hoe moeilijk is het om tot dinsdag het er gewoon even niet over te hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2021 16:35 schreef Silves het volgende:
Dan moeten jullie 2 pagina,s aan maken..de ene via videoland, en de tv afl...ik heb de 2 afl gezien, en ja heel over de top, te geacteerd, maar toch leuker om deze serie te zien..
nah je zou mee kijken dinsdagquote:Op zaterdag 10 april 2021 16:40 schreef suzi1 het volgende:
eigenlijk heb ik geen zin om deze bb verder te kijken bedenk ik me nu.
dus wrs kom ik jullie elders weer een keer tegen. of niet
zal af en toe een dm gooien naar dees en geen
Waarom dinsdag? maandag kijken er ook afl 3? of dinsdag nr 4, dan liggen julie altijd er 1 achter..quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe moeilijk is het om tot dinsdag het er gewoon even niet over te hebben
wat een reuze aanbod, ben al aam het bingen, met Below deck sez 8, Thanks.quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:48 schreef lyo het volgende:
Hi all, voor zij die BB Australië willen volgen, maar het niet op tv of videoland kunnen bekijken;
https://www.watchepisodes4.com/big-brother-au
Je hoeft geen account aan te maken.. De afleveringen van 2020 (seizoen 12) staan er wel al allemaal op, dus je kan kiezen of je meekijkt zoals het op tv loopt of liever binge-watched.
Fijn weekend lieve mensen.
Nog geen ene afl met reclames, heb wel een adblockerquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos, alleen maar add's en aflevering zien ho maar. Wat is een goede bron om te kijken? Er staan verschillende.
Welke link gebruik je? die hierboven of die van dutch?quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:00 schreef freaky40 het volgende:
Krijg alleen maar afleveringen die er af zijn gehaald.
Heb je het over de site in m'n post? Als je een addblocker inschakelt, kijk je echt heel smooth en aangenaam naar wat je maar wilquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos, alleen maar add's en aflevering zien ho maar. Wat is een goede bron om te kijken? Er staan verschillende.
Deze url ja.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Welke link gebruik je? die hierboven of die van dutch?
https://www.watchepisodes4.com/home/series
Heb een adblocker ingeschakeld ja.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:05 schreef lyo het volgende:
[..]
Heb je het over de site in m'n post? Als je een addblocker inschakelt, kijk je echt heel smooth en aangenaam naar wat je maar wil
Eerste aflevering (je moet even enkele links proberen inderdaad, maar sommige zijn wel een go)quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb een adblocker ingeschakeld ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:18 schreef lyo het volgende:
[..]
Eerste aflevering (je moet even enkele links proberen inderdaad, maar sommige zijn wel een go)Media could not be loadedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Oei, da's vreemd. Bij mij speelt deze gewoon.. Sorry man, ik weet niet hoe dit komt.. misschien wil een andere link wel bij jouquote:
TOPquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:23 schreef freaky40 het volgende:
Nu heb ik wel een BB Canada te pakken die het doet via cloudvideo.
de 2de die erop stond was toch maandag ?quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Waarom dinsdag? maandag kijken er ook afl 3? of dinsdag nr 4, dan liggen julie altijd er 1 achter..
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de 2de die erop stond was toch maandag ?
nee want als die tv kijkers maandag dan hebben gezien zijn we met ze allen dinsdag toch bij want die moeten we allemaal bekijken weer dan op tvquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Waarom dinsdag? maandag kijken er ook afl 3? of dinsdag nr 4, dan liggen julie altijd er 1 achter..
Hoe? Waar? Is ie ergens te downloaden?quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het hele seizoen al gezien, maar geloof dat ik me redelijk in heb kunnen houden
Als ik wist dat het bijna een jaar later hier zou worden uitgezonden had ik het liever nu pas gezien
Online te bekijken, via diverse sites waar films/series te vinden zijnquote:Op zondag 11 april 2021 16:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoe? Waar? Is ie ergens te downloaden?
Weet ik niet. Mickyquote:Op zondag 11 april 2021 17:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Vraagje,.
Is Mat voorgesteld in de eerste aflevering, zoals bijvoorbeeld Ian.. Nee toch??
Ik kwam er pas achter door de stemronde dat hij Mat heette.
En dit is het lekkerste kippetje van BB
Die kan je zelf aanmaken toch? Het is een forum, waar iedereen zijn eigen topics kan openen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:35 schreef Silves het volgende:
Dan moeten jullie 2 pagina,s aan maken..de ene via videoland, en de tv afl...ik heb de 2 afl gezien, en ja heel over de top, te geacteerd, maar toch leuker om deze serie te zien..
Ik vergeet die Xavier of zo de hele tijd. Die komt echt amper in beeld.quote:Op zondag 11 april 2021 17:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Vraagje,.
Is Mat voorgesteld in de eerste aflevering, zoals bijvoorbeeld Ian.. Nee toch??
Ik kwam er pas achter door de stemronde dat hij Mat heette.
En dit is het lekkerste kippetje van BB
Maar echt zowat iedereen heeft meer screentijd dan hemquote:Op maandag 12 april 2021 11:21 schreef freaky40 het volgende:
Xavier is vooralsnog een grijze muis inderdaad. Maar er zijn zoveel deelnemers, 20, dan is het moeilijk om iedereen te volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels afl 3 aan t kijken tijdens werk. Bij BB NL ging dat prima, want dat was zo saai dat t mijn aandacht amper nodig had. Nu is t wel lastiger concentreren
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Ang3l op 12-04-2021 15:30:44 ]L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 12 april 2021 15:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t wel lastig wanneer ik hier wel of niet iets kan zeggen over de aflevering (heb vandaag 3 gekeken). Wil wel dingen kwijt, maar wil niet spoileren. Dat maakt t wel lastig een leuk topic te maken, voel ik.
Zijn daar afspraken over?
Want... (niet lezen als je afl 3 nog niet gezien hebt)we zouden en dat staat in de titel ook de rtl 5 versie kijken dus dan kan je nog geen 3 zien dit schiet zo niet op niet iedereen heeft videolandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Mja, dat schiet voor mij niet op dus. Dan wordt t heel anders dan COS (sowieso, want geen livestream).quote:Op maandag 12 april 2021 16:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
we zouden en dat staat in de titel ook de rtl 5 versie kijken dus dan kan je nog geen 3 zien dit schiet zo niet op niet iedereen heeft videoland
ja voor nu was het zo even afgesproken juist omdat niet iedereen videoland heeft ik had afl 2 van de week ook gekeken en die komt vanavond dus, ja dan kunnen we er samen over kletsen.quote:Op maandag 12 april 2021 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dat schiet voor mij niet op dus. Dan wordt t heel anders dan COS (sowieso, want geen livestream).
Ik neem aan dat de afl elke avond dan op RTL5 is? Dus dan weet ik dat ik daarna pas iets kan zeggen. Ga ik rekening mee houden. Dan kijk ik wel ff wat ik doe verder
Je leest niet hequote:Op maandag 12 april 2021 17:02 schreef D. het volgende:
BB Australia is al een jaar oud, kan men hier eindelijk samen kijken, hebben mensen het geduld niet om 1 of 2 dagen te wachten
Nee zo werkt dat niet meer tegenwoordig. Het is juist andersom. Online is belangrijker, terug/vooruit kijken/on demand.quote:Op maandag 12 april 2021 17:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik snap niet goed waarom RTL5 en Videoland dat zo doen. Ik zou eerst op tv uitzenden en de aflevering pas de volgende dag op Videoland zetten...
Lijkt mij dat de kijkcijfers voor tv toch belangrijker zijn...
Ja, dat willen mensen tegenwoordig liever. Maar financieel lijkt me het toch belangrijker dat er veel mensen naar de tv uitzendingen kijken i.v.m. de reclame inkomsten...quote:Op maandag 12 april 2021 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet meer tegenwoordig. Het is juist andersom. Online is belangrijker, terug/vooruit kijken/on demand.
Ik lees wel, jij kennelijk niet, probeer het opnieuw zou ik zeggenquote:Op maandag 12 april 2021 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je leest niet he
Ik zeg juist dat ik mezelf dus in ga houden.
Alleen van samen kijken is dus geen sprake, als je op Videoland nu al 2 afl voor ligt.
Het samen kijken gaat over het kijken van de afleveringen op RTL5 Niet iedereen heeft videoland namelijk.quote:Op maandag 12 april 2021 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je leest niet he
Ik zeg juist dat ik mezelf dus in ga houden.
Alleen van samen kijken is dus geen sprake, als je op Videoland nu al 2 afl voor ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |