Volgende week weer lekker klagen over volle parken. Man man man, ze komen steeds verder af te staan van de realiteit op deze manier.quote:Op zondag 11 april 2021 17:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Letterlijk geen enkele versoepeling? Pfff.
Helemaal niks? Jezusquote:
Naja ik heb het idee dat we een paar maanden geleden met dit soort cijfers weer een sluiting van de scholen (of verdere vervroeging van de avondklok)zouden kunnen verwachten. In dat opzicht zou niet verzwaren al een soort van verlichting zijn. (al is het de vraag of de cijfers dan nog verder stijgen en wat ze daar dan weer op vinden)quote:Op zondag 11 april 2021 17:34 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, maar is wat voor te zeggen. Helemaal als er nog meer van die vaccinatie bibberaars komen voor de andere merken vaccinatie. Nu is alleen AZ de gebeten hond, maar ik vrees dat er voor de andere vaccins ook een irrationele angst gaat ontstaan.
Dat wordt weer een saaie koningsdag dan!quote:Op zondag 11 april 2021 17:41 schreef Canadre het volgende:
Een week verlengd toch? Oorspronkelijk zou het tot 21 April zijn.
Oh geeft niks. Gewoon weer een kwart jaar wachten.quote:Het kabinet hoopt dat in de zomerperiode weinig tot geen beperkingen meer hoeven te gelden.
Ik hoop het voor de ouders die dit nodig hebben van wel. Ik heb zelf het contract per 1 mei opgezegd en heb al mijn werkzaamheden er omheen gebouwd. Was wel een dingetje, 8 jaar lang nagenoeg fulltime gebruik van gemaakt.quote:Op zondag 11 april 2021 17:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Terrassen en buiten sporten. Maar ik vrees met grote vrezen dat dat er niet van gaat komen deze ronde.
Hopelijk gaat de BSO open.
Uitstellen en uitstellen.quote:Op zondag 11 april 2021 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
Het kabinet hoopt dat in de zomerperiode weinig tot geen beperkingen meer hoeven te gelden.
Oh geeft niks. Gewoon weer een kwart jaar wachten.
Idd. Misschien gewoon tot aan de herfst. Wel zo veilig.quote:Op zondag 11 april 2021 17:42 schreef Jason22 het volgende:
28 april nu pas op zijn vroegst versoepelingen. Als ze slim zijn, schuiven ze het nog even op tot na de meivakantie.
De houdsbaarheiddatum is nu toch wel ver overschreden wat mij betreft. Ik begrijp best dat je niet letterlijk alles eraf gooit, maar in ieder geval tot in mei de avondklok, horeca potdicht, en in de angstige "kan niet"-modus blijven hangen. Visieloos, dat vind ik het.quote:Op zondag 11 april 2021 17:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgende week weer lekker klagen over volle parken. Man man man, ze komen steeds verder af te staan van de realiteit op deze manier.
Weekendje corona rust.quote:Op zondag 11 april 2021 16:10 schreef raptorix het volgende:
@:dondraper verzaakt nu, die moet morgen bij @:Molo verantwoording af komen leggen waar hij was (zeker keukendivisie voetbal!).
Ja of tot na Bevrijdingsdag! Tot na de zomervakantie!quote:Op zondag 11 april 2021 17:42 schreef Jason22 het volgende:
28 april nu pas op zijn vroegst versoepelingen. Als ze slim zijn, schuiven ze het nog even op tot na de meivakantie.
Die versoepelingen? Die komen absoluut niet eerder dan 1 juli. Expres na de langste dag, om zo de hardleerse bevolking te straffen.quote:Op zondag 11 april 2021 17:42 schreef Jason22 het volgende:
Mja, zou wat zijn he.quote:Op zondag 11 april 2021 17:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik moest lachenOverheid en zelfreflectie tonen.
Ik hoop dat het heel snel warm weer wordt. Wens ik ze veel succes met alle parken, élke dag weer die drukte.quote:Op zondag 11 april 2021 17:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Uitstellen en uitstellen.
En omdat het in kleine stapjes gaat telkens accepteren we het gewoon met z'n allen. Helaas.
Nee joh. Er bestaat een kans dat de piek dan nog niet is bereikt. Of er is een dreigende mutatie ontstaan op de zuidpool die extra gevaarlijk is voor mensen die pinguïns lief vinden.quote:Op zondag 11 april 2021 17:43 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ook april kan de prullenbak in. Op naar mei, even kijken of er dan meer mag.
Exactamundo. Alhoewel. Als ze nu gewoon aankondigen dat op de 28ste de terrassen, winkels en avondklok versoepeld worden dan kan dat wel eens een verstandige zet zijn.quote:Op zondag 11 april 2021 17:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De houdsbaarheiddatum is nu toch wel ver overschreden wat mij betreft. Ik begrijp best dat je niet letterlijk alles eraf gooit, maar in ieder geval tot in mei de avondklok, horeca potdicht, en in de angstige "kan niet"-modus blijven hangen. Visieloos, dat vind ik het.
Maar op 1 september moeten we sowieso weer in lockdown, want dan wordt het weer herfst.quote:Op zondag 11 april 2021 17:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja of tot na Bevrijdingsdag! Tot na de zomervakantie!
Oeiquote:Op zondag 11 april 2021 17:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee joh. Er bestaat een kans dat de piek dan nog niet is bereikt. Of er is een dreigende mutatie ontstaan op de zuidpool die extra gevaarlijk is voor mensen die pinguïns lief vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |