICO gestopt en direct na de listing is het nu blijven hangen op 500k. Heb echt geen zin om gigantische bedragen te locken voor tientjeswerk in cashbacks.
pi_199012502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 12:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Als je blijkbaar veel geld hebt te verpatsen en veel aankopen doet snap ik dat die cashbacks interessant voor je zijn.

Naast de koersontwikkelingen kan je ook worden blootgesteld aan veranderlijke voorwaarden blijkbaar. Je moet er maar zin in hebben omdat allemaal bij te gaan houden voor wat cashbacks. En om op tijd uit te stappen.
True. Voor mij het ging het voornamelijk om de rente (~30% apy) gecombineerd met een naar mijn gevoel onderwaardering op dat moment. Swipe is van Binance dus gaat ook niet zomaar failliet.

Ach, no guts-no glory h. Ik heb in tal van alts gezeten. Je bent altijd zeer afhankelijk van de ontwikkelingen en de koers van koning BTC

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2021 12:09:36 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 april 2021 @ 12:35:23 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199012799
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 12:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

True. Voor mij het ging het voornamelijk om de rente (~30% apy) gecombineerd met een naar mijn gevoel onderwaardering op dat moment. Swipe is van Binance dus gaat ook niet zomaar failliet.

Ach, no guts-no glory h. Ik heb in tal van alts gezeten. Je bent altijd zeer afhankelijk van de ontwikkelingen en de koers van koning BTC
Ik heb juist gemerkt dat er nu heel veel met ETH mee gaat. Nou is praktisch alles wat er toe doet op Ethereum, dus dat is niet zo heel raar, maar Bitcoin heeft bij lange na niet meer de leidende rol die het ooit had. De markt is veel meer een geheel dan een aantal jaar geleden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator donderdag 15 april 2021 @ 12:47:56 #19
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199012940
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:11 schreef dimmak het volgende:
Congrats aan de Vechain holders. De vraag is, wat nu. Holden of verkopen?
Denken aan verkopen voor 2025 :')

Deze arme man begrijpt nog steeds niet wat dit alles-verslindende-monster teweeg gaat brengen. :D :'( :D
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_199012968
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199013351
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 12:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb juist gemerkt dat er nu heel veel met ETH mee gaat. Nou is praktisch alles wat er toe doet op Ethereum, dus dat is niet zo heel raar, maar Bitcoin heeft bij lange na niet meer de leidende rol die het ooit had. De markt is veel meer een geheel dan een aantal jaar geleden.
Ik vind het qua Ethereum nog niet zo sterk tot nu toe. De afgelopen maanden hebben we volgens mij vooral naar een exploderende BSC gekeken
  Moderator donderdag 15 april 2021 @ 13:25:56 #22
18653 crew  D.
pi_199013381
quote:
”Huurders”

Niemand van hier dus :P
pi_199013453
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:23 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik vind het qua Ethereum nog niet zo sterk tot nu toe. De afgelopen maanden hebben we volgens mij vooral naar een exploderende BSC gekeken
Mensen die de dip van februari hebben gekocht, hebben hun geld nu verdubbeld met ETH.
pi_199013548
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:34 schreef viceversa het volgende:

[..]

Mensen die de dip van februari hebben gekocht, hebben hun geld nu verdubbeld met ETH.
En als je BNB had gekocht had je in dezelfde periode een x10 gedaan...
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 april 2021 @ 13:45:56 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199013584
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:23 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik vind het qua Ethereum nog niet zo sterk tot nu toe. De afgelopen maanden hebben we volgens mij vooral naar een exploderende BSC gekeken
Ik heb al wat popcorn voor als het keihard ten onder gaat c_/
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 april 2021 @ 13:46:29 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199013591
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:42 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

En als je BNB had gekocht had je in dezelfde periode een x10 gedaan...
Ach, ik heb mijn ziel niet verkocht. Ik investeer niet in projecten waar ik niets in zie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199013604
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb al wat popcorn voor als het keihard ten onder gaat c_/
Zou kunnen. Als CZ ergens de boel verkloot. Maar daar hebben we hem nog niet vaak op kunnen betrappen. Qua gebruik gaat de BSC als een malle. Pancakeswap draait meer volume dan Uniswap als ik me niet vergis
  donderdag 15 april 2021 @ 13:49:40 #28
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199013625
Ik zie eth eerder imploderen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 15 april 2021 @ 13:58:34 #29
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199013700
quote:
14s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:49 schreef fathank het volgende:
Ik zie eth eerder imploderen
Ik zou niet weten waarom.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 15 april 2021 @ 13:59:15 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199013708
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom.
je kunt ook niet alles weten

eth is een logge olifant die elke dag een beetje meer achter de feiten aanloopt. En uiteindelijk door de kudde in de steek gelaten wordt als ze niet een beetje tempo gaan maken met de ontwikkelingen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 15 april 2021 @ 14:07:14 #31
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199013809
quote:
14s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:59 schreef fathank het volgende:

[..]

je kunt ook niet alles weten

eth is een logge olifant die elke dag een beetje meer achter de feiten aanloopt. En uiteindelijk door de kudde in de steek gelaten wordt als ze niet een beetje tempo gaan maken met de ontwikkelingen.
Na juni zullen we het wel zien.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 15 april 2021 @ 14:09:05 #32
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199013826
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Na juni zullen we het wel zien.
december 2023 is ook na juni

eth en deadlines :X
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199013862

Even een Vitalik plaatje om de boel hier op te vrolijken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199014094
quote:
6s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:13 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Even een Vitalik plaatje om de boel hier op te vrolijken.
twitter


een tweet voor je topic

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2021 14:34:17 ]
pi_199014186
quote:
14s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[ twitter ]

een tweet voor je topic
Haha ik zou net de link posten. ETH weer kapot :')



_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199014224
Mooi, doe de prijs maar zakken dan :9
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 april 2021 @ 14:53:05 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199014278
*kijkt naar prijs*

Nope, nog steeds op jacht naar het hoogste punt tov Bitcoin van 2020.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199014281
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:44 schreef dimmak het volgende:

[..]

Haha ik zou net de link posten. ETH weer kapot :')

[ link | afbeelding ]

_O-
echt een soldier
pi_199014297


op het hoofdkantoor van de ethereum foundation
pi_199014306
quote:
6s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:13 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Even een Vitalik plaatje om de boel hier op te vrolijken.


[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2021 14:56:22 ]
pi_199014357
quote:
6s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:54 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]

op het hoofdkantoor van de ethereum foundation
Mwa, betreft alleen de nodes van openethereum die hebben weinig met de ETH foundation te maken. Maar etherscan en Coinbase werken er wel mee wat ik zo gelezen heb. Kan dus nog de zaak flink verneuken.

ok can you guys stop trading

Uitvinder van de biersmiley.
pi_199014401
quote:
Proletenvolk uit Papendrecht gok ik @onlogisch
pi_199014481
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:59 schreef dimmak het volgende:

[..]

Mwa, betreft alleen de nodes van openethereum die hebben weinig met de ETH foundation te maken. Maar etherscan en Coinbase werken er wel mee wat ik zo gelezen heb. Kan dus nog de zaak flink verneuken.

ok can you guys stop trading

[ afbeelding ]
build fast, test last _O_
pi_199014497
quote:
14s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:08 schreef aTypisch het volgende:

[..]

build fast, test last _O_
Haha idd, laat dan Luke Dash Jr maar lekker ruzie maken over wanneer de taproot update komt, dan weten we iig dat de updates eerst goed getest worden.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 15 april 2021 @ 15:20:54 #45
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_199014649
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:11 schreef dimmak het volgende:
Congrats aan de Vechain holders. De vraag is, wat nu. Holden of verkopen?
Hold!!! Op naar 1 dollar
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_199014747
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:09 schreef dimmak het volgende:

[..]

Haha idd, laat dan Luke Dash Jr maar lekker ruzie maken over wanneer de taproot update komt, dan weten we iig dat de updates eerst goed getest worden.
die bepaalt niet wanneer de update komt tho

de onenigheid komt nu uit hoe de update tot stand moet komen, het gaat niet zo'n gedoe worden als bij segwit :+
pi_199014813
quote:
14s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]

die bepaalt niet wanneer de update komt tho

de onenigheid komt nu uit hoe de update tot stand moet komen, het gaat niet zo'n gedoe worden als bij segwit :+
Nee tuurlijk niet, maar bedoel meer ben blij dat Bitcoin de "luxe" heeft dat er mensen ruzin over de update en die uiteindelijk komt wanneer er consensus wordt gevonden. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199014839
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:09 schreef dimmak het volgende:

[..]

Haha idd, laat dan Luke Dash Jr maar lekker ruzie maken over wanneer de taproot update komt, dan weten we iig dat de updates eerst goed getest worden.
Die Luke Dash Jr is echt zo'n heerlijk figuur in het Bitcoin-wereld. Heeft allerlei tegendraadse meningen en eigenaardige persoonlijke overtuigingen die je niet van een Bitcoin developer zou verwachten. Maar niemand die twijfelt aan zijn kennis en kunde.. dat heeft hij ruimschoots bewezen :) . Een luis in de pels die iedereen wakker en scherp houdt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199014860
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:33 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, maar bedoel meer ben blij dat Bitcoin de "luxe" heeft dat er mensen ruzin over de update en die uiteindelijk komt wanneer er consensus wordt gevonden. :)
het klinkt ook een beetje omslachtig allemaal, want tot op heden is niemand ronduit tgen de implementatie van Taproot en schnorr

denk dat we dat dit jaar nog wel gaan zien

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2021 15:39:52 ]
pi_199014901
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Die Luke Dash Jr is echt zo'n heerlijk figuur in het Bitcoin-wereld. Heeft allerlei tegendraadse meningen en eigenaardige persoonlijke overtuigingen die je niet van een Bitcoin developer zou verwachten. Maar niemand die twijfelt aan zijn kennis en kunde.. dat heeft hij ruimschoots bewezen :) . Een luis in de pels die iedereen wakker en scherp houdt.
lekker full into christ toch ook?

allerlei gekken verzamelen zich er omheen
mooi man
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 april 2021 @ 15:41:51 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199014919
Ondertussen staat ETH op het punt om voor de tweede keer in heel erg lang de 0.04BTC barrire te breken :~
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199014935
quote:
14s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]

lekker full into christ toch ook?

allerlei gekken verzamelen zich er omheen
mooi man
Overtuigd katholiek inderdaad. Netjes getrouwd met 5+ kinderen terwijl ie nog helemaal niet zo oud is. Bijbelteksten in de blockchain coderen enzo :') . En een eigen client onderhouden die gokadressen filtert (want gokken is zondig) en waar hij z'n eigen tweaks en dingetjes door kan voeren die hij er bij Bitcoin Core niet doorheen krijgt en eigenlijk niemand anders gebruikt _O_

Hij is ook degene die de manier verzon waarop segwit doorgevoerd kon worden d.m.v. een soft fork i.p.v. een hard fork.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199014951
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Ondertussen staat ETH op het punt om voor de tweede keer in heel erg lang de 0.04BTC barrire te breken :~
BREAKING
twitter


kan gebeuren

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2021 15:46:28 ]
pi_199014967
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Overtuigd katholiek inderdaad. Netjes getrouwd met 5+ kinderen terwijl ie nog helemaal niet zo oud is. Bijbelteksten in de blockchain coderen enzo :') . En een eigen client onderhouden die gokadressen filtert (want gokken is zondig) en waar hij z'n eigen tweaks en dingetjes door kan voeren die hij er bij Bitcoin Core niet doorheen krijgt en eigenlijk niemand anders gebruikt _O_

Hij is ook degene die de manier verzon waarop segwit doorgevoerd kon worden d.m.v. een soft fork i.p.v. een hard fork.
:D
dat van die goksites wist ik niet

kan ik daar ergens over lezen? geen zin om alles van hem door te spitten
pi_199015066
quote:
14s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:37 schreef aTypisch het volgende:

[..]

het klinkt ook een beetje omslachtig allemaal, want tot op heden is niemand ronduit tgen de implementatie van Taproot en schnorr

denk dat we dat dit jaar nog wel gaan zien
Speedy trial is vandaag gemerged. Daar is Luke het niet erg mee eens, maar lijkt mij dat het er nu gewoon in blijft zitten. Na de volgende update kan het dus best snel gaan.

Uitvinder van de biersmiley.
pi_199015089
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Die Luke Dash Jr is echt zo'n heerlijk figuur in het Bitcoin-wereld. Heeft allerlei tegendraadse meningen en eigenaardige persoonlijke overtuigingen die je niet van een Bitcoin developer zou verwachten. Maar niemand die twijfelt aan zijn kennis en kunde.. dat heeft hij ruimschoots bewezen :) . Een luis in de pels die iedereen wakker en scherp houdt.
Ach ieder gek heeft zo zijn gebrek. Lekker door laten schreeuwen en de goeie dingen eruit filteren.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199015091
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:54 schreef dimmak het volgende:

[..]

Speedy trial is vandaag gemerged. Daar is Luke het niet erg mee eens, maar lijkt mij dat het er nu gewoon in blijft zitten. Na de volgende update kan het dus best snel gaan.

ah ok

is die podcast wat? t technisch of wel te doen?
niet deze aflevering maar in het algemeen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2021 15:56:47 ]
pi_199015127
quote:
14s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:56 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ah ok

is die podcast wat? t technisch of wel te doen?
niet deze aflevering maar in het algemeen
Soms gaat Sjors wel ver, maar het voordeel is dat Aaron zelf geen dev is. Daardoor is het prima te volgen als je basis kennis hebt. Af en toe wat saai, maar ik heb er best veel van geleerd tot nu toe.

[ Bericht 2% gewijzigd door dimmak op 15-04-2021 16:07:19 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199015135
quote:
14s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:45 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:D
dat van die goksites wist ik niet

kan ik daar ergens over lezen? geen zin om alles van hem door te spitten
https://www.coindesk.com/blacklist-debate-ok-meddle-bitcoins-code

https://www.ccn.com/bitco(...)luke-jr-controversy/

Zo te zien deed hij het omdat hij het zag als blockchain spam. Niet vanwege z'n geloof, my bad.

Overigens vergat ik nog te zeggen waar hij het meest bekend om is: hij wil als enige in de wereld zo'n beetje de blocksize limiet verkleinen :D 300KB ofzo
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199016764
UBIX heeft het even gehad.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199017293
Log ik net voor het eerst sinds tijden in op Binance. Zie ik nu dat ik ooit wat Binance coin heb ontvangen tijdens release nu ongeveer 250 euro waard is :D
  donderdag 15 april 2021 @ 19:42:46 #62
62913 Blik
The one and Only!
pi_199017435
Bij de subreddit wallstreetbets zijn ze ook lekker doorgedraaid. Tot gisteren mocht je het er niet over crypto hebben. Die onderwerpen werden direct gesloten. Vanaf gisteren is er een dagelijkse cryptotopic, en daar mogen de volgende 3 crypto’s besproken worden. BTC, ETH en... jawel... DOGE

:D

Edit: haha, blijkbaar hebben ze het weer teruggetrokken omdat Bloomberg er een artikel over heeft geschreven

:D

[ Bericht 22% gewijzigd door Blik op 15-04-2021 19:49:45 ]
pi_199020767
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 12:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb 100k in een ICO gestopt en direct na de listing is het nu blijven hangen op 500k. Heb echt geen zin om gigantische bedragen te locken voor tientjeswerk in cashbacks.
Race-carriere is nu te verwachten of ga je door op de money?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_199021373
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:35 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Race-carriere is nu te verwachten of ga je door op de money?
Parttime werken en serieuze simrig installeren om een gooi te doen naar f1 eSports en een VW Transporter met Yamaha r6 Cup racer
pi_199021707
Zijn jullie bekend of hebben jullie ervaring met Helium?
pi_199021842
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:41 schreef xaban06 het volgende:
Zijn jullie bekend of hebben jullie ervaring met Helium?
ja lachen in ballonnetjes

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2021 00:03:04 ]
  Eindredactie Games vrijdag 16 april 2021 @ 00:19:08 #67
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_199021896
ETH de ene na de andere ATH
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 00:31:54 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199021949
O verrek, zelfs de 0.04 is weer gebroken w/
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 16 april 2021 @ 00:34:04 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199021957
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Yamaha r6 Cup racer
Welke klasse? Misschien ken ik je wel :o .
Huilen dan.
pi_199022476
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 00:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welke klasse? Misschien ken ik je wel :o .
OT svp
  vrijdag 16 april 2021 @ 07:57:15 #71
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199022622
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Parttime werken en serieuze simrig installeren om een gooi te doen naar f1 eSports en een VW Transporter met Yamaha r6 Cup racer
Transporter is wel beetje klein daarvoor. Of je moet met een aanhanger gaan rijden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199022655
Dogecoin grootste 24h volume op kraken _O-
What Would Goku Do
pi_199022660
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 00:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welke klasse? Misschien ken ik je wel :o .
Ja ik doe dit nu nog niet toch

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2021 08:05:49 ]
pi_199022674
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 08:04 schreef viagraap het volgende:
Dogecoin grootste 24h volume op kraken _O-
Ik ben ZIEDEND dat deze zo hard gaat
  vrijdag 16 april 2021 @ 08:09:17 #75
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199022679
Sinds korte tijd ben ik actief met crypto currencies, maar ik betwijfel of mijn aanpak het effectiefst is. Op het moment ben ik actief met daytrading - de hele dag al mijn trades monitoren en closen bij een 5% winst. Vervolgens weer nieuwe trades openen op een 'daily dip'.

Hier gaat wel wat tijd in zitten en het lijkt me stiekem niet de handigste manier. Een andere methode is om bijvoorbeeld enkele week / maand wat trades te sluiten indien grotere dips en peaks zichtbaar worden. Daarnaast kan je ook enkel crypto's managen door geld te storten en de boel zien groeien. :7

Hoe managen jullie je crypto portfolio?

In mijn portfolio heb ik: Bitcoin, ETH, Golem, Balancer, REN & Cardano. Zelf ben ik nog actief alles aan het managen omdat ik geen zicht heb ik eventuele crashes waardoor ik mijn investering in een keer kwijt raak. Natuurlijk heeft niemand een glazen bol, maar alsnog is dit de reden dat ik dagelijks alles in de gaten hou.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  Eindredactie Games vrijdag 16 april 2021 @ 08:20:02 #76
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_199022738
71000% procent profit op doge nu :{
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_199022739
Buy and HODL
pi_199022744
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 08:20 schreef Oscar. het volgende:
71000% procent profit op doge nu :{
Mijn god :')

Daar zullen wel wat miljonairs uit zijn gekomen :')
  Eindredactie Games vrijdag 16 april 2021 @ 08:26:30 #79
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_199022775
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 april 2021 08:21 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Mijn god :')

Daar zullen wel wat miljonairs uit zijn gekomen :')
nah, ik ga er geen miljonair van worden. In 2017 had ik er enkele 250K gekocht voor de leuk en die ga ik gewoon houden.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_199023485
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 08:26 schreef Oscar. het volgende:

[..]

nah, ik ga er geen miljonair van worden. In 2017 had ik er enkele 250K gekocht voor de leuk en die ga ik gewoon houden.
Dat is al een puik bedrag.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 09:37:21 #81
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_199023570
In februari voor shits en giggles voor 100 ekkies doge gekocht :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_199023618
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 08:26 schreef Oscar. het volgende:

[..]

nah, ik ga er geen miljonair van worden. In 2017 had ik er enkele 250K gekocht voor de leuk en die ga ik gewoon houden.
Holy tering. Ik heb er 2400 gekocht tegen 5 cent. En sommige zijn overtuigd dat het naar de 50 dollar gaat, dan zou ik er ook nog wel lekker aan verdienen.

Ik moet me echt eens erin gaan verdiepen hoe de coins aan te schaffen voordat het op binance oid belandt :')
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_199023648
Ik voorzie exclusieve penthouses waar feesten gegeven worden voor en door doge hodlers. Het zal er stinken naar axe deodorant en lichaamsgeur tegelijk en ondanks escorts/luxe hoeren blijven de meesten er maagd.
What Would Goku Do
  vrijdag 16 april 2021 @ 09:46:40 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199023681
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 april 2021 08:05 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja ik doe dit nu nog niet toch
Oh -O- . Neem aan dat je toch niet helemaal nieuw bent in het wegracewereldje?
Huilen dan.
pi_199023704
Van m'n dogecoin winst koop ik een shiba :P
Facts don't care about your feelings
pi_199023722
Hoe komt doge ook aan ATH in sats? Heeft er weer een debiel over getwittert? Is dit een topsignaal en gaan we weer naar de klote? Zoveel vragen. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199023776
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Van m'n dogecoin winst koop ik een shiba :P
Mooie hondjes zijn dat. Zag er laatst nog een lopen.
pi_199023812
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:50 schreef dimmak het volgende:
Hoe komt doge ook aan ATH in sats? Heeft er weer een debiel over getwittert? Is dit een topsignaal en gaan we weer naar de klote? Zoveel vragen. _O-
DOGE is meestal het startsignaal van een nieuwe alts run.
pi_199023874
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oh -O- . Neem aan dat je toch niet helemaal nieuw bent in het wegracewereldje?
heb 11 jaar geleden weleens op het circuitje in lelystad gereden toen ik net 2 maanden mijn rijbewijs had :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2021 10:09:28 ]
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:10:43 #90
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199023956
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:50 schreef dimmak het volgende:
Hoe komt doge ook aan ATH in sats? Heeft er weer een debiel over getwittert? Is dit een topsignaal en gaan we weer naar de klote? Zoveel vragen. _O-
Lol

3 dagen geleden wilde een maat 5k yolo'en in doge. Zeg ik tegen dat ie t niet moet doen na een 80% stijging.

Krijg je dit :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:20:24 #91
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199024088
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:10 schreef fathank het volgende:
Krijg je dit
Tsja, dit soort cases zullen blijven voorkomen natuurlijk. Veel dachten dat Bitcoin bij de 3k zou 'bursten'. Zelf baal ik ook enorm omdat ik Dogecoin wilde inkopen, echter niet beschikbaar op het platform Bitvavo waar ik zit. ;(
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_199024175
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol

3 dagen geleden wilde een maat 5k yolo'en in doge. Zeg ik tegen dat ie t niet moet doen na een 80% stijging.

Krijg je dit :')
Ja precies. Helemaal knetter.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199024188
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol

3 dagen geleden wilde een maat 5k yolo'en in doge. Zeg ik tegen dat ie t niet moet doen na een 80% stijging.

Krijg je dit :')
_O-
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 10:43:02 #94
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199024350
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:41 schreef spierbal het volgende:

[..]

Holy tering. Ik heb er 2400 gekocht tegen 5 cent. En sommige zijn overtuigd dat het naar de 50 dollar gaat, dan zou ik er ook nog wel lekker aan verdienen.

Ik moet me echt eens erin gaan verdiepen hoe de coins aan te schaffen voordat het op binance oid belandt :')
Doge 50 dollars (lol)

De gekte is nu maximaal, tijd om alles te verkopen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199024392
RSR _O_
pi_199024917
Ik wil nog steeds 1k in doge doen, maar iedereen zei (oa hier) niet doen. Maar ik heb het idee dat het nog gekker wordt 😋
pi_199024935
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:26 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik wil nog steeds 1k in doge doen, maar iedereen zei (oa hier) niet doen. Maar ik heb het idee dat het nog gekker wordt 😋
NIET NADENKEN MAAR DOEN
Facts don't care about your feelings
pi_199024947
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:28 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

NIET NADENKEN MAAR DOEN
Ja nu durf ik niet meer. 😱🤷🏼♀ Ik ga het nog goed uitzoeken. Ondertussen stijgt het alleen maar haha
pi_199024964
Alles rood, doge +100% in het groen. :')

Ik heb niet eens FOMO. Debiele coin.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:34:42 #100
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199025007
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Doge 50 dollars (lol)

De gekte is nu maximaal, tijd om alles te verkopen
Maar waarom zou een Doge coin niet maar de $50 kunnen en een BTC wel naar $100K?
Onder de streep is het toch allemaal hetzelfde?
Ja, er zijn meer coins in omloop, maar dat maakt het ook aantrekkelijker voor beginners om juist bij DOGE in te stappen. Dan heb je voro $5000 nog 100 coins ipv 1/20-ste BTC. Dan lijken je winstkansen groter.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199025012
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:26 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik wil nog steeds 1k in doge doen, maar iedereen zei (oa hier) niet doen. Maar ik heb het idee dat het nog gekker wordt 😋
Grote kans dat hij weer hard omlaag gaat straks. Kijk maar eens naar het historische prijsverloop.

Sowieso niet verstandig om na zo'n run nog in te stappen. Maar als je het doet zet op zijn minst een stoploss.
pi_199025046
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar waarom zou een Doge coin niet maar de $50 kunnen en een BTC wel naar $100K?
Onder de streep is het toch allemaal hetzelfde?
Ja, er zijn meer coins in omloop, maar dat maakt het ook aantrekkelijker voor beginners om juist bij DOGE in te stappen. Dan heb je voro $5000 nog 100 coins ipv 1/20-ste BTC. Dan lijken je winstkansen groter.
Doge naar de 50 is x200
Bitcoin naar de 100k is x2

Dat is al een verschil...
pi_199025075
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:20 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Tsja, dit soort cases zullen blijven voorkomen natuurlijk. Veel dachten dat Bitcoin bij de 3k zou 'bursten'. Zelf baal ik ook enorm omdat ik Dogecoin wilde inkopen, echter niet beschikbaar op het platform Bitvavo waar ik zit. ;(
Bitvavo ook hier en daardoor geen Doge ;(
pi_199025087
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:37 schreef viceversa het volgende:

[..]

Doge naar de 50 is x200
Bitcoin naar de 100k is x2

Dat is al een verschil...
:')
Facts don't care about your feelings
pi_199025095
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:39 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

:')
Zeg ik iets heel geks :@ Corrigeer me maar hoor.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:40:28 #106
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199025105
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:37 schreef viceversa het volgende:

[..]

Doge naar de 50 is x200
Bitcoin naar de 100k is x2

Dat is al een verschil...
Maar Bitcoin komt toch ook oorspronkelijk van een paar cent af en is al 1000x over de kop gegaan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:40:56 #107
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199025115
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:38 schreef Leonos het volgende:

[..]

Bitvavo ook hier en daardoor geen Doge millionaire ;(
fixed. ;(
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_199025124
Waren/zijn jullie nou echt enthousiast over Doge? :')

En zijn jullie hier nou Doge aan het shillen?

@aTypisch graag jouw mening
pi_199025127
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar Bitcoin komt toch ook oorspronkelijk van een paar cent af en is al 1000x over de kop gegaan?
Oh zo. Ja ik bedoel meer voor deze bull run. Als je langere termijn kijkt is alles mogelijk, maar ik zie geen toekomst in de meme coin.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:42:13 #110
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199025149
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:41 schreef viceversa het volgende:

[..]

Oh zo. Ja ik bedoel meer voor deze bull run. Als je langere termijn kijkt is alles mogelijk, maar ik zie geen toekomst in de meme coin.
Wat zijn eigenlijk de wezenlijke (technische) verschillen tussen DOGE en BTC?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199025213
Bijna 10k verschillende crypto munten en je gaat mij uitleggen dat DOGE bullshit is? Deze hele zooi is n grote poppenkast... als je dan toch geld gaat pompen waarom dan niet op de debielste coin die er is B:)B
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:48:03 #112
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199025254
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Bijna 10k verschillende crypto munten en je gaat mij uitleggen dat DOGE bullshit is? Deze hele zooi is n grote poppenkast... als je dan toch geld gaat pompen waarom dan niet op de debielste coin die er is B:)B
Maar wat maakt DOGE dan nu 'debieler' dan bijvoorbeeld BTC? Is het minder veilig of zo? Of kun je er maar 1 transactie per seconde mee doen?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199025284
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat zijn eigenlijk de wezenlijke (technische) verschillen tussen DOGE en BTC?
Doge heeft infinite supply. Onderhevig aan inflatie. Bitcoin niet, waardoor het schaarste principe meespeelt.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 11:49:52 #114
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199025287
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat zijn eigenlijk de wezenlijke (technische) verschillen tussen DOGE en BTC?
Doge heeft geen max aan de totale supply. Dit had het wel maar de beheerders hebben dit aangepast

Bij Bitcoin kan niet aan de supply gerommeld worden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:51:27 #115
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199025310
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Bijna 10k verschillende crypto munten en je gaat mij uitleggen dat DOGE bullshit is? Deze hele zooi is n grote poppenkast... als je dan toch geld gaat pompen waarom dan niet op de debielste coin die er is B:)B
Wacht dan op z'n minst op de onvermijdelijke correctie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199025313
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Bijna 10k verschillende crypto munten en je gaat mij uitleggen dat DOGE bullshit is? Deze hele zooi is n grote poppenkast... als je dan toch geld gaat pompen waarom dan niet op de debielste coin die er is B:)B
Dan snap je het principe achter DeFi niet.
pi_199025316
- Doge vergelijken met BTC op technisch vlak
- Doge vergelijken prijstechnisch met BTC en dan marketcap buiten beschouwing laten
- Alleen maar rare antwoorden

Top signaal.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199025332
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:54:29 #119
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199025355
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:49 schreef viceversa het volgende:

[..]

Doge heeft infinite supply. Onderhevig aan inflatie. Bitcoin niet, waardoor het schaarste principe meespeelt.
Ok, dat is wel een wezenlijk verschil, alhoewel beperkt (4% per jaar nu, relatieve percentage neemt af).
Maar de mktcap is ook maar 1/30-ste van die van BTC, dus wat dat betreft ook ruimte zat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199025357
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Doge 50 dollars (lol)

De gekte is nu maximaal, tijd om alles te verkopen
Zolang Musk er nog in blijft en erover blijft twitteren hoe ik ze nog wel ff aan
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:55:13 #121
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199025364
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:51 schreef dimmak het volgende:
- Doge vergelijken met BTC op technisch vlak
- Doge vergelijken prijstechnisch met BTC en dan marketcap buiten beschouwing laten
- Alleen maar rare antwoorden

Top signaal.
Het gaat natuurlijk niet om de prijs per coin, maar om de marketcap. Die ca 1/30ste is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:56:11 #122
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199025377
Bij $50 is de mktcap vergelijkbaar met die van BTC tegen de huidige koers.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199025390
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Wacht dan op z'n minst op de onvermijdelijke correctie.
Ik heb net gekocht 🤷🏼♀😂.. we zullen zien!
pi_199025438
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:56 schreef LXIV het volgende:
Bij $50 is de mktcap vergelijkbaar met die van BTC tegen de huidige koers.
Bij 50 dollar is het de huidige marketcap van Bitcoin x6. Not gonna happen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199025439
Doge is de GameStop onder de crypto's. Een meme waar veel sympathie voor is maar fundamenteel niets bijzonders is of zelfs zwak is.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:00:27 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199025466
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:51 schreef dimmak het volgende:
- Doge vergelijken met BTC op technisch vlak
- Doge vergelijken prijstechnisch met BTC en dan marketcap buiten beschouwing laten
- Alleen maar rare antwoorden

Top signaal.
Altseason *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door fathank op 16-04-2021 12:13:49 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:00:37 #127
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199025467
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:59 schreef dimmak het volgende:

[..]

Bij 50 dollar is het de huidige marketcap van Bitcoin x6. Not gonna happen.
Dat denk ik ook niet hoor. Maar ook genoeg mensen die dat over een mktcap van >1T voor BTC zeiden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199025535
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet hoor. Maar ook genoeg mensen die dat over een mktcap van >1T voor BTC zeiden.
Je ziet deze blinde vlek vooral bij XRP fanaten met prijsprojecties die qua marketcap helemaal niet realistisch zijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:06:05 #129
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199025562
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Je ziet deze blinde vlek vooral bij XRP fanaten met prijsprojecties die qua marketcap helemaal niet realistisch zijn.
Je ziet op de beurs mensen die al 10 jaar beleggen en toch een aandeel 'duur' of 'goedkoop' vinden aan de hand van de prijs van het individuele aandeel. Terwijl die voor het gemak zo gesplit of gereverse-split worden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199025565
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Doge is de GameStop onder de crypto's. Een meme waar veel sympathie voor is maar fundamenteel niets bijzonders is of zelfs zwak is.
Precies... waar je veel geld mee kan verdienen dus
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:06:33 #131
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199025568
Dan vraag ik zo altijd of ze met 10 dubbeltjes rijker zijn dan met 1 gulden oid..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199025610
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waren/zijn jullie nou echt enthousiast over Doge? :')

En zijn jullie hier nou Doge aan het shillen?

@:atypisch graag jouw mening
ik kan je niet helpen makker, het is een altcoin die flink stijgt!

de moderator(s) van dit forum willen graag dat dit het niveautje is
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 12:09:51 #133
18653 crew  D.
pi_199025611
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Doge is de GameStop onder de crypto's. Een meme waar veel sympathie voor is maar fundamenteel niets bijzonders is of zelfs zwak is.
Lijken totaal niet op elkaar, misschien je eerst even inlezen :Y
pi_199025626
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:09 schreef D. het volgende:

[..]

Lijken totaal niet op elkaar, misschien je eerst even inlezen :Y
allebei zombieprojecten
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:12:01 #135
62913 Blik
The one and Only!
pi_199025644
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Doge is de GameStop onder de crypto's. Een meme waar veel sympathie voor is maar fundamenteel niets bijzonders is of zelfs zwak is.
Inderdaad, zegt al genoeg dat er even kort op de reddit van wallstreetbets (waar de GME-mania begonnen is) er over 3 crypto's gepraat mocht worden. BTC, ETH en DOGE...
pi_199025658
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:51 schreef viceversa het volgende:

[..]

Dan snap je het principe achter DeFi niet.
:') _O-
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 12:14:43 #137
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199025673
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Je ziet deze blinde vlek vooral bij XRP fanaten met prijsprojecties die qua marketcap helemaal niet realistisch zijn.
Xrp staat gewoon op 12 dollar eoy
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199025681
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:09 schreef D. het volgende:

[..]

Lijken totaal niet op elkaar, misschien je eerst even inlezen :Y
Inlezen in de geweldige fundamentals van Gamestop of die van DOGE? Inlezen in meme cultuur? Ik ben aardig op de hoogte volgens mij.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199025699
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Inlezen in de geweldige fundamentals van Gamestop of die van DOGE? Inlezen in meme cultuur? Ik ben aardig op de hoogte volgens mij.
DYOR bro
geweldige coin bro

fucking maxi!!
pi_199025706
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Doge is de GameStop onder de crypto's. Een meme waar veel sympathie voor is maar fundamenteel niets bijzonders is of zelfs zwak is.
Zolang Litecoiners deze gratis mogen minen, blijft het stana in de top 10
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199025710
ik heb wel zin in een bearmarket van een jaartje weer ofzo

maar ik denk niet dat mijn gebeden zullen worden verhoord

UP ONLY JAAAA
pi_199025711
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je ziet op de beurs mensen die al 10 jaar beleggen en toch een aandeel 'duur' of 'goedkoop' vinden aan de hand van de prijs van het individuele aandeel. Terwijl die voor het gemak zo gesplit of gereverse-split worden.
Een beetje off-topic maar is er in de beurswereld niet steeds meer de realisatie dat indexeren beter resultaat oplevert en dat het kiezen van individuele aandelen een loser's game is op lange termijn? Je zal altijd mensen houden die het beter denken te weten maar van wat ik heb gelezen blijkt uit onderzoeken consequent dat indexeren als beste uit de test komt op lange termijn. Beter dan zelf beleggen of door experts.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 12:18:40 #143
18653 crew  D.
pi_199025726
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Inlezen in de geweldige fundamentals van Gamestop of die van DOGE? Inlezen in meme cultuur? Ik ben aardig op de hoogte volgens mij.
Als je aardig op de hoogte was had je de vergelijking niet gemaakt ;)
pi_199025731
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:17 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Zolang Litecoiners deze gratis mogen minen, blijft het stana in de top 10
Ook als Litecoin steeds verder wegzakt zoals het al tijden doet?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199025751
twitter


_O_
pi_199025927
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Doge is de GameStop onder de crypto's. Een meme waar veel sympathie voor is maar fundamenteel niets bijzonders is of zelfs zwak is.
Safemoon kan ook nog steeds een soort gamestop worden. Daar zijn ze nu ook allemaal billboards enzo aan het huren. Community en holders groeien ook nog steeds hard.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_199025928
maar cryptobros hoe gaat het met defi en nft's bro?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2021 12:33:02 ]
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:33:14 #148
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199025933
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Een beetje off-topic maar is er in de beurswereld niet steeds meer de realisatie dat indexeren beter resultaat oplevert en dat het kiezen van individuele aandelen een loser's game is op lange termijn? Je zal altijd mensen houden die het beter denken te weten maar van wat ik heb gelezen blijkt uit onderzoeken consequent dat indexeren als beste uit de test komt op lange termijn. Beter dan zelf beleggen of door experts.
Absoluut. De enige manier om structureel een marktrendement te maken is de kosten zeer laag te houden. Al die fondsen die 1 of 2% beheerkosten vragen presteren op termijn onder gemiddeld.
Het is natuurlijk tegen de belangen van de exchanges, brokers, fondsbeheerders etc dat iedereen gewoon simpel in Etf's gaat zitten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199025940
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:32 schreef Gremen het volgende:

[..]

Safemoon kan ook nog steeds een soort gamestop worden. Daar zijn ze nu ook allemaal billboards enzo aan het huren. Community en holders groeien ook nog steeds hard.
:')

wat lees ik hier
pi_199025954
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Absoluut. De enige manier om structureel een marktrendement te maken is de kosten zeer laag te houden. Al die fondsen die 1 of 2% beheerkosten vragen presteren op termijn onder gemiddeld.
Het is natuurlijk tegen de belangen van de exchanges, brokers, fondsbeheerders etc dat iedereen gewoon simpel in Etf's gaat zitten.
bitcoin in fondsen zijn op de lange termijn minder waard dan bitcoin in de open markt
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:36:21 #151
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199025972
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

bitcoin in fondsen zijn op de lange termijn minder waard dan bitcoin in de open markt
Ik heb het heir over aandelen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199026040
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ok, dat is wel een wezenlijk verschil, alhoewel beperkt (4% per jaar nu, relatieve percentage neemt af).
Maar de mktcap is ook maar 1/30-ste van die van BTC, dus wat dat betreft ook ruimte zat.
Ja, maar bitcoin heeft deze waarde omdat Visa, Mastercard etc er ook in zitten. Die zie ik niet zo snel investeren in Doge.
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:45:48 #153
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199026106
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:41 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ja, maar bitcoin heeft deze waarde omdat Visa, Mastercard etc er ook in zitten. Die zie ik niet zo snel investeren in Doge.
Die waarde wordt gewoon door het publiek bepaald, vraag en aanbod. Ik denk ook niet dat de mktcap van DOGE die van BTC zo snel zal overstijgen verder, maar uiteindelijk bepaalt vraag en aanbod gewoon de koers.
DOGE heeft weer als voordeel dat het een grappig, herkenbaar logo heeft en dat je het uitspreekt als doggy. dat trekt mensen natuurlijk wel sterk aan. En het is (optisch!) goedkoop. Dat laatste is denk ik belangrijk voor nieuwkomers, die denken dat hun winkansen hier veel hoger zijn omdat het nog maar op 25 cent oid staat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 12:49:20 #154
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199026153
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:17 schreef aTypisch het volgende:
ik heb wel zin in een bearmarket van een jaartje weer ofzo

maar ik denk niet dat mijn gebeden zullen worden verhoord

UP ONLY JAAAA
Waarom wil je een bearmarket?
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_199026170
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:')

wat lees ik hier
Dat het allemaal dezelfde idioten zijn, net als de Doge kopers!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_199026182
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb het heir over aandelen
o
pi_199026186
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:41 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ja, maar bitcoin heeft deze waarde omdat Visa, Mastercard etc er ook in zitten. Die zie ik niet zo snel investeren in Doge.
nee
pi_199026192
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom wil je een bearmarket?
goedkope sats
pi_199026235
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:51 schreef aTypisch het volgende:

[..]

nee
:')
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 12:54:34 #160
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199026249
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:51 schreef aTypisch het volgende:

[..]

goedkope sats
Wat heb je de afgelopen 4 jaar gedaan als je nu nog niet loaded in sats bent :?
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_199026285
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat heb je de afgelopen 4 jaar gedaan als je nu nog niet loaded in sats bent :?
wat
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:02:13 #162
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199026384
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat heb je de afgelopen 4 jaar gedaan als je nu nog niet loaded in sats bent :?
Sats in universa gestoken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199026415
How Does Dogecoin Work

It wouldn’t be too hard to argue that much of Dogecoin’s coding is a direct copy of Bitcoin. Discussing the idea, one of the coin’s founders, Billy Markus stated that it only took 3 hours to create Dogecoin. He described how he literally used the control F function to scroll through Bitcoin’s code and replace all instances of Bitcoin with Dogecoin.


_O-
pi_199026541
Interessant draadje voor wie in Doge wil investeren.

https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:12:16 #165
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199026555
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:04 schreef viceversa het volgende:
How Does Dogecoin Work

It wouldn’t be too hard to argue that much of Dogecoin’s coding is a direct copy of Bitcoin. Discussing the idea, one of the coin’s founders, Billy Markus stated that it only took 3 hours to create Dogecoin. He described how he literally used the control F function to scroll through Bitcoin’s code and replace all instances of Bitcoin with Dogecoin.


_O-
Maar als het bijna hetzelfde is, dan zou de marketcap toch ook dichter bij elkaar moeten liggen? Dan is er nog ruimte naar boven genoeg?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:15:31 #166
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199026598
Goed gezien.

Koop Doge allen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199026601
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:32 schreef aTypisch het volgende:
maar cryptobros hoe gaat het met defi en nft's bro?
Het zou leuk zijn als @Danny een set unieke FOK! NFTs uitbrengt.
pi_199026613
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:11 schreef viceversa het volgende:
Interessant draadje voor wie in Doge wil investeren.

https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Dat dit berhaupt geschreven moet worden. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199026624
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar als het bijna hetzelfde is, dan zou de marketcap toch ook dichter bij elkaar moeten liggen? Dan is er nog ruimte naar boven genoeg?
Het is niet hetzelfde. Het is de codebasis van Bitcoin uit 2013 met alle flaws en sucurity problemen die er toen nog waren met een paar aanpassingen die er door de jaren heen gemaakt zijn. Verder is er een hele bitcoin markt door alle adoptie door de jaren heen, terwijl doge nog steeds de memecoin is.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:22:25 #170
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199026682
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:17 schreef dimmak het volgende:

[..]

Het is niet hetzelfde. Het is de codebasis van Bitcoin uit 2013 met alle flaws en sucurity problemen die er toen nog waren met een paar aanpassingen die er door de jaren heen gemaakt zijn. Verder is er een hele bitcoin markt door alle adoptie door de jaren heen, terwijl doge nog steeds de memecoin is.
Ok, maar die aanpassingen zijn toch OS? Dan kunnen die toch ook gekopieerd worden? De waarde zit toch in de blockchain en niet in de code die open source is? Anders coup-paste ik wel even een Lxiv-coin
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199026696
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:17 schreef dimmak het volgende:

[..]

Het is niet hetzelfde. Het is de codebasis van Bitcoin uit 2013 met alle flaws en sucurity problemen die er toen nog waren met een paar aanpassingen die er door de jaren heen gemaakt zijn. Verder is er een hele bitcoin markt door alle adoptie door de jaren heen, terwijl doge nog steeds de memecoin is.
Ze zijn geloof ik vorig jaar ergens weer begonnen met development.
pi_199026700
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ok, maar die aanpassingen zijn toch OS? Dan kunnen die toch ook gekopieerd worden? De waarde zit toch in de blockchain en niet in de code die open source is? Anders coup-paste ik wel even een Lxiv-coin
Kan, maar dan ben je de enige debiel die LXIV coin gebruikt welke stilstaat in ontwikkeling vanaf dan.

De waarde van Bitcoin zit hem ook niet in de code, maar in de hele markt om Bitcoin heen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199026709
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:56 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Ik heb net gekocht 🤷🏼♀😂.. we zullen zien!
Dan heb je nu al een lekkere winst >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) :9~
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:26:08 #174
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199026723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:23 schreef dimmak het volgende:

[..]

Kan, maar dan ben je de enige debiel die LXIV coin gebruikt welke stilstaat in ontwikkeling vanaf dan.

De waarde van Bitcoin zit hem ook niet in de code, maar in de hele markt om Bitcoin heen.
Dat snap ik ook, dat zeg ik juist.
Maar rondom doge zit ook een hele markt als ik naar de omzet kijk
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199026744
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ook als Litecoin steeds verder wegzakt zoals het al tijden doet?
Litecoin gaat exploden soon niffo
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199026758
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat snap ik ook, dat zeg ik juist.
Maar rondom doge zit ook een hele markt als ik naar de omzet kijk
Slechts een speculatieve markt terwijl Bitcoin veel meer te bieden heeft. Die kanten kan ik belichten maar dan zit ik hier vanmiddag nog te typen en ik betwijfel of dat de moeite waard is gezien je pohi in dit topic.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:31:38 #177
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199026792
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:29 schreef dimmak het volgende:

[..]

Slechts een speculatieve markt terwijl Bitcoin veel meer te bieden heeft. Die kanten kan ik belichten maar dan zit ik hier vanmiddag nog te typen en ik betwijfel of dat de moeite waard is gezien je pohi in dit topic.
Jij wil ook alleen met bitcoin- jubelaars chatten? Ok.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199026805
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jij wil ook alleen met bitcoin- jubelaars chatten? Ok.
Nee hoor, maar ik ben een paar topics terug al inhoudelijk op je in gegaan maar heb geen enkele reactie van je gehad. Dus misschien kun je bij die reacties beginnen. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199026832
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:11 schreef viceversa het volgende:
Interessant draadje voor wie in Doge wil investeren.

https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Wat is je punt? Het enige wat iedereen hier probeert te doen is zoveel mogelijk geld te verdienen toch? Of dat nou korte of lange termijn is. Al was die dogecoin een .txt bestand van 1 kb who cares. Geld verdienen kan met lucht. Maar zelfs een aap ziet dat dit geen veilige lange termijn investering is.
Facts don't care about your feelings
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 13:35:55 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199026849
Ik denk dat je er veel meer baat bij hebt om uit te leggen waarom die Chinese troep een slechte investering is voor de lange termijn, dan waarom een meme slecht is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199026906
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat je er veel meer baat bij hebt om uit te leggen waarom die Chinese troep een slechte investering is voor de lange termijn, dan waarom een meme slecht is.
Ik denk dat er veer meer baat bij is om uit te leggen waarom alle projecten buiten Bitcoin om een slechte investering zijn, maar dat zal geen verschil maken omdat iedereen enkel genteresseerd is in de korte termijn gains.

Waar ik overigens vrede mee heb. Zit hier alleen voor de popcorn en af en toe een beetje reageren in een discussie.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 13:41:01 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199026923
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:39 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik denk dat er veer meer baat bij is om uit te leggen waarom alle projecten buiten Bitcoin om een slechte investering zijn, maar dat zal geen verschil maken omdat iedereen enkel genteresseerd is in de korte termijn gains.

Waar ik overigens vrede mee heb. Zit hier alleen voor de popcorn en af en toe een beetje reageren in een discussie.
Jij bent af.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199026945
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:35 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat is je punt? Het enige wat iedereen hier probeert te doen is zoveel mogelijk geld te verdienen toch? Of dat nou korte of lange termijn is. Al was die dogecoin een .txt bestand van 1 kb who cares. Geld verdienen kan met lucht. Maar zelfs een aap ziet dat dit geen veilige lange termijn investering is.
Met Doge neem je meer risico.
pi_199026955
Ik gun overigens iedereen zijn gains. Voor sommige is het levensveranderend en dat is fijn. Ik hoop dat dima zijn esport carriere van de grond komt bijv.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199026974
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:39 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik denk dat er veer meer baat bij is om uit te leggen waarom alle projecten buiten Bitcoin om een slechte investering zijn, maar dat zal geen verschil maken omdat iedereen enkel genteresseerd is in de korte termijn gains.

Waar ik overigens vrede mee heb. Zit hier alleen voor de popcorn en af en toe een beetje reageren in een discussie.
Korte termijn alt-gains omzetten naar bitcoin.

pi_199026988
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:44 schreef viceversa het volgende:

[..]

Korte termijn alt-gains omzetten naar bitcoin.

[ afbeelding ]
Ja leuke tactiek in een bullmarket.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:45:32 #187
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199027003
Moet altijd lachen om LXIV die bij 1,2,3,5,10,20,30,40,50 en nu 60K komt verkondigen dat BTC toch echt een scam is en niks waard is, terwijl Tesla erin zit en we nu Coinbase op de beurs zien _O- je zou zeggen dat die plaat een keer voor de kop wegtrekt maar de retail boomer investors zijn hardnekkig zo te zien.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_199027010
Ik heb ong. 2500 Doge gekocht op 0,003. Heb er toen rond de 10 euro voor betaald, is nu 635 euro waard. Ik zit nu zo langzamerhand wel te denken om eens te cashen, want ik geloof niet dat Dogecoin ongelooflijke hoogten gaat bereiken sinds het geen limited supply heeft
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_199027157
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:41 schreef viceversa het volgende:

[..]

Met Doge neem je meer risico.
Meer risico is meer winst 8-)
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:58:30 #190
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199027187
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:45 schreef Scorpie het volgende:
Moet altijd lachen om LXIV die bij 1,2,3,5,10,20,30,40,50 en nu 60K komt verkondigen dat BTC toch echt een scam is en niks waard is, terwijl Tesla erin zit en we nu Coinbase op de beurs zien _O- je zou zeggen dat die plaat een keer voor de kop wegtrekt maar de retail boomer investors zijn hardnekkig zo te zien.
Je moet niet beleggen in iets waar je niet in gelooft. Verder vind ik het fenomeen wel heel interessant, anders was ik hier niet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199027227
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat je er veel meer baat bij hebt om uit te leggen waarom die Chinese troep een slechte investering is voor de lange termijn, dan waarom een meme slecht is.
Chinese database muntjes _O_

@onlogisch
pi_199027230
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je moet niet beleggen in iets waar je niet in gelooft. Verder vind ik het fenomeen wel heel interessant, anders was ik hier niet.
Jongeren geloven niet in boomer assets zoals aandelen en goud.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 14:12:55 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199027345
Mina beste investering _O_

Nu nog een fatsoenlijke plek om eraan te geraken :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199027505
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:28 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Litecoin gaat exploden soon niffo
Ik heb al bijna 80% winst, dat wordt 800?
What Would Goku Do
  vrijdag 16 april 2021 @ 14:38:37 #195
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199027629
Mooi moment voor Litecoin idd. *O*
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 16 april 2021 @ 14:46:59 #196
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199027728
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 april 2021 14:02 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Jongeren geloven niet in boomer assets zoals aandelen en goud.
I know. In goud geloof ik ook niet qua rendement.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199027823
0.27 0.28 bereikt... waarom zou je moeilijk doen voor 5% rendement per jaar ofzo _O-



[ Bericht 2% gewijzigd door YoshiBignose op 16-04-2021 14:58:37 ]
Facts don't care about your feelings
pi_199028214
Binnenkort maar even mn paper wallet erbij pakken
pi_199028288
Ik heb een domme fout gemaakt. Zag Doge op 600 staan ik denk gooi er een sell limit in voor 550.

Dus ik zet mn order erin, zijn ze verkocht tegen de market price :') hoe the fack kan dat.

Nou afijn, iig winst eruit :) en nu uitn favorite list halen want dit gaat pijnlijk worden.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:23:30 #200
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199028314
Gek h als je ze onder de marktprijs zet :')

Of wilde je een stop-loss zetten?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199028321
Dogecoin nu op 0,32, bizar..
pi_199028344
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:23 schreef fathank het volgende:
Gek h als je ze onder de marktprijs zet :')

Of wilde je een stop-loss zetten?
Jep
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_199028351
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:23 schreef HulkHeld het volgende:
Dogecoin nu op 0,32, bizar..
0.39 op Binance
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_199028356
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:22 schreef spierbal het volgende:
Ik heb een domme fout gemaakt. Zag Doge op 600 staan ik denk gooi er een sell limit in voor 550.

Dus ik zet mn order erin, zijn ze verkocht tegen de market price :') hoe the fack kan dat.

Nou afijn, iig winst eruit :) en nu uitn favorite list halen want dit gaat pijnlijk worden.
Heb ik ook wel eens gehad. Stop losses moet je anders instellen. Een prijs waarop die triggert, en een prijs waarvoor je wil verkopen.

Maar dit had je waarschijnlijk al ontdekt. :P
pi_199028376
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:25 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]

0.39 op Binance
39 dollar cent neem ik aan dan, ik zit via Blox te volgen.
pi_199028399
Holy shit, goed dat ik in feb heb gekocht.
pi_199028425
Doge en Bitcoin trending op Twitter.
pi_199028434
Ik ben blij dat ik in dogecoin heb genvesteerd eigenlijk 😂😭 heb ook wat op 4 cent gekocht, wow!
pi_199028456
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:25 schreef viceversa het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens gehad. Stop losses moet je anders instellen. Een prijs waarop die triggert, en een prijs waarvoor je wil verkopen.

Maar dit had je waarschijnlijk al ontdekt. :P
Ja ik deed dus verkopen op limiet ipv stop limit.

Afijn. Iig wat verdiend. Zal je zien dat het nog verder door stijgt dat ik er morgen m'n hypotheek mee kon aflossen :p
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_199028513
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:26 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

39 dollar cent neem ik aan dan, ik zit via Blox te volgen.
Ja idd, $.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_199028568
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:11 schreef viceversa het volgende:
Interessant draadje voor wie in Doge wil investeren.

https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
HAHAHAHAHAH maar je had wel 200% rendement gehad in 24u ^O^
Facts don't care about your feelings
pi_199028590
Ben eigenlijk wel beetje viesmad dat ik geen dodgecoin heb. Lijkt nu ook wel of de andere coins dalen omdat iedereen nu op dodge aan het inzetten is.
pi_199028594
CHAOSSSSSSSSSSS _O_ _O_ _O_
Facts don't care about your feelings
pi_199028611
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:38 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAH maar je had wel 200% rendement gehad in 24u ^O^
Hindsight is 20/20. Ik investeer niet in iets waarvan ik denk dat het elk moment kan dumpen.
pi_199028626
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:26 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

39 dollar cent neem ik aan dan, ik zit via Blox te volgen.
Ondertussen ook in eurocent.

Je ziet dat iedereen z'n eerste koffie van de dag op heeft in de VS en de voorpagina's gelezen, de grafiek gaat weer verticaal.
What Would Goku Do
pi_199028630
+225% :') Gekte.
pi_199028640
Er gaan straks zoveel mensen rekt ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199028644
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:41 schreef viceversa het volgende:

[..]

Hindsight is 20/20. Ik investeer niet in iets waarvan ik denk dat het elk moment kan dumpen.
Hindsight? Ik zei het toch vooraf klapjosti :')
Facts don't care about your feelings
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 15:45:03 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199028659
Mooi, zo komen we van de zwakke handjes af zonder dat er geld uit de crypto markt stroomt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199028663
Heb er al mooi 209 euro winst van afgeroomd (oorspronkelijke investering was 100 euro). Ik ga niet zitten HODL want ik denk dat ie ook wel weer een aardig eindje naar beneden sprint zodadelijk :D
pi_199028669
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:43 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Hindsight? Ik zei het toch vooraf klapjosti :')
pi_199028673
dogecoin laat wel even zien hoe irrationeel de altcoinmarkt is, vaporware met neppe businessdeals vs vaporware funny memes :)

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2021 15:46:58 ]
pi_199028705
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:43 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Hindsight? Ik zei het toch vooraf klapjosti :')
Je gokte het vooraf inderdaad. Net zoals er nu een heleboel mensen gaan gokken en veel geld verliezen :)
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:50:57 #224
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199028733
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:43 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Hindsight? Ik zei het toch vooraf klapjosti :')
Ed ben jij het?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199028746
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:43 schreef dimmak het volgende:
Er gaan straks zoveel mensen rekt ;(
Dit.
pi_199028754
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:48 schreef viceversa het volgende:

[..]

Je gokte het vooraf inderdaad. Net zoals er nu een heleboel mensen gaan gokken en veel geld verliezen :)
Jankerd. Als jij gokt is het natuurlijk onderbouwd en als andere het doen is het dom gokken :')
Facts don't care about your feelings
pi_199028761
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:52 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Jankerd. Als jij gokt is het natuurlijk onderbouwd en als andere het doen is het dom gokken :')
ben jij 12 ofzo?
pi_199028771
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:52 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ben jij 12 ofzo?
Nee jij?
Facts don't care about your feelings
pi_199028774
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:52 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Jankerd. Als jij gokt is het natuurlijk onderbouwd en als andere het doen is het dom gokken :')
Klopt.
pi_199028777
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:53 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Nee jij?
soms ja
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 15:53:49 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199028783
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Ed ben jij het?
Gmta
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199028785
ik zat achter het doel toen dit forum werd opgericht

:T
pi_199028821
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:43 schreef dimmak het volgende:
Er gaan straks zoveel mensen rekt ;(
Rekt?😁
pi_199028830
Daalt alweer. Vaarwel, al m'n spaargeld weg ;( ;( en studiegeld van m'n kinderen.
Facts don't care about your feelings
pi_199028877
Blox app heeft het ook even zwaar
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:06:54 #236
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199028987
Je zal de helft van je DOGE maar verkocht hebben op $0,05 :'(

Op $0,009 gekocht, dat dan weer wel.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_199029007
probeer mijn doge nu op een exchange te zetten maar het duurt nogal
volgens de doge blockchain staat hij er al op maar op de exchange zie ik nog niks ...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_199029031
Probeerde net een stop loss te zetten, crasht de dogechain of snap ik de kraken app weer eens niet?
What Would Goku Do
pi_199029062
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Daalt alweer. Vaarwel, al m'n spaargeld weg ;( ;( en studiegeld van m'n kinderen.
😂

Gaat deze maand nog naar 1 dollar 💵
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:15:11 #240
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_199029064
Lol. Doge heeft Cardano en Tether ingehaald.
pi_199029202
ik denk toch aan een GME-achtige pump hier hoor
geloof niet zo dat Dogecoin naar $10 of $100 ofzo gaat
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:27:50 #242
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_199029207
Verge +43% :9

Mijn uitcashdoel is alweer ruimschoots behaald O+

En Doge knalt natuurlijk ook lekker mee. Tis weer 2017 :9
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 16:29:52 #243
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199029225
Waar kan ik short gaan op Doge?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199029229
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:29 schreef Nattekat het volgende:
Waar kan ik short gaan op Doge?
binance ongetwijfeld
pi_199029243
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:29 schreef Nattekat het volgende:
Waar kan ik short gaan op Doge?
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:30 schreef aTypisch het volgende:

[..]

binance ongetwijfeld
En anders FTX wel, dat is het grootste casino tegenwoordig. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199029261
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:31 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

En anders FTX wel, dat is het grootste casino tegenwoordig. _O-
binance is daarin ook een investeerder he

die CZ zit overal met zijn tengels aan
pi_199029500
Dit is net zo leuk als vroeger het wedden op sport topic.. paar whisky's en gaan. Als ik morgen wakker word dan wil ik Doge op 0,40 zien MINSTENS >:) >:)
Facts don't care about your feelings
pi_199029579
twitter
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:15:31 #249
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199029768
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Dit is net zo leuk als vroeger het wedden op sport topic.. paar whisky's en gaan. Als ik morgen wakker word dan wil ik Doge op 0,40 zien MINSTENS >:) >:)
Als je morgenochtend gaat slapen bedoel je.

Lekker heel de nacht groene dildo's kijken, spiegel vol sos op tafel
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199029783
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:00 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Dit is eerder een positief signaal dan negatief voor btc.
What Would Goku Do
pi_199029829
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:27 schreef JohnDDD het volgende:
ik denk toch aan een GME-achtige pump hier hoor
geloof niet zo dat Dogecoin naar $10 of $100 ofzo gaat
We zullen zien 😋
pi_199029943
Jammer dat ik vandaag geen thuiswerk dag had, anders had ik mooi mee kunnen liften op de doge moon gang.
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:38:54 #253
62913 Blik
The one and Only!
pi_199030046
Als je toch in DOGE zit zet je toch 90% om naar btc nu om de dip af te wachten

Zou ik bij VET wel doen iig
pi_199030241
ik heb alles verkocht voor 800 euro
een zo snelle stijging betekent meestal ook een vrij snelle daling, zeker bij een non limited hype coin als doge
meestal stap ik iets te vroeg uit dus we zullen zien
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_199030249
Bij de Polkadex listing op Kucoin hebben veel mensen goede zaken gedaan denk ik. Uitschieter naar 10k en terug naar 14 euro 8)7
pi_199030433
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:28 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Litecoin gaat exploden soon niffo
U zei?
What Would Goku Do
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 18:14:19 #257
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199030448
Choo Choo @onlogisch ik word gek
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199030540
VET $ 0.20
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 18:27:24 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199030603
322 SATS :D :'( :D

@Wereldgozer
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_199030608
Waarom gaan al die andere nutteloze litecoin copies mee?
.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 18:29:36 #261
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199030623
Neo stijgt ook gestaag verder @Nattekat goed dat je ze toch gehouden hebt!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199030633
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:38 schreef Blik het volgende:
Als je toch in DOGE zit zet je toch 90% om naar btc nu om de dip af te wachten

Zou ik bij VET wel doen iig
:D
pi_199030644
TRX gelukkig hersteld, schrok even
Facts don't care about your feelings
pi_199030730
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 18:27 schreef onlogisch het volgende:
322 SATS :D :'( :D

@:wereldgozer
Niks mis mee
pi_199030811
Facts don't care about your feelings
  Eindredactie Games vrijdag 16 april 2021 @ 18:50:11 #266
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_199030879
Ik heb zojuist een keuken gekocht van Doge
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 16 april 2021 @ 18:52:07 #267
62913 Blik
The one and Only!
pi_199030905
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 18:50 schreef Oscar. het volgende:
Ik heb zojuist een keuken gekocht van Doge
Little Dutch?
pi_199031105
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 18:50 schreef Oscar. het volgende:
Ik heb zojuist een keuken gekocht van Doge
😁
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 19:08:24 #269
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199031113
Daar gaat ubx weer
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199031206
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Dit is net zo leuk als vroeger het wedden op sport topic.. paar whisky's en gaan. Als ik morgen wakker word dan wil ik Doge op 0,40 zien MINSTENS >:) >:)
Over een uurtje al denk ik :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 19:19:39 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199031283
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
Neo stijgt ook gestaag verder @:nattekat goed dat je ze toch gehouden hebt!
-O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199031392
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:39 schreef dimmak het volgende:
Ik denk dat er veer meer baat bij is om uit te leggen waarom alle projecten buiten Bitcoin om een slechte investering zijn,
teringjantje
pi_199031410
twitter


:)
pi_199031456
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:14 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Over een uurtje al denk ik :D
hij was al even op 0,40 he
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 16 april 2021 @ 19:55:17 #275
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199031761
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:38 schreef Blik het volgende:
Als je toch in DOGE zit zet je toch 90% om naar btc nu om de dip af te wachten

Zou ik bij VET wel doen iig
En dan de boot missen naar $1?

Hodl
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 20:04:06 #276
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199031865
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:38 schreef Blik het volgende:
Als je toch in DOGE zit zet je toch 90% om naar btc nu om de dip af te wachten

Zou ik bij VET wel doen iig
VET niet hodlen tot $1,65 :')
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 16 april 2021 @ 20:21:08 #277
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199032063
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:54 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb alles verkocht voor 800 euro
een zo snelle stijging betekent meestal ook een vrij snelle daling, zeker bij een non limited hype coin als doge
meestal stap ik iets te vroeg uit dus we zullen zien
Zojuist 75% verkocht tegen 14x mijn inzet. Misschien weer kopen bij de dip, anders pech gehad. Van &0,01 naar $0,35 binnen 3mnd is echt uitzonderlijk voor een shitcoin.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 16 april 2021 @ 20:23:55 #278
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199032081
Wat ik eerder aan Doge heb gecashed ($350 (ook 7x inzet)) heb ik omgezet naar Cardano toen die op $0,80 stond. Iets stabielere Coin. :)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 16 april 2021 @ 21:08:13 #279
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_199032746
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 18:50 schreef Oscar. het volgende:
Ik heb zojuist een keuken gekocht van Doge
Nice, moet je er wel een Doge hondje in laten graveren ergens op een keukenkastje ofzo.
Hij verdient het!
pindazakje
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 21:11:55 #280
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199032818
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:08 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Nice, moet je er wel een Doge hondje in laten graveren ergens op een keukenkastje ofzo.
Hij verdient het!
Welkom terug! :)
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 16 april 2021 @ 21:12:50 #281
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_199032838
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:11 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Welkom terug! :)
Dank! _O_
pindazakje
pi_199033727
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:12 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Dank! _O_
Alsof jij crypto's hebt...

Oh ja AKOIN natuurlijk :')
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 16 april 2021 @ 21:59:57 #283
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_199033812
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:54 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Alsof jij crypto's hebt...

Oh ja AKOIN natuurlijk :')
Nee man wat moet ik met crypto, ik heb nu al teveel geld :')
pindazakje
pi_199034285
Vraag me af waarom doge nog niet op Coinbase en Bitvavo is
pi_199034450
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:28 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

:)
krijgt die digital euro wel een limited supply? (lol)
  Eindredactie Games zaterdag 17 april 2021 @ 01:04:58 #286
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_199035818
Wanneer gaan jullie sellen?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_199035997
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 april 2021 01:04 schreef Oscar. het volgende:
Wanneer gaan jullie sellen?
0,5 denk ik
pi_199036255
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 08:18:48 #289
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199036960
Vechain. Bohhhhh _O_

Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_199037064
Nano gaat ook wel lekker ineens :D
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 08:55:03 #291
18653 crew  D.
pi_199037182
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:30 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Vraag me af waarom doge nog niet op Coinbase en Bitvavo is
Ik niet :N
pi_199037187
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 02:25 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Zo voelen ze zich hier ook :') Maar goed, veel winst = veel risico. Kan zo weer weg zijn... is het niet door crypto dan is het wel doordat het vaak mensen zijn die niet goed met geld omgaan en dus alles verspillen.

Ik zet ook liever op het 100/1 paardje in dan de 4/5 fav... Doge is dat 100/1 paardje >:) maar ja... wanneer stap je uit.

quote:
6s.gif Op zaterdag 17 april 2021 08:18 schreef onlogisch het volgende:
Vechain. Bohhhhh _O_

[ afbeelding ]
Ja ik twijfelde al waarom m'n balance zelfde was terwijl trx en doge waren gedaald, maar dat komt door VET 8-)

Facts don't care about your feelings
  zaterdag 17 april 2021 @ 09:02:57 #293
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_199037217
Leeft klaasvaak nog?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_199037232
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 april 2021 01:04 schreef Oscar. het volgende:
Wanneer gaan jullie sellen?
Je kunt toch afromen?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199037340
Alles groen deze morgen, zelfs ripple
pi_199037353
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 09:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Alles groen deze morgen, zelfs ripple
Ripple gaat nog wel een hele tijd in het zwart ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_199037880
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 20:21 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Zojuist 75% verkocht tegen 14x mijn inzet. Misschien weer kopen bij de dip, anders pech gehad. Van &0,01 naar $0,35 binnen 3mnd is echt uitzonderlijk voor een shitcoin.
Nice. Ik had doge op 0,0035 ofzo gekocht, maar slechts voor 10 euro. Nu spijt natuurlijk dat ik niet voor 100 euro had gekocht, of nog meer, maar ja. Wel lekker 80x mijn inzet terug. Nu wil ik wel even ergens een poster van dat hondje aan de muur hangen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 april 2021 @ 10:35:00 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199037915
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 april 2021 01:04 schreef Oscar. het volgende:
Wanneer gaan jullie sellen?
$20000
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games zaterdag 17 april 2021 @ 10:35:37 #299
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_199037922
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

$20000
Krijg ik dan eindelijk mijn ETH van je ?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zaterdag 17 april 2021 @ 10:36:18 #300
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_199037927
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 09:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Je kunt toch afromen?
Tuurlijk kan dat, maar ik HODL al sinds 2016. Moet ook een keer profit maken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 april 2021 @ 11:10:02 #301
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199038303
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:35 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Krijg ik dan eindelijk mijn ETH van je ?
Nee
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')