SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANGELA/ANGIE, 38, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CASEY, 25, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CHAD, 27, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DANIEL, 28, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DANNI, 34, TOWNSVILLESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GARTH, 50, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HANNAH, 26, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IAN, 25, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KIERAN, 21, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LAURA, 25, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MARISSA, 62, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAT, 30, BROKEN HILLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SARAH, 19, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SHANE, 39, TWEED HEADSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOOBONG, 48, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOPHIE, 25, DARWINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TALIA/TALS, 22, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XAVIER, 23, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZOE, 39, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plek voor een Poll
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 49% gewijzigd door Mickytjuh op 14-04-2021 22:18:21 ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
NL versie was in alle opzichten een heel slap aftrekselquote:Op dinsdag 13 april 2021 23:14 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Sonia heerlijk direct! Daar had Geraldine wat vaker naar moeten kijkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bye bye SooBong
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Xavier is de Benjamin van het spul daar. Totaal onzichtbaar en nog een aantal deelnemers.Allemaal cabaretteketet!![]()
hij komt onschuldig overquote:
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Jammer dat SooBong weg moetGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
nou die heeft er lang in gezeten hahaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
leuk lekkertje en ja erg onzichtbaarquote:Op dinsdag 13 april 2021 23:17 schreef freaky40 het volgende:
Xavier is de Benjamin van het spul daar. Totaal onzichtbaar en nog een aantal deelnemers.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
beter Marissaquote:Op dinsdag 13 april 2021 23:18 schreef freaky40 het volgende:
Toch jammer. Hij kwam daar wel om TV te maken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
alle spellen zijn echt afgekeken zegI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Was toch weer een leuke uitzending
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
is echt belachelijk wat ze in NL er van hebben gemaaktquote:Op dinsdag 13 april 2021 23:19 schreef freaky40 het volgende:
Bekende opdrachten morgen, maar beter uitgevoerd...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou, echt welquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nu kan je de OP vervangen. Dan kan ik tenminste zien wie Xavier isquote:Op dinsdag 13 april 2021 23:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Vanaf vanavond is elke werkdag op Rtl5 te zien:BB Australia 2020!
Deze editie is inmiddels allang afgelopen. Maar houd het topic spoilervrij!
..dan kunnen we in dit topic commentaar leveren op deze mooie editie van Big Brother.
quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Nu kan je de OP vervangen. Dan kan ik tenminste zien wie Xavier is
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
nou het was gezellig hier, maar wel heel anders. doe mij maar streams
ga er weer vandoor. wrs weer tot morgen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:22 schreef suzi1 het volgende:
nou het was gezellig hier, maar wel heel anders. doe mij maar streams
ga er weer vandoor. wrs weer tot morgen!![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
Denk dat de spellen voor Nederland vast zaten in het Suez-kanaal.![]()
![]()
Rest van de week heb ik nachtdienst dus kan niet mee kijken 's avonds. Maar ik ga de afleveringen wel kijken.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ben er ff mee bezig geweest, maar hij is klaar lief motorblokjequote:Op dinsdag 13 april 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Nu kan je de OP vervangen. Dan kan ik tenminste zien wie Xavier is
Ik ben niet geheel tevreden over de opmaak, maar ja, ik heb niet zo veel verstand van BBOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heel goed gelukt hoorquote:Op dinsdag 13 april 2021 23:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben er ff mee bezig geweest, maar hij is klaar lief motorblokje
Ik ben niet geheel tevreden over de opmaak, maar ja, ik heb niet zo veel verstand van BB![]()
Vind het wel duidelijk zo.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Onze nieuwe OP ontwikkelaarquote:Op dinsdag 13 april 2021 23:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben er ff mee bezig geweest, maar hij is klaar lief motorblokje
Ik ben niet geheel tevreden over de opmaak, maar ja, ik heb niet zo veel verstand van BB![]()
![]()
ziet er top uit 👍
Ik zie nog foutjes, maar heb de laptop al afgesloten.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onze nieuwe OP ontwikkelaar![]()
![]()
ziet er top uit 👍
Morgen weer een dag...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik vind het top gedaanquote:Op woensdag 14 april 2021 00:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zie nog foutjes, maar heb de laptop al afgesloten.
Morgen weer een dag...
Weet niet wat het is, elke aflevering is weer beter dan de vorige en dat heb ik zelden mee gemaakt bij RLS's, ook RLS's die geen echte RLS's zijn, zoals Temptation, Expeditie etc... Zo ook de aflevering die vanavond is te zien. Must see.![]()
Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op woensdag 14 april 2021 01:41 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet wat het is, elke aflevering is weer beter dan de vorige en dat heb ik zelden mee gemaakt bij RLS's, ook RLS's die geen echte RLS's zijn, zoals Temptation, Expeditie etc... Zo ook de aflevering die vanavond is te zien. Must see.![]()
![]()
![]()
je maakt me zo nieuwsgierig nu!![]()
![]()
Ik kan nog niet echt enthousiast worden van BB Australie. Het is weliswaar goed gefilmd, spectaculaire proeven enz.
Maar ik blijf toch het gevoel houden dat ik naar een soap zit te kijken, met types die over the top acteren.
Ik mis de mogelijkheid tot eigen speurwerk door middel van de streams.![]()
ik mis ook de streams je mist heel veel zo.. maar vind het wel leukquote:Op woensdag 14 april 2021 10:26 schreef Verida het volgende:
Ik kan nog niet echt enthousiast worden van BB Australie. Het is weliswaar goed gefilmd, spectaculaire proeven enz.
Maar ik blijf toch het gevoel houden dat ik naar een soap zit te kijken, met types die over the top acteren.
Ik mis de mogelijkheid tot eigen speurwerk door middel van de streams.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is heeeeeerrrrrlijkkkkkquote:Op woensdag 14 april 2021 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
je maakt me zo nieuwsgierig nu!![]()
![]()
![]()
Ik ga zo maar weer eens vooruit kijken, om vanavond weer met jullie de uitzending van vanavond te kijken.
Je ziet toch iedere keer weer iets nieuws.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Echt he? Amper te zien die gast.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Nu kan je de OP vervangen. Dan kan ik tenminste zien wie Xavier isL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Precies dit. Ik mis de kleine gesprekjes en dingetjes van de stream. Ik heb nu totaal geen idee wie elkaar leuk vind en wie niet omdat dat bijna niet in beeld komt in de uitzendingen. Daarvoor heb je toch echt de stream nodig. Ik heb ook niet echt het idee dat ik de mensen leer kennen.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:26 schreef Verida het volgende:
Ik mis de mogelijkheid tot eigen speurwerk door middel van de streams.![]()
Dat vind ik ook het grootste probleem.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:32 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Precies dit. Ik mis de kleine gesprekjes en dingetjes van de stream. Ik heb nu totaal geen idee wie elkaar leuk vind en wie niet omdat dat bijna niet in beeld komt in de uitzendingen. Daarvoor heb je toch echt de stream nodig. Ik heb ook niet echt het idee dat ik de mensen leer kennen.
Je ziet enkel de opdrachten en wat gekonkel.
Het vormen van de groepjes is totaal buiten beeld.
Ik hoop dat dat nog veranderd...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En het nomineren wordt uitgebreid in beeld gebracht, maar het stemmen dan weer niet echt. En wat je aan de tussendoorshots ziet is het daar ook de hele dag hangen, luieren, konkelen en af en toe een beetje sportenquote:Op woensdag 14 april 2021 11:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het grootste probleem.
Je ziet enkel de opdrachten en wat gekonkel.
Het vormen van de groepjes is totaal buiten beeld.
Ik hoop dat dat nog veranderd...
en dan de proeven, die zijn wat zwaarder en wat langer, maar je ziet bijv niet wat ze in de avond uitspoken of hoe het bij het eten gaat. Sinds gisteren weet je dan dat er twee koks zijn, omdat die de tablet kregen voor de boodschappen, maar waar juist die twee en wat ze klaarmaken weten we niet.![]()
Spoilerquote:
Daar zijn de RTL5'ers nog niet!L'Amour menaçant:
Maar toen men bij BB NL beelden zag van luieren en hangen en al het geouwehoer de hele dag over de nominates, toen werd er gezegd dat t saaie tv wasquote:Op woensdag 14 april 2021 13:09 schreef Verida het volgende:
[..]
En het nomineren wordt uitgebreid in beeld gebracht, maar het stemmen dan weer niet echt. En wat je aan de tussendoorshots ziet is het daar ook de hele dag hangen, luieren, konkelen en af en toe een beetje sporten
en dan de proeven, die zijn wat zwaarder en wat langer, maar je ziet bijv niet wat ze in de avond uitspoken of hoe het bij het eten gaat. Sinds gisteren weet je dan dat er twee koks zijn, omdat die de tablet kregen voor de boodschappen, maar waar juist die twee en wat ze klaarmaken weten we niet.
Nou, dit is allesbehalve saai nu!L'Amour menaçant:
Je ziet het nu ook niet gebeurenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar toen men bij BB NL beelden zag van luieren en hangen en al het geouwehoer de hele dag over de nominates, toen werd er gezegd dat t saaie tv was
Nou, dit is allesbehalve saai nu!, Ze proppen een aantal dagen in 1 aflevering, waarvan het grootste gedeelte gaat over de proef, het nomineren en het stemmen. En je ziet dan wat beelden met gekonkel, en dat is dan bij dat zwembad of binnen of op de slaapkamer, maar dat is minimaal. Je ziet ze niet koken, niet eten, niet in de badkamer, niet schoonmaken of opruimen enz.
Ik vind het dus echt lijken op een soap met over the top acteerwerk.![]()
Dat vind ik leuker dan kijken naar The Simms die op de bank hangen.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Je ziet het nu ook niet gebeuren, Ze proppen een aantal dagen in 1 aflevering, waarvan het grootste gedeelte gaat over de proef, het nomineren en het stemmen. En je ziet dan wat beelden met gekonkel, en dat is dan bij dat zwembad of binnen of op de slaapkamer, maar dat is minimaal. Je ziet ze niet koken, niet eten, niet in de badkamer, niet schoonmaken of opruimen enz.
Ik vind het dus echt lijken op een soap met over the top acteerwerk.L'Amour menaçant:
Ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 14 april 2021 10:26 schreef Verida het volgende:
Ik mis de mogelijkheid tot eigen speurwerk door middel van de streams.
Idealiter hebben we een middenweg tussen Australie en de afgelopen NLBE editie![]()
zoals het in aussie gaat.. krijgen ze in Nl nooit voor elkaar. als je alleen al de diversiteit van deelnemers bekijkt..quote:Op woensdag 14 april 2021 16:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde
Idealiter hebben we een middenweg tussen Australie en de afgelopen NLBE editieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daardaar vind ik niet zoveel verschil in zitten toch?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals het in aussie gaat.. krijgen ze in Nl nooit voor elkaar. als je alleen al de diversiteit van deelnemers bekijkt..
het zijn de standaard types, die je in alle BB ziet![]()
vind de Aussie versie veel meer verschillende mensen inzitten kijk eens naar hun bio..quote:Op woensdag 14 april 2021 18:22 schreef Verida het volgende:
Daar
[..]
daar vind ik niet zoveel verschil in zitten toch?
het zijn de standaard types, die je in alle BB zietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is allemaal best over the top. En de uitzending is spel - spel - beetje gekonkel en nominatie. Je mist gewoon zoveel zonder livestream. Het is een leuke soap.. maar dat is het ook.![]()
bio kun je net zo interessant maken als je wiltquote:Op woensdag 14 april 2021 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind de Aussie versie veel meer verschillende mensen inzitten kijk eens naar hun bio..![]()
![]()
ja alles is mogelijk dat ben ik met je eens..quote:Op woensdag 14 april 2021 19:08 schreef Verida het volgende:
[..]
bio kun je net zo interessant maken als je wiltThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze hebben ook daar gecast op een "doorsnede" van de samenleving. Dus in het Aussie geval een paar chinezen, waar er in ned/be een marokkaan zat, Een ex topsporter, zal vast ook wel weer een vegan inzitten, eentje die te dik is, een nerd, een kleurling, wat mensen rond de 50 enz. Irritante figuren, meiden die zichzelf heel wat vinden, wat harde werkers , een jong grietje, een mooie jongen met tattoos en spierballen enz.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind de Aussie versie veel meer verschillende mensen inzitten kijk eens naar hun bio..![]()
tuurlijk de stereotypen zitten er in.. maar Talia bijvoorbeeld heeft een eigen bouwbedrijf.. Angela zwemt in het geld..quote:Op woensdag 14 april 2021 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben ook daar gecast op een "doorsnede" van de samenleving. Dus in het Aussie geval een paar chinezen, waar er in ned/be een marokkaan zat, Een ex topsporter, zal vast ook wel weer een vegan inzitten, eentje die te dik is, een nerd, een kleurling, wat mensen rond de 50 enz. Irritante figuren, meiden die zichzelf heel wat vinden, wat harde werkers , een jong grietje, een mooie jongen met tattoos en spierballen enz.
en zo vind ik er gewoon iets meer sju inzitten dan in NLThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vind het erg jammer dat het laat wordt uitgezonden.. om nu elke avond zo laat te kijken..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou laat is het niet, onze BB was ook op hetzelfde tijdstip, alleen deze duurt langer en er zitten meer commercials tussen. Via Videoland kijken vind ik daarom dan ook wel een must.Allemaal cabaretteketet!![]()
ben aan het twijfelen om hem nu ff te kijkenquote:Op woensdag 14 april 2021 20:53 schreef freaky40 het volgende:
Nou laat is het niet, onze BB was ook op hetzelfde tijdstip, alleen deze duurt langer en er zitten meer commercials tussen. Via Videoland kijken vind ik daarom dan ook wel een must.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja dat allemaal inderdaad mis je wel omdat er geen streams zijn en denk dat je die afstand blijft houden met de showquote:Op woensdag 14 april 2021 13:09 schreef Verida het volgende:
[..]
En het nomineren wordt uitgebreid in beeld gebracht, maar het stemmen dan weer niet echt. En wat je aan de tussendoorshots ziet is het daar ook de hele dag hangen, luieren, konkelen en af en toe een beetje sporten
en dan de proeven, die zijn wat zwaarder en wat langer, maar je ziet bijv niet wat ze in de avond uitspoken of hoe het bij het eten gaat. Sinds gisteren weet je dan dat er twee koks zijn, omdat die de tablet kregen voor de boodschappen, maar waar juist die twee en wat ze klaarmaken weten we niet.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Als er minder in huis zitten zie je wel meer interactie. Is nu gewoon te druk. De nadruk ligt op het spel.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat allemaal inderdaad mis je wel omdat er geen streams zijn en denk dat je die afstand blijft houden met de show![]()
Ik heb hem net af! Jeetje wat een dijk van een aflevering weer!quote:
Jammer dat je niet meer vooruit kunt kijken.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
ja ben er klaar voorI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
kijk je niet mee ?quote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Nou, dit dus. Maar leuke tv toch?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is allemaal best over the top. En de uitzending is spel - spel - beetje gekonkel en nominatie. Je mist gewoon zoveel zonder livestream. Het is een leuke soap.. maar dat is het ook.![]()
beetje BB rehabquote:Op woensdag 14 april 2021 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dit dus. Maar leuke tv toch?
zachtjes afkickenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lekker kinderachtigquote:Op woensdag 14 april 2021 21:39 schreef greysbones het volgende:
waarom loopt die smurf altijd in een pyama
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ja, apart wel.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:39 schreef greysbones het volgende:
waarom loopt die smurf altijd in een pyama![]()
Cuteeequote:
Oh nee, dat gingerbread huisje... Dat vond ik toch wel het dieptepunt van dit seizoen...
Photoshop your own reality...![]()
Ik ging niet naar binnen.. als er een spin of slang zou zittenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga stuk. Nu alOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dat weet je niet van tevorenquote:Op woensdag 14 april 2021 21:43 schreef greysbones het volgende:
Ik ging niet naar binnen.. als er een spin of slang zou zitten
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
uh jij gezien ?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dit heb ik gezien is gaaaf dat huisjeI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Mensen hebben echt rare angstenquote:Op woensdag 14 april 2021 21:43 schreef greysbones het volgende:
Ik ging niet naar binnen.. als er een spin of slang zou zitten
ben niet echt ergens bang voor dus kom maar op heerlijk zo'n huisjeI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
We really Kneed youOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kom maar op met een stevige mannenknie
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Zie je het voor je,
Kom je aan, dikke oorlog, herkennen de de sergeant majoor, alle militairen trekken hun broek uit..
En mevrouw rent weg.
HilarischOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
letterlijk en figuurlijkquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Dan maar geen eten hè hahahaquote:Op woensdag 14 april 2021 21:43 schreef greysbones het volgende:
Ik ging niet naar binnen.. als er een spin of slang zou zitten![]()
Wil je versneld kijken, zoek op YouTube ginger dread house BBOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Wil je versneld kijken, zoek op YouTube ginger dread house BBik hou de spanning erin!
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
wat doe je als er een spin in huis is ?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt niet dat ik een spin ga aanrakenGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
heb ook video;and.. maar dacht gezellig hier samen kijkenquote:Op woensdag 14 april 2021 21:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Wil je versneld kijken, zoek op YouTube ginger dread house BBThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sommigen hebben echt de meest vergezochte fobieën... En allemaal doodsbang... Weet niet hoor...
doodmaken van een afstandquote:Op woensdag 14 april 2021 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
wat doe je als er een spin in huis is ?![]()
of mijn man roepen
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
doodmaken van een afstand![]()
of mijn man roepen
![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Zit er eentje bij waar ik ook wel bang van zou zijn hoorquote:Op woensdag 14 april 2021 21:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
Sommigen hebben echt de meest vergezochte fobieën... En allemaal doodsbang... Weet niet hoor...
Ik ook niet hoor vind ze erger als muizen die heb ik genoeg gehad in huisquote:Op woensdag 14 april 2021 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt niet dat ik een spin ga aanraken![]()
![]()
oeeehhh ben benieuwdquote:Op woensdag 14 april 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Zit er eentje bij waar ik ook wel bang van zou zijn hoorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
muizen ben ik niet bang voorquote:Op woensdag 14 april 2021 21:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor vind ze erger als muizen die heb ik genoeg gehad in huisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn zoon was/is bang voor spinnen en ik voor muizen, hij haalde de dode muis weg en ik pakte de spin en gooide die wegquote:Op woensdag 14 april 2021 21:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor vind ze erger als muizen die heb ik genoeg gehad in huis
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik heb zelf last van een witte haaien fobie... Als ik die zie zwemmen durf ik echt het water niet in...quote:Op woensdag 14 april 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Zit er eentje bij waar ik ook wel bang van zou zijn hoor
goede dealquote:Op woensdag 14 april 2021 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn zoon was/is bang voor spinnen en ik voor muizen, hij haalde de dode muis weg en ik pakte de spin en gooide die weg
Muizen vind ik echt schattig. Zo jammer dat ik ze meestal alleen dood zie als de kat er weer een mee naar binnen neemtquote:Op woensdag 14 april 2021 21:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor vind ze erger als muizen die heb ik genoeg gehad in huis![]()
![]()
ja lekker saampies gezellie ik moet hem ook nog helemaal zienquote:Op woensdag 14 april 2021 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb ook video;and.. maar dacht gezellig hier samen kijkenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik heb zelf last van een witte haaien fobie... Als ik die zie zwemmen durf ik echt het water niet in...![]()
![]()
![]()
ja, jammer dat hij niet meer tuis woontquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ik kan voor mezelf niet echt wat verzinnen waar ik echt heeeeel bang voor benquote:Op woensdag 14 april 2021 21:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
Sommigen hebben echt de meest vergezochte fobieën... En allemaal doodsbang... Weet niet hoor...I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
onze kat bracht ze levend.. en liet ze binnen losquote:Op woensdag 14 april 2021 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Muizen vind ik echt schattig. Zo jammer dat ik ze meestal alleen dood zie als de kat er weer een mee naar binnen neemt
Sommige fobieën lijken wel heel onrealistisch..And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik wil ook bubbels
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
whahhahha dit is wel lachen hoor![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Dat is het idee van een Fobie..quote:Op woensdag 14 april 2021 21:55 schreef Revanches het volgende:
Sommige fobieën lijken wel heel onrealistisch..
Ik ben zo blij dat ze echte fobiën hebben, en niet mensen die een grote angst voor iets een fobie noemen....Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Angela is zo schattig hier, ze weet zo goed waar het vandaan komtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Alsof ze die lui er op uitgezocht hebben bijna. Schuimquote:Op woensdag 14 april 2021 21:55 schreef Revanches het volgende:
Sommige fobieën lijken wel heel onrealistisch..
Ja, kom op zeg, dat geloof ik gewoon niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Alsof ze die lui er op uitgezocht hebben bijna. SchuimAnd I am a weapon of massive consumption
Zeg dat, ze gebruikt zeker nooit zeep om zich te wassenquote:Op woensdag 14 april 2021 21:56 schreef greysbones het volgende:
Dit zijn wel hele rare fobieeen hoor
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
En die hond wil haar troosten volgens mij hahaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Eeen poedel ..
die vind ik ook niks..
Maar ben absoluut niet bang voor hondenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aaaahhh vond het zielig voor de hondquote:Op woensdag 14 april 2021 21:58 schreef Mickytjuh het volgende:
En die hond wil haar troosten volgens mij hahaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja die weet echt niet wattie verkeerd doet..quote:Op woensdag 14 april 2021 21:58 schreef greysbones het volgende:
Aa
[..]
aahhh vond het zielig voor de hondOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee beetje sneuquote:Op woensdag 14 april 2021 21:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja die weet echt niet wattie verkeerd doet..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat zijn dat toch geen bubbelsquote:Op woensdag 14 april 2021 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zeg dat, ze gebruikt zeker nooit zeep om zich te wassenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:They don't speak EnglishOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dit is gewoon een angst...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ook. Echt zo sneu zoals hij keek.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:58 schreef greysbones het volgende:
Aa
[..]
aahhh vond het zielig voor de hond![]()
En nu ga ik even mijn thee weg zettenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vies dusquote:Op woensdag 14 april 2021 22:01 schreef Mickytjuh het volgende:
En nu ga ik even mijn thee weg zettenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
alle duiven op de dam
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Dan ben je ex AFL speler, zo'n beetje de ruigste teamsport die er bestaat...
En dan.. Ben je niet alleen bang voor Duiven, nee, je kan niet eens meer normaal denken als er een duif is.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb ze tot voor kort in huis gehad was er niet blij meequote:Op woensdag 14 april 2021 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Muizen vind ik echt schattig. Zo jammer dat ik ze meestal alleen dood zie als de kat er weer een mee naar binnen neemt![]()
Nee, die vloog gisteren over tafelquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
"You are free... as a BIRD"Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
😂😂😂quote:Op woensdag 14 april 2021 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee, die vloog gisteren over tafelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu snap je mijn opmerking van gisteren over diequote:he...
Die vermomde duifOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bang voor slangen of honden kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar de rest....![]()
Lijkt me zo fake als wat.![]()
![]()
Daniël de duif😂😂😂quote:Op woensdag 14 april 2021 22:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nu snap je mijn opmerking van gisteren over diehe...
Die vermomde duifThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die hebben geen fobieën.quote:
Een angst is niet ernstig genoeg... Daar heb je niks aan.
Ze hebben gewoon mensen uitgezocht die Fobieeën hebben, om deze opdracht te kunnen doen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Juist niet, een fobie is gewoon heftig en raarquote:Op woensdag 14 april 2021 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
Bang voor slangen of honden kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar de rest....![]()
Lijkt me zo fake als wat.quote:Een fobie (Grieks: ?????, phóbos = angst, vrees[1]) is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een overmatige angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties. Deze angst staat niet in verhouding tot de reële bedreiging die van de situatie of het object uitgaat en de lijder is zich hiervan goed bewust. Niet alle angststoornissen worden fobieën genoemd. Als angst niet voor bepaalde zaken of situaties is, spreken we niet van een fobie, maar van een paniekstoornis of van gegeneraliseerde angst.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Pffff psycho... hadden ze de rest gewoon sprinkhaan moeten laten etenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die hebben geen fobieën.
Een angst is niet ernstig genoeg... Daar heb je niks aan.
Ze hebben gewoon mensen uitgezocht die Fobieeën hebben, om deze opdracht te kunnen doen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan had je een overblije Ian gehad hahaquote:Op woensdag 14 april 2021 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pffff psycho... hadden ze de rest gewoon sprinkhaan moeten laten etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ian is die naturfreak? Dan was hij vast verdrietig geweestquote:Op woensdag 14 april 2021 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan had je een overblije Ian gehad hahaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind Chad zo schattig.
Kei harde werker, mooie jongen, dat weet hij, maar niet uit de hoogte.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
leuk die hoge sokken hahaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Hij is geen vegan he... Hij eet gewoon dieren, en ik denk dat hij alle dieren al ooit geprobeerd heeftquote:Op woensdag 14 april 2021 22:07 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
an is die naturfreak? Dan was hij vast verdrietig geweestOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vind hem ook leukquote:Op woensdag 14 april 2021 22:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind Chad zo schattig.
Kei harde werker, mooie jongen, dat weet hij, maar niet uit de hoogte.
Oeh Mat, doe dat ff bij mijOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Omdat hij allerlei rare huisdieren heeftquote:Op woensdag 14 april 2021 22:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij is geen vegan he... Hij eet gewoon dieren, en ik denk dat hij alle dieren al ooit geprobeerd heeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Big Brother is hier wel extreem sturend in sociale situaties, waar ze in Nederland de Psycholoog voor hadden en wat wij dus nooit zagen, hebben ze in Australië gewoon Big Brother die stuurt...
Lachen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Talia, je bent een kutwijf, je liegt als je lippen bewegen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
moeten ze daar ook kenbaar maken als ze sex willen hebben ? 2 duimen omhoog of zo ?quote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nnaar Mens bah..quote:Op woensdag 14 april 2021 22:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Talia, je bent een kutwijf, je liegt als je lippen bewegen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En als ze hier huisdieren inzetten krijg je meteen kamervragenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Big Brother is hier wel extreem sturend in sociale situaties, waar ze in Nederland de Psycholoog voor hadden en wat wij dus nooit zagen, hebben ze in Australië gewoon Big Brother die stuurt...
Lachen.![]()
Dit is een hele goede vraag, ik zou het niet weten... Denk het niet, ik heb het idee dat Nederland daar de eerste mee was.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
moeten ze daar ook kenbaar maken als ze sex willen hebben ? 2 duimen omhoog of zo ?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 14 april 2021 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als ze hier huisdieren inzetten krijg je meteen kamervragen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 april 2021 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
moeten ze daar ook kenbaar maken als ze sex willen hebben ? 2 duimen omhoog of zo ?![]()
![]()
nou zoiezo de dierenactivistenquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ik heb het idee dat ze het ook meent, dat ze geen verdeeldheid wil.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heerlijk mensquote:Op woensdag 14 april 2021 22:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze het ook meent, dat ze geen verdeeldheid wil.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik raak in de war van haarquote:Op woensdag 14 april 2021 22:14 schreef JACM het volgende:
[..]
Vreselijk mensmaar ze heeft wel een kwetsbare kant en ze zorgt voor pit
Ik vind haar uit de hoogte
Ik vind haar zorgzaam
Ik vind haar negatief
Ik vind haar hilarisch
Ik vind haar haatdragend
Ik vind haar verbindend....
HELP Mijn hersenen zijn net popcorn nuOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik herinner me een hele rel met Sabine en een kip.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als ze hier huisdieren inzetten krijg je meteen kamervragen![]()
![]()
Ja, de "kutkip"quote:Op woensdag 14 april 2021 22:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ik herinner me een hele rel met Sabine en een kip.
Ja, zo wordt ze genoemdquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik kan me dat niet meer herinnerenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Toen hadden ze nog elke dag verse eitjes...quote:Op woensdag 14 april 2021 22:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ik heb de OP ff aangepast met de bijnamen,
Ik heb voor Angela Angie toegevoegd en voor Talia Tals.
Waren er al meer met een bijnaam?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zo noemen mensen in het huis haar ookquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
weer Kieran, ocherme!Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Zit er nu een soort dak boven de tuin? In de oudere seizoenen kwamen er altijd van die mooie vogels in de tuin maar die heb ik tot nu toe nog niet gezien...Photoshop your own reality...![]()
Jepquote:Op woensdag 14 april 2021 22:24 schreef suzi1 het volgende:
kieran gaat marissa en angela erbij naaien denkAnd I am a weapon of massive consumption
er moet er toch een de lul zijnquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nee, is gewoon open!quote:Op woensdag 14 april 2021 22:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zit er nu een soort dak boven de tuin? In de oudere seizoenen kwamen er altijd van die mooie vogels in de tuin maar die heb ik tot nu toe nog niet gezien...
Zo zijn er ook mensen binnen gekomen heOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
vuile rat die Kieran en alsnog ben je wel de lul sukkelI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Hij wil het spel spelen maar snapt het nietquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is er behoefte aan Nederlandse teksten in de openingspost bij de bewoners?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh ja.. Tuurlijk..quote:Op woensdag 14 april 2021 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee, is gewoon open!
Zo zijn er ook mensen binnen gekomen he
maar stel dat het een bloedmooie vent zou zijn zouden ze dan ook zo met hem omgaan ?quote:Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wil het spel spelen maar snapt het nietGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik vrag het me ook afquote:Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef chufi het volgende:
Hoeveel uitzendingen zijn er eigenlijk, want met deze regelmaat gaat er elke dag iemand uit ..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Voor mij hoeft het niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Is er behoefte aan Nederlandse teksten in de openingspost bij de bewoners?Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Geen idee.. hij komt heel oenig overquote:Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
maar stel dat het een bloedmooie vent zou zijn zouden ze dan ook zo met hem omgaan ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nope,quote:Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
maar stel dat het een bloedmooie vent zou zijn zouden ze dan ook zo met hem omgaan ?
dan zouden ze het totaal waarderen.
Daar zijn zelfs hele onderzoeken naar gedaan.
Met telefoons en foto's van de persoon aan de andere kant.
Als de foto van een knap persoon was, vonden ze het telefoongesprek veel gezelliger en vriendelijker en gaven ze de persoon aan de andere kant een hoog cijfer voor hoe vriendelijk ze waren.
Het bleek gewoon aan het gedrag van de persoon met de foto te liggen, want het was altijd dezelfde persoonOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Is er behoefte aan Nederlandse teksten in de openingspost bij de bewoners?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 14 april 2021 22:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nope,
dan zouden ze het totaal waarderen.
Daar zijn zelfs hele onderzoeken naar gedaan.
Met telefoons en foto's van de persoon aan de andere kant.
Als de foto van een knap persoon was, vonden ze het telefoongesprek veel gezelliger en vriendelijker en gaven ze de persoon aan de andere kant een hoog cijfer voor hoe vriendelijk ze waren.
Het bleek gewoon aan het gedrag van de persoon met de foto te liggen, want het was altijd dezelfde persoon
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
21 afleveringenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef chufi het volgende:
Hoeveel uitzendingen zijn er eigenlijk, want met deze regelmaat gaat er elke dag iemand uit ..![]()
Ah, ja das niej veelquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Omdat die stokjes steeds kleiner wordenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:34 schreef suzi1 het volgende:
voetmaat maakt denk weinig uit. of zelfs juist makkelijker, meer raakplekken dus pijn verdelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij is ook groot dus meer gewicht op die steuntjes. Lijkt me vooral een nadeel.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:34 schreef suzi1 het volgende:
voetmaat maakt denk weinig uit. of zelfs juist makkelijker, meer raakplekken dus pijn verdelenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja .. maar hoe groter vaak ook brederquote:Op woensdag 14 april 2021 22:35 schreef suzi1 het volgende:
dat heeft dan toch eerder met breedte te maken?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ook jaquote:Op woensdag 14 april 2021 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is ook groot dus meer gewicht op die steuntjes. Lijkt me vooral een nadeel.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik denk dat mentale kracht hier het belangrijkste is,
Pijn is een emotie
een emotie kun je uitschakelenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wel een spel van opperste concentratieGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Bij Chadquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die was toch verliefd?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Moesten ze hier nu ook op hun blote voeten deze opdracht doen? Weet het niet meer.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik heb het idee dat Daniel en TAlia vooral willen dat ze een groepje hebben.
ZE vertellen de mensen ook dat ze in hun groepje zitten, maar je ziet er veel dan steeds kijken van... OH ja??Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jaquote:Op woensdag 14 april 2021 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Moesten ze hier nu ook op hun blote voeten deze opdracht doen? Weet het niet meer.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ook op blote voeten de palen waren wel smaller.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Moesten ze hier nu ook op hun blote voeten deze opdracht doen? Weet het niet meer.![]()
Ian wordt ook misbruikt door Daniel en Talia,
en hij heeft het niet door. Hij is gewoon een werkslaafOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Angie![]()
![]()
And I am a weapon of massive consumption
Ian is sociaal onhandig.quote:
Weet niet goed hoe hij vrienden moet maken, en al helemaal niet hoe hij moet peilen of het oprecht is.
Hij zit bij het verkeerde "groepje"Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Psychologisch spelletje op hoog niveauOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
schitterend deze conversatie
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
zou denken dat hij goed na zou kunnen denken en vooral niet naar de zgn populaire zou trekkenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ian is sociaal onhandig.
Weet niet goed hoe hij vrienden moet maken, en al helemaal niet hoe hij moet peilen of het oprecht is.
Hij zit bij het verkeerde "groepje"
maar dat is wat ik aanneem dus en blijkbaar verkeerd. jammer hoor![]()
Knap hoor in de paal hangendquote:Op woensdag 14 april 2021 22:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Psychologisch spelletje op hoog niveauThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaaa Angie
Nogvgeen uur tochquote:Op woensdag 14 april 2021 22:41 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe lang hield Michel het vol? Volgens mij duurde het bij ons veeeeeel korter.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij zat in kamp Daniel en Talia...quote:Op woensdag 14 april 2021 22:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zou denken dat hij goed na zou kunnen denken en vooral niet naar de zgn populaire zou trekken
maar dat is wat ik aanneem dus en blijkbaar verkeerd. jammer hoorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
In het begin niet, ze zou Sophie en Chad niet nomineren.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja dat lees ik nu. ik mis steeds het eerste kwartier. die zijn het spannends natuurlijkquote:Op woensdag 14 april 2021 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij zat in kamp Daniel en Talia...![]()
Mijn eerste indruk van Angie was niet goed, ik wilde haar er uit, maar Ik ben helemaal om.
Ow ja, das rot,quote:Op woensdag 14 april 2021 22:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dat lees ik nu. ik mis steeds het eerste kwartier. die zijn het spannends natuurlijk
tip: Neem het op! Dan kun je in de reclames steeds stukje kijken!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Valt mee hoor.. daar heb ik het ook niet duidelijk gezienquote:Op woensdag 14 april 2021 22:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dat lees ik nu. ik mis steeds het eerste kwartier. die zijn het spannends natuurlijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
je zou die niet doen hahah snap alleen niet wat Soof met hun heeftI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
![]()
Ik houd van Angela.
waarom wilde Sophia niet dat hun genomineerd werden zt zij bij hun in de groep?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ik zie dat nog niet zo goed wie bij wie hoortquote:Op woensdag 14 april 2021 22:45 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom wilde Sophia niet dat hun genomineerd werden zt zij bij hun in de groep?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
kan ze later zeggen, ik heb dit en dat gezegd. ik ben lief. jullie moeten mij mogenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:45 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom wilde Sophia niet dat hun genomineerd werden zt zij bij hun in de groep?![]()
Niemand wil toch genomineerd wordenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:45 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom wilde Sophia niet dat hun genomineerd werden zt zij bij hun in de groep?![]()
Snackmasters ga ik kijken.. krijg er nu al honger vanquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bij een stukje gesprek buiten zag je goed dat Talia en Daniel met Mat, Ian Sophie en Chad zaten te bekonkelen.
Sarah zat daar ook bij.
Zowel Mat als Sarah keken vrij verbaasd toen medegedeeld werd dat dit een groepje wasOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik denk dat SooBong deze opdracht ook goed gedaan zou hebben!Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
naomi had deze gewonnen geloof ikquote:Op woensdag 14 april 2021 22:41 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe lang hield Michel het vol? Volgens mij duurde het bij ons veeeeeel korter.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Jammer hoop dat ze nog switchenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Bij een stukje gesprek buiten zag je goed dat Talia en Daniel met Mat, Ian Sophie en Chad zaten te bekonkelen.
Sarah zat daar ook bij.
Zowel Mat als Sarah keken vrij verbaasd toen medegedeeld werd dat dit een groepje wasThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: