Eens, hij maakt wel TV.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als je eerlijk bent, hij zorgde wel voor het meeste 'vermaak', danwel direct of indirect
Je hebt toch een nieuwe geopendquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:15 schreef D. het volgende:
Ik sloot ineens
Er zit nog geen counter in de TT, dus wist niet hoe die toe te voegen
@:benny?
daarom ga ik het op rtl5 volgenquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:16 schreef Poezewoes het volgende:
Zou niet leuk zijn om, als je vooruit kan kijken het hier neer te zetten.
Ja vind het wel bete, het is allemaal niet zo lievig.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:17 schreef NBWtje het volgende:
Maandag maar weer kijken. Het ziet er wel leuk uit allemaal
Ik heb het hele seizoen al gezien, maar geloof dat ik me redelijk in heb kunnen houdenquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:16 schreef Poezewoes het volgende:
Zou niet leuk zijn om, als je vooruit kan kijken het hier neer te zetten.
Ja, zal eerst gereekst moeten wordenquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:17 schreef chufi het volgende:
normaliter gaat dat automatisch in een gereekste serie
1 keer maar op je vingers moeten tikkenquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het hele seizoen al gezien, maar geloof dat ik me redelijk in heb kunnen houden
Als ik wist dat het bijna een jaar later hier zou worden uitgezonden had ik het liever nu pas gezien
Ja, en die ene keer vond ik ook best overdrevenquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
1 keer maar op je vingers moeten tikken
zo bot was ik toch niet??quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, en die ene keer vond ik ook best overdreven
Wel toch?quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:19 schreef Domien1993 het volgende:
Is er toevallig een manier om dit in België te bekijken? Het is niet mogelijk om een account aan te maken op videooand
Volgens mij kan je via een vpn een Videoland account aanmaken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:19 schreef Domien1993 het volgende:
Is er toevallig een manier om dit in België te bekijken? Het is niet mogelijk om een account aan te maken op videooand
Ik weet niet of je NLziet op jouw tv of tablet/computer hebt? Anders is dat misschien een optie?quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:19 schreef Domien1993 het volgende:
met vpn misschien welquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:19 schreef Domien1993 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Matt heeft een nieuw stalkslachtoffer gevonden.
die kan ook zo in t busje bij nickquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ afbeelding ]
aflevering 2 staat daar al opquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:23 schreef Poezewoes het volgende:
Wilde eerst vidioland opzeggen, maar wacht nu maar even.
Ga ik Maandag kijken op TV met commentaar hierquote:
heb n et ook aflevering 2 gekeken echt wel de moeite waard! wordt nog leukerquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:18 schreef Pizzor het volgende:
Ik twijfelde even of ik BB Australië wou gaan volgen, maar tot nu toe zeker geen spijt van. Ben benieuwd maandag!
Hier ook geen spijt van en jij Joyce-43 blijf je kijken ?quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb n et ook aflevering 2 gekeken echt wel de moeite waard! wordt nog leuker
quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb n et ook aflevering 2 gekeken echt wel de moeite waard! wordt nog leuker
*niets mag zeggenquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zwaarderquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:32 schreef Pizzor het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij het nog 'zwaar' gaat krijgen![]()
Mee eens, maar we zullen het er, helaas, mee moeten doen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:32 schreef Joyce-43 het volgende:
blijf er wel bij dat ik het jammer vind dat als er dan geen streams zijn er zo geknipt word in het onderdeel stemmen en ja ook in het volgen van gesprekken
Ik doe mee.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:27 schreef Joyce-43 het volgende:
dus dan zouden we vanaf Dinsdag allemaal gelijk kijken, want sommige hebben nu maandag al gezien ikke ook namelijk
Haha, precies!quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Nog zwaarder
Ik overwoog spoilers, maar laat ik dat ook maar niet doen, want dat kunnen mensen de verleiding niet weerstaan, en heb ik het alsnog gedaan
Foei Joycequote:
quote:
Hopelijk niet.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:11 schreef Pizzor het volgende:
Wel jammer dat de Videoland-kijkers 'n voorsprong hebben... Kans op, onbedoelde, spoilers is wel aanwezig zo.
Bedankt. Ook mede namens Videoland/RTL...quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:23 schreef Poezewoes het volgende:
Wilde eerst vidioland opzeggen, maar wacht nu maar even.
mag inderdaad wel een op in met foto's de namen onthouden is nu nog een dingetje..quote:
Wel een spoiler, want er staan meer mensen bij dan er nu inzittenquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:08 schreef spapaars het volgende:
https://punkee.com.au/big-brother-2020-housemates/100923
https://www.imgmodels.com/chadhurst|quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag inderdaad wel een op in met foto's de namen onthouden is nu nog een dingetje..
chad.. kan ik het wel mee eens zijn
Gezien wat voor spellen ze daar moeten spelen, en dan komt Matt interessant doen, zijn hoogtepunt was met een helm en een ei op z'n hoofd rondlopen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gezien wat voor spellen ze daar moeten spelen, en dan komt Matt interessant doen, zijn hoogtepunt was met een helm en een ei op z'n hoofd rondlopen.
maaruh volgens mij komen Chad en Sophie pas in aflevering 2 die de meesten hier nog niet gezien hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Sophie is ook leuk.
Is Nederlands/Australisch.
Woont weer in Nederland.
Chad en Sophie zijn als Michel en Julie.
Angela is even wennen, maar daarna heel grappig.
Kreeg zijn herkansing voor lul lopen, en slaagde deze keer.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en zelfs dat hield hij niet lang vol
quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kreeg zijn herkansing voor lul lopen, en slaagde deze keer.
Dat had ik al door. Je ziet een beetje dezelfde casting lijntjes die je hier ook al zag. Al vind ik Michel wel wat sympathieker. Die Chad is echt een mooiboy die zich ook zo gedraagt.quote:
Ook alleen goede vrienden, zonder bijbedoelingen en een van de twee met partner en kiendjes thuis?quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Sophie is ook leuk.
Woont weer in Nederland.
Je hebt al een keer in de Cos zitten spoileren wie BB australie wint en hoe het verloop is, dat vond ik toen al heel jammer.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Sophie is ook leuk.
Woont weer in Nederland.
Dat bedoel ik dus, Dat is toch jammer?quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:52 schreef suzi1 het volgende:
nou het is al wel duidelijk dat ik hier ook niet meer hoef te lezen zo..
of is dat soms de bedoeling
dutch heeft gespoillerd over de winnaar, en hoe dat verder ging na BB enzo.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:07 schreef suzi1 het volgende:
ach het moet toch ondertussen wel meer dan duidelijk zijn dat dat niet de bedoeling is.
d. was er al snel mee gestopt, en dat was nog eens niet zo'n vette spoiler
dutch gaat gewoon door
freak zegt alleen maar dat we moeten kijken. waar hij gelijk in heeft.
heb helaas ook al wel een keer een stukje gezien in bbnlbe. en dat zit er ook in me hoof
maar dat wist spapaars denk toen allemaal nog niet dat het nu op tv zou komen.
winnaar weet ik half, maar gelukkig zitten de meeste personages niet in mijn geheugen.
denk dat de tt aangepast moet worden, zodat het voor eens en altijd duidelijk zal zijn
hoop ik dan
Staat toch al op VL. Ging er vanuit dat jullie die hadden gezien.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
maaruh volgens mij komen Chad en Sophie pas in aflevering 2 die de meesten hier nog niet gezien hebben
staat toch rtl5 in de TTquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Staat toch al op VL. Ging er vanuit dat jullie die hadden gezien.
nee, dusquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Sophie is single. Een ander probleem. Visum.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ook alleen goede vrienden, zonder bijbedoelingen en een van de twee met partner en kiendjes thuis?
maar in BB australie is het hetzelfde als Michel en Julie zeg jij, dan verraad je toch al de boel?quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
[..]
Sophie is single. Een ander probleem. Visum.
Daarvoor had jij ook al gespoilerd, over de winnaar, over hoe het afliep en zo nog wat meer. Maar dat is gebeurd, draai je niet meer terug.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die spoilers waren trouwens gewoon op de streams te horen.
Jill heeft het daar uitgebreid over gehad.
Van daaruit is ws in de cos verder gepost. Beetje flauw om mij daar verantwoordelijk voor te houden.
Nee, ga niet invullen voor een ander! Ik heb enkel de aflevering van gisteren en a.s.maandag pas gezien. De 2 afleveringen die nu op Videoland staan dus. Betekend wel dat ik 1 aflevering voor lig en ik spoiler niet.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, Dat is toch jammer?
Er zullen best wel mensen zijn zoals Dutch en Freaky die al helemaal weten hoe het gaat, die BB australie al gevolgd hebben, maar voor mij is het duidelijk verpest als ik al die spoilers lees. En ik heb ook de spoiler over de winnaar van BB aussie gelezen in de cos van BB ned/be. En ik kan nu eenmaal dat niet vergeten, wat ik heb gelezen zit in mijn geheugen vast. En die spoiler maakte het gisteren al wat minder om te kijken, maar als er nu nog verder gespoilerd wordt over favorieten en wie het met wie gaat doen en wie er wel mee gaat vallen (dus niet gelijk eruit gestemd wordt) dan is voor mij het plezier weg
Zuurtje.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:19 schreef Verida het volgende:
@:Dutch23, je hebt het in ieder geval voor mij goed verpest met je spoilers, die van nu en die tijdens BB be/ne.
Ga lekker door met spoileren, met die interessant doener Freaky. Kunnen jullie samen kwijlen over BB australie en over alles wat jullie wel al weten hierover.
Je gaf hier ergens een link om BB te kijken the Usa en Canada, geprobeerd, maar krijg alleen zoveel troep aan reclame.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die spoilers waren trouwens gewoon op de streams te horen.
Jill heeft het daar uitgebreid over gehad.
Van daaruit is ws in de cos verder gepost. Beetje flauw om mij daar verantwoordelijk voor te houden.
Die video's doen het ook helemaal niet. Je moet je adblocker uit schakelen en daar pas ik voor.quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Je gaf hier ergens een link om BB te kijken the Usa en Canada, geprobeerd, maar krijg alleen zoveel troep aan reclame.
Het wordt alleen maar beter.quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:35 schreef danilel het volgende:
Ik heb me ingehouden en de 2e aflevering niet gekeken.
ja dat was dus niet de bedoeling we zouden dinsdag gewoon verder gaan, snap niet waarom is zo moeilijk om even niet iets te laten weten, ik heb hem ook gezien maar houd ook me mondquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:52 schreef suzi1 het volgende:
nou het is al wel duidelijk dat ik hier ook niet meer hoef te lezen zo..
of is dat soms de bedoeling
hoe moeilijk is het om tot dinsdag het er gewoon even niet over te hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2021 16:35 schreef Silves het volgende:
Dan moeten jullie 2 pagina,s aan maken..de ene via videoland, en de tv afl...ik heb de 2 afl gezien, en ja heel over de top, te geacteerd, maar toch leuker om deze serie te zien..
nah je zou mee kijken dinsdagquote:Op zaterdag 10 april 2021 16:40 schreef suzi1 het volgende:
eigenlijk heb ik geen zin om deze bb verder te kijken bedenk ik me nu.
dus wrs kom ik jullie elders weer een keer tegen. of niet
zal af en toe een dm gooien naar dees en geen
Waarom dinsdag? maandag kijken er ook afl 3? of dinsdag nr 4, dan liggen julie altijd er 1 achter..quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe moeilijk is het om tot dinsdag het er gewoon even niet over te hebben
wat een reuze aanbod, ben al aam het bingen, met Below deck sez 8, Thanks.quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:48 schreef lyo het volgende:
Hi all, voor zij die BB Australië willen volgen, maar het niet op tv of videoland kunnen bekijken;
https://www.watchepisodes4.com/big-brother-au
Je hoeft geen account aan te maken.. De afleveringen van 2020 (seizoen 12) staan er wel al allemaal op, dus je kan kiezen of je meekijkt zoals het op tv loopt of liever binge-watched.
Fijn weekend lieve mensen.
Nog geen ene afl met reclames, heb wel een adblockerquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos, alleen maar add's en aflevering zien ho maar. Wat is een goede bron om te kijken? Er staan verschillende.
Welke link gebruik je? die hierboven of die van dutch?quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:00 schreef freaky40 het volgende:
Krijg alleen maar afleveringen die er af zijn gehaald.
Heb je het over de site in m'n post? Als je een addblocker inschakelt, kijk je echt heel smooth en aangenaam naar wat je maar wilquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos, alleen maar add's en aflevering zien ho maar. Wat is een goede bron om te kijken? Er staan verschillende.
Deze url ja.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Welke link gebruik je? die hierboven of die van dutch?
https://www.watchepisodes4.com/home/series
Heb een adblocker ingeschakeld ja.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:05 schreef lyo het volgende:
[..]
Heb je het over de site in m'n post? Als je een addblocker inschakelt, kijk je echt heel smooth en aangenaam naar wat je maar wil
Eerste aflevering (je moet even enkele links proberen inderdaad, maar sommige zijn wel een go)quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb een adblocker ingeschakeld ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:18 schreef lyo het volgende:
[..]
Eerste aflevering (je moet even enkele links proberen inderdaad, maar sommige zijn wel een go)Media could not be loadedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Oei, da's vreemd. Bij mij speelt deze gewoon.. Sorry man, ik weet niet hoe dit komt.. misschien wil een andere link wel bij jouquote:
TOPquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:23 schreef freaky40 het volgende:
Nu heb ik wel een BB Canada te pakken die het doet via cloudvideo.
de 2de die erop stond was toch maandag ?quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Waarom dinsdag? maandag kijken er ook afl 3? of dinsdag nr 4, dan liggen julie altijd er 1 achter..
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de 2de die erop stond was toch maandag ?
nee want als die tv kijkers maandag dan hebben gezien zijn we met ze allen dinsdag toch bij want die moeten we allemaal bekijken weer dan op tvquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Waarom dinsdag? maandag kijken er ook afl 3? of dinsdag nr 4, dan liggen julie altijd er 1 achter..
Hoe? Waar? Is ie ergens te downloaden?quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het hele seizoen al gezien, maar geloof dat ik me redelijk in heb kunnen houden
Als ik wist dat het bijna een jaar later hier zou worden uitgezonden had ik het liever nu pas gezien
Online te bekijken, via diverse sites waar films/series te vinden zijnquote:Op zondag 11 april 2021 16:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoe? Waar? Is ie ergens te downloaden?
Weet ik niet. Mickyquote:Op zondag 11 april 2021 17:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Vraagje,.
Is Mat voorgesteld in de eerste aflevering, zoals bijvoorbeeld Ian.. Nee toch??
Ik kwam er pas achter door de stemronde dat hij Mat heette.
En dit is het lekkerste kippetje van BB
Die kan je zelf aanmaken toch? Het is een forum, waar iedereen zijn eigen topics kan openen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:35 schreef Silves het volgende:
Dan moeten jullie 2 pagina,s aan maken..de ene via videoland, en de tv afl...ik heb de 2 afl gezien, en ja heel over de top, te geacteerd, maar toch leuker om deze serie te zien..
Ik vergeet die Xavier of zo de hele tijd. Die komt echt amper in beeld.quote:Op zondag 11 april 2021 17:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Vraagje,.
Is Mat voorgesteld in de eerste aflevering, zoals bijvoorbeeld Ian.. Nee toch??
Ik kwam er pas achter door de stemronde dat hij Mat heette.
En dit is het lekkerste kippetje van BB
Maar echt zowat iedereen heeft meer screentijd dan hemquote:Op maandag 12 april 2021 11:21 schreef freaky40 het volgende:
Xavier is vooralsnog een grijze muis inderdaad. Maar er zijn zoveel deelnemers, 20, dan is het moeilijk om iedereen te volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels afl 3 aan t kijken tijdens werk. Bij BB NL ging dat prima, want dat was zo saai dat t mijn aandacht amper nodig had. Nu is t wel lastiger concentreren
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Ang3l op 12-04-2021 15:30:44 ]L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 12 april 2021 15:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t wel lastig wanneer ik hier wel of niet iets kan zeggen over de aflevering (heb vandaag 3 gekeken). Wil wel dingen kwijt, maar wil niet spoileren. Dat maakt t wel lastig een leuk topic te maken, voel ik.
Zijn daar afspraken over?
Want... (niet lezen als je afl 3 nog niet gezien hebt)we zouden en dat staat in de titel ook de rtl 5 versie kijken dus dan kan je nog geen 3 zien dit schiet zo niet op niet iedereen heeft videolandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Mja, dat schiet voor mij niet op dus. Dan wordt t heel anders dan COS (sowieso, want geen livestream).quote:Op maandag 12 april 2021 16:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
we zouden en dat staat in de titel ook de rtl 5 versie kijken dus dan kan je nog geen 3 zien dit schiet zo niet op niet iedereen heeft videoland
ja voor nu was het zo even afgesproken juist omdat niet iedereen videoland heeft ik had afl 2 van de week ook gekeken en die komt vanavond dus, ja dan kunnen we er samen over kletsen.quote:Op maandag 12 april 2021 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dat schiet voor mij niet op dus. Dan wordt t heel anders dan COS (sowieso, want geen livestream).
Ik neem aan dat de afl elke avond dan op RTL5 is? Dus dan weet ik dat ik daarna pas iets kan zeggen. Ga ik rekening mee houden. Dan kijk ik wel ff wat ik doe verder
Je leest niet hequote:Op maandag 12 april 2021 17:02 schreef D. het volgende:
BB Australia is al een jaar oud, kan men hier eindelijk samen kijken, hebben mensen het geduld niet om 1 of 2 dagen te wachten
Nee zo werkt dat niet meer tegenwoordig. Het is juist andersom. Online is belangrijker, terug/vooruit kijken/on demand.quote:Op maandag 12 april 2021 17:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik snap niet goed waarom RTL5 en Videoland dat zo doen. Ik zou eerst op tv uitzenden en de aflevering pas de volgende dag op Videoland zetten...
Lijkt mij dat de kijkcijfers voor tv toch belangrijker zijn...
Ja, dat willen mensen tegenwoordig liever. Maar financieel lijkt me het toch belangrijker dat er veel mensen naar de tv uitzendingen kijken i.v.m. de reclame inkomsten...quote:Op maandag 12 april 2021 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet meer tegenwoordig. Het is juist andersom. Online is belangrijker, terug/vooruit kijken/on demand.
Ik lees wel, jij kennelijk niet, probeer het opnieuw zou ik zeggenquote:Op maandag 12 april 2021 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je leest niet he
Ik zeg juist dat ik mezelf dus in ga houden.
Alleen van samen kijken is dus geen sprake, als je op Videoland nu al 2 afl voor ligt.
Het samen kijken gaat over het kijken van de afleveringen op RTL5 Niet iedereen heeft videoland namelijk.quote:Op maandag 12 april 2021 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je leest niet he
Ik zeg juist dat ik mezelf dus in ga houden.
Alleen van samen kijken is dus geen sprake, als je op Videoland nu al 2 afl voor ligt.
dat ga ik ook doen vanavond want deze heb ik ook gezien al en nu ga ik ook niet meer vast vooruit kijken ik wacht de afleveringen nu wel afquote:Op maandag 12 april 2021 17:36 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb even goed de aflevering aan staan op RTL 5 die ik al gezien heb, zo kun je hier toch over mee kletsen.
Hallooooquote:
ik ook maar nu kunnenwe kletsen erover hahhaquote:Op maandag 12 april 2021 21:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb aflevering 2 al vooruit gekeken, maar veel plezier !!
nou echt he kan zijn broer wezen hahhaquote:
beetje over de top maar dat moet kunnenquote:
Ja Daffyd Thomasquote:Op maandag 12 april 2021 21:44 schreef King_Merc het volgende:
Lijkt op Matt Lucas “only gay in town”
Hij mag mij wel beschuitjes met aardbeien komen brengenquote:Op maandag 12 april 2021 21:56 schreef Joyce-43 het volgende:
chad ja lekker lichaam inderdaad maar echt knap vind ik hem niet
Dit is dag vier toch?quote:Op maandag 12 april 2021 21:59 schreef Joyce-43 het volgende:
hoeveel dagen verschil zal er tussen zitten?
Ben jij ook niet aardig voor nieuwkomersquote:
dus na 4 dagen gaan ze al doen of ze al zoveel weken er eerder inzaten dan die andere erg hoorquote:
ze hebben ook al zoveel meegemaaktquote:Op maandag 12 april 2021 22:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus na 4 dagen gaan ze al doen of ze al zoveel weken er eerder inzaten dan die andere erg hoor
Valt best meequote:Op maandag 12 april 2021 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ben jij ook niet aardig voor nieuwkomers
Beetje eng wel ja. Vooral die Talia is wel een tikje maf.quote:Op maandag 12 april 2021 22:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus na 4 dagen gaan ze al doen of ze al zoveel weken er eerder inzaten dan die andere erg hoor
nou zeg dat wel zegquote:Op maandag 12 april 2021 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje eng wel ja. Vooral die Talia is wel een tikje maf.
ja dat was bij afl 1 met die andere die binnen kwamenquote:Op maandag 12 april 2021 22:03 schreef Revanches het volgende:
Wel jammer dat er nog niet echt een introductie is van iedereen?
Klopt, maar volgens mij ook niet van alle oorspronkelijke bewoners...quote:Op maandag 12 april 2021 22:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat was bij afl 1 met die andere die binnen kwamen
Sunday brunchquote:Op maandag 12 april 2021 22:05 schreef IkFok het volgende:
Ik dacht dat ze een ontbijt konden winnen maar dit is toch geen ontbijt meer
nee was een lunchquote:Op maandag 12 april 2021 22:05 schreef IkFok het volgende:
nee idd ook dat ging op rap tempo, dat is wel jammer van de makers ze doen al geen live stream maar maak dan wat meer aflevering zodat je wat dingen uitgebreider in beeld kan brengenquote:Op maandag 12 april 2021 22:06 schreef Revanches het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij ook niet van alle oorspronkelijke bewoners...
Ja je mist best wat achtergrond informatie en ik durf het ook niet aan google te vragen. Het zijn ook zoveel mensen nu.quote:Op maandag 12 april 2021 22:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee idd ook dat ging op rap tempo, dat is wel jammer van de makers ze doen al geen live stream maar maak dan wat meer aflevering zodat je wat dingen uitgebreider in beeld kan brengen
ze moesten even een naambordje hebbenquote:Op maandag 12 april 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja je mist best wat achtergrond informatie en ik durf het ook niet aan google te vragen. Het zijn ook zoveel mensen nu.
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 12 april 2021 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
ze moesten even een naambordje hebben
nee inderdaad straks krijg je andere info die je niet wilt wetenquote:Op maandag 12 april 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja je mist best wat achtergrond informatie en ik durf het ook niet aan google te vragen. Het zijn ook zoveel mensen nu.
Ik vind 'm super, en Angela ook al iets beter te pruimen. Talia en die lange vind ik steeds minder worden.quote:
nee staan met ze allen maar beetje in de keuken te rommelenquote:Op maandag 12 april 2021 22:17 schreef Verida het volgende:
Die brunch is dus voor ze klaargemaakt. Er is nog niet echt iemand die zich opwerpt als kok dus.
Garth is mijn 2de favoriete bewoner.quote:
Net als in NL...maar dan 10x heftigerquote:
wie is Mat?quote:Op maandag 12 april 2021 22:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Garth is mijn 2de favoriete bewoner.
Nummer 1 is nog steeds Mat... Waar we niks van weten
A Sunday roastquote:Op maandag 12 april 2021 22:05 schreef IkFok het volgende:
Mat is kaal,quote:
Ik had die lange er wel voor aangezien.quote:
Lekker handig inderdaadquote:Op maandag 12 april 2021 22:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Garth houdt het ijs zo juist heel haha.
Lekker een jas aan doen.
ik zie hem niet hahaquote:
hij gaat het opdrinken sukkelquote:Op maandag 12 april 2021 22:26 schreef just me het volgende:
Gooi die thee erover heen!!
dat is geen delen
ja, als.... maar hij kon niet met al die mensen om zich heenquote:Op maandag 12 april 2021 22:32 schreef engine het volgende:
Als Daniel had kunnen plassen had hij gewonnen
Alssie dat niet doet dan is de paus geen katholiekquote:
Gelukkig niet, vindt het nu een eikelquote:Op maandag 12 april 2021 22:32 schreef engine het volgende:
Als Daniel had kunnen plassen had hij gewonnen
Je kunt niet stemmen Sjoefquote:Op maandag 12 april 2021 22:46 schreef chufi het volgende:
Maar ik bedacht net dat het publiek dus geen enkele invloed kan hebben op het al eerder opgenomen programma ...
nee de bewoners doen het zelf hequote:
maar... maar....ik zag het net sneeuwenquote:Op maandag 12 april 2021 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Het is in de Australische lente/zomer gedraaid en in de winter uitgezonden dacht ik dit seizoen.
Alles kan...quote:Op maandag 12 april 2021 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
maar... maar....ik zag het net sneeuwen
Chad is juist leuk!quote:Op maandag 12 april 2021 22:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles kan...
Wat een engnek die Chad.
En Allen is een sterke spelerquote:Op maandag 12 april 2021 22:55 schreef Verida het volgende:
Oprecht, Kieran zegt ook oprecht![]()
Hij gaat net zo oprecht zijn als hij normaal altijd is....
BB nl/be was een experiment voor kijkcijfers denk ik 😏quote:Op maandag 12 april 2021 22:57 schreef NBWtje het volgende:
Ik kan er niets aan doen om dit te vergelijken met BB NL/BE
Ze zitten op rantsoen, moeten levensmiddelen verdien
Degene die het nominatiespel wint moet meteen drie mensen nomineren
Nieuwelingen worden meteen gezien als indringers
De geheime opdracht van Kieran
de opdracht met het ijs,.,,
Man, dit is oas echt een experiment en een psychologisch spel. Niet te vergelijken met BB NL/BE
Jij kijkt steeds vooruit ?quote:
Allan graaft zijn eigen graf, mensen krijgen hem door.quote:Op maandag 12 april 2021 22:58 schreef Joyce-43 het volgende:
allen is vuil nee ik stem niet op je en in de dagboekkamer zit hij te vertellen dat hij wel op kieran gaat stemmen kwal .
Kan merken dat hier een beter team achter zit die dit al jaren doen. Nederland was de eerste maar de buitenlandse versies hebben en dan met name deze Australische, het opnieuw uitgevonden. Maar blijf het zeggen; streams streams en streams. Dat blijft toch wel nodig bij dit format.quote:Op maandag 12 april 2021 22:57 schreef NBWtje het volgende:
Ik kan er niets aan doen om dit te vergelijken met BB NL/BE
Ze zitten op rantsoen, moeten levensmiddelen verdien
Degene die het nominatiespel wint moet meteen drie mensen nomineren
Nieuwelingen worden meteen gezien als indringers
De geheime opdracht van Kieran
de opdracht met het ijs,.,,
Man, dit is oas echt een experiment en een psychologisch spel. Niet te vergelijken met BB NL/BE
Nee had die van vandaag al wel gezien .. morgen kijk ik samen met julliequote:
e mist nu veel te veelquote:Op maandag 12 april 2021 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan merken dat hier een beter team achter zit die dit al jaren doen. Nederland was de eerste maar de buitenlandse versies hebben en dan met name deze Australische, het opnieuw uitgevonden. Maar blijf het zeggen; streams streams en streams. Dat blijft toch wel nodig bij dit format.
gezelligquote:Op maandag 12 april 2021 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee had die van vandaag al wel gezien .. morgen kijk ik samen met jullie![]()
![]()
![]()
Ja precies!quote:Op maandag 12 april 2021 22:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Allan graaft zijn eigen graf, mensen krijgen hem door.
Hij wil erzelf niet uitquote:Op maandag 12 april 2021 23:00 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo wil die Allen zo graag KIeran kwijt
Ja dat is mij ook niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 12 april 2021 23:00 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo wil die Allen zo graag KIeran kwijt
Dat kun je met streams dus opvangen voor kijkers die dit (ook) willen zien. Snap dus ook niet goed wat de reden hier van was bij deze Australische versies want de nieuwe is ook weer zonder streams die 26 april start (?)quote:
Omdat hij er zelf niet uit wil kieran is een makkelijk slachtofferquote:Op maandag 12 april 2021 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is mij ook niet helemaal duidelijk.
Raar dan haal je een heel groot deel van het concept wegquote:Op maandag 12 april 2021 23:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kun je met streams dus opvangen voor kijkers die dit (ook) willen zien. Snap dus ook niet goed wat de reden hier van was bij deze Australische versies want de nieuwe is ook weer zonder streams die 26 april start (?)
Je bent nu als regie aan de macht. Door geen streams uit te zenden kun je als regie het script maken en laten uitvoeren. Zelfs met streamlocks kregen we bij BB ne/be meer mee dan nu bij deze BB australie. Er wordt een aantal dagen in 1 uitzending gepropt, en van die uitzending gaat ook nog het grootste deel over de proef en de nominatie.quote:Op maandag 12 april 2021 23:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kun je met streams dus opvangen voor kijkers die dit (ook) willen zien. Snap dus ook niet goed wat de reden hier van was bij deze Australische versies want de nieuwe is ook weer zonder streams die 26 april start (?)
Dat is het ook. Die basis principes zijn echt heilig, of zouden dat moeten zijn. Het maakt het unieker.quote:Op maandag 12 april 2021 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Raar dan haal je een heel groot deel van het concept weg
Daar heb je wel gelijk in jaquote:Op maandag 12 april 2021 23:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Je bent nu als regie aan de macht. Door geen streams uit te zenden kun je als regie het script maken en laten uitvoeren. Zelfs met streamlocks kregen we bij BB ne/be meer mee dan nu bij deze BB australie. Er wordt een aantal dagen in 1 uitzending gepropt, en van die uitzending gaat ook nog het grootste deel over de proef en de nominatie.
Ik vind het echt meer een spelshow dan een BB
Vooral de mensen die hard schreeuwen worden duidelijk in beeld gebrachtquote:Op maandag 12 april 2021 23:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind tot nu toe dat ook niet echt iedere bewoner aan bod komt in beeld of moet nog veranderen
Ja zo zijn er paar hoofdrolspelersquote:Op maandag 12 april 2021 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vooral de mensen die hard schreeuwen worden duidelijk in beeld gebracht
Of als ze heel anders dan anderen zijn
Daar heb je gelijk in. Maar dat pakken ze dan wel goed aan met proeven die leuk zijn om te zien.quote:Op maandag 12 april 2021 23:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Je bent nu als regie aan de macht. Door geen streams uit te zenden kun je als regie het script maken en laten uitvoeren. Zelfs met streamlocks kregen we bij BB ne/be meer mee dan nu bij deze BB australie. Er wordt een aantal dagen in 1 uitzending gepropt, en van die uitzending gaat ook nog het grootste deel over de proef en de nominatie.
Ik vind het echt meer een spelshow dan een BB
Dan wordt er daar dus extreem veel gestuurd .. iets anders kan ik niet verzinnen..quote:Op maandag 12 april 2021 23:06 schreef freaky40 het volgende:
Ze moeten wel een erg goede reden gevonden hebben waarom ze er daar niet voor gekozen hebben want BB Canada is nu ook gewoon met streams en de US BB idem dus het wordt verder overal met streams uitgezonden.
Maar dat is het ook .. die proeven zijn zo groots aangepaktquote:Op maandag 12 april 2021 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar dat pakken ze dan wel goed aan met proeven die leuk zijn om te zien.
Die verdachtmaking zou je kunnen bedenken inderdaad.quote:Op maandag 12 april 2021 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan wordt er daar dus extreem veel gestuurd .. iets anders kan ik niet verzinnen..
ff een goede hacker zoeken die daar de feeds kan hacken
Ken jij er geen 1 Freakquote:Op maandag 12 april 2021 23:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die verdachtmaking zou je kunnen bedenken inderdaad.
Nee. Weet ook niet wanneer het opgenomen is, of dat het is, het nieuwe seizoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |