Overtuigd katholiek inderdaad. Netjes getrouwd met 5+ kinderen terwijl ie nog helemaal niet zo oud is. Bijbelteksten in de blockchain coderen enzoquote:Op donderdag 15 april 2021 15:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lekker full into christ toch ook?
allerlei gekken verzamelen zich er omheen
mooi man
BREAKINGquote:Op donderdag 15 april 2021 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Ondertussen staat ETH op het punt om voor de tweede keer in heel erg lang de 0.04BTC barrière te breken
quote:Op donderdag 15 april 2021 15:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Overtuigd katholiek inderdaad. Netjes getrouwd met 5+ kinderen terwijl ie nog helemaal niet zo oud is. Bijbelteksten in de blockchain coderen enzo. En een eigen client onderhouden die gokadressen filtert (want gokken is zondig) en waar hij z'n eigen tweaks en dingetjes door kan voeren die hij er bij Bitcoin Core niet doorheen krijgt en eigenlijk niemand anders gebruikt
![]()
Hij is ook degene die de manier verzon waarop segwit doorgevoerd kon worden d.m.v. een soft fork i.p.v. een hard fork.
Speedy trial is vandaag gemerged. Daar is Luke het niet erg mee eens, maar lijkt mij dat het er nu gewoon in blijft zitten. Na de volgende update kan het dus best snel gaan.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het klinkt ook een beetje omslachtig allemaal, want tot op heden is niemand ronduit tégen de implementatie van Taproot en schnorr
denk dat we dat dit jaar nog wel gaan zien
Ach ieder gek heeft zo zijn gebrek. Lekker door laten schreeuwen en de goeie dingen eruit filteren.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die Luke Dash Jr is echt zo'n heerlijk figuur in het Bitcoin-wereld. Heeft allerlei tegendraadse meningen en eigenaardige persoonlijke overtuigingen die je niet van een Bitcoin developer zou verwachten. Maar niemand die twijfelt aan zijn kennis en kunde.. dat heeft hij ruimschoots bewezen. Een luis in de pels die iedereen wakker en scherp houdt.
ah okéquote:Op donderdag 15 april 2021 15:54 schreef dimmak het volgende:
[..]
Speedy trial is vandaag gemerged. Daar is Luke het niet erg mee eens, maar lijkt mij dat het er nu gewoon in blijft zitten. Na de volgende update kan het dus best snel gaan.
Soms gaat Sjors wel ver, maar het voordeel is dat Aaron zelf geen dev is. Daardoor is het prima te volgen als je basis kennis hebt. Af en toe wat saai, maar ik heb er best veel van geleerd tot nu toe.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah oké
is die podcast wat? té technisch of wel te doen?
niet deze aflevering maar in het algemeen
https://www.coindesk.com/blacklist-debate-ok-meddle-bitcoins-codequote:Op donderdag 15 april 2021 15:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat van die goksites wist ik niet
kan ik daar ergens over lezen? geen zin om alles van hem door te spitten
Race-carriere is nu te verwachten of ga je door op de money?quote:Op donderdag 15 april 2021 12:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb 100k in een ICO gestopt en direct na de listing is het nu blijven hangen op 500k. Heb echt geen zin om gigantische bedragen te locken voor tientjeswerk in cashbacks.
Parttime werken en serieuze simrig installeren om een gooi te doen naar f1 eSports en een VW Transporter met Yamaha r6 Cup racerquote:Op donderdag 15 april 2021 22:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Race-carriere is nu te verwachten of ga je door op de money?
ja lachen in ballonnetjesquote:Op donderdag 15 april 2021 23:41 schreef xaban06 het volgende:
Zijn jullie bekend of hebben jullie ervaring met Helium?
OT svpquote:Op vrijdag 16 april 2021 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke klasse? Misschien ken ik je wel.
Transporter is wel beetje klein daarvoor. Of je moet met een aanhanger gaan rijden.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Parttime werken en serieuze simrig installeren om een gooi te doen naar f1 eSports en een VW Transporter met Yamaha r6 Cup racer
Ja ik doe dit nu nog niet tochquote:Op vrijdag 16 april 2021 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke klasse? Misschien ken ik je wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |