TS is wel behoorlijk rondvormig in elk geval.quote:Op zondag 25 april 2021 14:29 schreef Scuidward het volgende:
Is het bij jou ook circulair rond het tepelcentrum?
Epicentrum.quote:Op zondag 25 april 2021 14:30 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
TS is wel behoorlijk rondvormig in elk geval.
Wel bijzonder om te bedenken hoe afstotelijk massa kan zijn.quote:
Vooral mooi hoe hier de wetmatigheid van de zwaartekracht, een bijzondere vorm van aantrekkingskracht, wordt ingezet in een poging om de Nobelprijs van de literatuur in de wacht te slepen.quote:Op zondag 25 april 2021 14:36 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Wel bijzonder om te bedenken hoe afstotelijk massa kan zijn.
Of opwarmen tot 180 graden.quote:Op zondag 25 april 2021 14:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
De enige manier voor vrouwen om een halve kilo vet er nog enigszins leuk uit te laten zien, is door er een tepel op te zetten.
quote:Op zondag 25 april 2021 14:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
zwabberende flapperuiers struikelt
Klacht: vrouwen met lelijke tieten
Een tiet valt 12 mm naar beneden, die fysieke ongelijkheid kan natuurlijk niet.quote:
SPOILER: Ik las iets over tetten ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat heb ik ook wel eens gezienquote:Op zondag 25 april 2021 16:11 schreef Mark031 het volgende:
Op Tinder zie ik wel regelmatig meiden van in de 20 die dan bv. een jurkje zonder BH dragen en dan blijken ze gewoon van die slappe theezakjes te hebben
quote:Op zondag 25 april 2021 16:40 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Terechte Tet !SPOILER: Ik las iets over tetten ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hoe heten die eerste twee meiden?SPOILER: Ik las iets over tetten ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
De eerste is Ginger Banks, de tweede geen idee. Als iemand anders het wel weet zou dat mooi zijnquote:
Bij deze een oproep. Wie oh wie weet het?quote:Op zondag 25 april 2021 18:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
De eerste is Ginger Banks, de tweede geen idee. Als iemand anders het wel weet zou dat mooi zijn
SPOILER: Spijtig dat TS het laat afweten... ^_~Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 april 2021 20:39 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Godverdomme ik weet niet waar ik moet kijken: kont of tietenSPOILER: Spijtig dat TS het laat afweten... ^_~Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]die 2e lijkt een beetje op eva vlaardingerbroekSPOILER: Ik las iets over tetten ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Plien natuurlijk!quote:Op zondag 25 april 2021 18:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bij deze een oproep. Wie oh wie weet het?
quote:
Los van of ze mooi vind of niet, dat is subjectief, vind het wel zeer stoer van haar om zo foto's te laten maken.quote:Op maandag 26 april 2021 11:13 schreef very het volgende:
Lelijker dan dit komen ze niet:
https://vipergirls.to/thr(...)Side-x66-Apr-12-2021
(Kan geen plaatjes hotlinken vanaf mobiel)
Klikken op eigen risico
Is ook, maar ik persoonlijk vind zulke wel echt veel vies. Maar echt enorm vies ook. Ik moest een klein beetje overgeven toen ik deze voorbij zag komen.quote:Op maandag 26 april 2021 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Los van of ze mooi vind of niet, dat is subjectief, vind het wel zeer stoer van haar om zo foto's te laten maken.
Dat valt wel te corrigeren.quote:Op maandag 26 april 2021 11:13 schreef very het volgende:
Lelijker dan dit komen ze niet:
[ afbeelding ]
Voor de fans:
https://vipergirls.to/thr(...)Side-x66-Apr-12-2021
Celibaat gegaan, of homosueel?quote:Op maandag 26 april 2021 11:27 schreef very het volgende:
[..]
Is ook, maar ik persoonlijk vind zulke wel echt veel vies. Maar echt enorm vies ook. Ik moest een klein beetje overgeven toen ik deze voorbij zag komen.
Weet ook niet hoe ik ermee om was gegaan als ik dit aan zou treffen wanneer ik een chick d'r bloesje open deed. Gelukkig loop ik dit risico niet meer.
Mijn vriendin is nu ook de moeder van mijn kind, dus (als het goed is) blijf ik bij haar voor de rest van mijn leven.quote:
Positief of negatief?quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]die tweede is your_kat van chaturbate zij heeft echt geen lelijke tietenSPOILER: Ik las iets over tetten ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2021 11:22:27 ]
Thanks. Ik post nooit lelijke tetten, dit was gewoon om TS wat tegenwicht te gevenquote:Op dinsdag 27 april 2021 11:21 schreef Dimachaerus het volgende:
die tweede is your_kat van chaturbate zij heeft echt geen lelijke tieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |