Hij is geen vegan he... Hij eet gewoon dieren, en ik denk dat hij alle dieren al ooit geprobeerd heeftquote:Op woensdag 14 april 2021 22:07 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
an is die naturfreak? Dan was hij vast verdrietig geweest
Vind hem ook leukquote:Op woensdag 14 april 2021 22:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind Chad zo schattig.
Kei harde werker, mooie jongen, dat weet hij, maar niet uit de hoogte.
Omdat hij allerlei rare huisdieren heeftquote:Op woensdag 14 april 2021 22:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij is geen vegan he... Hij eet gewoon dieren, en ik denk dat hij alle dieren al ooit geprobeerd heeft
moeten ze daar ook kenbaar maken als ze sex willen hebben ? 2 duimen omhoog of zo ?quote:
naar Mens bah..quote:Op woensdag 14 april 2021 22:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Talia, je bent een kutwijf, je liegt als je lippen bewegen.
En als ze hier huisdieren inzetten krijg je meteen kamervragenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Big Brother is hier wel extreem sturend in sociale situaties, waar ze in Nederland de Psycholoog voor hadden en wat wij dus nooit zagen, hebben ze in Australië gewoon Big Brother die stuurt...
Lachen.
Dit is een hele goede vraag, ik zou het niet weten... Denk het niet, ik heb het idee dat Nederland daar de eerste mee was.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
moeten ze daar ook kenbaar maken als ze sex willen hebben ? 2 duimen omhoog of zo ?
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 14 april 2021 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als ze hier huisdieren inzetten krijg je meteen kamervragen![]()
quote:Op woensdag 14 april 2021 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
moeten ze daar ook kenbaar maken als ze sex willen hebben ? 2 duimen omhoog of zo ?
nou zoiezo de dierenactivistenquote:
Ik heb het idee dat ze het ook meent, dat ze geen verdeeldheid wil.quote:
eerlijk mensquote:Op woensdag 14 april 2021 22:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze het ook meent, dat ze geen verdeeldheid wil.
Ja ik raak in de war van haarquote:Op woensdag 14 april 2021 22:14 schreef JACM het volgende:
[..]
Vreselijk mensmaar ze heeft wel een kwetsbare kant en ze zorgt voor pit
Ik herinner me een hele rel met Sabine en een kip.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als ze hier huisdieren inzetten krijg je meteen kamervragen![]()
Ja, de "kutkip"quote:Op woensdag 14 april 2021 22:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ik herinner me een hele rel met Sabine en een kip.
Ja, zo wordt ze genoemdquote:
Ik kan me dat niet meer herinnerenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ik herinner me een hele rel met Sabine en een kip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |