Jepquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:23 schreef fathank het volgende:
Gek hè als je ze onder de marktprijs zet
Of wilde je een stop-loss zetten?
0.39 op Binancequote:
Heb ik ook wel eens gehad. Stop losses moet je anders instellen. Een prijs waarop die triggert, en een prijs waarvoor je wil verkopen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:22 schreef spierbal het volgende:
Ik heb een domme fout gemaakt. Zag Doge op 600 staan ik denk gooi er een sell limit in voor 550.
Dus ik zet mn order erin, zijn ze verkocht tegen de market pricehoe the fack kan dat.
Nou afijn, iig winst eruiten nu uitn favorite list halen want dit gaat pijnlijk worden.
Ja ik deed dus verkopen op limiet ipv stop limit.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:25 schreef viceversa het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad. Stop losses moet je anders instellen. Een prijs waarop die triggert, en een prijs waarvoor je wil verkopen.
Maar dit had je waarschijnlijk al ontdekt.
Ja idd, $.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
39 dollar cent neem ik aan dan, ik zit via Blox te volgen.
HAHAHAHAHAH maar je had wel 200% rendement gehad in 24uquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:11 schreef viceversa het volgende:
Interessant draadje voor wie in Doge wil investeren.
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Hindsight is 20/20. Ik investeer niet in iets waarvan ik denk dat het elk moment kan dumpen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:38 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH maar je had wel 200% rendement gehad in 24u
Ondertussen ook in eurocent.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
39 dollar cent neem ik aan dan, ik zit via Blox te volgen.
Hindsight? Ik zei het toch vooraf klapjostiquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:41 schreef viceversa het volgende:
[..]
Hindsight is 20/20. Ik investeer niet in iets waarvan ik denk dat het elk moment kan dumpen.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hindsight? Ik zei het toch vooraf klapjosti
Je gokte het vooraf inderdaad. Net zoals er nu een heleboel mensen gaan gokken en veel geld verliezenquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ed ben jij het?quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |