SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANGELA/ANGIE, 38, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CASEY, 25, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CHAD, 27, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DANIEL, 28, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DANNI, 34, TOWNSVILLESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GARTH, 50, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HANNAH, 26, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IAN, 25, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KIERAN, 21, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LAURA, 25, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MARISSA, 62, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAT, 30, BROKEN HILLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SARAH, 19, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SHANE, 39, TWEED HEADSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOOBONG, 48, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOPHIE, 25, DARWINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TALIA/TALS, 22, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XAVIER, 23, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZOE, 39, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plek voor een Poll
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mooie OP
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
je leest het verkeerdquote:Op woensdag 14 april 2021 22:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Niemand wil toch genomineerd wordenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
hebben veel mensen last van, ivm autocorrectie jaquote:Op woensdag 14 april 2021 22:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Suzi ik heb soms ruzie met me toetsenbord op de telefoon![]()
je pc doet het nu tochquote:Op woensdag 14 april 2021 22:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Suzi ik heb soms ruzie met me toetsenbord op de telefoon![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
whahhahah die Talia
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Dan heb je pech! Want dan kunnen de quotes er niet bij.quote:
En omdat we geen livestreams hebben, ken je anders de personen echt niet.
Edit: Sorry, dit staat er lomper dan dat ik het bedoel!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Talia ook een beetje verkeerd beeld van de situatieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wou die Dan zeg, valt bijna onder bedreiging haha en wat moet die Kieran nouI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Talia heeft dus al gedreigd, en DAn doet het nu ookOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dat wilde ze bij Talia doen en toen hoefde het niet dus nu doet ze het niet hhahhaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Heerlijk hoe Talia en Dan reageren..
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik zie dit liever dan dat hele vriendjes gedoe
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Ik ruik de angstquote:Op woensdag 14 april 2021 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hadden het niet verwacht en ze schijten bagger
Talia snapt het niet
Is ook moeilijk omdat je eigenlijk maar heel weinig van ze zietquote:Op woensdag 14 april 2021 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben er nog niet uit wat ik van Angela vind.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
JANKENOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
DRAMATISCHE MUZIEKOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
maakt verder ook niet uit. ik lees de quotes trouwens niet eens. snap niet dat ze ook die texten in de foto's hebben gezet.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan heb je pech! Want dan kunnen de quotes er niet bij.
En omdat we geen livestreams hebben, ken je anders de personen echt niet.
Edit: Sorry, dit staat er lomper dan dat ik het bedoel!!
maar ik heb daar een dingetje van, hoe ik het graag zie. en ben gewend niet te krijgen wat ik wil ;p![]()
Haha dan komt het goedquote:Op woensdag 14 april 2021 23:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maakt verder ook niet uit. ik lees de quotes trouwens niet eens. snap niet dat ze ook die texten in de foto's hebben gezet.
maar ik heb daar een dingetje van, hoe ik het graag zie. en ben gewend niet te krijgen wat ik wil ;p
Wat misschien wel kan, is de fotos op een hoop, en dan de quotes los....Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Perfectionistaquote:Op woensdag 14 april 2021 23:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maakt verder ook niet uit. ik lees de quotes trouwens niet eens. snap niet dat ze ook die texten in de foto's hebben gezet.
maar ik heb daar een dingetje van, hoe ik het graag zie. en ben gewend niet te krijgen wat ik wil ;p![]()
Gagaat Gelukkig niet zo hard als bij BB Nlquote:Op woensdag 14 april 2021 23:08 schreef suzi1 het volgende:
heerlijk, reclame, kan ik even hier bijlezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
heel vaak hoorde ik dan ook niks van de streams omdat ik teveel op het forum keek en niet meer zo goed kan multietaksenquote:Op woensdag 14 april 2021 23:08 schreef greysbones het volgende:
Ga
[..]
gaat Gelukkig niet zo hard als bij BB Nl![]()
Was tot 10 minuten geleden ook nog voetbal aan het kijken😂quote:Op woensdag 14 april 2021 23:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heel vaak hoorde ik dan ook niks van de streams omdat ik teveel op het forum keek en niet meer zo goed kan multietaksenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dit hadden ze meer in beeld moeten nemen ookI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Mensen kregen ook door dat Talia lult,
Want hoezo red ze haar eigen hachje, als ze weet wat de consequentie is als ze die twee nomineertOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hiervoor kijk ik dus Big Brother, en niet om dat softe gedoe.And I am a weapon of massive consumption
Dit hebben ze afgesproken hequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Doeiii
ik hou zoveel van je
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Die hebben er geen moeite mee om de koningin het huis uit te smijten
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Bye Tals,
Streep die naam maar door
ZOOO onbeschofte hork, niet eens gedag zeggen tegen Angie
If you can't stand the heat, don't stand in the kitchen bitch!
Als je aan Big Brother meedoet weet je dat je genomineerd gaat worden...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Klinkt alsof je inmiddels een mening hebt gevormdquote:
wahahah die AngelaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op woensdag 14 april 2021 23:19 schreef engine het volgende:
Die hebben er geen moeite mee om de koningin het huis uit te smijten![]()
![]()
Waar ben jij nu bang voor engie?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
het is mooi geweest voor vandaag
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Angelaquote:Op woensdag 14 april 2021 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar ben jij nu bang voor engie?
Nee die duiven vond ik ook wel heftig. Nouja niet zo heftig als Daniel maar lijkt me eng.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hey hoezo ben jij aan t kijken dan. Je bent aan t werk tochquote:Op woensdag 14 april 2021 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Angela
Nee die duiven vond ik ook wel heftig. Nouja niet zo heftig als Daniel maar lijkt me eng.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb vanmiddag al gekekenquote:Op woensdag 14 april 2021 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hey hoezo ben jij aan t kijken dan. Je bent aan t werk toch
Ahh slimquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja of niet. Ik merk het ook aan BB Canada daar hangen ze ook de hele dag in de banken. En als er wat te zien is gaan de streams op SL. We romantiseren denk ik BB Aussie nu een beetje omdat het zo goed gemaakt is, maar weet niet of het de hele dag bal is daar.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat hadden we genoten als er streams waren geweest wat een stel in dat huis zegAllemaal cabaretteketet!![]()
Zeg dat!quote:Op woensdag 14 april 2021 23:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat hadden we genoten als er streams waren geweest wat een stel in dat huis zeg![]()
De streams zouden wel alleen 's nachts en in de vroege ochtend zijn geweest. Bij ons overdag zouden we ze zien slapen...Photoshop your own reality...![]()
Heb je ook een tv uitzending gezien van Canada?quote:Op woensdag 14 april 2021 23:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja of niet. Ik merk het ook aan BB Canada daar hangen ze ook de hele dag in de banken. En als er wat te zien is gaan de streams op SL. We romantiseren denk ik BB Aussie nu een beetje omdat het zo goed gemaakt is, maar weet niet of het de hele dag bal is daar.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Maar is sowieso niet te vergelijken. Australië jaagt wel heel hard door het spel heen. Als tv wel goed vermaak verder.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oww ik dacht al bubbelsquote:Op woensdag 14 april 2021 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Angela
Nee die duiven vond ik ook wel heftig. Nouja niet zo heftig als Daniel maar lijkt me eng.![]()
Ik mis echt teveel info.. ze zijn in het huis al op dag 10 ofzo en voor mijn gevoel zitten ze er 2 dagenquote:Op woensdag 14 april 2021 23:33 schreef engine het volgende:
Maar is sowieso niet te vergelijken. Australië jaagt wel heel hard door het spel heen. Als tv wel goed vermaak verder.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoe kijk je streams dan van Canada?quote:Op woensdag 14 april 2021 23:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja of niet. Ik merk het ook aan BB Canada daar hangen ze ook de hele dag in de banken. En als er wat te zien is gaan de streams op SL. We romantiseren denk ik BB Aussie nu een beetje omdat het zo goed gemaakt is, maar weet niet of het de hele dag bal is daar.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee alleen de eerste afleveringen. Vond het iets teveel, om dat naast BB Nederland/Vlaanderen te volgen. Misschien komt die ook wel op Videoland.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:32 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je ook een tv uitzending gezien van Canada?Allemaal cabaretteketet!![]()
Canadeese VPN en gewoon via de website van Big Brother Canada. Streams zijn gewoon gratis, zonder Canadeese Videoland variant. En 4 stuks.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kijk je streams dan van Canada?
[ Bericht 0% gewijzigd door freaky40 op 14-04-2021 23:45:36 (toevoeging) ]Allemaal cabaretteketet!![]()
O ja daar zit je idd meequote:Op woensdag 14 april 2021 23:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
De streams zouden wel alleen 's nachts en in de vroege ochtend zijn geweest. Bij ons overdag zouden we ze zien slapen...![]()
Iedere aflevering is 3 of 4 dagen.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:33 schreef engine het volgende:
Maar is sowieso niet te vergelijken. Australië jaagt wel heel hard door het spel heen. Als tv wel goed vermaak verder.
De spellen worden 20 minuten of meer in beeld gebracht, we zien weinig van de tijd daarbuiten.
Het concept is gebaseerd op tv maken...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Call me crazy, maar ik vond de NL/BE Big Brother een veel prettiger programma om te kijken dan dit tv-spektakel. Het is maar net wat je verwacht en waar je voor kijkt natuurlijk. Het is wel leuk, maar een heel andere manier van tv maken, dit is mij te flashy en snel tov het meer pure van de versie hier.
Maar goed, ik vond de versie hier ook gewoon een goed programma en daar leken al velen anders over te denken 😅
Qua spellen/opdrachten mogen ze hier wel een beetje spieken voor inspiratie voor volgend jaar tho 👍🏼
[ Bericht 10% gewijzigd door Willewa op 15-04-2021 02:10:06 ]Leh-kùr![]()
Ik vind die van Australië wel leuk. Die van NL volgde ik bijna alleen via de livestreams en fragmenten die hier werden geplaatst, dus afleveringen kijken is sowieso al een verschil voor mij. Wel jammer dat het niet live is, dat haalt toch een groot deel van de beleving weg. Aan de andere kant is er (nog) wel meer sensatie heb ik het idee. Zal wel aan het budget liggen.![]()
Tijd om de boel op te ruimen hier... BB aussie is geen RLS maar een TV show en Ex BB volk volgen is ook geen RLS maar BB In de Media![]()
quote:Op woensdag 14 april 2021 23:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Canadeese VPN en gewoon via de website van Big Brother Canada. Streams zijn gewoon gratis, zonder Canadeese Videoland variant. En 4 stuks.![]()
![]()
![]()
Wauw 👍Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Fijn dat we jouw mening hierover ook hebbenquote:Op donderdag 15 april 2021 02:44 schreef 5thencounter het volgende:
Tijd om de boel op te ruimen hier... BB aussie is geen RLS maar een TV show en Ex BB volk volgen is ook geen RLS maar BB In de Media
Gaat lekker snel allemaal, de spellen zijn een stuk leuker en veel actie.
Ze zitten daar ook maar 50 dagen en elke aflevering is 2 of 3 dagen ofzo, dus elke aflevering gaat er iemand uit.
Helaas krijgen we wel weinig te zien van sommige bewoners, de productie heeft duidelijk zijn favorieten.
Helaas denk ik dat er met deze variant van stemmen, de beste strategie is niet opvallen.
De uitgesproken bewoners en bewoners die veel van de spellen winnen zullen er snel uitgestemd worden omdat ze een bedreiging vormen voor de rest![]()
Liever niet, dat zou ik vreselijk hebben gevonden. De angst of fobie die iemand heeft kun je niet zomaar, (onbegeleid door iemand die daar verstand van heeft ) op tv gooien. Je hebt niet getekend voor het feit dat je fobie op een dergelijke manier wordt misbruikt om tv te maken.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:23 schreef freaky40 het volgende:
Leuke fobie opdracht. Hadden ze ook zo 1 op 1 in Nederland kunnen doen.
Zoals ook door een van de deelnemers werd gezegd : Ik heb je dit in vertrouwen verteld BB.
En niet iedereen had een angst of een fobie, dus ook niet iedereen hoefde dat huisje in, maar wel was het zo dat ze dus weer eten konden verdienen, dus er niet aan meedoen was eigenlijk nog veel erger.
Maar ik vond het erg om te zien.,![]()
ik vind de tv uitzendingen helemaal nep overkomen,vind t een stelletje over de top acteurs,maar zeker meer pit in als bb nlbequote:![]()
Geen dank, ik doe het graag..quote:Op donderdag 15 april 2021 07:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn dat we jouw mening hierover ook hebben![]()
![]()
Tuut tuut tuut. Ik vond het allemaal nog wel mee vallen.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Liever niet, dat zou ik vreselijk hebben gevonden. De angst of fobie die iemand heeft kun je niet zomaar, (onbegeleid door iemand die daar verstand van heeft ) op tv gooien. Je hebt niet getekend voor het feit dat je fobie op een dergelijke manier wordt misbruikt om tv te maken.
Zoals ook door een van de deelnemers werd gezegd : Ik heb je dit in vertrouwen verteld BB.
En niet iedereen had een angst of een fobie, dus ook niet iedereen hoefde dat huisje in, maar wel was het zo dat ze dus weer eten konden verdienen, dus er niet aan meedoen was eigenlijk nog veel erger.
Maar ik vond het erg om te zien.,Allemaal cabaretteketet!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: