En die had je net gemist?quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben er ooit geweest voor een opdracht van m'n studie. De bus vanaf het station daar naar het industrie terrein ging 1x per twee uur.
Oh wat rot zo net op haar verjaardagquote:Op dinsdag 13 april 2021 11:25 schreef Redefine het volgende:
Mijn moeder is vandaag 70 geworden. Maar een leuke verjaardag wordt het niet. Want ze had een aantal klachten (niet eens echte symptomen) een is nu een Corona test aan het doen. Dus ze moet tot de uitslag i.i.g. in quarantaine.
En dan vooral te hopen dat ze negatief test. Of als ze het dan wel heeft ze het niet te ernstig krijgt![]()
Buiten dat betekend dat als ze positief is, de vaccinatie moet worden verplaatst. Want dat zit te kort op besmetting. En daarnaast moet ik en een aantal andere mensen ook getest worden.
Het plaatje is grappig maar ik kan hier zo droevig om worden.quote:
Hè bah, hopelijk inderdaad vals alarm. Sterkte voor haar en jou!quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:25 schreef Redefine het volgende:
Mijn moeder is vandaag 70 geworden. Maar een leuke verjaardag wordt het niet. Want ze had een aantal klachten (niet eens echte symptomen) een is nu een Corona test aan het doen. Dus ze moet tot de uitslag i.i.g. in quarantaine.
En dan vooral te hopen dat ze negatief test. Of als ze het dan wel heeft ze het niet te ernstig krijgt![]()
Buiten dat betekend dat als ze positief is, de vaccinatie moet worden verplaatst. Want dat zit te kort op besmetting. En daarnaast moet ik en een aantal andere mensen ook getest worden.
Dank je.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat rot zo net op haar verjaardagDan maar hopen inderdaad dat ze negatief test en ze gewoon de vaccinatie kan laten halen. Sterkte!
Dank je.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Hè bah, hopelijk inderdaad vals alarm. Sterkte voor haar en jou!
quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:25 schreef Redefine het volgende:
Joe. Ik sta lekker op de tennisbaan vanavond tijdens de persco.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Met de standaard ‘Nog even geduld’, ‘in het zicht van de haven’, ‘Even volhouden’, ‘We doen het samen, ‘het vaccineren gaat de goede kant op’
en ‘Het ligt echt aan òns gedrag’ saus eroverheen.
Ah dan krijgen we live jouw tussenstanden doorquote:Op dinsdag 13 april 2021 12:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Joe. Ik sta lekker op de tennisbaan vanavond tijdens de persco.
Hou ik daar nog wel even twee weken vol met de haven in zicht.
De Vogels van Hollandquote:Op dinsdag 13 april 2021 12:45 schreef Greys het volgende:
Even voor iets dat een ander aan het uitwerken is, weten jullie naast Blackbird en Birds nog meer Songfestivalliedjes die over vogels gaan?
Gelukkig dat het meeviel! Hopelijk heeft ze toch nog ergens een beetje een fijne verjaardag nog vandaagquote:Op dinsdag 13 april 2021 12:39 schreef Redefine het volgende:
Dank allen![]()
Test heeft ze net gehad. Was niet druk. En het viel mee. Alleen die in haar neus voelde ze wel, maar niet extreem.
Nu inderdaad afwachten.
De vogels van Holland, van Jetty Paerl sowieso. Ik ga voor je zoeken naar nog meerquote:Op dinsdag 13 april 2021 12:45 schreef Greys het volgende:
Even voor iets dat een ander aan het uitwerken is, weten jullie naast Blackbird en Birds nog meer Songfestivalliedjes die over vogels gaan?
"Sing, Little Birdie" & "L'oiseau et l'enfant"quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:45 schreef Greys het volgende:
Ik had hem al achter de schermen gezet, maar dit had ik zo bedacht.quote:Bird of a new age
Common linnets is een vogel (kneu) Nederland 2014
Conchita Wurst - Rise Like a Phoenix Oostenrijk 2014
Dustin The Turkey Ierland 2008
Marie Myriam - L'oiseau et l'enfant (vogel en kind) Frankrijk 1977
Pearl Carr And Teddy Johnson - Sing Little Birdie UK 1959
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |