maar... maar....ik zag het net sneeuwenquote:Op maandag 12 april 2021 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Het is in de Australische lente/zomer gedraaid en in de winter uitgezonden dacht ik dit seizoen.
Alles kan...quote:Op maandag 12 april 2021 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
maar... maar....ik zag het net sneeuwen
Chad is juist leuk!quote:Op maandag 12 april 2021 22:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles kan...
Wat een engnek die Chad.
En Allen is een sterke spelerquote:Op maandag 12 april 2021 22:55 schreef Verida het volgende:
Oprecht, Kieran zegt ook oprecht![]()
Hij gaat net zo oprecht zijn als hij normaal altijd is....
BB nl/be was een experiment voor kijkcijfers denk ik 😏quote:Op maandag 12 april 2021 22:57 schreef NBWtje het volgende:
Ik kan er niets aan doen om dit te vergelijken met BB NL/BE
Ze zitten op rantsoen, moeten levensmiddelen verdien
Degene die het nominatiespel wint moet meteen drie mensen nomineren
Nieuwelingen worden meteen gezien als indringers
De geheime opdracht van Kieran
de opdracht met het ijs,.,,
Man, dit is oas echt een experiment en een psychologisch spel. Niet te vergelijken met BB NL/BE
Jij kijkt steeds vooruit ?quote:
Allan graaft zijn eigen graf, mensen krijgen hem door.quote:Op maandag 12 april 2021 22:58 schreef Joyce-43 het volgende:
allen is vuil nee ik stem niet op je en in de dagboekkamer zit hij te vertellen dat hij wel op kieran gaat stemmen kwal .
Kan merken dat hier een beter team achter zit die dit al jaren doen. Nederland was de eerste maar de buitenlandse versies hebben en dan met name deze Australische, het opnieuw uitgevonden. Maar blijf het zeggen; streams streams en streams. Dat blijft toch wel nodig bij dit format.quote:Op maandag 12 april 2021 22:57 schreef NBWtje het volgende:
Ik kan er niets aan doen om dit te vergelijken met BB NL/BE
Ze zitten op rantsoen, moeten levensmiddelen verdien
Degene die het nominatiespel wint moet meteen drie mensen nomineren
Nieuwelingen worden meteen gezien als indringers
De geheime opdracht van Kieran
de opdracht met het ijs,.,,
Man, dit is oas echt een experiment en een psychologisch spel. Niet te vergelijken met BB NL/BE
Nee had die van vandaag al wel gezien .. morgen kijk ik samen met julliequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |