Ach, ik heb mijn ziel niet verkocht. Ik investeer niet in projecten waar ik niets in zie.quote:Op donderdag 15 april 2021 13:42 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
En als je BNB had gekocht had je in dezelfde periode een x10 gedaan...
Zou kunnen. Als CZ ergens de boel verkloot. Maar daar hebben we hem nog niet vaak op kunnen betrappen. Qua gebruik gaat de BSC als een malle. Pancakeswap draait meer volume dan Uniswap als ik me niet vergisquote:Op donderdag 15 april 2021 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al wat popcorn voor als het keihard ten onder gaat
je kunt ook niet alles wetenquote:
Na juni zullen we het wel zien.quote:Op donderdag 15 april 2021 13:59 schreef fathank het volgende:
[..]
je kunt ook niet alles weten
eth is een logge olifant die elke dag een beetje meer achter de feiten aanloopt. En uiteindelijk door de kudde in de steek gelaten wordt als ze niet een beetje tempo gaan maken met de ontwikkelingen.
december 2023 is ook na juniquote:
quote:Op donderdag 15 april 2021 14:13 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Even een Vitalik plaatje om de boel hier op te vrolijken.
Haha ik zou net de link posten. ETH weer kapotquote:Op donderdag 15 april 2021 14:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ twitter ]
een tweet voor je topic
echt een soldierquote:Op donderdag 15 april 2021 14:44 schreef dimmak het volgende:
[..]
Haha ik zou net de link posten. ETH weer kapot
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2021 14:13 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Even een Vitalik plaatje om de boel hier op te vrolijken.
Mwa, betreft alleen de nodes van openethereum die hebben weinig met de ETH foundation te maken. Maar etherscan en Coinbase werken er wel mee wat ik zo gelezen heb. Kan dus nog de zaak flink verneuken.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:54 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
op het hoofdkantoor van de ethereum foundation
Proletenvolk uit Papendrecht gok ik @onlogischquote:Op donderdag 15 april 2021 12:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Oke jongens... wie van jullie?
https://www.telegraaf.nl/(...)uurders-op-de-vlucht
build fast, test lastquote:Op donderdag 15 april 2021 14:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
Mwa, betreft alleen de nodes van openethereum die hebben weinig met de ETH foundation te maken. Maar etherscan en Coinbase werken er wel mee wat ik zo gelezen heb. Kan dus nog de zaak flink verneuken.
ok can you guys stop trading
[ afbeelding ]
Haha idd, laat dan Luke Dash Jr maar lekker ruzie maken over wanneer de taproot update komt, dan weten we iig dat de updates eerst goed getest worden.quote:
Hold!!! Op naar 1 dollarquote:Op donderdag 15 april 2021 10:11 schreef dimmak het volgende:
Congrats aan de Vechain holders. De vraag is, wat nu. Holden of verkopen?
die bepaalt niet wanneer de update komt thoquote:Op donderdag 15 april 2021 15:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Haha idd, laat dan Luke Dash Jr maar lekker ruzie maken over wanneer de taproot update komt, dan weten we iig dat de updates eerst goed getest worden.
Nee tuurlijk niet, maar bedoel meer ben blij dat Bitcoin de "luxe" heeft dat er mensen ruziën over de update en die uiteindelijk komt wanneer er consensus wordt gevonden.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die bepaalt niet wanneer de update komt tho
de onenigheid komt nu uit hoe de update tot stand moet komen, het gaat niet zo'n gedoe worden als bij segwit
Die Luke Dash Jr is echt zo'n heerlijk figuur in het Bitcoin-wereld. Heeft allerlei tegendraadse meningen en eigenaardige persoonlijke overtuigingen die je niet van een Bitcoin developer zou verwachten. Maar niemand die twijfelt aan zijn kennis en kunde.. dat heeft hij ruimschoots bewezenquote:Op donderdag 15 april 2021 15:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Haha idd, laat dan Luke Dash Jr maar lekker ruzie maken over wanneer de taproot update komt, dan weten we iig dat de updates eerst goed getest worden.
het klinkt ook een beetje omslachtig allemaal, want tot op heden is niemand ronduit tégen de implementatie van Taproot en schnorrquote:Op donderdag 15 april 2021 15:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar bedoel meer ben blij dat Bitcoin de "luxe" heeft dat er mensen ruziën over de update en die uiteindelijk komt wanneer er consensus wordt gevonden.
lekker full into christ toch ook?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die Luke Dash Jr is echt zo'n heerlijk figuur in het Bitcoin-wereld. Heeft allerlei tegendraadse meningen en eigenaardige persoonlijke overtuigingen die je niet van een Bitcoin developer zou verwachten. Maar niemand die twijfelt aan zijn kennis en kunde.. dat heeft hij ruimschoots bewezen. Een luis in de pels die iedereen wakker en scherp houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |