nah, ik ga er geen miljonair van worden. In 2017 had ik er enkele 250K gekocht voor de leuk en die ga ik gewoon houden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn god![]()
Daar zullen wel wat miljonairs uit zijn gekomen
Dat is al een puik bedrag.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:26 schreef Oscar. het volgende:
[..]
nah, ik ga er geen miljonair van worden. In 2017 had ik er enkele 250K gekocht voor de leuk en die ga ik gewoon houden.
Holy tering. Ik heb er 2400 gekocht tegen 5 cent. En sommige zijn overtuigd dat het naar de 50 dollar gaat, dan zou ik er ook nog wel lekker aan verdienen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:26 schreef Oscar. het volgende:
[..]
nah, ik ga er geen miljonair van worden. In 2017 had ik er enkele 250K gekocht voor de leuk en die ga ik gewoon houden.
Mooie hondjes zijn dat. Zag er laatst nog een lopen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Van m'n dogecoin winst koop ik een shiba
DOGE is meestal het startsignaal van een nieuwe alts run.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:50 schreef dimmak het volgende:
Hoe komt doge ook aan ATH in sats? Heeft er weer een debiel over getwittert? Is dit een topsignaal en gaan we weer naar de klote? Zoveel vragen.
heb 11 jaar geleden weleens op het circuitje in lelystad gereden toen ik net 2 maanden mijn rijbewijs hadquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh. Neem aan dat je toch niet helemaal nieuw bent in het wegracewereldje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2021 10:09:28 ]
Lolquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:50 schreef dimmak het volgende:
Hoe komt doge ook aan ATH in sats? Heeft er weer een debiel over getwittert? Is dit een topsignaal en gaan we weer naar de klote? Zoveel vragen.
Tsja, dit soort cases zullen blijven voorkomen natuurlijk. Veel dachten dat Bitcoin bij de 3k zou 'bursten'. Zelf baal ik ook enorm omdat ik Dogecoin wilde inkopen, echter niet beschikbaar op het platform Bitvavo waar ik zit.quote:
Ja precies. Helemaal knetter.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol
3 dagen geleden wilde een maat 5k yolo'en in doge. Zeg ik tegen dat ie t niet moet doen na een 80% stijging.
Krijg je dit
quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol
3 dagen geleden wilde een maat 5k yolo'en in doge. Zeg ik tegen dat ie t niet moet doen na een 80% stijging.
Krijg je dit
Doge 50 dollars (lol)quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:41 schreef spierbal het volgende:
[..]
Holy tering. Ik heb er 2400 gekocht tegen 5 cent. En sommige zijn overtuigd dat het naar de 50 dollar gaat, dan zou ik er ook nog wel lekker aan verdienen.
Ik moet me echt eens erin gaan verdiepen hoe de coins aan te schaffen voordat het op binance oid belandt
NIET NADENKEN MAAR DOENquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:26 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik wil nog steeds 1k in doge doen, maar iedereen zei (oa hier) niet doen. Maar ik heb het idee dat het nog gekker wordt 😋
Ja nu durf ik niet meer. 😱🤷🏼♀ Ik ga het nog goed uitzoeken. Ondertussen stijgt het alleen maar hahaquote:
Maar waarom zou een Doge coin niet maar de $50 kunnen en een BTC wel naar $100K?quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doge 50 dollars (lol)
De gekte is nu maximaal, tijd om alles te verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |