abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:17:12 #151
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198983813
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat is hun strategie inderdaad. En die werkt.

Kuipers pleit daar nu ook voor. Maar blijkbaar kunnen we in Nederland niet afwijken van de gekozen koers.
Kunnen we wel hoor, maar er is geen wil. Want hugotje wil het op zijn eigen manier doen en blijft daar eigenwijs in volharden. Daarbij zit hij op een positie waarin hij zijn vriendjes en de vriendjes van mark fijn van bevorderen met leuke baantjes en geld, staat hij zelf fijn in de picture en kan hij doen en laten wat hij wil.

Maar niks is in het landsbelang, alles voor hunzelf en de selecte groep vriendjes. Over de rug van de NLse samenleving die nog langer 'gegijzeld' wordt.

Demissionair, my ass.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198983824
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Tja en als je daar aan meewerkt, dan wordt dat zo het nieuwe normaal. Gewoon NIET doen. Dan zijn ze er zo klaar mee.
I know.....maar je wilt toch ook wat leuks doen met de kinderen....en de vakantie is begin augustus, als het testbeleid dan nog niet afgeschaft is dan zal het de rest van de zomer wel blijven... :'(
pi_198983826
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je kunt ook besluiten om het niet te doen. Je kinderen krijgen er niets van als ze niet naar dierentuin of pretpark kunnen.
Ik vind het wel sneu voor de kinderen :@
Tap tap tap
pi_198983835
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:18 schreef Jappie81 het volgende:

[..]

I know.....maar je wilt toch ook wat leuks doen met de kinderen....en de vakantie is begin augustus, als het testbeleid dan nog niet afgeschaft is dan zal het de rest van de zomer wel blijven... :'(
Zie hier een voorbeeld hoe het dus werkt. En dat is dezelfde druk die mensen voelen om zich dan maar te laten vaccineren. Is stuk makkelijker en goedkoper.

:X
pi_198983840
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:18 schreef Jappie81 het volgende:

[..]

Sowieso heb je grote kans dat net over de grens dat test circus niet nodig hebt. Maar er wel heen mag.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198983841
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zijn toch ook kwaliteits momenten....het leven is al zo leeg op dit moment....
pi_198983850
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:19 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Sowieso heb je grote kans dat net over de grens dat test circus niet nodig hebt. Maar er wel heen mag.
Zitten vlakbij Duitsland, maar daar zijn ze toch nog gekker dan hier?
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 11:20:39 #158
5428 crew  miss_sly
pi_198983853
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Tuuriljk is dat sneu.
Van de andere kant zijn veel kinderen tegenwoordig wel gewend altijd ge-entertaint te worden. Er is op zich niets mis mee als dat eens een keer iets minder is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198983860
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:07 schreef Jappie81 het volgende:

[..]

Ik hoop toch zo dat het normaal gaat worden, maar ik kan het me bijna niet voorstellen....Dat wordt dus lekker in de vakantie langs de teststraat om een dierentuin, pretpark, of buitenzwembad binnen te gaan.
Godver kan er zo kwaad om worden he, tis gewoon helemaal niet nodig :( :( :(
Ik deel je gevoelens.

Negatieve test voor een festival of een vakantie kan ik me nog wel voorstellen. Al zal zelfs dat niet nodig hoeven te zijn als je naar vorige zomer kijkt. Toen 0 gevaccineerden; straks zijn er miljoenen. Maar toch even iedereen laten testen.

Maar dat je je ook negatief moet laten testen voor een zwembad, bios of theater? Holy crap. Dat we dat massaal ook gewoon accepteren. Daar zou echt flink tegen geprotesteerd moeten worden. Zijn we alleen te passief voor hier heb ik het idee. Dat zijn zulke spontane uitjes. Die vorige zomer ook gewoon veilig open konden.

Als ik dan zo’n bericht lees dat er 925 miljoen gaat naar die stichting, maar dat er geen controle is waar dat geld precies naar toe gaat...dan gaan mn alarmbellen wel af hoor. Ik heb echt steek het idee dat ze het in de regering wel fijn vinden dat bepaalde mensen even goed geld binnen halen. Never waste a good crisis en zo. Helemaal in combinatie met het trage vaccineren. Wat jammer dat dat zo langzaam gaat. Zo jammer dat AZ is gestopt voor de meeste mensen, maar gelukkig komt er dan wel meer geld in het laatje door zo’n test maatschappij!
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 11:21:39 #160
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_198983864
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:09 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Inmiddels missen we alle gegevens. :')
Afgelopen weekend was er iemand van het RIVM die wel een goed voorbeeld was van hoe het mis kan gaan :D Het ging over een analyse over het aantal mensen die door uitgestelde zorg overleden. Dat was data die een aantal ziekenhuizen aanleverde, de mevrouw in kwestie gaf aan dat dat soort data zeker niet duidelijk en betrouwbaar is voor een groot onderzoek, vervolgens legde ze uit dat ze een model nemen waar in het aantal zieke levensjaren wordt berekend en gekeken naar het effect van uitgestelde zorg op het aantal gezonde jaren reductie etc etc etc... Het was duidelijk een goed geschoolde statisticus die waarschijnlijk een geweldig goede statisistisch gemodelleerde studie met ditto resutlaten gaat maken waar we echt wel wat van leren, alleen gevraagde data is gewoon simpel te krijgen en laten zien en ook te duiden...

Soms heb ik het idee dat "wij" wetenschappers toch echt wel gaan voor de waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan. Het is echt zand in de ogen strooien en zaken complexer maken dan ze zijn.

Het is dan niet alleen dat er fouten gemaakt worden, er wordt moeilijk gedacht en men denkt dat we overal rekening mee kunnen houden, ook GGDs RIVMs etc spiegelen zich ditzelf voor, het is het maakbare wereld idee. Maar in de praktijk kun je een boel modelleren maar meestal gaan dingen zoals ze gaan, en die modellen zijn zo gebasseerd op kansen dat je daar niet zo precies op kunt handelen. Volgens mij doet onze regering wat veel van onze studenten doen namelijk ze kijken niet goed naar significatie. Ze proberen bij wijze van spreken te sturen op het getal 20.45939284932 terwijl het getal eigenlijk 20 + of - 5 is. Ze willen voorkomen om met een bazooka op een mug te schieten maar zijn met een lepel een olifant aan het doodslaan.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:21:53 #161
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198983866
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:19 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Zie hier een voorbeeld hoe het dus werkt. En dat is dezelfde druk die mensen voelen om zich dan maar te laten vaccineren. Is stuk makkelijker en goedkoper.

:X
Ja, maar die prik is maar 1x (of misschien 2x keer). Liever dat dan de rest van het jaar in een dystopie te moeten leven die steeds erger wordt (remember vorige zomer? Geen mondmaskers buiten OV, geen avondklok, geen prettesten)

Een vaccin levert mij als persoon bovendien duurzaam voordeel op: ik ben (grotendeels) beschermd tegen corona. Een test is niet meer dan een wegwerpartikel waar je 2 dagen later niks meer aan hebt.
pi_198983870
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Maar dat je je ook negatief moet laten testen voor een zwembad, bios of theater?

Waaruit blijkt dat dat zo is?

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2021 11:22:34 ]
  Redactie Games dinsdag 13 april 2021 @ 11:23:15 #163
181272 crew  Noppie2000
pi_198983878
quote:
Ziekenhuizen, huisartsen en de GGD's hebben vorige week 318.850 doses van coronavaccins toegediend. Dat zijn er ruim 36 procent minder dan de half miljoen prikken die het demissionaire kabinet wilde laten zetten.
:')
quote:
Voor deze week wordt vooralsnog ingezet op een half miljoen prikken. In totaal zijn bijna 3,2 miljoen prikken gezet, 800.000 minder dan de 4 miljoen doses waar het kabinet op hoopte.
:') :')
quote:
In totaal heeft Nederland ruim 4,5 miljoen vaccindoses ontvangen. Drie op de tien prikken - zo'n 1,3 miljoen stuks - liggen echter nog in de voorraadkast.
:') :') :')

Kansloos.

https://www.nu.nl/coronav(...)-weinig-geprikt.html
pi_198983881
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mag je de UK gewoon in als je gevaccineerd bent?

Ga ik daar wel naar de kroeg.
Vooralsnog zie ik geen uitzonderingen of mildere quarantaine regels voor gevaccineerden.

Mijn vriendin en ik zijn reeds in januari beide gevaccineerd en willen graag naar familie in UK.

Zover ik weet kan je alleen naar Ijsland waar je welkom bent indien je een vaccinatie hebt gehad. Zijn er nog meer landen?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:23:26 #165
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_198983882
https://www.telegraaf.nl/(...)wnregels-zullen-zijn

quote:
De terrassen in Luik gaan open, 'ongeacht wat de lockdownregels zullen zijn'
Updated 3 min geleden
6 min geleden in BUITENLAND
LUIK - De gouverneur van de Belgische provincie Luik heeft aangekondigd dat hij zich niet zal verzetten als de horeca op 1 mei de terrassen opent, ongeacht van wat het Overlegcomité woensdag beslist.
In Luik bereiden horeca-uitbaters zich voor op een opening op 1 mei. De terrassen zullen dan ongeacht van wat het Overlegcomité beslist opengaan. Dat hebben velen beslist nadat de gouverneur van de provincie Hervé Jamar aangaf dat hij zich niet zou verzetten als de terrassen zouden opengaan op 1 mei.

quote:
Voor de burgemeester van Luik is het openen van de terrassen de oplossing om een einde te maken aan de vele lockdownfeestjes.
,,De Luikse politie is moe.

Ze hebben steeds meer moeite om in te grijpen. Op de vraag of de politie zou ingrijpen op 1 mei antwoordde hij: ,,Voor de terrassen denk ik van niet."

[ Bericht 35% gewijzigd door michaelmoore op 13-04-2021 11:29:15 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_198983897
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ja, maar die prik is maar 1x (of misschien 2x keer). Liever dat dan de rest van het jaar in een dystopie te moeten leven die steeds erger wordt (remember vorige zomer? Geen mondmaskers buiten OV, geen avondklok, geen prettesten)
quote:
Als iedereen gevaccineerd is, laten we massaal alle coronamaatregelen vallen. Of niet?
Ab Osterhaus: ,,Absoluut niet. Ik denk dat alle maatregelen die er op dit moment zijn echt streng gehandhaafd moeten worden. We weten nog niet precies hoe goed die vaccins tegen verspreiding beschermen, dus ik denk dat die maatregelen tot nader order absoluut moeten worden opgevolgd.
https://www.ad.nl/home/ex(...)g-kan-gaan~ab4d0a6b/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2021 11:25:07 ]
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:25:27 #167
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198983905
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:32 schreef maan_man het volgende:

[..]

Zo'n parlementaire enquête wordt ook een groot fiasco. Tot nu toe waren de onderwerpen redelijk omkaderd, zoals Fyra, Schipholramp, IRT, maar dit is te groot. Feitelijk heb je 10 onderwerpen of meer voor een eigen parlementaire enquête voorbereiding naar aanleiding van berichten uit het buitenland, beschermingsmiddelen, testbeleid, zorgcapaciteit, steun ondernemers, crisiscommunicatie en ga zo maar even door. Dat wordt een onderzoek zonder einde.
Hoe het wordt opgezet kan me geen fuck schelen. Al wordt het een soort tribunaal setting met ieder zn eigen onderwerp en een dagenlang kruisverhoor van mark, hugo en ferd.
1947-2016
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:25:48 #168
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198983909
quote:
Ab kan een (vul aandoening naar keuze in) krijgen.
pi_198983916
twitter

Gaat een leuk debat worden. @raptorix
pi_198983922
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hoe het wordt opgezet kan me geen fuck schelen. Al wordt het een soort tribunaal setting met ieder zn eigen onderwerp en een dagenlang kruisverhoor van mark, hugo en ferd.
En laten we Jaap niet vergeten
pi_198983925
quote:
Waarom geven we die man nog een podium?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198983932
quote:
Systematisch de keihard aangetoonde effectiviteit van de coronavaccins miskennen.
Dan ben je wat mij betreft gewoon een anti-vaxxer.
I'll give you something to do
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:27:39 #173
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_198983936
quote:
88s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Afgelopen weekend was er iemand van het RIVM die wel een goed voorbeeld was van hoe het mis kan gaan :D Het ging over een analyse over het aantal mensen die door uitgestelde zorg overleden. Dat was data die een aantal ziekenhuizen aanleverde, de mevrouw in kwestie gaf aan dat dat soort data zeker niet duidelijk en betrouwbaar is voor een groot onderzoek, vervolgens legde ze uit dat ze een model nemen waar in het aantal zieke levensjaren wordt berekend en gekeken naar het effect van uitgestelde zorg op het aantal gezonde jaren reductie etc etc etc... Het was duidelijk een goed geschoolde statisticus die waarschijnlijk een geweldig goede statisistisch gemodelleerde studie met ditto resutlaten gaat maken waar we echt wel wat van leren, alleen gevraagde data is gewoon simpel te krijgen en laten zien en ook te duiden...

Soms heb ik het idee dat "wij" wetenschappers toch echt wel gaan voor de waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan. Het is echt zand in de ogen strooien en zaken complexer maken dan ze zijn.

Het is dan niet alleen dat er fouten gemaakt worden, er wordt moeilijk gedacht en men denkt dat we overal rekening mee kunnen houden, ook GGDs RIVMs etc spiegelen zich ditzelf voor, het is het maakbare wereld idee. Maar in de praktijk kun je een boel modelleren maar meestal gaan dingen zoals ze gaan, en die modellen zijn zo gebasseerd op kansen dat je daar niet zo precies op kunt handelen. Volgens mij doet onze regering wat veel van onze studenten doen namelijk ze kijken niet goed naar significatie. Ze proberen bij wijze van spreken te sturen op het getal 20.45939284932 terwijl het getal eigenlijk 20 + of - 5 is. Ze willen voorkomen om met een bazooka op een mug te schieten maar zijn met een lepel een olifant aan het doodslaan.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:27:43 #174
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198983937
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:26 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Een man die zelf structureel de avondklok negeert om aan te schuiven bij allerlei overbodige talkshows. Afvoeren die man in een dichtgeritst jasje.
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:28:15 #175
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198983947
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tuuriljk is dat sneu.
Van de andere kant zijn veel kinderen tegenwoordig wel gewend altijd ge-entertaint te worden. Er is op zich niets mis mee als dat eens een keer iets minder is.
Ja, verwerpelijk hedonistisch gedrag!! ik ben blij dat je nog denkt in de geest van Calvijn :)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:28:17 #176
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198983949
quote:

[..]

Bericht is van begin januari. Maar verder met je eens.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_198983953
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat dat zo is?
Paar dagen terug was er een artikel die ging over fieldlabs die benoemde dat bioscopen ed enkel open konden met negatieve snel testen.

https://www.welingelichte(...)aan-maatregelen.html

En ook

https://www.bnr.nl/nieuws(...)t-mogelijk-verplicht
pi_198983959
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Een man die zelf structureel de avondklok negeert om aan te schuiven bij allerlei overbodige talkshows. Afvoeren die man in een dichtgeritst jasje.
Dan begrijp je de avondklok niet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_198983961
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ja, van mij ook. Maar hij zal niet de enige zijn die er zo tegenaan kijkt vrees ik.
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:29:41 #180
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198983965
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:26 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]

Gaat een leuk debat worden. @:raptorix
Graag ook de bedoeling en waarom exact zoiets noodzakelijk is nadat een kritisch aantal gevaccineerden is bereikt.
Einddatum of bereikte vaccinatiegraad = stoppen met deze ongein. Of gewoon al na het vaccineren van de risicogroepen.

Niet alleen de tot stand koming, maar ook de inhoud. Hugo kan niet zomaar beslissen, daar is het parlement voor.
1947-2016
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:29:50 #181
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198983967
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:29 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dan begrijp je de avondklok niet.
Die begrijp ik heel goed.

Drankorgel Ab kan me gestolen worden.
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:30:09 #182
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_198983970
quote:
Die half miljoen geplande prikken waren voor de vorige week. Deze week lijkt er helemaal geen prik gepland.
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:30:15 #183
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_198983971
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Graag ook de bedoeling en waarom exact zoiets noodzakelijk is nadat een kritisch aantal gevaccineerden is bereikt.
Einddatum of bereikte vaccinatiegraad = stoppen met deze ongein. Of gewoon al na het vaccineren van de risicogroepen.

Niet alleen de tot stand koming, maar ook de inhoud. Hugo kan niet zomaar beslissen, daar is het parlement voor.
Hugo geniet van de macht en Jaap van Dissel ook
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_198983981
quote:

[..]

Omdat hij gelijk heeft.
Hij heeft vanaf het begin gezegd dat het zwalkende beleid van Nederland zal resulteren in een onnodig lange lockdown.
En daar zitten we inmiddels al maanden in.
pi_198983984
quote:

[..]

Ik vrees alleen dat hij niet de enige is die er zo over denkt.
pi_198983993
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Die begrijp ik heel goed.

Drankorgel Ab kan me gestolen worden.
Ah, je hebt gewoon een persoonlijke wrok....
pi_198984003
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

Omdat hij gelijk heeft.
Hij heeft vanaf het begin gezegd dat het zwalkende beleid van Nederland zal resulteren in een onnodig lange lockdown.
Dat valt niet te bewijzen.
En dat zegt tevens niet dat hij op andere vlakken dan maar automatisch ook gelijk heeft.
I'll give you something to do
pi_198984015
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:29 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ja, van mij ook. Maar hij zal niet de enige zijn die er zo tegenaan kijkt vrees ik.
Ik denk ook dat we dit soort uitspraken steeds vaker gaan zien richting de zomer. Waardoor de doelpalen wèèr verschuiven. Waardoor het oude normaal wederom uitgesteld wordt. Teveel instanties die relevant willen blijven en een overheid die hartstikke bang oogt en zich daardoor maar al te graag achter die instanties verschuilt. ‘tja, als zij het zeggen...’. Maar laten we hopen dat het niet zo ver komt.
pi_198984027
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk ook dat we dit soort uitspraken steeds vaker gaan zien richting de zomer. Waardoor de doelpalen wèèr verschuiven. Waardoor het oude normaal wederom uitgesteld wordt. Teveel instanties die relevant willen blijven en een overheid die hartstikke bang oogt en zich daardoor maar al te graag achter die instanties verschuilt. ‘tja, als zij het zeggen...’. Maar laten we hopen dat het niet zo ver komt.
Gelukkig is het volk er ook nog om het niet zo ver te laten komen.
pi_198984039
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ben er bang voor. En anders staat vast het waterkanon en de romeo's klaar.
pi_198984041
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

Omdat hij gelijk heeft.
:') Ja de korte strenge lockdowns, die hebben in het buitenland ook goed gewerkt
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 11:35:40 #192
5428 crew  miss_sly
pi_198984051
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:28 schreef zalkc het volgende:

[..]

Ja, verwerpelijk hedonistisch gedrag!! ik ben blij dat je nog denkt in de geest van Calvijn :)
Ah ja, dat zal het zijn :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:36:30 #193
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_198984060
quote:

[..]

Er zijn verdomd veel mensen die achter elke scheet van Mark of Hugo blijven staan. Ongeacht welk geur die scheet heeft.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:36:44 #194
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_198984063
quote:

[..]

Het volk heeft gestemd op dit beleid. :')
pi_198984070
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:34 schreef Jappie81 het volgende:

[..]

:') Ja de korte strenge lockdowns, die hebben in het buitenland ook goed gewerkt
Daarnaast verzet Appie z'n doelpalen ook, als je interviews uit het verleden terug leest.
pi_198984076
quote:

[..]

Daar zijn we te passief voor denk ik.

Veel mensen zullen er gewoon gebruik van maken omdat ze weer fatsoenlijk willen leven. Het kabinet zal dat zien als ‘mensen vinden het een geslaagd plan’ maar mensen maken er natuurlijk enkel gebruik van omdat het alternatief waarschijnlijk nog langer wachten is.

Ik heb op wel meer momenten verwacht dat er protesten zouden komen, maar naast overduidelijke ‘complotdenkers’ protesten gebeurde er maar weinig imo.

Helpt niet dat de overheid het mooi gespind heeft. Je bent al heel snel een wappie als je hun plannen niet ondersteund. Mensen behoren liever tot de zogenaamde deugers.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2021 11:38:33 ]
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:38:06 #197
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_198984082
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ab kan wat mij betreft direct van de aardbodem verdwijnen _O-

Maar dat is het hele probleem, Ab Osterhaus wilt niet van Corona af. Corona is zijn houvast voor eeuwige roem.
pi_198984083
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:34 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik ben er bang voor. En anders staat vast het waterkanon en de romeo's klaar.
Alleen staan er dan wat meer mensen dan nu. Ik ook overigens, en dan weten we allemaal dat Mark en Hugo vrij snel mee zullen gaan in onze wensen :)
pi_198984088
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:36 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Inderdaad het grootste gedeelte vindt het blijkbaar allemaal wel prima
pi_198984092
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:36 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nee, corona was nauwelijks een verkiezingsdingetje. En dat was vrij slim van de huidige partijen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')