Vies dusquote:Op woensdag 14 april 2021 22:01 schreef Mickytjuh het volgende:
En nu ga ik even mijn thee weg zetten
Heb ze tot voor kort in huis gehad was er niet blij meequote:Op woensdag 14 april 2021 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Muizen vind ik echt schattig. Zo jammer dat ik ze meestal alleen dood zie als de kat er weer een mee naar binnen neemt
Nee, die vloog gisteren over tafelquote:
😂😂😂quote:Op woensdag 14 april 2021 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee, die vloog gisteren over tafel
Nu snap je mijn opmerking van gisteren over diequote:
Daniël de duif😂😂😂quote:Op woensdag 14 april 2021 22:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nu snap je mijn opmerking van gisteren over diehe...
Die vermomde duif
Die hebben geen fobieën.quote:
Juist niet, een fobie is gewoon heftig en raarquote:Op woensdag 14 april 2021 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
Bang voor slangen of honden kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar de rest....![]()
Lijkt me zo fake als wat.
quote:Een fobie (Grieks: ?????, phóbos = angst, vrees[1]) is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een overmatige angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties. Deze angst staat niet in verhouding tot de reële bedreiging die van de situatie of het object uitgaat en de lijder is zich hiervan goed bewust. Niet alle angststoornissen worden fobieën genoemd. Als angst niet voor bepaalde zaken of situaties is, spreken we niet van een fobie, maar van een paniekstoornis of van gegeneraliseerde angst.
Pffff psycho... hadden ze de rest gewoon sprinkhaan moeten laten etenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die hebben geen fobieën.
Een angst is niet ernstig genoeg... Daar heb je niks aan.
Ze hebben gewoon mensen uitgezocht die Fobieeën hebben, om deze opdracht te kunnen doen.
Dan had je een overblije Ian gehad hahaquote:Op woensdag 14 april 2021 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pffff psycho... hadden ze de rest gewoon sprinkhaan moeten laten eten
an is die naturfreak? Dan was hij vast verdrietig geweestquote:Op woensdag 14 april 2021 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan had je een overblije Ian gehad haha
Hij is geen vegan he... Hij eet gewoon dieren, en ik denk dat hij alle dieren al ooit geprobeerd heeftquote:Op woensdag 14 april 2021 22:07 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
an is die naturfreak? Dan was hij vast verdrietig geweest
Vind hem ook leukquote:Op woensdag 14 april 2021 22:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind Chad zo schattig.
Kei harde werker, mooie jongen, dat weet hij, maar niet uit de hoogte.
Omdat hij allerlei rare huisdieren heeftquote:Op woensdag 14 april 2021 22:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij is geen vegan he... Hij eet gewoon dieren, en ik denk dat hij alle dieren al ooit geprobeerd heeft
moeten ze daar ook kenbaar maken als ze sex willen hebben ? 2 duimen omhoog of zo ?quote:
naar Mens bah..quote:Op woensdag 14 april 2021 22:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Talia, je bent een kutwijf, je liegt als je lippen bewegen.
En als ze hier huisdieren inzetten krijg je meteen kamervragenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Big Brother is hier wel extreem sturend in sociale situaties, waar ze in Nederland de Psycholoog voor hadden en wat wij dus nooit zagen, hebben ze in Australië gewoon Big Brother die stuurt...
Lachen.
Dit is een hele goede vraag, ik zou het niet weten... Denk het niet, ik heb het idee dat Nederland daar de eerste mee was.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
moeten ze daar ook kenbaar maken als ze sex willen hebben ? 2 duimen omhoog of zo ?
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 14 april 2021 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als ze hier huisdieren inzetten krijg je meteen kamervragen![]()
quote:Op woensdag 14 april 2021 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
moeten ze daar ook kenbaar maken als ze sex willen hebben ? 2 duimen omhoog of zo ?
nou zoiezo de dierenactivistenquote:
Ik heb het idee dat ze het ook meent, dat ze geen verdeeldheid wil.quote:
eerlijk mensquote:Op woensdag 14 april 2021 22:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze het ook meent, dat ze geen verdeeldheid wil.
Ja ik raak in de war van haarquote:Op woensdag 14 april 2021 22:14 schreef JACM het volgende:
[..]
Vreselijk mensmaar ze heeft wel een kwetsbare kant en ze zorgt voor pit
Ik herinner me een hele rel met Sabine en een kip.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als ze hier huisdieren inzetten krijg je meteen kamervragen![]()
Ja, de "kutkip"quote:Op woensdag 14 april 2021 22:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ik herinner me een hele rel met Sabine en een kip.
Ja, zo wordt ze genoemdquote:
Ik kan me dat niet meer herinnerenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog elke dag verse eitjes...quote:Op woensdag 14 april 2021 22:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat maken weer gewoon vanquote:
Zo noemen mensen in het huis haar ookquote:
Jepquote:Op woensdag 14 april 2021 22:24 schreef suzi1 het volgende:
kieran gaat marissa en angela erbij naaien denk
er moet er toch een de lul zijnquote:
Nee, is gewoon open!quote:Op woensdag 14 april 2021 22:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zit er nu een soort dak boven de tuin? In de oudere seizoenen kwamen er altijd van die mooie vogels in de tuin maar die heb ik tot nu toe nog niet gezien...
Hij wil het spel spelen maar snapt het nietquote:
Oh ja.. Tuurlijk..quote:Op woensdag 14 april 2021 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee, is gewoon open!
Zo zijn er ook mensen binnen gekomen he
maar stel dat het een bloedmooie vent zou zijn zouden ze dan ook zo met hem omgaan ?quote:Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wil het spel spelen maar snapt het niet
Ik vrag het me ook afquote:Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef chufi het volgende:
Hoeveel uitzendingen zijn er eigenlijk, want met deze regelmaat gaat er elke dag iemand uit ..
Voor mij hoeft het niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Is er behoefte aan Nederlandse teksten in de openingspost bij de bewoners?
Geen idee.. hij komt heel oenig overquote:Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
maar stel dat het een bloedmooie vent zou zijn zouden ze dan ook zo met hem omgaan ?
Nope,quote:Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
maar stel dat het een bloedmooie vent zou zijn zouden ze dan ook zo met hem omgaan ?
Nee hoorquote:Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Is er behoefte aan Nederlandse teksten in de openingspost bij de bewoners?
quote:Op woensdag 14 april 2021 22:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nope,
dan zouden ze het totaal waarderen.
Daar zijn zelfs hele onderzoeken naar gedaan.
Met telefoons en foto's van de persoon aan de andere kant.
Als de foto van een knap persoon was, vonden ze het telefoongesprek veel gezelliger en vriendelijker en gaven ze de persoon aan de andere kant een hoog cijfer voor hoe vriendelijk ze waren.
Het bleek gewoon aan het gedrag van de persoon met de foto te liggen, want het was altijd dezelfde persoon
21 afleveringenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef chufi het volgende:
Hoeveel uitzendingen zijn er eigenlijk, want met deze regelmaat gaat er elke dag iemand uit ..
Ah, ja das niej veelquote:
Omdat die stokjes steeds kleiner wordenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:34 schreef suzi1 het volgende:
voetmaat maakt denk weinig uit. of zelfs juist makkelijker, meer raakplekken dus pijn verdelen
Hij is ook groot dus meer gewicht op die steuntjes. Lijkt me vooral een nadeel.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:34 schreef suzi1 het volgende:
voetmaat maakt denk weinig uit. of zelfs juist makkelijker, meer raakplekken dus pijn verdelen
Ja .. maar hoe groter vaak ook brederquote:Op woensdag 14 april 2021 22:35 schreef suzi1 het volgende:
dat heeft dan toch eerder met breedte te maken?
Ja ook jaquote:Op woensdag 14 april 2021 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is ook groot dus meer gewicht op die steuntjes. Lijkt me vooral een nadeel.
Bij Chadquote:
Die was toch verliefd?quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Moesten ze hier nu ook op hun blote voeten deze opdracht doen? Weet het niet meer.
Ja ook op blote voeten de palen waren wel smaller.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Moesten ze hier nu ook op hun blote voeten deze opdracht doen? Weet het niet meer.
Ian is sociaal onhandig.quote:
zou denken dat hij goed na zou kunnen denken en vooral niet naar de zgn populaire zou trekkenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ian is sociaal onhandig.
Weet niet goed hoe hij vrienden moet maken, en al helemaal niet hoe hij moet peilen of het oprecht is.
Hij zit bij het verkeerde "groepje"
Knap hoor in de paal hangendquote:Op woensdag 14 april 2021 22:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Psychologisch spelletje op hoog niveau
Nogvgeen uur tochquote:Op woensdag 14 april 2021 22:41 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe lang hield Michel het vol? Volgens mij duurde het bij ons veeeeeel korter.
Hij zat in kamp Daniel en Talia...quote:Op woensdag 14 april 2021 22:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zou denken dat hij goed na zou kunnen denken en vooral niet naar de zgn populaire zou trekken
maar dat is wat ik aanneem dus en blijkbaar verkeerd. jammer hoor
In het begin niet, ze zou Sophie en Chad niet nomineren.quote:
ja dat lees ik nu. ik mis steeds het eerste kwartier. die zijn het spannends natuurlijkquote:Op woensdag 14 april 2021 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij zat in kamp Daniel en Talia...
Ow ja, das rot,quote:Op woensdag 14 april 2021 22:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dat lees ik nu. ik mis steeds het eerste kwartier. die zijn het spannends natuurlijk
Valt mee hoor.. daar heb ik het ook niet duidelijk gezienquote:Op woensdag 14 april 2021 22:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dat lees ik nu. ik mis steeds het eerste kwartier. die zijn het spannends natuurlijk
Zo speel je het spelquote:
Ik zie dat nog niet zo goed wie bij wie hoortquote:Op woensdag 14 april 2021 22:45 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom wilde Sophia niet dat hun genomineerd werden zt zij bij hun in de groep?
kan ze later zeggen, ik heb dit en dat gezegd. ik ben lief. jullie moeten mij mogenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Niemand wil toch genomineerd wordenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Snackmasters ga ik kijken.. krijg er nu al honger vanquote:
naomi had deze gewonnen geloof ikquote:Op woensdag 14 april 2021 22:41 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe lang hield Michel het vol? Volgens mij duurde het bij ons veeeeeel korter.
Jammer hoop dat ze nog switchenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Bij een stukje gesprek buiten zag je goed dat Talia en Daniel met Mat, Ian Sophie en Chad zaten te bekonkelen.
Sarah zat daar ook bij.
Zowel Mat als Sarah keken vrij verbaasd toen medegedeeld werd dat dit een groepje was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |