abonnement Unibet Coolblue
pi_198991256
Hier verder dramatiseren
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_198992040
-420
-wijn
-Crystal
-fastfood
-uitkering

^O^
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198992230
:')
pi_198992242
Oja en Tinder is kut. Wilde ik gewoon even melden.
pi_198992268
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:15 schreef Faxie het volgende:
Oja en Tinder is kut. Wilde ik gewoon even melden.
There there
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198992367
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]

There there
Where where? :@
pi_198992815
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Where where? :@
Alles komt goed O+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198992856
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 19:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Antwoorden met 'crystal'.
:')

Wat een debiel gedoe. Ik ken alleen stickie, of pretsigaret.. 420 :')

quote:
420 staat voor 4:20 of 4/20, de datum 20 april in Noord-Amerikaanse notatie. Amerikaanse gebruikers vieren die als een feestdag van de tegencultuur. Cannabis wordt op die dag publiekelijk gebruikt.
Iets noemen wat met een ander land te maken. Het komt weer eens uit de United Slaves of America en het wordt meteen hersenloos gekopieerd door Hollanders. Nederlanders die zich dagelijks inwoner van New York of LA wanen en Engelse termen met steenkool accent uitkramen :')_!

De datum dat de koffieshops hier in Nederland werden ingevoerd weten ze dan weer niet, ja @tong80 hier op Fok alleen waarschijnlijk...
Triest eigenlijk wel...

[/rant]
Ach, ja, anderzijds zijn de meiden van Tinder leuker om naar te kijken dan die van Paiq. Dat heeft een hoog gehalte hutspot waar de worst nog ontbreekt...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 april 2021 @ 20:55:19 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_198992910
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Wat een debiel gedoe. Ik ken alleen stickie, of pretsigaret.. 420 :')
[..]

Iets noemen wat met een ander land te maken. Het komt weer eens uit de United Slaves of America en het wordt meteen hersenloos gekopieerd door Hollanders. Nederlanders die zich dagelijks inwoner van New York of LA wanen en Engelse termen met steenkool accent uitkramen :')_!

De datum dat de koffieshops hier in Nederland werden ingevoerd weten ze dan weer niet, ja @:tong80 hier op Fok alleen waarschijnlijk...
Triest eigenlijk wel...

[/rant]
Ach, ja, anderzijds zijn de meiden van Tinder leuker om naar te kijken dan die van Paiq. Dat heeft een hoog gehalte hutspot waar de worst nog ontbreekt...
Ik kan niet tegen wiet. Word ik misselijk van, duizelig bovendien. Verder is het FOK! loser.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 april 2021 @ 20:56:47 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_198992939
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Wat een debiel gedoe. Ik ken alleen stickie, of pretsigaret.. 420 :')
[..]

Iets noemen wat met een ander land te maken. Het komt weer eens uit de United Slaves of America en het wordt meteen hersenloos gekopieerd door Hollanders. Nederlanders die zich dagelijks inwoner van New York of LA wanen en Engelse termen met steenkool accent uitkramen :')_!

De datum dat de koffieshops hier in Nederland werden ingevoerd weten ze dan weer niet, ja @:tong80 hier op Fok alleen waarschijnlijk...
Triest eigenlijk wel...

[/rant]
Ach, ja, anderzijds zijn de meiden van Tinder leuker om naar te kijken dan die van Paiq. Dat heeft een hoog gehalte hutspot waar de worst nog ontbreekt...
Verder zelden zo'n slechte post gelezen op FOK! Maar je bent stoer. Trek nog een haal.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Tettenkoning dinsdag 13 april 2021 @ 21:08:18 #11
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198993161
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:15 schreef Faxie het volgende:
Oja en Tinder is kut. Wilde ik gewoon even melden.
Whatever happened to... FOK! (fobo)dating?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_198993356
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Verder zelden zo'n slechte post gelezen op FOK! Maar je bent stoer. Trek nog een haal.

:T
Sorry ik rook ook geen wiet.

Liever af en toe bier. Ach, jij hebt het hoogste aantal posts per dag aller tijden op je naam hier op Fok! gehad, of je daar nu blij mee moet zijn? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 april 2021 @ 21:24:10 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_198993471
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Sorry ik rook ook geen wiet.

Liever af en toe bier. Ach, jij hebt het hoogste aantal posts per dag aller tijden op je naam hier op Fok! gehad, of je daar nu blij mee moet zijn? :')
Het was niks persoonlijks. Ik berust in m'n ouwe dag. Album van Captain Beefheart bijna afgeluisterd. Dan aan het voetbal . Keep faith brother.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_198994811
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:49 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Alles komt goed O+
Zou je denken? ;(
pi_198994819
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:08 schreef Nine. het volgende:

[..]

Whatever happened to... FOK! (fobo)dating?
Ook kut
  dinsdag 13 april 2021 @ 22:54:16 #16
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198995171
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Wat een debiel gedoe. Ik ken alleen stickie, of pretsigaret.. 420 :')
[..]

Iets noemen wat met een ander land te maken. Het komt weer eens uit de United Slaves of America en het wordt meteen hersenloos gekopieerd door Hollanders. Nederlanders die zich dagelijks inwoner van New York of LA wanen en Engelse termen met steenkool accent uitkramen :')_!

De datum dat de koffieshops hier in Nederland werden ingevoerd weten ze dan weer niet, ja @:tong80 hier op Fok alleen waarschijnlijk...
Triest eigenlijk wel...

[/rant]
Ach, ja, anderzijds zijn de meiden van Tinder leuker om naar te kijken dan die van Paiq. Dat heeft een hoog gehalte hutspot waar de worst nog ontbreekt...
Haha, op Paiq kwam ik vaak in de quizzen vragen tegen over het getal 42. Dan weet ik wel waar het over gaat, maar 420 zei me ook niets. Is blowen tegenwoordig ook al een vermeldingswaardige hobby?

Haha op Tinder zijn het allemaal vegans toch, dan liever hutspot met worst ;) maar Tinder is ook wel makkelijker plaatjes kijken dan Paiq, daar kun je niet echt handig door de foto's scrollen, alleen met dat fototoernooi dacht ik.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_198995375
Vegans valt wel mee, maar ze zitten er wel tussen ja. Vooral heel veel insta-promoters...
pi_198995509
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 22:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ook kut
Nu met die lockdown zeker ja :(
pi_198995667
quote:
8s.gif Op dinsdag 13 april 2021 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Nu met die lockdown zeker ja :(
Jij date niet :{w
pi_198995947
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het was niks persoonlijks. Ik berust in m'n ouwe dag. Album van Captain Beefheart bijna afgeluisterd. Dan aan het voetbal . Keep faith brother.

:T
Cpt.Beefheart ^O^
Was van mij ook niks persoonlijks :)

Plezier met het lurken hier ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198996887
420 Friendly.
pi_198996890
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Wat een debiel gedoe. Ik ken alleen stickie, of pretsigaret.. 420 :')
[..]

Iets noemen wat met een ander land te maken. Het komt weer eens uit de United Slaves of America en het wordt meteen hersenloos gekopieerd door Hollanders. Nederlanders die zich dagelijks inwoner van New York of LA wanen en Engelse termen met steenkool accent uitkramen :')_!

De datum dat de koffieshops hier in Nederland werden ingevoerd weten ze dan weer niet, ja @:tong80 hier op Fok alleen waarschijnlijk...
Triest eigenlijk wel...

[/rant]
Jij lijkt mij zo'n gezellig persoon om tot laat in de nacht mee te kletsen :D
pi_198997308
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 08:12 schreef rival het volgende:

[..]

Jij lijkt mij zo'n gezellig persoon om tot laat in de nacht mee te kletsen :D
Heb hem gemeet, en dat was toen precies wat er gebeurde :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 14 april 2021 @ 10:04:30 #24
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198997922
Heb nu een lekkere match op happn, hoop vrijdag op een wipje
Beati pauperes spiritu
pi_199009613
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 10:04 schreef Academicus het volgende:
Heb nu een lekkere match op happn, hoop vrijdag op een wipje
Ja, heeft ze gehapt?

Nou succes vrijdag ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199010076
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 08:12 schreef rival het volgende:

[..]

Jij lijkt mij zo'n gezellig persoon om tot laat in de nacht mee te kletsen :D
Smooth
pi_199010083
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 23:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij date niet :{w
Alsof hij de ware heeft gevonden
pi_199014016
Ik kon het na 3 dagen swipen als een malle niet laten, wat een kutopmerking ook :')
https://www.instagram.com/p/CNrl1cfniJA/

Twee keer een match gehad, de ene was na een uur (deleted user) en de ander reageert nergens op.
pi_199014099
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:27 schreef JDx het volgende:
Ik kon het na 3 dagen swipen als een malle niet laten, wat een kutopmerking ook :')
https://www.instagram.com/p/CNrl1cfniJA/

Twee keer een match gehad, de ene was na een uur (deleted user) en de ander reageert nergens op.
Ik zie niets?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199014502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik zie niets?
Je moet blijkbaar de app hebben. Is nieuw, eerst kon je Insta gewoon nog in je browser zien, zonder in te loggen en dan zie je beperkt aantal foto's.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199014520
Oh nja boeit ook niet, die app zei: "ditch your selfie" :') rot op.

En ik had erbij gezet, it's the inside that counts en een röntgenfoto van een middelvinger :'(

get it? inside? :')
pi_199046250
Is Tinder weer veranderd? Kan het aantal matches niet meer zien. Die irritante “dit is een populaire user “ berichten zijn weg.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199046304
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 21:54 schreef Avianflu het volgende:
Is Tinder weer veranderd? Kan het aantal matches niet meer zien. Die irritante “dit is een populaire user “ berichten zijn weg.
Misschien luisteren ze naar feedback? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199046955
Ze doen continu kleine veranderingen
pi_199071924
Nieuw Tinder lid meldt zich ^O^

Na lange relatie van 17 jaar op Tinder gegaan. Eerste ervaringen na een week tinderen. Volgens vrienden zou Tinder perfect zijn voor een ONS waar ik toen ik het aanmaakte behoefte aan had. Heb een aantal matches en leuke gesprekken. Volgens mij helemaal niet zo makkelijk om een ONS te krijgen. De vrouwen die ik spreek zoeken toch wel iets langdurigs. Loop wel telkens zelf vast om de stap naar een date voor te stellen. Vind het ook niet helemaal eerlijk om te gaan daten met iemand die iets langdurigs zoekt. Volgens mij ben ik er nog niet aan toe en ga ik eerst zelf eerst rust zoeken.

Of ben ik te lief en moet ik die eerste dates maar aangaan om te kijken wat er uit voortvloeit.
pi_199072055
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 16:29 schreef lichtknopje het volgende:
Nieuw Tinder lid meldt zich ^O^

Na lange relatie van 17 jaar op Tinder gegaan. Eerste ervaringen na een week tinderen. Volgens vrienden zou Tinder perfect zijn voor een ONS waar ik toen ik het aanmaakte behoefte aan had. Heb een aantal matches en leuke gesprekken. Volgens mij helemaal niet zo makkelijk om een ONS te krijgen. De vrouwen die ik spreek zoeken toch wel iets langdurigs. Loop wel telkens zelf vast om de stap naar een date voor te stellen. Vind het ook niet helemaal eerlijk om te gaan daten met iemand die iets langdurigs zoekt. Volgens mij ben ik er nog niet aan toe en ga ik eerst zelf eerst rust zoeken.

Of ben ik te lief en moet ik die eerste dates maar aangaan om te kijken wat er uit voortvloeit.
Ik had het ook bijna direct aangemaakt na een lange relatie, werkte niet echt, je wil veel te snel ofzo, liefst zonder al te veel moeite, nu na 2 jaar kijk ik er heel anders tegenaan, gewoon zo van ach, zie wel.

Tinder had ik net geinstalleerd even geleden en toen kreeg ik een nieuwe telefoon, op een of andere manier kreeg ik het er toen niet meer op en dacht ik schijt, maar ga het nog wel een keer proberen.

Ik vind mezelf alleen "niet knap" en vind het daardoor heel moeilijk foto's te vinden/delen.
pi_199072282
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 21:54 schreef Avianflu het volgende:
Is Tinder weer veranderd? Kan het aantal matches niet meer zien. Die irritante “dit is een populaire user “ berichten zijn weg.
Dat is toch alleen als je een like geeft? Dan willen ze dat je je portemonnee trekt voor een super like.

Ik swipe dat weg, er zijn wel ergere dingen.

quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 16:29 schreef lichtknopje het volgende:
Nieuw Tinder lid meldt zich ^O^

Na lange relatie van 17 jaar op Tinder gegaan. Eerste ervaringen na een week tinderen. Volgens vrienden zou Tinder perfect zijn voor een ONS waar ik toen ik het aanmaakte behoefte aan had. Heb een aantal matches en leuke gesprekken. Volgens mij helemaal niet zo makkelijk om een ONS te krijgen. De vrouwen die ik spreek zoeken toch wel iets langdurigs. Loop wel telkens zelf vast om de stap naar een date voor te stellen. Vind het ook niet helemaal eerlijk om te gaan daten met iemand die iets langdurigs zoekt. Volgens mij ben ik er nog niet aan toe en ga ik eerst zelf eerst rust zoeken.

Of ben ik te lief en moet ik die eerste dates maar aangaan om te kijken wat er uit voortvloeit.
Ze zullen met ONS niet te koop lopen, maar het komt soms zo uit.

"Doe dit nooit hoor, op de eerste date.". Of "Als deze date alleen voor de seks is, is het ook goed."

Als ze meer in je zien dan even voor de leuk, zullen sommige je eerst laten wachten.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199073170
Inner Circle betaald is dat een beetje aan te raden? En hoe zie je of iemand ook een betaald account heeft?
pi_199073651
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 16:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat is toch alleen als je een like geeft? Dan willen ze dat je je portemonnee trekt voor een super like.

Ik swipe dat weg, er zijn wel ergere dingen.
[..]

Ze zullen met ONS niet te koop lopen, maar het komt soms zo uit.

"Doe dit nooit hoor, op de eerste date.". Of "Als deze date alleen voor de seks is, is het ook goed."

Als ze meer in je zien dan even voor de leuk, zullen sommige je eerst laten wachten.

Klopt, er zijn ergere dingen, maar ik vond dat ergerlijk.


Tweede deel klopt ook, ik loop er zeker niet mee te koop op Tinder maar met de juiste man, why nut.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199073675
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 18:04 schreef bjanaan het volgende:
Inner Circle betaald is dat een beetje aan te raden? En hoe zie je of iemand ook een betaald account heeft?
Ik kwam op inner circle veel van hetzelfde tegen als op Tinder, maar nooit betaald ( vond het niet echt bijzonder) Je wordt geselecteerd om toegelaten te worden. Geen idee hoe lastig dat is voor mannen.

Voor de snelle ONS raad ik Badoo aan :') trouwens, of mss ligt dat voor mannen lastiger.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 19 april 2021 @ 18:49:05 #41
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_199073788
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 22:23 schreef Faxie het volgende:
Ze doen continu kleine veranderingen
Ik herinner me nog de Momenten-functie. Kon je een tijdelijke foto uploaden (als in Instagram stories) en likes scoren :9

De begindagen van Tinder waren sowieso _O_ Geen premium/gold-member shit, vervelende ads, nepprofielen, toppicks ( :') ), Insta-promoters etc.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_199073843
quote:
10s.gif Op maandag 19 april 2021 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik herinner me nog de Momenten-functie. Kon je een tijdelijke foto uploaden (als in Instagram stories) en likes scoren :9

De begindagen van Tinder waren sowieso _O_ Geen premium/gold-member shit, vervelende ads, nepprofielen, toppicks ( :') ), Insta-promoters etc.
Toen zat ik in een relatie, allemaal gemist :'(
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199074039
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 18:52 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Toen zat ik in een relatie, allemaal gemist :'(
Haha hier net zo, ik dacht wtf, iedereen zit vanuit huis en werk een beetje mensen te liken enzo, zat toen ook veel in het OV hadden we een app gemaakt dat je met mensen kon chatten in dezelfde trein (zelfde traject) en alles.

Net als bijvoorbeeld Facebook, toen was ik al van school, had je een keer 40 vrienden, op de middelbare school was dat ideaal geweest, toen was het altijd nog wie is toch dat meisje die altijd 5 over 1 door de gang loopt, nu is het 2 klikken en je weet het... ach misschien was het ook wel leuker.

Mijn jongste broertje zat nog maar net op de middelbare school en had 500 vrienden ofzo :')
pi_199074149
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 19:04 schreef JDx het volgende:

[..]

Haha hier net zo, ik dacht wtf, iedereen zit vanuit huis en werk een beetje mensen te liken enzo, zat toen ook veel in het OV hadden we een app gemaakt dat je met mensen kon chatten in dezelfde trein (zelfde traject) en alles.

Net als bijvoorbeeld Facebook, toen was ik al van school, had je een keer 40 vrienden, op de middelbare school was dat ideaal geweest, toen was het altijd nog wie is toch dat meisje die altijd 5 over 1 door de gang loopt, nu is het 2 klikken en je weet het... ach misschien was het ook wel leuker.

Mijn jongste broertje zat nog maar net op de middelbare school en had 500 vrienden ofzo :')
Wel 500+ vrienden in mijn studietijd met FB.
“Vrienden”.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199074190
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 19:10 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wel 500+ vrienden in mijn studietijd met FB.
“Vrienden”.
Ja ik werkte toen al een tijdje, maar Tinder blijft dus wel een van de serieuzere apps? En moet je dan echt lid worden om een beetje dingen te kunnen of kan je ook gewoon 10x per dag gratis swipen ofzo.

Doe het eigenlijk sowieso niet voor een ONS, meer voor wat contact (woon alleen). Wat nu vooral altijd gezellig is, is gamen met "bekenden" in een team met headset.
pi_199074319
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 19:13 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja ik werkte toen al een tijdje, maar Tinder blijft dus wel een van de serieuzere apps? En moet je dan echt lid worden om een beetje dingen te kunnen of kan je ook gewoon 10x per dag gratis swipen ofzo.

Doe het eigenlijk sowieso niet voor een ONS, meer voor wat contact (woon alleen). Wat nu vooral altijd gezellig is, is gamen met "bekenden" in een team met headset.
Als je echt enkel gericht bent op serieus is Tinder niet iets. Of misschien voor mannen wel, geen idee.
In principe kan je er alles vinden, van pen vriend tot ONS tot relatiemateriaal. Maar tussen de mannen zitten wel redelijk wat sekszoekers.
Volgensmij mag je 100x liken per dag. Schijnt voor mannen wel lastiger te zijn om leuke matches te krijgen als ik de medeforummers hier zo hoor.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199074374
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 19:22 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Als je echt enkel gericht bent op serieus is Tinder niet iets. Of misschien voor mannen wel, geen idee.
In principe kan je er alles vinden, van pen vriend tot ONS tot relatiemateriaal. Maar tussen de mannen zitten wel redelijk wat sekszoekers.
Volgensmij mag je 100x liken per dag. Schijnt voor mannen wel lastiger te zijn om leuke matches te krijgen als ik de medeforummers hier zo hoor.
Naar mijn idee hebben de dames het voor het uitkiezen, dan lijkt het me er wel lastig tussen te komen ja. Hoorde van een jongen ik die vroeger kende, dat ie gewoon alles zonder te kijken rechts swiped en zien wat er reageert en dan is het afhankelijk hoeveel zin ie heeft in sex ofzo :')

Ik moet het meer van langere contacten hebben, jammer dat je geen MSN-achtig iets meer hebt, dan kan je elkaar toevoegen en een beetje chatten, je merkt gauw genoeg of het klikt. Tegenwoordig is Web Whatsapp een beetje mijn MSN geworden, maar dat is toch weer persoonlijker. Geef je niet zo even.
pi_199074626
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 19:25 schreef JDx het volgende:

[..]

Naar mijn idee hebben de dames het voor het uitkiezen, dan lijkt het me er wel lastig tussen te komen ja. Hoorde van een jongen ik die vroeger kende, dat ie gewoon alles zonder te kijken rechts swiped en zien wat er reageert en dan is het afhankelijk hoeveel zin ie heeft in sex ofzo :')

Ik moet het meer van langere contacten hebben, jammer dat je geen MSN-achtig iets meer hebt, dan kan je elkaar toevoegen en een beetje chatten, je merkt gauw genoeg of het klikt. Tegenwoordig is Web Whatsapp een beetje mijn MSN geworden, maar dat is toch weer persoonlijker. Geef je niet zo even.
Klopt wel. Op zicht is het handig dat vrouwen het voor het uitkiezen hebben :') . Maar ergens vind ik het soms een beetje matig tegenwoordig. Inderdaad omdat er veel van die pakken wat je pakken kan types tussen lijken te zitten.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199074652
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 19:41 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klopt wel. Op zicht is het handig dat vrouwen het voor het uitkiezen hebben :') . Maar ergens vind ik het soms een beetje matig tegenwoordig. Inderdaad omdat er veel van die pakken wat je pakken kan types tussen lijken te zitten.
Vooral onder jongens gaat het altijd als je een match laat zien: "ach voor een keertje kan wel", ja godver, ik zit sowieso niet elke seconde van de dag op sex te wachten, man ik ben al te lui om porno te kijken :')
pi_199074740
quote:
10s.gif Op maandag 19 april 2021 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik herinner me nog de Momenten-functie. Kon je een tijdelijke foto uploaden (als in Instagram stories) en likes scoren :9

De begindagen van Tinder waren sowieso _O_ Geen premium/gold-member shit, vervelende ads, nepprofielen, toppicks ( :') ), Insta-promoters etc.
Ja dat was de wervingsperiode natuurlijk. Kan ik me ook nog herinneren van Youtube enzo.

Ik merk trouwens dat ik echt veel meer succes heb met superlikes. Toch nog best vaak een match mee.
pi_199074792
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 18:52 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Toen zat ik in een relatie, allemaal gemist :'(
In een relatie zitten :')
pi_199074817
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 19:41 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klopt wel. Op zicht is het handig dat vrouwen het voor het uitkiezen hebben :') . Maar ergens vind ik het soms een beetje matig tegenwoordig. Inderdaad omdat er veel van die pakken wat je pakken kan types tussen lijken te zitten.
Ik swipe vrij kritisch :{w
pi_199075017
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 19:43 schreef JDx het volgende:

[..]

Vooral onder jongens gaat het altijd als je een match laat zien: "ach voor een keertje kan wel", ja godver, ik zit sowieso niet elke seconde van de dag op sex te wachten, man ik ben al te lui om porno te kijken :')
ja zal wel. Onder vrouwen gebeurd dat ook wel.
Maar sws leidt maar 1/100 matches tot een date ofzo _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199075040
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 19:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik swipe vrij kritisch :{w
O+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199075057
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 19:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik swipe vrij kritisch :{w
Ja ik ook, want na een paar moet ik weer betalen :')

Eigenlijk moet ik ook die hele schone dames wegswipen, die kunnen hun inbox toch niet aan.
pi_199075238
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 20:05 schreef Avianflu het volgende:

[..]

O+
Dus heb nog een match of 50 nodig voor ik eindelijk eens een date heb ;(
pi_199075260
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 20:06 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja ik ook, want na een paar moet ik weer betalen :')

Eigenlijk moet ik ook die hele schone dames wegswipen, die kunnen hun inbox toch niet aan.
Ja ik match behoorlijk veel lekkere dingen, maar een gesprek ho maar. Eergisteren een surfchick die al vrij snel begon over in haar blote tieten in de kou staan bij het omkleden, het werd zo'n gesprek, maar die zegt nu ook al niks meer terug :')
pi_199075713
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 20:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja ik match behoorlijk veel lekkere dingen, maar een gesprek ho maar. Eergisteren een surfchick die al vrij snel begon over in haar blote tieten in de kou staan bij het omkleden, het werd zo'n gesprek, maar die zegt nu ook al niks meer terug :')
Ik heb af en toe ook een match met opvallend knappe dames maar die zeggen ook niks.

Onine, delivered, maar niks. Een gesprek met een redelijk meisje, blijkt ergens in een ver land te wonen :')
pi_199075762
:'(
pi_199076107
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 20:44 schreef Faxie het volgende:
:'(
Maar dat is Badoo, dat is nog kutter dan Tinder volgens mij.

Ik ga nog eens kijken hoe dat zit met Tinder installeren, eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin om dat te doen of een gesprek aan te gaan en dan ook nog te onderhouden, ik ga wel even een serie kijken :')
pi_199076370
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:03 schreef JDx het volgende:

[..]

Maar dat is Badoo, dat is nog kutter dan Tinder volgens mij.

Ik ga nog eens kijken hoe dat zit met Tinder installeren, eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin om dat te doen of een gesprek aan te gaan en dan ook nog te onderhouden, ik ga wel even een serie kijken :')
Badoo wel eens geprobeerd, heel snel van genezen :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199076471
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Badoo wel eens geprobeerd, heel snel van genezen :')
Bekende zei daar heb ik zoveel mee gescoord, wat een drama :')
pi_199076762
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:20 schreef JDx het volgende:

[..]

Bekende zei daar heb ik zoveel mee gescoord, wat een drama :')
Het waren niet echt mijn types daar :') .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199076808
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:20 schreef JDx het volgende:

[..]

Bekende zei daar heb ik zoveel mee gescoord, wat een drama :')
Het is maar net hoe je de lat legt. Badoo kwam op mij over als vooral alleenstaande moeders, bijstands- of uitkeringsmensen, etc. Die hebben ook recht op een leuke vent, maar voor mij deed het het niet. Dacht eens een leuke vrouw te zien, maar toen zag ik een foto van haar huiskamer... volle asbakken, lege blikken bier, en vogels die los vlogen. Uhm... nee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199077042
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je de lat legt. Badoo kwam op mij over als vooral alleenstaande moeders, bijstands- of uitkeringsmensen, etc. Die hebben ook recht op een leuke vent, maar voor mij deed het het niet. Dacht eens een leuke vrouw te zien, maar toen zag ik een foto van haar huiskamer... volle asbakken, lege blikken bier, en vogels die los vlogen. Uhm... nee.
_O_

Maar inderdaad. Dat soort figuren.

Alleenstaande moeders :'(, moet ik mij ook tot badoo verlagen _O- :6
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199077100
Is er al iets van @Brybry vernomen?
pi_199077145
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:48 schreef Faxie het volgende:
Is er al iets van @:brybry vernomen?
EY keerl, nog geneukt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199077180
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

EY keerl, nog geneukt?
Wie ik? Neuken? :')
pi_199077254
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wie ik? Neuken? :')
Hitsige foksters.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199077290
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hitsige foksters.
Bestaan die nog? :o
pi_199077648
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 19:13 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja ik werkte toen al een tijdje, maar Tinder blijft dus wel een van de serieuzere apps? En moet je dan echt lid worden om een beetje dingen te kunnen of kan je ook gewoon 10x per dag gratis swipen ofzo.

Doe het eigenlijk sowieso niet voor een ONS, meer voor wat contact (woon alleen). Wat nu vooral altijd gezellig is, is gamen met "bekenden" in een team met headset.
Je kan gratis swipen, maar betalen levert meer op.

Ik heb nu nog 5 matches over, van de lijst van 11 die ik had. Een paar waren niet interessant of stil. 1 zit nog in mijn Whatsapp, maar dat is een Aziatische die hier in NL zegt te wonen. Lekkere foto's, maar ze zoekt een rijke zakenman en wil je tips geven om in BTC te investeren. Had er eerder al zo 1 Aziatische en die wilde dat ik ook in een vage shitcoin ging investeren. Vermoedde dat zij er dan rijker van ging worden dan ik, want ze drong enorm aan. Dus geblokkeerd :')

Maar nu met 1 uit die tijd (dat mijn Tinder abonnement nog liep) nog contact en als er niks bij haar tussen komt, heb ik vrijdag middag met haar een date in Amsterdam. Figuur girl next door, ziet er leuk en zeer relax uit. We doen beide aan racefietsen, festivals bezoeken en op mountainbikes fietsen. Dus vervelen hoeven we ons niet maar vrijdag zou het een wandel date worden. Altijd afwachten of het door gaat, de vorige Tinder date verwijderde mij op de dag van de date en had geen contact gegevens, schoot niet op :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199077660
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Bestaan die nog? :o
Tikt niet bijna iedereen hier de 40 aan tegenwoordig idd? :')

Denk dat sommige meiden die ik rechts swipe niet eens weten wat een forum is, ja meid, dat is een soort tiktok, maar dan van vroeger, met tekst en zonder flitsende korte filmpjes :D

[ Bericht 17% gewijzigd door JDx op 19-04-2021 22:26:28 ]
pi_199077957
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:44 schreef Avianflu het volgende:

[..]

_O_

Maar inderdaad. Dat soort figuren.

Alleenstaande moeders :'(, moet ik mij ook tot badoo verlagen _O- :6
Volgens mij zat er zelfs vogelschijt op de bank :r
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:48 schreef Faxie het volgende:
Is er al iets van @:brybry vernomen?
Die kan voorlopig niet meer lopen ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 19 april 2021 @ 22:39:13 #74
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199077998
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 16:29 schreef lichtknopje het volgende:
Nieuw Tinder lid meldt zich ^O^

Na lange relatie van 17 jaar op Tinder gegaan. Eerste ervaringen na een week tinderen. Volgens vrienden zou Tinder perfect zijn voor een ONS waar ik toen ik het aanmaakte behoefte aan had. Heb een aantal matches en leuke gesprekken. Volgens mij helemaal niet zo makkelijk om een ONS te krijgen. De vrouwen die ik spreek zoeken toch wel iets langdurigs. Loop wel telkens zelf vast om de stap naar een date voor te stellen. Vind het ook niet helemaal eerlijk om te gaan daten met iemand die iets langdurigs zoekt. Volgens mij ben ik er nog niet aan toe en ga ik eerst zelf eerst rust zoeken.

Of ben ik te lief en moet ik die eerste dates maar aangaan om te kijken wat er uit voortvloeit.
Of je zet in je bio dat je op zoek bent naar ONS? Ik zie het wel eens staan, maar geen idee of die mannen veel reacties krijgen. De vraag waar je naar op zoek bent komt toch vaak wel in de chat? Neem aan dat je dan ook niet antwoord dat je een serieuze relatie zoekt?

quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je de lat legt. Badoo kwam op mij over als vooral alleenstaande moeders, bijstands- of uitkeringsmensen, etc. Die hebben ook recht op een leuke vent, maar voor mij deed het het niet. Dacht eens een leuke vrouw te zien, maar toen zag ik een foto van haar huiskamer... volle asbakken, lege blikken bier, en vogels die los vlogen. Uhm... nee.
Ja, maar die lat geldt natuurlijk ook voor Tinder. Ik heb ook een vriend die alleen de hele knappe vrouwen liked en dan klaagt dat hij nooit een match heeft. Zelf is hij qua uiterlijk meer medium, zijn innerlijk is wel heel leuk, maar dat is op Tinder moeilijk te zien. Snap ook wel dat hij liever een knappe vrouw heeft, maar denk dat je ook realistisch moet kijken naar je eigen uiterlijk. En misschien de iets minder knappe vrouwen liken, want die kunnen ook best leuk zijn O-) (en uit ervaring kan ik zeggen dat ook de iets minder knappe vrouwen al genoeg likes krijgen, dus het blijft nog steeds lastig om daarvan een reactie te krijgen)

Haha vroeger liet ik mijn parkietje ook altijd los door de kamer vliegen, misschien toch eens op Badoo kijken ;) ik heb altijd wel een zwak voor mannen met een foto van zichzelf met een vogel op hoofd of schouder O+
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199078237
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha vroeger liet ik mijn parkietje ook altijd los door de kamer vliegen, misschien toch eens op Badoo kijken ;) ik heb altijd wel een zwak voor mannen met een foto van zichzelf met een vogel op hoofd of schouder O+
Dat heb ik als ze met de hond op de foto staan of met een headset :')

En vrouwen met hoodies O+
  maandag 19 april 2021 @ 23:33:54 #76
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199078684
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 22:55 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat heb ik als ze met de hond op de foto staan of met een headset :')

En vrouwen met hoodies O+
Haha ik neem aan dat er wel veel vrouwen met hond te vinden zijn? Wel veel mannen, hond of kat zie ik vaak, vogel of konijn maar weinig :(
Headset en hoodies zijn vast wat zeldzamer. Ik draag hoodies thuis of op festivals, maar voor de tinderwaardige foto's moet die wel even uit :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199078809
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 22:55 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat heb ik als ze met de hond op de foto staan of met een headset :')

En vrouwen met hoodies O+
Nee man, vrouwen met een motor O+ en nog 100 punten erbij als ze ook nog eens zelf rijden O+ O+ O+

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2021 23:57:25 ]
pi_199079441
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ik draag hoodies thuis of op festivals, maar voor de tinderwaardige foto's moet die wel even uit :)
*swiped links

Weer een kans minder, ik doe het zelf he :')

https://www.instagram.com/p/CEd_vtiJPVt/
https://www.instagram.com/p/CBAv9ixj8dJ/

O+

Wel eens met en tegen Sensoria gespeeld, maar durf d'r nooit uit te nodigen voor een game, elke keer bang dat ik dan net heel slecht ben en ze me uit d'r (beperkte) friendslist wist ingame :')


[ Bericht 12% gewijzigd door JDx op 20-04-2021 07:11:48 ]
pi_199079533
Ik maak mij bij een iets te gelikt instagram profiel wel zorgen hoe het er in het echt uitziet.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199079582
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:23 schreef Avianflu het volgende:
Ik maak mij bij een iets te gelikt instagram profiel wel zorgen hoe het er in het echt uitziet.
Ze maken die foto's niet eens zelf en zitten enorm veel filters over, net als ASMR videos, wat wel erg fijn vind om te kijken trouwens. Vind vrouwen gewoon mooi om te zien, hoeft niet per se een filter overheen, maar deze ken ik toevallig via de gaming community zeg maar.

Sommige beheren hun eigen Instagram of YouTube niet eens, hebben een aparte editor, maar dat krijg je als je op een gegeven moment ook sponsors hebt en er geld in om gaat.
pi_199079593
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 20:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja ik match behoorlijk veel lekkere dingen, maar een gesprek ho maar. Eergisteren een surfchick die al vrij snel begon over in haar blote tieten in de kou staan bij het omkleden, het werd zo'n gesprek, maar die zegt nu ook al niks meer terug :')
Tetten :o
pi_199079840
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:48 schreef Faxie het volgende:
Is er al iets van @:brybry vernomen?
:W

Heb een superleuk weekend gehad met de nieuwe vlam O+
pi_199079884
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:15 schreef Brybry het volgende:

[..]

:W

Heb een superleuk weekend gehad met de nieuwe vlam O+
Woei, dat klinkt fijn! Wat hebben jullie gedaan?
pi_199079931
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:20 schreef DW457 het volgende:

[..]

Woei, dat klinkt fijn! Wat hebben jullie gedaan?
Wat denk je zelf :')

nee grapje, wat?
pi_199080355
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:35 schreef JDx het volgende:

[..]

Ze maken die foto's niet eens zelf en zitten enorm veel filters over, net als ASMR videos, wat wel erg fijn vind om te kijken trouwens. Vind vrouwen gewoon mooi om te zien, hoeft niet per se een filter overheen, maar deze ken ik toevallig via de gaming community zeg maar.

Sommige beheren hun eigen Instagram of YouTube niet eens, hebben een aparte editor, maar dat krijg je als je op een gegeven moment ook sponsors hebt en er geld in om gaat.
Klopt, ik volg zo’n dame op instagram die altijd haar beste en slechtste foto tegelijk deelt. Wel verfrissend. Ik zie op Tinder ook veel extreem mooie mannen, meer dan ik er in het echte leven zie. Verdacht }:|
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199080876
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 09:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klopt, ik volg zo’n dame op instagram die altijd haar beste en slechtste foto tegelijk deelt. Wel verfrissend. Ik zie op Tinder ook veel extreem mooie mannen, meer dan ik er in het echte leven zie. Verdacht }:|
Allemaal Instagrammers :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199082365
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 09:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klopt, ik volg zo’n dame op instagram die altijd haar beste en slechtste foto tegelijk deelt. Wel verfrissend. Ik zie op Tinder ook veel extreem mooie mannen, meer dan ik er in het echte leven zie. Verdacht }:|
Maar de knappen hebben meer volgers, komen vaker voorbij, daardoor weer meer volgers, sneeuwbaleffect. Had best een interessant Twitter account vroeger, die ging opeens van 10 naar 1000 volgers ofzo, uiteindelijk deed ik er niks meer mee en keer opgezegd, had ik beter kunnen houden en naam veranderen :(

Die filters zijn wel extreem slim tegenwoordig, ook live bij streams, gezicht huid volledig smooth, haar scherp, kleding ook scherp, ogen ook gewoon. Ik heb wel respect voor die meiden die hun foto eerlijk neerzetten, maar toch swipe ik ze vaak niet rechts :@ mannelijk instinct ofzo.

Heel vroeger had ik keer ook zo'n app, wist ik veel wat links en rechts swipen was, gevoelsmatig was links in de pocket en rechts wegwezen, had wel veel matches opeens :')

*ik zie rechts swipen echt alsof je zo'n dollar bill wegswiped van je linkerhand :D
pi_199082408


Overigens in het echt meegemaakt in een dure beachclub in Las Vegas (Encore Beach), collega ging het oprapen :D

*dat was trouwens Instagram IRL, nog voordat Instagram bestond

[ Bericht 27% gewijzigd door JDx op 20-04-2021 12:38:49 ]
pi_199082617
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:30 schreef JDx het volgende:

[..]

Maar de knappen hebben meer volgers, komen vaker voorbij, daardoor weer meer volgers, sneeuwbaleffect. Had best een interessant Twitter account vroeger, die ging opeens van 10 naar 1000 volgers ofzo, uiteindelijk deed ik er niks meer mee en keer opgezegd, had ik beter kunnen houden en naam veranderen :(

Die filters zijn wel extreem slim tegenwoordig, ook live bij streams, gezicht huid volledig smooth, haar scherp, kleding ook scherp, ogen ook gewoon. Ik heb wel respect voor die meiden die hun foto eerlijk neerzetten, maar toch swipe ik ze vaak niet rechts :@ mannelijk instinct ofzo.

Heel vroeger had ik keer ook zo'n app, wist ik veel wat links en rechts swipen was, gevoelsmatig was links in de pocket en rechts wegwezen, had wel veel matches opeens :')

*ik zie rechts swipen echt alsof je zo'n dollar bill wegswiped van je linkerhand :D
Ik denk juist “to the left, to the left 8-)” Beyoncé :D .
Maar ik weet niet, ik vind mensen in mijn dating pool (ca. 30-42) die extreem filteren wat sneu. “Ben je een onzeker vrouw/man/mens van 16” denk ik dan. Overigens hoef je ook weer niet een foto vanuit je lelijkste hoek met 3 onderkinnen te posten _O-.

Bovendien heb ik genoeg matches met leuke mannen (op de foto dan :+ ) zonder filters. Dan hoef ik ook. Jet gefilterd op date.

[ Bericht 4% gewijzigd door Avianflu op 20-04-2021 12:51:49 ]
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199083082
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:46 schreef Avianflu het volgende:

[..]
lelijkste hoek met 3 onderkinnen te posten _O-.
Dat is Badoo dus :') heb het er al afgegooid, nu weer gamen, geen tijd voor daten.

Maar makeup is toch een IRL filter, zie wel eens van die morning routine filmpjes, doen ze wel een uur over elke dag, maar de before en after lijken wel 2 verschillende personen. Ik doe gewoon 1x in de 3 weken de tondeuse over m'n hoofd en als ik eraan denk 's morgens een spuitje deo, mijn god wat ben ik lui geworden...
pi_199083331
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:24 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat is Badoo dus :') heb het er al afgegooid, nu weer gamen, geen tijd voor daten.

Maar makeup is toch een IRL filter, zie wel eens van die morning routine filmpjes, doen ze wel een uur over elke dag, maar de before en after lijken wel 2 verschillende personen. Ik doe gewoon 1x in de 3 weken de tondeuse over m'n hoofd en als ik eraan denk 's morgens een spuitje deo, mijn god wat ben ik lui geworden...
Ik poets mijn tanden ook nog :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199083341
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:24 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat is Badoo dus :') heb het er al afgegooid, nu weer gamen, geen tijd voor daten.

Maar makeup is toch een IRL filter, zie wel eens van die morning routine filmpjes, doen ze wel een uur over elke dag, maar de before en after lijken wel 2 verschillende personen. Ik doe gewoon 1x in de 3 weken de tondeuse over m'n hoofd en als ik eraan denk 's morgens een spuitje deo, mijn god wat ben ik lui geworden...
Ik doe wel normale verzorging en minimalistisch make-up maar ik heb wel wat beters te doen met mijn leven dan 1 uur per dag make-uppen. Langer slapen ofzo :') en zorgen dat ik toekomstperspectief heb zonder “looks”.

Gezond eten, goed slapen en regelmatig sporten doet sowieso een hoop.
Tevens niet een kort pittig kapsel en kekke bril opzetten boven de 30 als vrouw.
Vind mannen er vaak wat verfromfraaid uitzien, vervaalde kleding, slecht bijgehouden baardje. Het mannelijke equivalent van kort en pittig.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199083399
Wat is een goede app voor 40+ dating ? Of maakt dat niet zoveel uit welke app je dan gebruikt?
pi_199083472
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:55 schreef thaeastwood het volgende:
Wat is een goede app voor 40+ dating ? Of maakt dat niet zoveel uit welke app je dan gebruikt?
Seniorendating.nl?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:03:15 #95
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199083491
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik poets mijn tanden ook nog :@
Ik douche ook nog elke dag. :@
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199083512
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:55 schreef thaeastwood het volgende:
Wat is een goede app voor 40+ dating ? Of maakt dat niet zoveel uit welke app je dan gebruikt?
Ik ken iemand van 65 ofzo die Badoo gebruikt :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik douche ook nog elke dag. :@
Voor m'n werk wel altijd, maar met thuiswerken deed ik dat al niet altijd, 's morgens direct uit bed joggingbroek aan, PC aan en rond 11 uur keer douchen als ik zin had of niks te doen qua werk.

Nu meestal om de dag. Maar dat zien ze niet op je foto :P baard bijhouden hoeft ook niet op de foto en met mondkapjes in de winkel ook niet. Hooray, doe het alsnog wel, kutgekriebel.
pi_199083889
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik douche ook nog elke dag. :@
En verschoon mijn ondergoed elke dag :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199084016
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Seniorendating.nl?
Nu iemand die wel volwassen is en een normaal antwoord kan geven?
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:00:56 #99
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199084176
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:48 schreef thaeastwood het volgende:

[..]

Nu iemand die wel volwassen is en een normaal antwoord kan geven?
Denk dat veel dating sites geschikt zijn, je kunt toch selecteren op leeftijd?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199084281
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Denk dat veel dating sites geschikt zijn, je kunt toch selecteren op leeftijd?
Ja precies, ben net 39 geworden en zie ook gewoon vrouwen tussen de 25-40 op alle apps.

Ben wel qua uiterlijk en gedrag ook nog wat jonger dan ik eigenlijk ben. Ben de oudste van 3, de jongste is net 30.
pi_199085438
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:20 schreef DW457 het volgende:

[..]

Woei, dat klinkt fijn! Wat hebben jullie gedaan?
Samen gekookt, gewandeld en verder vooral met elkaar bezig geweest. De tv is geen minuut aan geweest _O-
pi_199085899
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 16:24 schreef Brybry het volgende:

[..]

Samen gekookt, gewandeld en verder vooral met elkaar bezig geweest. De tv is geen minuut aan geweest _O-
:7 :7
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199086586
Ik ga die meuk er weer af flikkeren denk...
pi_199086880
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 23:57 schreef DW457 het volgende:

[..]

Nee man, vrouwen met een motor O+ en nog 100 punten erbij als ze ook nog eens zelf rijden O+ O+ O+
Weten _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199088135
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:46 schreef Faxie het volgende:
Ik ga die meuk er weer af flikkeren denk...
Dikke bende, knappe vriend van me neukt via Tinder 2 tegelijk en wij zijn blij met 1 nepmatch :')
pi_199088494
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 19:20 schreef JDx het volgende:

[..]

Dikke bende, knappe vriend van me neukt via Tinder 2 tegelijk en wij zijn blij met 1 nepmatch :')
:'(
pi_199088596
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 19:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

:'(
Vroeger was dat altijd wel handig om te scoren, veel knappe vrienden, cheerleader effect he.

Heb er momenteel weinig aan.
pi_199089490
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 19:48 schreef JDx het volgende:

[..]

Vroeger was dat altijd wel handig om te scoren, veel knappe vrienden, cheerleader effect he.

Heb er momenteel weinig aan.
When I'm sad, I stop being sad, and be awesome instead! True story.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199089569
Waar is onze semi-Amerikaanse eigenlijk? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199089694
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 20:29 schreef Avianflu het volgende:

[..]

When I'm sad, I stop being sad, and be awesome instead! True story.
Echt ALLES zit vandaag tegen, sinds 5:55 vanmorgen al haha, maar ben nog steeds vrolijk, heb al sinds (dingen uit dat andere topic) een tijdje een gevoel dat alles goed gaat komen, ben heel druk en vrolijk en en en wil dingen doen en dingen uitproberen en maken en bouwen en met mensen praten en alles en alles :D
pi_199090077
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 20:40 schreef JDx het volgende:

[..]

Echt ALLES zit vandaag tegen, sinds 5:55 vanmorgen al haha, maar ben nog steeds vrolijk, heb al sinds (dingen uit dat andere topic) een tijdje een gevoel dat alles goed gaat komen, ben heel druk en vrolijk en en en wil dingen doen en dingen uitproberen en maken en bouwen en met mensen praten en alles en alles :D
Had vandaag ook een mindere dag, later kreeg ik dikke hoofdpijn dus het “mindere” gevoel was een voorbode denk ik.

Heb ook zin om weer dingen te doen en uitproberen.
Wel mindere interesse in daten, heb het idee dat die avondklok en lockdown mij apathisch maakt en libido killed _O- .

Kijk je uit dat je niet te hard van stapel loopt en “crasht”? Heb ik wel zo nu en dan...
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Tettenkoning dinsdag 20 april 2021 @ 22:31:36 #112
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199091918
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
Waar is onze semi-Amerikaanse eigenlijk? :o
Amee? Die is op anoniem gegaan.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199091990
:o
pi_199092532
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 21:00 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Had vandaag ook een mindere dag, later kreeg ik dikke hoofdpijn dus het “mindere” gevoel was een voorbode denk ik.

Heb ook zin om weer dingen te doen en uitproberen.
Wel mindere interesse in daten, heb het idee dat die avondklok en lockdown mij apathisch maakt en libido killed _O- .

Kijk je uit dat je niet te hard van stapel loopt en “crasht”? Heb ik wel zo nu en dan...
Ja ik doe voorzichtig.

Ik merk dat ik al kan genieten van een kort praatje met de caissière ofzo, of op de fiets 2 dames zie wandelen en dat ik dan gewoon hoi wil zeggen, doe het ook soms en dan kijken ze echt zo van euhhh, hoi? :D

Maar idd, ik heb ook geen drang naar een one night stand willen hebben ofzo (kan ook andere oorzaken hebben), wel gewoon even een hoi, zit vaak ook in livestreams van mensen die photoshoppen ofzo en dan in de chat met hun praten, tips geven of suggesties, laatst dikke lol gehad met ongeveer 15 chatters en 150 viewers ofzo, ging die vrouw characters sketchen en de chat ging raden welke Disney prinses het was.

Hebben er nu nog lol over op Instagram ofzo. Alleen wat ik al eerder zei, jammer dat er niet gewoon een soort MSN is, op anoniem e-mailadres elkaar toe kunnen voegen voor een makkelijker gesprek, zonder tel te geven.
pi_199101381
Heb uit verveling weer badoo geïnstalleerd, op 18-50 kijken of er nog een geil jong sletje of geile milf tussen zit :9
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199106575
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 18:55 schreef Aiciu het volgende:
Heb uit verveling weer badoo geïnstalleerd, op 18-50 kijken of er nog een geil jong sletje of geile milf tussen zit :9
Bedenk net dat je ook zo'n app had waarmee je moest betalen om te chatten, maar als je livestreamde, dat je iedereen gewoon kon spreken, maar dat was niet Badoo toch?

Gewoon een uur of 2 je tuin livestreamen en iedereen die toevallig de chat in kwam kon je daarna gratis mee praten :')
pi_199120854
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 19:20 schreef JDx het volgende:

[..]

Dikke bende, knappe vriend van me neukt via Tinder 2 tegelijk en wij zijn blij met 1 nepmatch :')
Knap, 2 meiden tegelijkertijd met 1 lul neuken. Dan gebeurt er iets magisch, misschien heeft ie een gespleten lul?

Hoe dan ook, leuk voor hem maar je kan de popcorn klaar zetten als die 2 vrouwen het niet van elkaar weten...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199121252
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Knap, 2 meiden tegelijkertijd met 1 lul neuken. Dan gebeurt er iets magisch, misschien heeft ie een gespleten lul?

Hoe dan ook, leuk voor hem maar je kan de popcorn klaar zetten als die 2 vrouwen het niet van elkaar weten...
Ze waren er toch zelf bij :')
pi_199123251
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Knap, 2 meiden tegelijkertijd met 1 lul neuken. Dan gebeurt er iets magisch, misschien heeft ie een gespleten lul?

Hoe dan ook, leuk voor hem maar je kan de popcorn klaar zetten als die 2 vrouwen het niet van elkaar weten...
Wat maakt dat nu uit. Aannemende dat het scharrels zijn en hij niet met 1 of beide een monogame relatie faked.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199125520
Hij had er ook een voor mij kunnen bewaren ofzo hoor ;(
pi_199134631
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 12:40 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat maakt dat nu uit. Aannemende dat het scharrels zijn en hij niet met 1 of beide een monogame relatie faked.
Ja, die aannames moet je dan wel maken ja
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199147013
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 16:24 schreef Brybry het volgende:

[..]

Samen gekookt, gewandeld en verder vooral met elkaar bezig geweest. De tv is geen minuut aan geweest _O-
Wanneer is de trouwdatum
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 09:13:00 #123
441859 crew  Lenny77
pi_199147512
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 23:05 schreef JDx het volgende:

Hebben er nu nog lol over op Instagram ofzo. Alleen wat ik al eerder zei, jammer dat er niet gewoon een soort MSN is, op anoniem e-mailadres elkaar toe kunnen voegen voor een makkelijker gesprek, zonder tel te geven.
Dat kan toch via een nep skype adres? Of Kik (bestaat dat nog?)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_199147631
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 09:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat kan toch via een nep skype adres? Of Kik (bestaat dat nog?)
Skype? Kik?
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 09:36:42 #125
441859 crew  Lenny77
pi_199147689
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 09:29 schreef JDx het volgende:

[..]

Skype? Kik?
Ja je kan toch gewoon een outlook-mailadres aanmaken (hotmail van vroeger), dan geef je die naam door aan de andere en jullie kunnen gewoon anoniem kletsen (chatten dus, videobellen hoeft niet) via skype.
Kik was nog iets makkelijker kan ik me herinneren, maar nogmaals: ik weet niet of dat nog bestaat. Is jaaaaaren geleden!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_199147743
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 09:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja je kan toch gewoon een outlook-mailadres aanmaken (hotmail van vroeger), dan geef je die naam door aan de andere en jullie kunnen gewoon anoniem kletsen (chatten dus, videobellen hoeft niet) via skype.
Kik was nog iets makkelijker kan ik me herinneren, maar nogmaals: ik weet niet of dat nog bestaat. Is jaaaaaren geleden!
Heb alleen MSN gebruikt en daarna tijdje Gchat ofzo, maar dat was toen ook opeens weg.

Skype heb ik nog nooit op m'n computer gehad en Kik nog nooit van gehoord. Denk omdat iedereen alles via Whatsapp doet, denk dat je gewoon in de app al beide zoiets moet hebben van ok, die mag m'n telnr wel.

Skypen is eng :') heb zelfs Facetime niet op de iPhone.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 15:58 schreef Faxie het volgende:
Hij had er ook een voor mij kunnen bewaren ofzo hoor ;(
Zo kregen we ook keer een nieuwe collega, dacht leuk dingetje, maar veel te jong voor mij, met een bedrijfsuitje ging een stuk oudere getrouwde collega met haar...
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 09:48:14 #127
441859 crew  Lenny77
pi_199147785
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 09:43 schreef JDx het volgende:

[..]

Heb alleen MSN gebruikt en daarna tijdje Gchat ofzo, maar dat was toen ook opeens weg.

Skype heb ik nog nooit op m'n computer gehad en Kik nog nooit van gehoord. Denk omdat iedereen alles via Whatsapp doet, denk dat je gewoon in de app al beide zoiets moet hebben van ok, die mag m'n telnr wel.
Ja zou kunnen hoor.
Maar op zich is skype een mooie veilige tussenstap.
Heb net even gekeken, Kik bestaat wel nog: https://www.gratisdatingwebsite.com/wat-is-kik-messenger/
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_199147795
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 09:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja zou kunnen hoor.
Maar op zich is skype een mooie veilige tussenstap.
Heb net even gekeken, Kik bestaat wel nog: https://www.gratisdatingwebsite.com/wat-is-kik-messenger/
Hmmm, dan moet de ander dat ook maar net hebben, bij die ene schaarse match :')

Hou sowieso m'n phone zo clean mogelijk, zo min mogelijk (onbekende) apps.
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 09:49:29 #129
441859 crew  Lenny77
pi_199147798
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 09:43 schreef JDx het volgende:

Skypen is eng :') heb zelfs Facetime niet op de iPhone.

Ja maar je gaat niet echt skypen via videobellen, je gaat alleen via de chat dan.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_199148048
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 09:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja je kan toch gewoon een outlook-mailadres aanmaken (hotmail van vroeger), dan geef je die naam door aan de andere en jullie kunnen gewoon anoniem kletsen (chatten dus, videobellen hoeft niet) via skype.
Kik was nog iets makkelijker kan ik me herinneren, maar nogmaals: ik weet niet of dat nog bestaat. Is jaaaaaren geleden!
Kik bestaat nog steeds volgens mij. Anoniem contacten, handig voor booty calls naar het schijnt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 10:31:35 #131
441859 crew  Lenny77
pi_199148156
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 10:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kik bestaat nog steeds volgens mij. Anoniem contacten, handig voor booty calls naar het schijnt.
Ja ik meen ergens te hebben gelezen dat het nogal 'vaag' is geworden :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 25 april 2021 @ 13:08:07 #132
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199149971
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 10:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja ik meen ergens te hebben gelezen dat het nogal 'vaag' is geworden :P
Volgens mij was dat het al? Hier wel eens een enkele keer het voorstel gehad daarop te praten maar dan ben je niet echt serieus of heb je iets te verbergen.
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 13:20:43 #133
441859 crew  Lenny77
pi_199150115
quote:
6s.gif Op zondag 25 april 2021 13:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Volgens mij was dat het al? Hier wel eens een enkele keer het voorstel gehad daarop te praten maar dan ben je niet echt serieus of heb je iets te verbergen.
Bwah ik weet het niet? Ik ben ook niet zo happig om mijn nummer snel uit te delen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 25 april 2021 @ 13:25:03 #134
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199150161
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Bwah ik weet het niet? Ik ben ook niet zo happig om mijn nummer snel uit te delen?
Het is natuurlijk een ander verhaal als dat binnen een dag ofzo is.

Hier wordt ik nogal snel achterdochtig als je al een aantal weken praat, met de intentie voor meer en iemand komt dan aanzetten met een of andere vage app aanzetten.
pi_199150781
quote:
6s.gif Op zondag 25 april 2021 13:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Volgens mij was dat het al? Hier wel eens een enkele keer het voorstel gehad daarop te praten maar dan ben je niet echt serieus of heb je iets te verbergen.
Vreemdgaande vrouwen en masturberende mannen op zoek naar een natte broek om in te komen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 14:37:08 #136
441859 crew  Lenny77
pi_199151119
quote:
6s.gif Op zondag 25 april 2021 13:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een ander verhaal als dat binnen een dag ofzo is.

Hier wordt ik nogal snel achterdochtig als je al een aantal weken praat, met de intentie voor meer en iemand komt dan aanzetten met een of andere vage app aanzetten.
Ja ok, dat klopt wel.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_199151640
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 07:43 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Wanneer is de trouwdatum
Ik zou er geen geld opzetten als ik jullie was _O-
pi_199151723
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 15:24 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik zou er geen geld opzetten als ik jullie was _O-
Snap ik
pi_199151936
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 15:24 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik zou er geen geld opzetten als ik jullie was _O-
Welnee. Een Fok-abbo.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199152182
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 15:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Welnee. Een Fok-abbo.
Jij durft :7
pi_199154255
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 16:02 schreef Brybry het volgende:

[..]

Jij durft :7
Ik durf zoveel 8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199156225
Heeft alleen zin als je er bovengemiddeld eruit ziet. Heb Bumble nu al zo'n 5 dagen, nog geen enkele match.
pi_199156368
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:26 schreef DeVragensteller het volgende:
Heeft alleen zin als je er bovengemiddeld eruit ziet. Heb Bumble nu al zo'n 5 dagen, nog geen enkele match.
'Vleeskeuringen werken alleen als je door de keuring komt'

No shit sherlock.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199156534
quote:
9s.gif Op zondag 25 april 2021 20:33 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

'Vleeskeuringen werken alleen als je door de keuring komt'

No shit sherlock.
Moeten ze wel eerst even proeven vind ik :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199156547
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 18:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik durf zoveel 8-)
Slik je jouw eigen zaad
pi_199156577
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 20:43 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Slik je jouw eigen zaad
Ik heb wel grenzen, smeerkees :6
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199156792
Wat is een Bumbel?

Ik ben de hele dag zo fit en fris en vrolijk en mooi weer en fietsen en blij en lalala, denk dit is zoals mensen (dames) mij willen zien, maar niemand ziet het :') kan je ook niet laten zien.

Heel vroeger wel een keer een date gehad via Paiq, dan kon je elkaars fotos pas zien na een tijdje chatten.
pi_199156845
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:01 schreef JDx het volgende:
Wat is een Bumbel?

Ik ben de hele dag zo fit en fris en vrolijk en mooi weer en fietsen en blij en lalala, denk dit is zoals mensen (dames) mij willen zien, maar niemand ziet het :') kan je ook niet laten zien.

Heel vroeger wel een keer een date gehad via Paiq, dan kon je elkaars fotos pas zien na een tijdje chatten.
Bumble is net als Tinder een datingapp al moeten op Bumble de dames het gesprek openen :)
pi_199156858
quote:
17s.gif Op zondag 25 april 2021 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Bumble is net als Tinder een datingapp al moeten op Bumble de dames het gesprek openen :)
Aiii dat klinkt nog kanslozer dan de andere apps -O-

Ik ga het proberen :D

Edit: login met FB, waarom bestaat dat nog, login met Apple, uhmmm, nee... login met telnr?

:r wat doen jullie?

Edit 2: maar heb al hele dag geluk en vrolijkheid, dus heb nog 3 uur om dat te gebruiken!!!
pi_199157263
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:07 schreef JDx het volgende:

[..]

Aiii dat klinkt nog kanslozer dan de andere apps -O-

Ik ga het proberen :D

Edit: login met FB, waarom bestaat dat nog, login met Apple, uhmmm, nee... login met telnr?

:r wat doen jullie?

Edit 2: maar heb al hele dag geluk en vrolijkheid, dus heb nog 3 uur om dat te gebruiken!!!
Wat een energie in één post :D Heb even geen datingapps meer nodig, maar anders gebruikte ik gewoon email
pi_199157424
Waarom krijg ik allemaal gasten te zien :|W

Edit: oh BFF mode ofzo, hmm zie wel veel erg knappe dames, ook sommige waar ik achternaam wel van weet (herken ze van vroeger) ff lurken op Insta :9

Edit2: wat is dit jongens... ik krijg hier toch nooit een date :') heb 10 printscreens gemaakt achter elkaar een doorgestuurd naar vriend van me, hij zegt, je kan beter nu stoppen op je hoogtepunt, 10 mensen geliked 0 matches :')

9/10 zijn (in mijn ogen dan) behoorlijk knap.

[ Bericht 11% gewijzigd door JDx op 25-04-2021 21:58:55 ]
pi_199157732
quote:
9s.gif Op zondag 25 april 2021 20:33 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

'Vleeskeuringen werken alleen als je door de keuring komt'

No shit sherlock.
Jep, daarom is het ook zo irritant als mensen zo makkelijk zeggen van "maak gewoon Tinder aan", oftewel. Enkel omdat vrouwen 100 likes in een uur krijgen, is het voor mannen vast net zo makkelijk.
pi_199157857
Aan de leeftijden te zien is Bumble wel wat serieuzer dan Tinder e.d. volgens mij, veel wel in de 30.

Klote is dat mensen mij altijd eind 20 schatten, niet alleen qua uiterlijk, maar ingame als ik praat via headset, dan denken mensen ook dat ik veel jonger ben. Vragen, what means 82 in mn nickname, 1982, you were born in 82??? What??? _O-
  zondag 25 april 2021 @ 22:05:58 #154
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199157874
2 weken geappt met een advocaat. Blijkt hij toch weer stomme opmerkingen te gaan maken over het feit dat ik borsten heb. Weg interesse.
pi_199157883
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:05 schreef Mishu het volgende:
2 weken geappt met een advocaat. Blijkt hij toch weer stomme opmerkingen te gaan maken over het feit dat ik borsten heb. Weg interesse.
Waarom zou een advocaat leuk zijn dan?
  Tettenkoning zondag 25 april 2021 @ 22:07:49 #156
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199157912
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:40 schreef JDx het volgende:
-knip-
9/10 zijn (in mijn ogen dan) behoorlijk knap.
Mensen schatten zichzelf doorgaans (veel) hoger in dan dat ze daadwerkelijk zijn...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  zondag 25 april 2021 @ 22:08:30 #157
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199157927
Ik
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:06 schreef JDx het volgende:

[..]

Waarom zou een advocaat leuk zijn dan?
Ik werk ook als jurist en ambitieus net als mij.
  Tettenkoning zondag 25 april 2021 @ 22:09:08 #158
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199157939
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:06 schreef JDx het volgende:
Waarom zou een advocaat leuk zijn dan?
Het feit dat dit genoeg geld in het laatje brengt waarschijnlijk.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  zondag 25 april 2021 @ 22:10:02 #159
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199157959
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 16:24 schreef Brybry het volgende:

[..]

Samen gekookt, gewandeld en verder vooral met elkaar bezig geweest. De tv is geen minuut aan geweest _O-
Is dat dan niet meer een soort seksrelatie wat je hebt? Hoor regelmatig die uitdrukking 'met elkaar bezig zijn'. Hoort bij een relatie ook niet dat je leuke dingen met elkaar doet? Of ligt dat nou aan mij?
pi_199157963
Yo guys nog beetje succes dan met dat hele internet daten.

Ik ben er echt niet goed in.
pi_199158074
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:08 schreef Mishu het volgende:
[..]

net als mij.
Mag dit tegenwoordig ook?
pi_199158251
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:05 schreef Mishu het volgende:
2 weken geappt met een advocaat. Blijkt hij toch weer stomme opmerkingen te gaan maken over het feit dat ik borsten heb. Weg interesse.
Ik had gereageerd met:

"Jij weet toch ook wel welke straf er staat op ongewenste intimiteiten?"

Grote kans dat hij dan wel reageert met:

"Door jou wil ik dan wel gestraft worden."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199158252
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:05 schreef Mishu het volgende:
2 weken geappt met een advocaat. Blijkt hij toch weer stomme opmerkingen te gaan maken over het feit dat ik borsten heb. Weg interesse.
Oeh tetten! :9~
pi_199158260
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:08 schreef Mishu het volgende:
Ik
[..]

Ik werk ook als jurist en ambitieus net als mij.
Als ik
pi_199158273
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:58 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Jep, daarom is het ook zo irritant als mensen zo makkelijk zeggen van "maak gewoon Tinder aan", oftewel. Enkel omdat vrouwen 100 likes in een uur krijgen, is het voor mannen vast net zo makkelijk.
Echt he. Live kunnen aanschouwen...binnen een uur 100 stuks :'(
pi_199158291
Hee, de R&P-beroemdheid in het topic! Welkom!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Tettenkoning zondag 25 april 2021 @ 22:36:48 #167
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199158418
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:26 schreef Faxie het volgende:
Echt he. Live kunnen aanschouwen...binnen een uur 100 stuks :'(
Zegt meer over hoe wanhopig mannen kunnen zijn dan het profiel van de dame in kwestie :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199158468
quote:
10s.gif Op zondag 25 april 2021 22:36 schreef Nine. het volgende:

[..]

Zegt meer over hoe wanhopig mannen kunnen zijn dan het profiel van de dame in kwestie :')
Dan nog ;(
  zondag 25 april 2021 @ 22:39:50 #169
108913 Godshand
guide4you
pi_199158471
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:14 schreef JDx het volgende:

[..]

Mag dit tegenwoordig ook?
Dit, maar goed, Word heeft goede spelling controle dus die juridische documenten zijn meestal wel goed.

quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:10 schreef Mishu het volgende:

[..]

Is dat dan niet meer een soort seksrelatie wat je hebt? Hoor regelmatig die uitdrukking 'met elkaar bezig zijn'. Hoort bij een relatie ook niet dat je leuke dingen met elkaar doet? Of ligt dat nou aan mij?
Want koken is niet leuk? Of wandelen? Hoort volgens mij niet bij seks, en deed Bry toch met haar lover.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199158473
quote:
10s.gif Op zondag 25 april 2021 22:36 schreef Nine. het volgende:

[..]

Zegt meer over hoe wanhopig mannen kunnen zijn dan het profiel van de dame in kwestie :')
Nine.
Nijntje of
Ninetje
  Tettenkoning zondag 25 april 2021 @ 22:40:42 #171
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199158480
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199158500
quote:
Ik durf niet eens te klikken, vriend van me stuurde laatst iets door, krijg 't niet van m'n netvlies.

Waarom matchen die bumbelkutten niet hee, sjeesss...

Ik hoor trouwens regelmatig van (knappe) vrouwen, maak je niet druk, je bent zo'n leuke jongen, jij vindt echt wel iemand, ja waarom jou niet dan, he he he... of ga dat ff uitleggen aan je vriendinnen ofzo :')
  Tettenkoning zondag 25 april 2021 @ 22:44:12 #173
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199158521
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 22:39 schreef Godshand het volgende:
Dit, maar goed, Word heeft goede spelling controle dus die juridische documenten zijn meestal wel goed.
Spellingscontrole haalt dit soort taalfouten er niet uit. Als ik geniet de voorkeur.
quote:
Wat is juist: ‘Ze zeiden dat ze iemand als ik zochten’ of ‘Ze zeiden dat ze iemand als mij zochten’?

‘Ze zeiden dat ze iemand als ik zochten’ krijgt de voorkeur. Je moet deze zin aanvullen tot ‘Ze zeiden dat ze iemand (zo)als ik ben zochten.’
https://onzetaal.nl/taaladvies/iemand-als-ik-mij/
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199158565
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:05 schreef Mishu het volgende:
2 weken geappt met een advocaat. Blijkt hij toch weer stomme opmerkingen te gaan maken over het feit dat ik borsten heb. Weg interesse.
Na 2 weken appen zou ik eerder eens afspreken. Dan wil je toch weten of er ook echt iets is.
pi_199158804
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:06 schreef JDx het volgende:

[..]

Waarom zou een advocaat leuk zijn dan?
Je verwacht toch niet dat ze met een lage schoonmaker of loodgieter een relatie wilt? Ben je gek, dat lage arbeidertuig.
  Tettenkoning zondag 25 april 2021 @ 23:05:40 #176
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199158836
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:42 schreef JDx het volgende:
Ik hoor trouwens regelmatig van (knappe) vrouwen, maak je niet druk, je bent zo'n leuke jongen, jij vindt echt wel iemand, ja waarom jou niet dan, he he he... of ga dat ff uitleggen aan je vriendinnen ofzo :')
Ik bedoel dit niet rot ofzo maar gewoon even een reality check. Als je écht zo leuk was dan zat je hier niet naar bevestiging te hengelen en was je druk bezig met het beantwoorden van grote hoeveelheden interesseberichtjes.

Want als je er écht uitziet als een Brad Pitt, George Clooney of Johnny Depp zou dat gewoon zo zijn. Maak je geen illusies, want wat dat betreft zijn vrouwen net zo oppervlakkig als mannen hoor :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199158846
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Echt he. Live kunnen aanschouwen...binnen een uur 100 stuks :'(
Een vriendin had een Badoo account aangemaakt, binnen een halfuur had zij er al honderd plus. En dan zegt ze doodleuk dat er niks leuks tussen zit. Maar ja, zij is dan ook 20, en bovengemiddeld aantrekkelijk met erg grote rondingen. Dus die is dan ook uiterst kieskeurig.
  zondag 25 april 2021 @ 23:07:21 #178
108913 Godshand
guide4you
pi_199158864
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:03 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Je verwacht toch niet dat ze met een lage schoonmaker of loodgieter een relatie wilt? Ben je gek, dat lage arbeidertuig.
Nouja, ze is zelf jurist schrijft ze, dus qua raakvlakken begrijp ik het wel. Veel stellen hebben elkaar op het werk leren kennen en zijn directe collega's van elkaar...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Tettenkoning zondag 25 april 2021 @ 23:09:06 #179
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199158885
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 23:07 schreef Godshand het volgende:
Nouja, ze is zelf jurist schrijft ze, dus qua raakvlakken begrijp ik het wel. Veel stellen hebben elkaar op het werk leren kennen en zijn directe collega's van elkaar...
Dat lijkt me echt niks, als je alleen maar met elkaar over werk kan lullen.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199158914
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Na 2 weken appen zou ik eerder eens afspreken. Dan wil je toch weten of er ook echt iets is.
Zo ging het wel bij m'n ex (van alweer lang geleden overigens), na tijdje zeiden we ja we kunnen wel blijven chatten, maar als het in het echt niet klikt, dan is dit tijd(s)verspilling (waarom keurt de spellingcontrole beide goed?), toen ge-meet, beetje ongemakkelijk, maar uiteindelijk goede keus.
pi_199158930
quote:
7s.gif Op zondag 25 april 2021 23:05 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ik bedoel dit niet rot ofzo maar gewoon even een reality check. Als je écht zo leuk was dan zat je hier niet naar bevestiging te hengelen en was je druk bezig met het beantwoorden van grote hoeveelheden interesseberichtjes.

Want als je er écht uitziet als een Brad Pitt, George Clooney of Johnny Depp zou dat gewoon zo zijn. Maak je geen illusies, want wat dat betreft zijn vrouwen net zo oppervlakkig als mannen hoor :')
Met leuk bedoel ik als persoon, niet qua uiterlijk. Waar je dus niks aan hebt op dit soort sites.



:'( :'( :'(

Edit: oh en ook al bedoel je het rot :* daar ben ik wel in gegroeid de laatste jaren, dat boeit me echt niet meer, vroeger was ik wel echt een fragiel onzeker persoontje, maar daar is wel wat aardig in veranderd, heel erg eigenlijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door JDx op 25-04-2021 23:22:18 ]
pi_199159060
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:06 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Een vriendin had een Badoo account aangemaakt, binnen een halfuur had zij er al honderd plus. En dan zegt ze doodleuk dat er niks leuks tussen zit. Maar ja, zij is dan ook 20, en bovengemiddeld aantrekkelijk met erg grote rondingen. Dus die is dan ook uiterst kieskeurig.
En dan gaan ze voor de knapste vent met de vlotste babbel en dan vragen ze zich na een hoop gezeik af waarom hij zo'n vreemdgaande klootzak is :')
pi_199159078
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

En dan gaan ze voor de knapste vent met de vlotste babbel en dan vragen ze zich na een hoop gezeik af waarom hij zo'n vreemdgaande klootzak is :')
One for all, all for one! 8-)
  Tettenkoning zondag 25 april 2021 @ 23:23:09 #184
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199159082
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:21 schreef Faxie het volgende:
En dan gaan ze voor de knapste vent met de vlotste babbel en dan vragen ze zich na een hoop gezeik af waarom hij zo'n vreemdgaande klootzak is :')
Vrouwen gaan ook altijd voor de bovenste 20%, zelfs als ze zelf maar een 3/10 zijn :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199159313
quote:
10s.gif Op zondag 25 april 2021 23:23 schreef Nine. het volgende:

[..]

Vrouwen gaan ook altijd voor de bovenste 20%, zelfs als ze zelf maar een 3/10 zijn :')
Maar die kom ik bijna niet tegen, of worden ze lager naarmate je langer swiped? Want was na een stuk of 30 al een beetje swipe-moe. Nouja klik-moe, want ik zit op PC.
  Tettenkoning zondag 25 april 2021 @ 23:44:00 #186
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199159355
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:39 schreef JDx het volgende:
Maar die kom ik bijna niet tegen, of worden ze lager naarmate je langer swiped? Want was na een stuk of 30 al een beetje swipe-moe. Nouja klik-moe, want ik zit op PC.
Ik heb geen idee hoe het Tinder-algoritme werkt, daarnaast zit ik niet op Tinder.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199159363
quote:
7s.gif Op zondag 25 april 2021 23:44 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe het Tinder-algoritme werkt, daarnaast zit ik niet op Tinder.
Ik heb het al 2 pagina's over Bumble.
  Tettenkoning zondag 25 april 2021 @ 23:48:51 #188
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199159420
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:44 schreef JDx het volgende:
Ik heb het al 2 pagina's over Bumble.
Zelfde verhaal, daar zit ik ook niet op.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199159609
quote:
10s.gif Op zondag 25 april 2021 23:48 schreef Nine. het volgende:

[..]

Zelfde verhaal, daar zit ik ook niet op.
Haha ok ok.

Je beleeft wel lol aan die custom smileys he.
pi_199159704
Ik heb trouwens nu wel een match, en enige wat ze zegt is "hello there", en dan klagen over mannen dat ze geen moeite doen in openingszinnen en dergelijke.
pi_199159770
quote:
10s.gif Op zondag 25 april 2021 23:23 schreef Nine. het volgende:

[..]

Vrouwen gaan ook altijd voor de bovenste 20%, zelfs als ze zelf maar een 3/10 zijn :')
Ik kwam net de kitechick van m'n dromen tegen :@ Heb een superlike gegeven :@
pi_199159858
Ik ga ook wel weer lekker qua matches :7
Zit eigenlijk erop om te trollen en voor seksdates, maar ben nu eentje tegengekomen die toch wel interessant is :@

Zaterdag op date zonder dat ik haar het bed in ga praten :P
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 12:41:11 #193
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_199163250
Ik heb dus vorige week een meisje gematcht op tinder terwijl ik “1,7 decimeter” in mijn bio heb staan

Was het al helemaal vergeten :D
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_199163260
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:42 schreef Aiciu het volgende:
Ik ga ook wel weer lekker qua matches :7
Zit eigenlijk erop om te trollen en voor seksdates, maar ben nu eentje tegengekomen die toch wel interessant is :@

Zaterdag op date zonder dat ik haar het bed in ga praten :P
Als dat geen neuken wordt...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 13:04:01 #195
441859 crew  Lenny77
pi_199163446
quote:
10s.gif Op zondag 25 april 2021 23:23 schreef Nine. het volgende:

[..]

Vrouwen gaan ook altijd voor de bovenste 20%, zelfs als ze zelf maar een 3/10 zijn :')
Maar doen mannen dat ook niet?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 13:05:51 #196
441859 crew  Lenny77
pi_199163463
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:42 schreef JDx het volgende:

Ik durf niet eens te klikken, vriend van me stuurde laatst iets door, krijg 't niet van m'n netvlies.

Waarom matchen die bumbelkutten niet hee, sjeesss...

Nine is anders wel echt een beroemdheid voor zijn mooie tetten topics hoor!

En als tweede... bumbelkutten? ;(
Why...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_199163582
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:42 schreef Aiciu het volgende:
Ik ga ook wel weer lekker qua matches :7
Zit eigenlijk erop om te trollen en voor seksdates, maar ben nu eentje tegengekomen die toch wel interessant is :@

Zaterdag op date zonder dat ik haar het bed in ga praten :P
Waarom bij haar niet? Als je meteen seks hebt kan het geen relatie worden ofzo?

Denk juist dat het andersom is, mits je laat zien ook echt geïnteresseerd te zijn in haar.
  Tettenkoning maandag 26 april 2021 @ 13:30:14 #198
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199163670
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:04 schreef Lenny77 het volgende:
Maar doen mannen dat ook niet?
Mannen zijn eerder bereid om de lat wat lager te leggen. Een uitgezondering zijn de 'incels' misschien, die menen allemaal recht te hebben op een 9 of 10 :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning maandag 26 april 2021 @ 13:31:11 #199
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199163678
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:05 schreef Lenny77 het volgende:
Nine is anders wel echt een beroemdheid voor zijn mooie tetten topics hoor!
:@
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199164689
Nou, joepie, alles geliked binnen 80km (vind ik al te ver) en geen matches, account alweer gedelete :')

Tinder ga ik niet eens meer proberen, dit is niks voor mij.
pi_199165745
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:10 schreef Mishu het volgende:

[..]

Is dat dan niet meer een soort seksrelatie wat je hebt? Hoor regelmatig die uitdrukking 'met elkaar bezig zijn'. Hoort bij een relatie ook niet dat je leuke dingen met elkaar doet? Of ligt dat nou aan mij?
Vanwege Covid kan er niet veel maar we spelen graag spelletjes, wandelen enz.enz en dit weekend gaan we een weekendje weg O+
Dus los van seks, ondernemen we best veel hoor.
pi_199166441
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:18 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Waarom bij haar niet? Als je meteen seks hebt kan het geen relatie worden ofzo?

Denk juist dat het andersom is, mits je laat zien ook echt geïnteresseerd te zijn in haar.
Als we net zoveel raakvlakken hebben als we nu zeggen tegen elkaar zou ik het jammer vinden als ik een verkeerd beeld geef alsof ik alleen seks zou willen.

Zoals ik haar mij voorstel zou het wel mijn type zijn, ook qua humor. Ook totaal anders dan mijn beruchte ex, voelt echt als een verademing _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199166730
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb dus vorige week een meisje gematcht op tinder terwijl ik “1,7 decimeter” in mijn bio heb staan

Was het al helemaal vergeten :D
En toen kreeg je van haar een link naar een pr0nwebsite? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199166882
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:01 schreef JDx het volgende:
Nou, joepie, alles geliked binnen 80km (vind ik al te ver) en geen matches, account alweer gedelete :')

Tinder ga ik niet eens meer proberen, dit is niks voor mij.
Je hoeft alleen moeite te doen op zo'n datingapp, als je veel geld verdiend of er als een god uit ziet. Anders heeft het geen zin.
pi_199167135
quote:
10s.gif Op maandag 26 april 2021 17:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

En toen kreeg je van haar een link naar een pr0nwebsite? :')
Ik snap 'm niet.
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 18:40:54 #206
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_199167430
quote:
10s.gif Op maandag 26 april 2021 17:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

En toen kreeg je van haar een link naar een pr0nwebsite? :')
Nee we zijn gezellig aan het chatten en snappen (8> B-)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_199167539
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Nee we zijn gezellig aan het chatten en snappen (8> B-)
Beter ^O^

En dat terwijl de meeste fokkers 3 decimeter in hun profiel zouden zetten ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199171613
Nou, Bumble in ieder geval ook zes dagen geprobeerd. En een match kunnen scoren, en dat was het. Heb dat bericht ook gewoon genegeerd, en als je na 24 uur niet reageert wordt de match ontbonden. Dus ik hou het account nog een paar dagen, en dan verwijder ik het.
pi_199171800
Bumble is sinds ze beursgenoteerd is erg gierig met het geven van matches :')
In het aanbieden van 'special offers' zijn ze dan weer wel genereus lol.
Redelijk wat matches gehad maar geen een date kunnen vinden afgelopen maanden. Dramatische score.
Advies? :D
pi_199173466
https://www.learn-to-flir(...)o-matches-on-tinder/

Dit leek mij wel relevant, en geeft een verklaring waarom wij het zo bagger doen op datingapps.
pi_199173549
quote:
And what about the attractive men? It is going well for them. In short, the big winners in the Tinder world are the 20% of the most attractive men.
:'( !
pi_199174017
Eigenlijk zou je denken dat datingapps zijn voor mensen die in het echt er moeite mee hebben om mensen aan te spreken, maar the game just got easier for the players.
pi_199174682
Waar komt die data van de top 20% knappe mannen eigenlijk vandaan. Wordt overal geroepen maar kan het onderzoek niet vinden. En hoe hebben ze dan bepaald dat deze bij de top 20% hoort?

Vind het in die artikelen altijd een beetje jammer dat het schijnbaar nodig is om een sneer naar vrouwen uit te delen.

Maar goed, wil jullie ervaring op Tinder verder niet in twijfel trekken.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 27 april 2021 @ 09:35:44 #214
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199175165
Internetdaten is gewoon iets dat je moet leren om te beheersen. Jezelf daar presenteren en vrouwen prikkelen om op je te reageren en op date te willen dat zijn vaardigheden die wat oefening en doorzettingsvermogen vragen. En bovenal ook zelfreflectie om van fouten te leren.

Veel van die falende mannen die doen maar wat. Plaatsen kutfoto's, schrijven inspiratieloze teksten, kunnen geen positief prikkelend openingsbericht sturen en gedragen zich wanhopig en vervelend. Maar blijven ook maar stug doorgaan zonder zelfkritisch te zijn. Denken dat ze door steeds maar hetzelfde te doen, op een gegeven moment een ander resultaat krijgen. Als geen enkele vrouw positief op je reageert dan ligt dat heel waarschijnlijk niet aan vrouwen maar aan de wijze waarop je op ze over komt. Doe daar wat aan dan.

Terwijl internetdaten, tenzij je echt een enorme grafkop hebt, best prima te doen is. Ja als je enkel de mooiste vrouwen probeert te scoren dan kom je ook zelf niet zo ver als gemiddeld figuur. Maar de gemiddeld uitziende vrouwen zijn vaak al blij als er een vent normaal kan doen daar.
  dinsdag 27 april 2021 @ 09:39:12 #215
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199175195
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:15 schreef DeVragensteller het volgende:
Ik heb trouwens nu wel een match, en enige wat ze zegt is "hello there", en dan klagen over mannen dat ze geen moeite doen in openingszinnen en dergelijke.
Je kunt ook gewoon niet zuur gaan zeiken en kijken of je een date met haar kan scoren. Lijkt me qua prioriteit een stuk beter.
pi_199175265
Zelf trouwens ook wat meer effort in mijn chats gaan gooien :') .

Heb eindelijk een beetje op een rijtje wat ik zoek. Dus ga daar op een beetje rationele manier naar zoeken en in de tussentijd casual daten (met duidelijkheid).
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 27 april 2021 @ 09:49:02 #217
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199175296
Wat is "casual daten"? Daten voor de seks en dan de deur uit hee we bellen?
pi_199175442
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 09:49 schreef Hexagon het volgende:
Wat is "casual daten"? Daten voor de seks en dan de deur uit hee we bellen?
Haha, ik bedoel daarmee als een man niet op de lange termijn bij mij lijkt te passen kan ik er op de korte termijn lol mee hebben.

Dus kan idd zijn wat jij beschrijft maar kan ook wat gezelliger met een date erbij.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 27 april 2021 @ 10:03:12 #219
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199175473
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 22:05 schreef DeVragensteller het volgende:
Nou, Bumble in ieder geval ook zes dagen geprobeerd. En een match kunnen scoren, en dat was het. Heb dat bericht ook gewoon genegeerd, en als je na 24 uur niet reageert wordt de match ontbonden. Dus ik hou het account nog een paar dagen, en dan verwijder ik het.
Bumble is wel veel beter dan Tinder, dat nu vooral vol zit met Chinese wijven en wijven uit Zuid-Amerika :')
Beati pauperes spiritu
pi_199175480
Maar ik heb mijn eerste serieuze 2e date aanstaande zondag gepland.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 27 april 2021 @ 10:04:43 #221
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199175491
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 10:03 schreef Avianflu het volgende:
Maar ik heb mijn eerste serieuze 2e date aanstaande zondag gepland.
Lekker hoor, ik probeer nu een wipje met een expat te regelen. Moet er dan wel voor naar Amsterdam, maar ja
Beati pauperes spiritu
pi_199175508
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 10:03 schreef Academicus het volgende:

[..]

Bumble is wel veel beter dan Tinder, dat nu vooral vol zit met Chinese wijven en wijven uit Zuid-Amerika :')
Aanbod bij de mannen is ook beter. De aantrekkelijke mannen zijn wat meer realistisch aantrekkelijk (dus geen fotomodellen) en minder tokkies .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199175542
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 10:04 schreef Academicus het volgende:

[..]

Lekker hoor, ik probeer nu een wipje met een expat te regelen. Moet er dan wel voor naar Amsterdam, maar ja
Haha. Succes, wel balen als je daar voor wil gaan en er geen garantie is.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199175641
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 09:35 schreef Hexagon het volgende:
Internetdaten is gewoon iets dat je moet leren om te beheersen. Jezelf daar presenteren en vrouwen prikkelen om op je te reageren en op date te willen dat zijn vaardigheden die wat oefening en doorzettingsvermogen vragen. En bovenal ook zelfreflectie om van fouten te leren.

Veel van die falende mannen die doen maar wat. Plaatsen kutfoto's, schrijven inspiratieloze teksten, kunnen geen positief prikkelend openingsbericht sturen en gedragen zich wanhopig en vervelend. Maar blijven ook maar stug doorgaan zonder zelfkritisch te zijn. Denken dat ze door steeds maar hetzelfde te doen, op een gegeven moment een ander resultaat krijgen. Als geen enkele vrouw positief op je reageert dan ligt dat heel waarschijnlijk niet aan vrouwen maar aan de wijze waarop je op ze over komt. Doe daar wat aan dan.

Terwijl internetdaten, tenzij je echt een enorme grafkop hebt, best prima te doen is. Ja als je enkel de mooiste vrouwen probeert te scoren dan kom je ook zelf niet zo ver als gemiddeld figuur. Maar de gemiddeld uitziende vrouwen zijn vaak al blij als er een vent normaal kan doen daar.
Zo graag wil ik helemaal niet daten :')

Hoeft eigenlijk helemaal niet, had Bumble eerst ook op BFF gezet, niet op daten, maar dan krijg je allemaal mannen. Vind vrouwen mooi om naar te kijken (geen porno, juist niet), dat kan wel op internet of YouTube.

Gewoon voor de gezelligheid en om mee praten zou ik wel wat contacten erbij willen, maar dat is Fok en chats bij streams e.d.

:9

Ben na 6 jaar relatie langzaam eigenlijk wel happy geworden met alleen wonen.
pi_199175834
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 10:16 schreef JDx het volgende:

[..]

Zo graag wil ik helemaal niet daten :')

Hoeft eigenlijk helemaal niet, had Bumble eerst ook op BFF gezet, niet op daten, maar dan krijg je allemaal mannen. Vind vrouwen mooi om naar te kijken (geen porno, juist niet), dat kan wel op internet of YouTube.

Gewoon voor de gezelligheid en om mee praten zou ik wel wat contacten erbij willen, maar dat is Fok en chats bij streams e.d.

:9

Ben na 6 jaar relatie langzaam eigenlijk wel happy geworden met alleen wonen.
Al lang vrijgezel nu?

Voor een relatie hoe je niet samen te wonen.
Een van mijn “voorwaarden” voorlopig en misschien wel nooit meer samenwonen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199176121
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 10:03 schreef Academicus het volgende:

[..]

Bumble is wel veel beter dan Tinder, dat nu vooral vol zit met Chinese wijven en wijven uit Zuid-Amerika :')
Zijn er best veel, maar nog genoeg Nederlandse vrouwen

Maar ja, je ziet veel Aziatische/Zuid-Amerikaanse vrouwen, die gooien geld er tegen aan zodat ze bij jou in je smoel worden getoond. Die zijn dus niet echt arm, de arme vrouwen hebben namelijk geen geld voor een smartfoon en/of abonnement. Zie je ook wel aan de beroepen, vaak iets universitairs of iets op een hogeschool. En hebben dus vaak ook gereisd, je ziet dan foto's van Parijs, Amsterdam etc.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199176125
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 10:34 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Al lang vrijgezel nu?

Voor een relatie hoe je niet samen te wonen.
Een van mijn “voorwaarden” voorlopig en misschien wel nooit meer samenwonen.
Samenwonen zou ik momenteel ook puur voor het geld doen. En ja meteen toen het uit ging even op een datingapp gezeten met de verkeerde redenen en nu ik er al lange tijd overheen ben, weer eens geprobeerd.

Maar eigenlijk doe ik het alleen maar omdat het "zo hoort", jongere broertjes wonen beide samen met kids (al dan niet van hunzelf), ik nu bijna 2 jaar weer alleen. Ze zeggen toch altijd dat je er pas aan toe bent als je happy alleen woont?

*en voor de sex doe ik het ook niet, weinig behoefte aan en met m'n nieuwe medicatie straks nog minder schijnt
  dinsdag 27 april 2021 @ 11:02:34 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199176172
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 10:16 schreef JDx het volgende:

[..]

Zo graag wil ik helemaal niet daten :')

Hoeft eigenlijk helemaal niet, had Bumble eerst ook op BFF gezet, niet op daten, maar dan krijg je allemaal mannen. Vind vrouwen mooi om naar te kijken (geen porno, juist niet), dat kan wel op internet of YouTube.

Gewoon voor de gezelligheid en om mee praten zou ik wel wat contacten erbij willen, maar dat is Fok en chats bij streams e.d.

:9

Ben na 6 jaar relatie langzaam eigenlijk wel happy geworden met alleen wonen.
Datingapps zijn nou niet bepaald de plek om vrienden te gaan maken.
pi_199176192
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 11:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Datingapps zijn nou niet bepaald de plek om vrienden te gaan maken.
Bumble heeft zelfs een zakelijke tak.

Date, BFF en Business ofzo.
pi_199176283
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 10:58 schreef JDx het volgende:

[..]

Samenwonen zou ik momenteel ook puur voor het geld doen. En ja meteen toen het uit ging even op een datingapp gezeten met de verkeerde redenen en nu ik er al lange tijd overheen ben, weer eens geprobeerd.

Maar eigenlijk doe ik het alleen maar omdat het "zo hoort", jongere broertjes wonen beide samen met kids (al dan niet van hunzelf), ik nu bijna 2 jaar weer alleen. Ze zeggen toch altijd dat je er pas aan toe bent als je happy alleen woont?

*en voor de sex doe ik het ook niet, weinig behoefte aan en met m'n nieuwe medicatie straks nog minder schijnt
Ja precies, ik vraag mij ook wel eens af of mijn voorgaande relatie (heb het goed gehad daar niet van) niet ook gedeeltelijk te maken had met aan de maatschappelijke verwachtingen voldoen.

Ik wil nu gewoon lat relatie, beide je eigen leven, zeer zeker geen stief papa en ik weet ook wel vrij zeker geen kinderen meer.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199176634
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 09:35 schreef Hexagon het volgende:
de gemiddeld uitziende vrouwen zijn vaak al blij als er een vent normaal kan doen daar.
Ik denk dat de gemiddelde normale vent naar links geswiped word.
pi_199178001
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 11:31 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik denk dat de gemiddelde normale vent naar links geswiped word.
In the pocket! :7
pi_199178185
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 09:35 schreef Hexagon het volgende:
Internetdaten is gewoon iets dat je moet leren om te beheersen. Jezelf daar presenteren en vrouwen prikkelen om op je te reageren en op date te willen dat zijn vaardigheden die wat oefening en doorzettingsvermogen vragen. En bovenal ook zelfreflectie om van fouten te leren.

Veel van die falende mannen die doen maar wat. Plaatsen kutfoto's, schrijven inspiratieloze teksten, kunnen geen positief prikkelend openingsbericht sturen en gedragen zich wanhopig en vervelend. Maar blijven ook maar stug doorgaan zonder zelfkritisch te zijn. Denken dat ze door steeds maar hetzelfde te doen, op een gegeven moment een ander resultaat krijgen. Als geen enkele vrouw positief op je reageert dan ligt dat heel waarschijnlijk niet aan vrouwen maar aan de wijze waarop je op ze over komt. Doe daar wat aan dan.

Terwijl internetdaten, tenzij je echt een enorme grafkop hebt, best prima te doen is. Ja als je enkel de mooiste vrouwen probeert te scoren dan kom je ook zelf niet zo ver als gemiddeld figuur. Maar de gemiddeld uitziende vrouwen zijn vaak al blij als er een vent normaal kan doen daar.
Ikh had een vriendin van mij foto's gestuurd, zodat zij een profiel kon aanmaken net mijn foto's. En zij kreeg ook geen matches.
pi_199178725
Vreemd , ik heb genoeg gemiddelde mannen gedate die wel matches krijgen en ook dates.
Qua uiterlijk >6, leuk karakter, vaste redelijk goede baan etcetera.
Geen 100 matches maar een aantal.

Of wellicht vinden jullie dat dan boven gemiddeld aantrekkelijke mannen. Geen idee.

Wat is een gemiddelde man en wat is een gemiddelde vrouw eigenlijk überhaupt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 27 april 2021 @ 13:56:08 #235
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199178883
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 13:40 schreef Avianflu het volgende:
Vreemd , ik heb genoeg gemiddelde mannen gedate die wel matches krijgen en ook dates.
Qua uiterlijk >6, leuk karakter, vaste redelijk goede baan etcetera.
Geen 100 matches maar een aantal.

Of wellicht vinden jullie dat dan boven gemiddeld aantrekkelijke mannen. Geen idee.

Wat is een gemiddelde man en wat is een gemiddelde vrouw eigenlijk überhaupt.
De perceptie van mannen en vrouwen en verwachtingen met daten liggen volgens mij sowieso mijlen uit elkaar. Niet dat hier een standaard is voor wat gewoon is maar eigenlijk overal komt dat naar voren.
pi_199178981
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 april 2021 13:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

De perceptie van mannen en vrouwen en verwachtingen met daten liggen volgens mij sowieso mijlen uit elkaar. Niet dat hier een standaard is voor wat gewoon is maar eigenlijk overal komt dat naar voren.
Ik begrijp dat ook niet helemaal, heb echt met hele knappe meiden gehad dat andere jongens zeiden hoe kom toch altijd aan die chicks, maar ook publiekelijk uitgekafferd voor lelijkerd :')
pi_199179013
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 april 2021 13:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

De perceptie van mannen en vrouwen en verwachtingen met daten liggen volgens mij sowieso mijlen uit elkaar. Niet dat hier een standaard is voor wat gewoon is maar eigenlijk overal komt dat naar voren.
Wat is jouw verwachting van daten dan?
Voor mij is het, kijken of het klikt/ leuk is, zo ja dan gewoon leuk door daten en leuke dingen doen maar niet direct dat gebonden gevoel.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 27 april 2021 @ 14:47:29 #238
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199179554
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 13:40 schreef Avianflu het volgende:
Vreemd , ik heb genoeg gemiddelde mannen gedate die wel matches krijgen en ook dates.
Qua uiterlijk >6, leuk karakter, vaste redelijk goede baan etcetera.
Geen 100 matches maar een aantal.

Of wellicht vinden jullie dat dan boven gemiddeld aantrekkelijke mannen. Geen idee.

Wat is een gemiddelde man en wat is een gemiddelde vrouw eigenlijk überhaupt.
Je zou als een blok voor me vallen
Beati pauperes spiritu
pi_199179653
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 14:47 schreef Academicus het volgende:

[..]

Je zou als een blok voor me vallen
_O- pics?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199180307
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 14:47 schreef Academicus het volgende:

[..]

Je zou als een blok voor me vallen
Na haar drinken gespiked te hebben zeker.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 27 april 2021 @ 16:33:23 #241
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199180819
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 14:05 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat is jouw verwachting van daten dan?
Voor mij is het, kijken of het klikt/ leuk is, zo ja dan gewoon leuk door daten en leuke dingen doen maar niet direct dat gebonden gevoel.
Iets opbouwen met iemand die er vergelijkbaar in staat.
Alleen als beide kampen er compleet ander ingaan van de start dan ga je daar niet echt komen. Vrouwen die alleen de bovenste 5-10% daten en mannen die zich als een tokkie gedragen.
  dinsdag 27 april 2021 @ 17:06:56 #242
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199181226
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 13:40 schreef Avianflu het volgende:
Vreemd , ik heb genoeg gemiddelde mannen gedate die wel matches krijgen en ook dates.
Qua uiterlijk >6, leuk karakter, vaste redelijk goede baan etcetera.
Geen 100 matches maar een aantal.

Of wellicht vinden jullie dat dan boven gemiddeld aantrekkelijke mannen. Geen idee.

Wat is een gemiddelde man en wat is een gemiddelde vrouw eigenlijk überhaupt.
Ik denk dat uiterlijk een 6 wel gemiddeld is, uiterlijk >8 is boven gemiddeld? Maar ja, een man met leuk karakter en goede baan is natuurlijk ook al snel bovengemiddeld ;)

Ik ken ook wel mannen die ik gemiddeld zou noemen en die gewoon aan dates komen via de apps, ze hebben dan misschien niet elke week/maand een date en moeten er soms wat meer moeite voor doen, maar het lukt wel.
Als je een (beneden) gemiddeld uiterlijk hebt, is iets als Paiq misschien ook geschikter dan Tinder en Bumble? Maar dan moet je zelf natuurlijk ook niet iemand met bovengemiddeld uiterlijk willen. Al heb ik daar ook wel eens een quiz gezien van iemand die je fotoscore wilde weten en alleen 9 of hoger door liet :) (ik geloof dat ze best een vriendelijk algoritme hebben voor de fotoscore, dacht dat je al snel een 8 scoort, maar op zich wel apart dat een app die niet focust op het uiterlijk wel een score aan je foto's hangt)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199181290
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 april 2021 16:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Iets opbouwen met iemand die er vergelijkbaar in staat.
Alleen als beide kampen er compleet ander ingaan van de start dan ga je daar niet echt komen. Vrouwen die alleen de bovenste 5-10% daten en mannen die zich als een tokkie gedragen.
Ok, Ik heb niet het gevoel dat ik nu met andere mannen date dan pre- tinder voor ex. Ook niet echt het gevoel dat het top 10% is maar misschien ben ik clueless en is dat de top 10%.

Maar goed waarom zou ik mannen daten die ik niet aantrekkelijk vind als ik dates/seks/relaties kan krijgen met de mannen van mijn voorkeur.....

Niet een aanval overigens, meer in inkijk in hoe ik er in sta.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199181328
Maar goed, als datingapps meer voor de top 20% voor de mannen is, Wat is dan het alternatief voor mannen?
pi_199181424
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:15 schreef DeVragensteller het volgende:
Maar goed, als datingapps meer voor de top 20% voor de mannen is, Wat is dan het alternatief voor mannen?
mgtow ;(
pi_199181451
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:12 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ok, Ik heb niet het gevoel dat ik nu met andere mannen date dan pre- tinder voor ex. Ook niet echt het gevoel dat het top 10% is maar misschien ben ik clueless en is dat de top 10%.

Maar goed waarom zou ik mannen daten die ik niet aantrekkelijk vind als ik dates/seks/relaties kan krijgen met de mannen van mijn voorkeur.....

Niet een aanval overigens, meer in inkijk in hoe ik er in sta.
En laten veel vrouwen er nu zo in staan, en daar heb je je 20%. Ook vrij logisch natuurlijk.
pi_199181492
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

En laten veel vrouwen er nu zo in staan, en daar heb je je 20%. Ook vrij logisch natuurlijk.
Op een gegeven moment zijn de top 20% mannen toch wel op zou je zeggen.
pi_199181509
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

En laten veel vrouwen er nu zo in staan, en daar heb je je 20%. Ook vrij logisch natuurlijk.
Maar waarom überhaupt daten met iemand die ik niet zie zitten?
Dan kan ik beter alleen blijven, ook niet erg.
Ik twijfel sws of de traditionele manier van iemand voor het leven wel realistisch is voor mij. Als ik nu weer een relatie zou krijgen die niet eeuwig is zou ik dat niet erg vinden.
Met mij denken volgensmij velen zo.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199181532
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Op een gegeven moment zijn de top 20% mannen toch wel op zou je zeggen.
In de huidige maatschappij gaan die toch weer scheiden op een gegeven moment. Als ze überhaupt al ooit aan een langdurige relatie beginnen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199181634
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:33 schreef Avianflu het volgende:

[..]

In de huidige maatschappij gaan die toch weer scheiden op een gegeven moment. Als ze überhaupt al ooit aan een langdurige relatie beginnen.
Op dat moment hebben ze allang een ander, nog voor de scheiding rond is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 27 april 2021 @ 18:19:48 #251
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199182084
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Op een gegeven moment zijn de top 20% mannen toch wel op zou je zeggen.
Dan schuiven de top 20-40% mannen door naar de top 20%?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199182157
Maar goed, wellicht is er iets wat men kan doen om bij vrouwen in de smaak te vallen ipv klagen over die oppervlakkige vrouwen?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199182222
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 18:26 schreef Avianflu het volgende:
Maar goed, wellicht is er iets wat men kan doen om bij vrouwen in de smaak te vallen
Zeker. Niet gemiddeld zijn als man.
pi_199182282
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 18:33 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Zeker. Niet gemiddeld zijn als man.
Daar valt toch zeker iets aan te doen. Succes is gedeeltelijk maakbaar.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 27 april 2021 @ 18:53:24 #255
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199182433
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 18:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Daar valt toch zeker iets aan te doen. Succes is gedeeltelijk maakbaar.
Ja, zorgen dat je positief opvalt.

Bijvoorbeeld met goede foto's. Ik heb wel eens een date gehad met iemand die er in het echt een stuk leuker uitzag dan op de foto's, ook wel eens leuk voor de verandering, maar niet zo handig als je matches zoekt.
En een leuke bio doet ook wonderen, geen negativiteit (dus ook geen swipe links als je... dat komt op mij ook al negatief over). Ik ben zelf wel liefhebber van de eerlijke bio, maar iets wat vragen oproept is ook wel leuk. Laatst zag ik iemand zichzelf de koning van slechte openingszinnen noemen, dan word ik toch nieuwsgierig :)
Al zal iemand anders het wel weer afgezaagd vinden, het is deels ook wel een kwestie van smaak, je kan het nooit voor iedereen goed doen, dus je moet iets kiezen wat bij jouw doelgroep past.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199182663
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar waarom überhaupt daten met iemand die ik niet zie zitten?
Dan kan ik beter alleen blijven, ook niet erg.
Ik twijfel sws of de traditionele manier van iemand voor het leven wel realistisch is voor mij. Als ik nu weer een relatie zou krijgen die niet eeuwig is zou ik dat niet erg vinden.
Met mij denken volgensmij velen zo.
Tja, dat is de redenering van iemand die het er sowieso niet lastig mee heeft. Het 'systeem' houdt zichzelf in stand.
pi_199182678
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Op dat moment hebben ze allang een ander, nog voor de scheiding rond is.
Zie je ook vaak zat
pi_199182688
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 18:19 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Dan schuiven de top 20-40% mannen door naar de top 20%?
Nee, nieuwe aanwas. Vrouwen gaan voorbij hun 30e ook heel hard richting de onderste 20%
pi_199182778
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 april 2021 19:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, nieuwe aanwas. Vrouwen gaan voorbij hun 30e ook heel hard richting de onderste 20%
Ach, daar maakt ik mij niet zo druk om.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 27 april 2021 @ 19:23:11 #260
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199182789
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 april 2021 19:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, nieuwe aanwas. Vrouwen gaan voorbij hun 30e ook heel hard richting de onderste 20%
Haha, en bedankt ;) Maar die onderste 20% van de vrouwen maakt nog steeds kans bij die 80% van de mannen? En zijn er geen leeftijdscategoriën bij deze verdeling? Bij mij zouden de 20-jarige jongens nu niet meer in de top 20% staan.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199182792
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 april 2021 19:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, nieuwe aanwas. Vrouwen gaan voorbij hun 30e ook heel hard richting de onderste 20%
Ik vond op Bumble heel veel dames tussen de 32 en 42 er nog opvallend goed uit zien, nam vaak niet de moeite om verder te scrollen naar bio en meer pics, maar als ik dat deed, dan was die eerste foto wel vaak veruit de beste.

Volg ook veel streams de laatste tijd van gamers (mannen en vrouwen) en vooral die vrouwen hebben vaak een prachtige Instagram, maar live zijn ze ondanks de filters en make-up toch alweer een stuk minder. Nog steeds fijn om te zien hoor, maar die kunnen we goed met angles overweg :9
pi_199182803
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 19:23 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Haha, en bedankt ;) Maar die onderste 20% van de vrouwen maakt nog steeds kans bij die 80% van de mannen? En zijn er geen leeftijdscategoriën bij deze verdeling? Bij mij zouden de 20-jarige jongens nu niet meer in de top 20% staan.
Tja, mannen moeten vaker hun eisen verlagen.
pi_199182809
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 19:23 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik vond op Bumble heel veel dames tussen de 32 en 42 er nog opvallend goed uit zien, nam vaak niet de moeite om verder te scrollen naar bio en meer pics, maar als ik dat deed, dan was die eerste foto wel vaak veruit de beste.

Volg ook veel streams de laatste tijd van gamers (mannen en vrouwen) en vooral die vrouwen hebben vaak een prachtige Instagram, maar live zijn ze ondanks de filters en make-up toch alweer een stuk minder. Nog steeds fijn om te zien hoor, maar die kunnen we goed met angles overweg :9
Ik ga altijd uit van de minste foto's
pi_199182836
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 19:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ga altijd uit van de minste foto's
Haha, bij eentje had ik zoiets van, hmm, moet m'n eisen niet te hoog stellen, miss is dit wel gewoon een heel tof wijf. Maar toen ik scrollde bleek die foto wel echt de beste in 10 jaar te zijn ofzo, niet rechts geswiped :@

Heb nu weer geen app, ik denk ook niet dat ik een chat kan onderhouden, ben veel te druk en snel afgeleid.
  dinsdag 27 april 2021 @ 19:54:09 #265
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199183225
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 11:31 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik denk dat de gemiddelde normale vent naar links geswiped word.
Ik heb gewoon dates gescoord van Tinder, terwijl ik er echt niet bovengemiddeld uitzie. Het is wel een kwestie van goede foto's zien te maken en selecteren van jezelf. Met een normaal hoofd maakt het heel veel uit hoe dat hoofd op de foto staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 27-04-2021 19:59:52 ]
  dinsdag 27 april 2021 @ 19:58:52 #266
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199183293
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 12:54 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ikh had een vriendin van mij foto's gestuurd, zodat zij een profiel kon aanmaken net mijn foto's. En zij kreeg ook geen matches.
Als die foto's ruk zijn dan kan dat kloppen. Het maakt immers heel veel uit hoe jij op die foto's overkomt.
pi_199183439
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 19:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als die foto's ruk zijn dan kan dat kloppen. Het maakt immers heel veel uit hoe jij op die foto's overkomt.
Je moet je dus in eerste instantie anders voordoen dan dat je bent? Ik denk altijd ik gooi gewoon een casual screenshot erop van de webcam, met een headset op en de hond op schoot in m'n thuispak.

Dan weten ze meteen waar ze aan toe zijn. Ik ga echt niet een foto maken met kleren aan die ik normaal nooit draag.
  dinsdag 27 april 2021 @ 20:14:54 #268
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199183507
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Je moet je dus in eerste instantie anders voordoen dat je bent? Ik denk altijd ik gooi gewoon een casual screenshot erop van de webcam, met een headset op en de hond op schoot in m'n thuispak.

Dan weten ze meteen waar ze aan toe zijn. Ik ga echt niet een foto maken met kleren aan die ik normaal nooit draag.
Tja het is wat voor beeld je van jezelf neer wilt zetten. Dat soort foto's komen nou eenmaal nogal lamlendig over en wekken de suggestie dat je er altijd slonzig bij zit en je eigenlijk altijd maar thuis zit en niks meemaakt.

Wie zich aan de wereld gaat presenteren die laat zichzelf op zijn gelukkigste momenten zien.
pi_199183550
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja het is wat voor beeld je van jezelf neer wilt zetten. Dat soort foto's komen nou eenmaal nogal lamlendig over en wekken de suggestie dat je er altijd slonzig bij zit en je eigenlijk altijd maar thuis zit en niks meemaakt.

Wie zich aan de wereld gaat presenteren die laat zichzelf op zijn gelukkigste momenten zien.
Tja dan moet foto's gaan posten van San Fran, L.A., Bellagio, Ibiza, Mallorca, Zurich, Praag, Bulgarije, Griekenland, Parijs, Barcelona, dure clubs, evenementen die ik heb georganiseerd en foto's met bekende mensen die ik ken.

Maar ik ben maar ik.

Misschien moet ik eens een foto proberen waar ik een blauw oog had, had een keer ruzie gehad, nouja meer slachtoffer van zinloos geweld door een groepje jongens. En had daarna serieus meer interesse van meiden in de kroeg, sommigen vroegen wat er was gebeurd en sommigen vond het zelfs "wel stoer" :')
  dinsdag 27 april 2021 @ 20:21:20 #270
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199183603
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:17 schreef JDx het volgende:

[..]

Tja dan moet foto's gaan posten van San Fran, L.A., Bellagio, Ibiza, Mallorca, Zurich, Praag, Bulgarije, Griekenland, Parijs, Barcelona, clubs en bekende mensen die ik ken.

Een goed gemaakte hoofdfoto met een passende achtergrond, een zonnige lachende vakantiefoto, een foto waar ik aan het zeilen was met vrienden en een foto waar ik picknickte op de heide. Dat werkte uitstekend. Het laat mij op mijn beste momenten zien.
pi_199183628
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een goed gemaakte hoofdfoto met een passende achtergrond, een zonnige lachende vakantiefoto, een foto waar ik aan het zeilen was met vrienden en een foto waar ik picknickte op de heide. Dat werkte uitstekend. Het laat mij op mijn beste momenten zien.
In een grote stad wonen helpt ook wel trouwens, had jaren geleden in Den Haag ook veel meer random mensen die me toevoegden op Facebook (toen ik dat nog had) dan nu ik weer zoals ze dat daar noemen "op het platteland" woon.

Sowieso ben je met een straal van 80km al door alles heen. En dan zitten er ook nog veel duitsers bij, geen probleem, maar nog nooit ever een match met een duitser gehad.
pi_199183986
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Je moet je dus in eerste instantie anders voordoen dan dat je bent? Ik denk altijd ik gooi gewoon een casual screenshot erop van de webcam, met een headset op en de hond op schoot in m'n thuispak.

Dan weten ze meteen waar ze aan toe zijn. Ik ga echt niet een foto maken met kleren aan die ik normaal nooit draag.
Tja de gemiddelde vrouw zit niet echt op een "zolderkamer autist" te wachten, om het maar even zo lomp te noemen.

Prima als dat een hobby is, maar als je er verder niks anders bij hebt....
pi_199184212
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:46 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Tja de gemiddelde vrouw zit niet echt op een "zolderkamer autist" te wachten, om het maar even zo lomp te noemen.

Prima als dat een hobby is, maar als je er verder niks anders bij hebt....
Tja, als software developer ben je toch wel een beetje autist, zit alleen niet op zolder, maar gewoon beneden in een mooie koopwoning van alle gemakken voorzien.

Maar heb er eens wat foto's bij gezocht die niet thuis genomen zijn. Kijken of het verschil maakt.

Ergens heb ik wel het idee dat vrouwen hopen op een echt zakenmannetje op deze leeftijd, ik ben meer van het meeste ergens uithalen met de minste moeite :9 moet zeggen dat ik de 1ste foto wel een beetje een patserfoto vind, maar als vrouwen dat graag willen zien, we gaan het merken.

Over bio gesproken, als je als vrouw tussen de likes de keuze kan uitdunnen kan ik begrijpen dat je daar naar kijkt, maar hoe veel mannen lezen dat? Aangezien je toch 500x rechts moet swipen voor een match.
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:03:17 #274
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199184287
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:06 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ik denk dat uiterlijk een 6 wel gemiddeld is, uiterlijk >8 is boven gemiddeld? Maar ja, een man met leuk karakter en goede baan is natuurlijk ook al snel bovengemiddeld ;)

Ik ken ook wel mannen die ik gemiddeld zou noemen en die gewoon aan dates komen via de apps, ze hebben dan misschien niet elke week/maand een date en moeten er soms wat meer moeite voor doen, maar het lukt wel.
Als je een (beneden) gemiddeld uiterlijk hebt, is iets als Paiq misschien ook geschikter dan Tinder en Bumble? Maar dan moet je zelf natuurlijk ook niet iemand met bovengemiddeld uiterlijk willen. Al heb ik daar ook wel eens een quiz gezien van iemand die je fotoscore wilde weten en alleen 9 of hoger door liet :) (ik geloof dat ze best een vriendelijk algoritme hebben voor de fotoscore, dacht dat je al snel een 8 scoort, maar op zich wel apart dat een app die niet focust op het uiterlijk wel een score aan je foto's hangt)
Ook bij Paiq gaat het om je foto's met wat vertraging.

Maar ongeveer 90% van de mensen heeft geen uitgesproken knap of lelijk uiterlijk. Het gaat er echt om hoe dat uiterlijk in beeld komt. En mensen zijn nu eenmaal heel slecht in van zichzelf beoordelen welke foto's nou leuk zijn.

Je kan foto's anoniem laten testen op de site photofeeler. Daar had ik foto's die ik zelf leuk vond en weggehoond werden. Maar ook foto's die ik eigenlijk niet bijzonder vond en die positief ontvangen werden. En op beide stond uiteindelijk precies hetzelfde hoofd.
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:08:58 #275
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199184390
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:59 schreef JDx het volgende:

[..]

Tja, als software developer ben je toch wel een beetje autist, zit alleen niet op zolder, maar gewoon beneden in een mooie koopwoning van alle gemakken voorzien.

Maar heb er eens wat foto's bij gezocht die niet thuis genomen zijn. Kijken of het verschil maakt.

Ergens heb ik wel het idee dat vrouwen hopen op een echt zakenmannetje op deze leeftijd, ik ben meer van het meeste ergens uithalen met de minste moeite :9 moet zeggen dat ik de 1ste foto wel een beetje een patserfoto vind, maar als vrouwen dat graag willen zien, we gaan het merken.

Over bio gesproken, als je als vrouw tussen de likes de keuze kan uitdunnen kan ik begrijpen dat je daar naar kijkt, maar hoe veel mannen lezen dat? Aangezien je toch 500x rechts moet swipen voor een match.
Belangrijk onderdeel van foto's is naast je uiterlijk dat je ook overkomt als iemand die een sociaal leven heeft en die in zijn vrije tijd meer doet dan gamen en netflixen.

Weinig is zo onaantrekkelijk als iemand die naast zijn werk niks doet met zijn leven. Dus die indruk moet je niet wekken.
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:09:54 #276
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199184413
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:59 schreef JDx het volgende:

[..]

Tja, als software developer ben je toch wel een beetje autist, zit alleen niet op zolder, maar gewoon beneden in een mooie koopwoning van alle gemakken voorzien.

Maar heb er eens wat foto's bij gezocht die niet thuis genomen zijn. Kijken of het verschil maakt.

Ergens heb ik wel het idee dat vrouwen hopen op een echt zakenmannetje op deze leeftijd, ik ben meer van het meeste ergens uithalen met de minste moeite :9 moet zeggen dat ik de 1ste foto wel een beetje een patserfoto vind, maar als vrouwen dat graag willen zien, we gaan het merken.

Over bio gesproken, als je als vrouw tussen de likes de keuze kan uitdunnen kan ik begrijpen dat je daar naar kijkt, maar hoe veel mannen lezen dat? Aangezien je toch 500x rechts moet swipen voor een match.
Ben benieuwd of het effect heeft. Schijnt dat je met een foto met een dure auto ook opeens meer likes krijgt :)

Ik vraag me ook wel af of mannen eigenlijk de bio lezen? Voor het swipen al, of pas als er een match is?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199184473
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ben benieuwd of het effect heeft. Schijnt dat je met een foto met een dure auto ook opeens meer likes krijgt :)

Ik vraag me ook wel af of mannen eigenlijk de bio lezen? Voor het swipen al, of pas als er een match is?
Zoals ik zei, als je 500 keer moet swipen voor een match, dan ben je dagen bezig om er doorheen te komen.

Maar goed, ik lees juist de bio als de foto me niet heel erg aanspreekt, maar ik denk tja 6/7 (zo schat ik mezelf ook in) en dan denk, maar misschien is ze wel erg leuk, al is het maar voor contact eerst.
pi_199184630
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 19:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja, dat is de redenering van iemand die het er sowieso niet lastig mee heeft. Het 'systeem' houdt zichzelf in stand.
Maar het is toch ook niet mijn probleem. Dus ja, het systeem werkt voor mij.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199185337
Ik weet dat Tinder zo werkt en ik weet ook dat het 9 van de 10 keer niks is, maar wat irritant als je twee weken volop met iemand aan het praten bent, je diegene op date vraagt, en je vervolgens geen antwoord meer krijgt. :')

Zal ik zeggen van zeg dan gewoon nee en hef de match gewoon op?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199185460
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:51 schreef Discombobulate het volgende:
Ik weet dat Tinder zo werkt en ik weet ook dat het 9 van de 10 keer niks is, maar wat irritant als je twee weken volop met iemand aan het praten bent, je diegene op date vraagt, en je vervolgens geen antwoord meer krijgt. :')

Zal ik zeggen van zeg dan gewoon nee en hef de match gewoon op?
Weet niet hoe het voor andere vrouwen is maar ik app 0-3 dagen en spreek af. Wellicht eerder af proberen te spreken. Neemt niet weg dat ze gewoon nee hadden moeten zeggen . Hoe lang geeft ze al geen antwoord?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199185495
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ben benieuwd of het effect heeft. Schijnt dat je met een foto met een dure auto ook opeens meer likes krijgt :)

Ik vraag me ook wel af of mannen eigenlijk de bio lezen? Voor het swipen al, of pas als er een match is?
Is dat waarom sommige mannen pochen over hun auto of werk tijdens de date :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199185561
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:57 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Weet niet hoe het voor andere vrouwen is maar ik app 0-3 dagen en spreek af. Wellicht eerder af proberen te spreken. Neemt niet weg dat ze gewoon nee hadden moeten zeggen . Hoe lang geeft ze al geen antwoord?
Bij mij is de regel 3 - 7 dagen zoiets, maar idd ik hoor ook 0 - 3 dagen van mensen. Zaterdag had ik gevraagd. Normaal altijd antwoord binnen 1 dag. Gewoon elke dag even een aantal berichtjes. Het kan nog, maar denk het niet meer. Zal misschien ook de leeftijd zijn, ze was een stuk jonger en ik ben zelf 27. Effe gewoon communiceren toch, is niet moeilijk lijkt me?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:02:52 #283
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199185568
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:12 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ok, Ik heb niet het gevoel dat ik nu met andere mannen date dan pre- tinder voor ex. Ook niet echt het gevoel dat het top 10% is maar misschien ben ik clueless en is dat de top 10%.

Maar goed waarom zou ik mannen daten die ik niet aantrekkelijk vind als ik dates/seks/relaties kan krijgen met de mannen van mijn voorkeur.....

Niet een aanval overigens, meer in inkijk in hoe ik er in sta.
Het gaat niet perse om daten van mensen die je niet aantrekkelijk vind. Alleen is daarin weldegelijk een verschil voor mannen en vrouwen, die range is anders. (Uitzonderingen daar gelaten) Wat je ook terug zien in aantal matches wat de gemiddelde vrouw krijgt vs de gemiddelde man.

Vrouwen die zelf tussen de 6/10 - 9/10 zijn houden in mijn ogen teveel vast aan het daten van onbereikbare mannen (Die 10% dus) terwijl de kans groter is dat je iemand treft als dat vergelijkbaar is met jezelf en als je losser bent daarin.
Bedoel ik kan ook wel een Melissa Raunch of Taylor Swift willen en alleen focussen op dat soort vrouwen maar dan bereik je dus niks.

Ik voel mij sowieso niet zo snel aangevallen ;)
pi_199185640
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:58 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Is dat waarom sommige mannen pochen over hun auto of werk tijdens de date :')
Mannen zijn vaan echt vreselijk ongemakkelijk of dom blijkt maar. Ik ben nog steeds hele goede vrienden met mijn ex-vriendin van een aantal jaar geleden en praat nog vaak met d'r. Ken al haar date verhalen wel, wat zijn mannen idioot soms. _O-

Dan denk ik toch wat ben ik totaal niet zo, en dat zegt zij ook. Maar ik moet de ware nog vinden helaas. :'(
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199185655
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar het is toch ook niet mijn probleem. Dus ja, het systeem werkt voor mij.
Klopt. Mooi voor jou.
pi_199185688
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Mannen zijn vaan echt vreselijk ongemakkelijk of dom blijkt maar. Ik ben nog steeds hele goede vrienden met mijn ex-vriendin van een aantal jaar geleden en praat nog vaak met d'r. Ken al haar date verhalen wel, wat zijn mannen idioot soms. _O-

Dan denk ik toch wat ben ik totaal niet zo, en dat zegt zij ook. Maar ik moet de ware nog vinden helaas. :'(
Wat ik me dan afvraag is wat die mannen dan zo geweldig maakt dat ze tot het punt van een date komen zonder dat er alarmbellen afgegaan zijn...

Fake it till you make it?
pi_199185767
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag is wat die mannen dan zo geweldig maakt dat ze tot het punt van een date komen zonder dat er alarmbellen afgegaan zijn...

Fake it till you make it?
Geen idee, zijn ze daadwerkelijk zo geweldig? Volgens mij niet hoor. Op het punt van een date komen is niet zo moeilijk, maar daarna.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199185770
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ben benieuwd of het effect heeft. Schijnt dat je met een foto met een dure auto ook opeens meer likes krijgt :)

Ik vraag me ook wel af of mannen eigenlijk de bio lezen? Voor het swipen al, of pas als er een match is?
Match :')
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:12:42 #289
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199185790
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag is wat die mannen dan zo geweldig maakt dat ze tot het punt van een date komen zonder dat er alarmbellen afgegaan zijn...

Fake it till you make it?
Het beeld dat op internet ontstaat en dat in het echt over komt kan heel ver uiteen lopen.
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:14:46 #290
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199185840
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:51 schreef Discombobulate het volgende:
Ik weet dat Tinder zo werkt en ik weet ook dat het 9 van de 10 keer niks is, maar wat irritant als je twee weken volop met iemand aan het praten bent, je diegene op date vraagt, en je vervolgens geen antwoord meer krijgt. :')

Zal ik zeggen van zeg dan gewoon nee en hef de match gewoon op?
Naja ik zou denk ik gewoon vragen of het uitblijven van antwoord een nee betekent, of dat er iets anders is waarom ze niets laat weten. Misschien is ze ziek, sterfgeval in de familie of iets anders, of twijfelt ze nog en weet niet goed wat te zeggen.
En dan wel aangeven dat ik liever een nee hoor dan helemaal niets (want dat vind ik best lomp eigenlijk, ook al is de gedachtengang dat iemand het wel snapt als hij niets meer hoort).
Sowieso wel even wachten met match opheffen, want als je dat direct doet, kan zij het bericht ook niet meer lezen geloof ik.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199185841
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag is wat die mannen dan zo geweldig maakt dat ze tot het punt van een date komen zonder dat er alarmbellen afgegaan zijn...

Fake it till you make it?
Nja, dat pochen ging ik vanuit dat dat onzekerheid was van hun kant.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199185887
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Naja ik zou denk ik gewoon vragen of het uitblijven van antwoord een nee betekent, of dat er iets anders is waarom ze niets laat weten. Misschien is ze ziek, sterfgeval in de familie of iets anders, of twijfelt ze nog en weet niet goed wat te zeggen.
En dan wel aangeven dat ik liever een nee hoor dan helemaal niets (want dat vind ik best lomp eigenlijk, ook al is de gedachtengang dat iemand het wel snapt als hij niets meer hoort).
Sowieso wel even wachten met match opheffen, want als je dat direct doet, kan zij het bericht ook niet meer lezen geloof ik.
Ja, dat ga ik doen. Lijkt me idd de beste manier.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199185888
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Geen idee, zijn ze daadwerkelijk zo geweldig? Volgens mij niet hoor. Op het punt van een date komen is niet zo moeilijk, maar daarna.
Klopt, ik heb dat nu ook wel met een scharrel. Dat ik denk, je bent eigenlijk best wel matig relatiemateriaal. Of beneden gemiddeld beter gezegd.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199185894
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:14 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nja, dat pochen ging ik vanuit dat dat onzekerheid was van hun kant.
Heb dat ook wel eens gedaan, nu doe ik het juist niet, verdiende op een gegeven moment aardig goed, mooi appartement in Den Haag, mooie Audi in de parkeergarage, pikte de dames zo van straat (nee dat dan weer niet), maar dat kost wel even tijd om daar niet over op te scheppen :9

Komt vaak niet heel goed over, behalve bij bepaalde type's misschien.

Ben nu heel erg veranderd, omdat ik door had dat geld me niet gelukkig maakte.
pi_199185923
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Naja ik zou denk ik gewoon vragen of het uitblijven van antwoord een nee betekent, of dat er iets anders is waarom ze niets laat weten. Misschien is ze ziek, sterfgeval in de familie of iets anders, of twijfelt ze nog en weet niet goed wat te zeggen.
En dan wel aangeven dat ik liever een nee hoor dan helemaal niets (want dat vind ik best lomp eigenlijk, ook al is de gedachtengang dat iemand het wel snapt als hij niets meer hoort).
Sowieso wel even wachten met match opheffen, want als je dat direct doet, kan zij het bericht ook niet meer lezen geloof ik.
Goed advies, zou mij zomaar over de streep kunnen trekken om te daten mocht ik twijfelen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199185962
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:19 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Goed advies, zou mij zomaar over de streep kunnen trekken om te daten mocht ik twijfelen.
Nou, wie weet. Ik zal het morgen even zeggen. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199186512
Zijn er trouwens meer mensen die Tinder Gold hebben? Ik moet zeggen dat ik het nu veel fijner vind. Je kan zien wie jou geliked hebben en zo ben je ook niet meer bezig met swipen, swipen, swipen tot dat je opeens dan je match krijgt. Bovendien doet die gratis maandelijkse boost ook wonderen. En je moet eens een weekje naar Peking gaan oid, moet je zien hoe veel likes je krijgt, waardoor je ELO score weer omhoog gaat zodat als je terug in NL bent je hogerop in de stapel zit. Bij mij werkt het iig stukken beter nu. Veel en veel meer matches.

Neemt niet weg dat het een beetje een ongezonde manier van geld verdienen is als Tinder, maar toch.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199187701
Ik weet sinds kort dat een ons niet alleen 100 gram is, maar wat is fwd? (GEEN FWD OF ONS).

Oh ik las verkeerd, witte letters op blonde haren, Friends with Benefits gok ik?
pi_199187709
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 00:44 schreef JDx het volgende:
Ik weet sinds kort dat een ons niet alleen 100 gram is, maar wat is fwd? (GEEN FWD OF ONS).
FWB = Friend With Benefits...maar da's dus met een B op het einde en niet een D..
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_199187717
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klopt, ik heb dat nu ook wel met een scharrel. Dat ik denk, je bent eigenlijk best wel matig relatiemateriaal. Of beneden gemiddeld beter gezegd.
Matig relatiemateriaal, maar wel neukmateriaal blijkbaar,
pi_199188600
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vraag me ook wel af of mannen eigenlijk de bio lezen? Voor het swipen al, of pas als er een match is?
Bij mij hing het van mijn bui af. Meestal las ik het profiel van de vrouwen die ik een 'like' gaf wel vooraf. Maar de meeste vrouwen hadden hun bio niet ingevuld, of vermeldden daarin alleen wat zij niet zochten. Door het uitblijven van matches verplaatste het moment waarop ik de bio las zich steeds vaker naar achteren. Nu ja, nooit dus. Want er kwamen geen matches. En ja, ik had goede foto's én een positieve profieltekst. Ik heb bewust twee vriendinnen gevraagd de beste foto's te selecteren en mijn profieltekst vooraf te beoordelen. Nu alweer even geen apps of datingsites meer. Ik weet ook niet of ik dat nog wil. Het kostte veel tijd en leverde eigenlijk vooral frustratie op. En als er iets is dat een mens niet aantrekkelijk maakt ...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')