Bericht is van begin januari. Maar verder met je eens.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:26 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Waarom geven we die man nog een podium?
Paar dagen terug was er een artikel die ging over fieldlabs die benoemde dat bioscopen ed enkel open konden met negatieve snel testen.quote:
Dan begrijp je de avondklok niet.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een man die zelf structureel de avondklok negeert om aan te schuiven bij allerlei overbodige talkshows. Afvoeren die man in een dichtgeritst jasje.
Ja, van mij ook. Maar hij zal niet de enige zijn die er zo tegenaan kijkt vrees ik.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ab kan een (vul aandoening naar keuze in) krijgen.
Graag ook de bedoeling en waarom exact zoiets noodzakelijk is nadat een kritisch aantal gevaccineerden is bereikt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:26 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Gaat een leuk debat worden. @:raptorix
Die half miljoen geplande prikken waren voor de vorige week. Deze week lijkt er helemaal geen prik gepland.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]![]()
![]()
Kansloos.
https://www.nu.nl/coronav(...)-weinig-geprikt.html
Hugo geniet van de macht en Jaap van Dissel ookquote:Op dinsdag 13 april 2021 11:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Graag ook de bedoeling en waarom exact zoiets noodzakelijk is nadat een kritisch aantal gevaccineerden is bereikt.
Einddatum of bereikte vaccinatiegraad = stoppen met deze ongein. Of gewoon al na het vaccineren van de risicogroepen.
Niet alleen de tot stand koming, maar ook de inhoud. Hugo kan niet zomaar beslissen, daar is het parlement voor.
Omdat hij gelijk heeft.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:26 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat hij niet de enige is die er zo over denkt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:26 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ah, je hebt gewoon een persoonlijke wrok....quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die begrijp ik heel goed.
Drankorgel Ab kan me gestolen worden.
Dat valt niet te bewijzen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat hij gelijk heeft.
Hij heeft vanaf het begin gezegd dat het zwalkende beleid van Nederland zal resulteren in een onnodig lange lockdown.
En daar zitten we inmiddels al maanden in.
Ik denk ook dat we dit soort uitspraken steeds vaker gaan zien richting de zomer. Waardoor de doelpalen wèèr verschuiven. Waardoor het oude normaal wederom uitgesteld wordt. Teveel instanties die relevant willen blijven en een overheid die hartstikke bang oogt en zich daardoor maar al te graag achter die instanties verschuilt. ‘tja, als zij het zeggen...’. Maar laten we hopen dat het niet zo ver komt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:29 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja, van mij ook. Maar hij zal niet de enige zijn die er zo tegenaan kijkt vrees ik.
Gelukkig is het volk er ook nog om het niet zo ver te laten komen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat we dit soort uitspraken steeds vaker gaan zien richting de zomer. Waardoor de doelpalen wèèr verschuiven. Waardoor het oude normaal wederom uitgesteld wordt. Teveel instanties die relevant willen blijven en een overheid die hartstikke bang oogt en zich daardoor maar al te graag achter die instanties verschuilt. ‘tja, als zij het zeggen...’. Maar laten we hopen dat het niet zo ver komt.
Ik ben er bang voor. En anders staat vast het waterkanon en de romeo's klaar.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig is het volk er ook nog om het niet zo ver te laten komen.
quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat hij gelijk heeft.
Hij heeft vanaf het begin gezegd dat het zwalkende beleid van Nederland zal resulteren in een onnodig lange lockdown.
En daar zitten we inmiddels al maanden in.
Ah ja, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 13 april 2021 11:28 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ja, verwerpelijk hedonistisch gedrag!! ik ben blij dat je nog denkt in de geest van Calvijn
Er zijn verdomd veel mensen die achter elke scheet van Mark of Hugo blijven staan. Ongeacht welk geur die scheet heeft.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het volk heeft gestemd op dit beleid.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarnaast verzet Appie z'n doelpalen ook, als je interviews uit het verleden terug leest.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:34 schreef Jappie81 het volgende:
[..]Ja de korte strenge lockdowns, die hebben in het buitenland ook goed gewerkt
Daar zijn we te passief voor denk ik.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ab kan wat mij betreft direct van de aardbodem verdwijnenquote:Op dinsdag 13 april 2021 11:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ab kan een (vul aandoening naar keuze in) krijgen.
Alleen staan er dan wat meer mensen dan nu. Ik ook overigens, en dan weten we allemaal dat Mark en Hugo vrij snel mee zullen gaan in onze wensenquote:Op dinsdag 13 april 2021 11:34 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. En anders staat vast het waterkanon en de romeo's klaar.
Inderdaad het grootste gedeelte vindt het blijkbaar allemaal wel primaquote:Op dinsdag 13 april 2021 11:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het volk heeft gestemd op dit beleid.
Nee, corona was nauwelijks een verkiezingsdingetje. En dat was vrij slim van de huidige partijen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het volk heeft gestemd op dit beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |