Heerlijk dat smerige lachjequote:
Klinkt alsof je inmiddels een mening hebt gevormdquote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 23:19 schreef engine het volgende:
Die hebben er geen moeite mee om de koningin het huis uit te smijten
Angelaquote:Op woensdag 14 april 2021 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar ben jij nu bang voor engie?
Hey hoezo ben jij aan t kijken dan. Je bent aan t werk tochquote:Op woensdag 14 april 2021 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Angela
Nee die duiven vond ik ook wel heftig. Nouja niet zo heftig als Daniel maar lijkt me eng.
Ik heb vanmiddag al gekekenquote:Op woensdag 14 april 2021 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hey hoezo ben jij aan t kijken dan. Je bent aan t werk toch
Ahh slimquote:
Ja of niet. Ik merk het ook aan BB Canada daar hangen ze ook de hele dag in de banken. En als er wat te zien is gaan de streams op SL. We romantiseren denk ik BB Aussie nu een beetje omdat het zo goed gemaakt is, maar weet niet of het de hele dag bal is daar.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat hadden we genoten als er streams waren geweest wat een stel in dat huis zeg
Zeg dat!quote:Op woensdag 14 april 2021 23:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat hadden we genoten als er streams waren geweest wat een stel in dat huis zeg
Heb je ook een tv uitzending gezien van Canada?quote:Op woensdag 14 april 2021 23:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja of niet. Ik merk het ook aan BB Canada daar hangen ze ook de hele dag in de banken. En als er wat te zien is gaan de streams op SL. We romantiseren denk ik BB Aussie nu een beetje omdat het zo goed gemaakt is, maar weet niet of het de hele dag bal is daar.
Oww ik dacht al bubbelsquote:Op woensdag 14 april 2021 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Angela
Nee die duiven vond ik ook wel heftig. Nouja niet zo heftig als Daniel maar lijkt me eng.
Ik mis echt teveel info.. ze zijn in het huis al op dag 10 ofzo en voor mijn gevoel zitten ze er 2 dagenquote:Op woensdag 14 april 2021 23:33 schreef engine het volgende:
Maar is sowieso niet te vergelijken. Australië jaagt wel heel hard door het spel heen. Als tv wel goed vermaak verder.
Hoe kijk je streams dan van Canada?quote:Op woensdag 14 april 2021 23:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja of niet. Ik merk het ook aan BB Canada daar hangen ze ook de hele dag in de banken. En als er wat te zien is gaan de streams op SL. We romantiseren denk ik BB Aussie nu een beetje omdat het zo goed gemaakt is, maar weet niet of het de hele dag bal is daar.
Nee alleen de eerste afleveringen. Vond het iets teveel, om dat naast BB Nederland/Vlaanderen te volgen. Misschien komt die ook wel op Videoland.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:32 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je ook een tv uitzending gezien van Canada?
Canadeese VPN en gewoon via de website van Big Brother Canada. Streams zijn gewoon gratis, zonder Canadeese Videoland variant. En 4 stuks.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kijk je streams dan van Canada?
O ja daar zit je idd meequote:Op woensdag 14 april 2021 23:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
De streams zouden wel alleen 's nachts en in de vroege ochtend zijn geweest. Bij ons overdag zouden we ze zien slapen...
Iedere aflevering is 3 of 4 dagen.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:33 schreef engine het volgende:
Maar is sowieso niet te vergelijken. Australië jaagt wel heel hard door het spel heen. Als tv wel goed vermaak verder.
quote:Op woensdag 14 april 2021 23:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Canadeese VPN en gewoon via de website van Big Brother Canada. Streams zijn gewoon gratis, zonder Canadeese Videoland variant. En 4 stuks.
Fijn dat we jouw mening hierover ook hebbenquote:Op donderdag 15 april 2021 02:44 schreef 5thencounter het volgende:
Tijd om de boel op te ruimen hier... BB aussie is geen RLS maar een TV show en Ex BB volk volgen is ook geen RLS maar BB In de Media
Liever niet, dat zou ik vreselijk hebben gevonden. De angst of fobie die iemand heeft kun je niet zomaar, (onbegeleid door iemand die daar verstand van heeft ) op tv gooien. Je hebt niet getekend voor het feit dat je fobie op een dergelijke manier wordt misbruikt om tv te maken.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:23 schreef freaky40 het volgende:
Leuke fobie opdracht. Hadden ze ook zo 1 op 1 in Nederland kunnen doen.
ik vind de tv uitzendingen helemaal nep overkomen,vind t een stelletje over de top acteurs,maar zeker meer pit in als bb nlbequote:
Geen dank, ik doe het graag..quote:Op donderdag 15 april 2021 07:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn dat we jouw mening hierover ook hebben
Tuut tuut tuut. Ik vond het allemaal nog wel mee vallen.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Liever niet, dat zou ik vreselijk hebben gevonden. De angst of fobie die iemand heeft kun je niet zomaar, (onbegeleid door iemand die daar verstand van heeft ) op tv gooien. Je hebt niet getekend voor het feit dat je fobie op een dergelijke manier wordt misbruikt om tv te maken.
Zoals ook door een van de deelnemers werd gezegd : Ik heb je dit in vertrouwen verteld BB.
En niet iedereen had een angst of een fobie, dus ook niet iedereen hoefde dat huisje in, maar wel was het zo dat ze dus weer eten konden verdienen, dus er niet aan meedoen was eigenlijk nog veel erger.
Maar ik vond het erg om te zien.,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |