Ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 14 april 2021 10:26 schreef Verida het volgende:
Ik kan nog niet echt enthousiast worden van BB Australie. Het is weliswaar goed gefilmd, spectaculaire proeven enz.
Maar ik blijf toch het gevoel houden dat ik naar een soap zit te kijken, met types die over the top acteren.
Ik mis de mogelijkheid tot eigen speurwerk door middel van de streams.
zoals het in aussie gaat.. krijgen ze in Nl nooit voor elkaar. als je alleen al de diversiteit van deelnemers bekijkt..quote:Op woensdag 14 april 2021 16:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde
Idealiter hebben we een middenweg tussen Australie en de afgelopen NLBE editie
daar vind ik niet zoveel verschil in zitten toch?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals het in aussie gaat.. krijgen ze in Nl nooit voor elkaar. als je alleen al de diversiteit van deelnemers bekijkt..
vind de Aussie versie veel meer verschillende mensen inzitten kijk eens naar hun bio..quote:Op woensdag 14 april 2021 18:22 schreef Verida het volgende:
Daar
[..]
daar vind ik niet zoveel verschil in zitten toch?
het zijn de standaard types, die je in alle BB ziet
bio kun je net zo interessant maken als je wiltquote:Op woensdag 14 april 2021 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind de Aussie versie veel meer verschillende mensen inzitten kijk eens naar hun bio..
ja alles is mogelijk dat ben ik met je eens..quote:Op woensdag 14 april 2021 19:08 schreef Verida het volgende:
[..]
bio kun je net zo interessant maken als je wilt
Ze hebben ook daar gecast op een "doorsnede" van de samenleving. Dus in het Aussie geval een paar chinezen, waar er in ned/be een marokkaan zat, Een ex topsporter, zal vast ook wel weer een vegan inzitten, eentje die te dik is, een nerd, een kleurling, wat mensen rond de 50 enz. Irritante figuren, meiden die zichzelf heel wat vinden, wat harde werkers , een jong grietje, een mooie jongen met tattoos en spierballen enz.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind de Aussie versie veel meer verschillende mensen inzitten kijk eens naar hun bio..
tuurlijk de stereotypen zitten er in.. maar Talia bijvoorbeeld heeft een eigen bouwbedrijf.. Angela zwemt in het geld..quote:Op woensdag 14 april 2021 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben ook daar gecast op een "doorsnede" van de samenleving. Dus in het Aussie geval een paar chinezen, waar er in ned/be een marokkaan zat, Een ex topsporter, zal vast ook wel weer een vegan inzitten, eentje die te dik is, een nerd, een kleurling, wat mensen rond de 50 enz. Irritante figuren, meiden die zichzelf heel wat vinden, wat harde werkers , een jong grietje, een mooie jongen met tattoos en spierballen enz.
ben aan het twijfelen om hem nu ff te kijkenquote:Op woensdag 14 april 2021 20:53 schreef freaky40 het volgende:
Nou laat is het niet, onze BB was ook op hetzelfde tijdstip, alleen deze duurt langer en er zitten meer commercials tussen. Via Videoland kijken vind ik daarom dan ook wel een must.
ja dat allemaal inderdaad mis je wel omdat er geen streams zijn en denk dat je die afstand blijft houden met de showquote:Op woensdag 14 april 2021 13:09 schreef Verida het volgende:
[..]
En het nomineren wordt uitgebreid in beeld gebracht, maar het stemmen dan weer niet echt. En wat je aan de tussendoorshots ziet is het daar ook de hele dag hangen, luieren, konkelen en af en toe een beetje sporten
en dan de proeven, die zijn wat zwaarder en wat langer, maar je ziet bijv niet wat ze in de avond uitspoken of hoe het bij het eten gaat. Sinds gisteren weet je dan dat er twee koks zijn, omdat die de tablet kregen voor de boodschappen, maar waar juist die twee en wat ze klaarmaken weten we niet.
Als er minder in huis zitten zie je wel meer interactie. Is nu gewoon te druk. De nadruk ligt op het spel.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat allemaal inderdaad mis je wel omdat er geen streams zijn en denk dat je die afstand blijft houden met de show
Ik heb hem net af! Jeetje wat een dijk van een aflevering weer!quote:
kijk je niet mee ?quote:
Nou, dit dus. Maar leuke tv toch?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is allemaal best over the top. En de uitzending is spel - spel - beetje gekonkel en nominatie. Je mist gewoon zoveel zonder livestream. Het is een leuke soap.. maar dat is het ook.
beetje BB rehabquote:Op woensdag 14 april 2021 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dit dus. Maar leuke tv toch?
lekker kinderachtigquote:Op woensdag 14 april 2021 21:39 schreef greysbones het volgende:
waarom loopt die smurf altijd in een pyama
Ja, apart wel.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:39 schreef greysbones het volgende:
waarom loopt die smurf altijd in een pyama
Cuteeequote:
dat weet je niet van tevorenquote:Op woensdag 14 april 2021 21:43 schreef greysbones het volgende:
Ik ging niet naar binnen.. als er een spin of slang zou zitten
uh jij gezien ?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dit heb ik gezien is gaaaf dat huisje
Mensen hebben echt rare angstenquote:Op woensdag 14 april 2021 21:43 schreef greysbones het volgende:
Ik ging niet naar binnen.. als er een spin of slang zou zitten
Alleen al het ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |