De meesten slaan ze op, kun je ze vinden in het 'overzicht'quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:44 schreef suzi1 het volgende:
kan je die lives nog een keer zien van mike en daan, of is dat tijdelijk?
Krijgen we weer kapotgrappige filmpjes bij tankstationsquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:53 schreef Toweler het volgende:
Dan zullen ze nu wel allemaal richting huis gaan
hottubje ... film theater .. iets grotere tuin.quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:01 schreef suzi1 het volgende:
ik ga een steunaktie op zetten voor het cos huis. we hebben niet zoveel wensen toch?
opblaasbadje kan je krijgenquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hottubje ... film theater .. iets grotere tuin.
Maar wat met de (onafgewerkte) puzzel van Michel?quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:49 schreef Jockari het volgende:
@:suzi1 : kon dit filmpje van Mike, juist nog terug bekijken https://www.instagram.com/p/CNcaQIBo1SI/
Mooi koppel!quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog eentje dan Mieske en Djulie!
Had Liese die niet alsnog afgemaakt? Of was het niet gelukt?quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:25 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Maar wat met de (onafgewerkte) puzzel van Michel?
Klopt, samen met Nick.quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Had Liese die niet alsnog afgemaakt? Of was het niet gelukt?
ja hij was af nick en liese samen op het laatstquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Had Liese die niet alsnog afgemaakt? Of was het niet gelukt?
hoe bedoel je dit?quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:26 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Mooi koppel!
(jammer dat er al een paar kindjes zijn uitgekomen)
2129? Wow! Da's nog eens ver vooruitkijken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:59 schreef Joyce-43 het volgende:
2129 BIG BROTHER 3,0- 8,4 -488.000 -822.000
kijk cijfers
Jaaaa over 100 jaar nog steeds Big Brother!quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:59 schreef Joyce-43 het volgende:
2129 BIG BROTHER 3,0- 8,4 -488.000 -822.000
kijk cijfers
Dochters vriend heeft oom die dit groot heeft gemaakt in NL. Kan wel sponserenquote:
We hebben een plan om een eigen BB te maken.. doe je ook mee??quote:
Vanzelfsprekend!quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben een plan om een eigen BB te maken.. doe je ook mee??
BB1 / Big Brother Rehab-kliniek open for business!! bouw extra vleugel gestart !!quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was echt leuk. Met FOK!kers erbij.
Voor de huidige belgische de Mol waren er 30.000 aanmeldingen !!!quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:55 schreef Joyce-43 het volgende:
kwam in het archief iets tegen
Big Brother-I is opgedaan.'' Voor de eerste Big Brother-serie meldden zich 3000 kandidaten, van wie er negen werden geselecteerd.
was er bij deze BB niet 6000 aanmeldingen, dus wel iets meer dan kwa animo
Bij Utopia hadden ze het ook altijd over duizenden kandidaten, waaronder een straaljagerpiloot enz.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Big Brother-I is opgedaan.'' Voor de eerste Big Brother-serie meldden zich 3000 kandidaten, van wie er negen werden geselecteerd.
Denk dat vooral de vergelijking met BB2 interessant is, nadat mensen wisten wat het concept inhield en (belangrijkste) dat ze dachten er roem mee te kunnen vergaren. Vermoed dat het er toen wel een stuk meer dan 6000 waren.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:55 schreef Joyce-43 het volgende:
de mol is een heel ander programma hahaquote:Op vrijdag 9 april 2021 15:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor de huidige belgische de Mol waren er 30.000 aanmeldingen !!!
ja dat vermoed ik ook ik was het ook aan het typen en toen dacht ik hetzelfde eigenlijk 3000 is wel weinig maar ja ze wisten niet wat het was toenquote:Op vrijdag 9 april 2021 15:59 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Denk dat vooral de vergelijking met BB2 interessant is, nadat mensen wisten wat het concept inhield en (belangrijkste) dat ze dachten er roem mee te kunnen vergaren. Vermoed dat het er toen wel een stuk meer dan 6000 waren.
Aan het systeemplafond te zien nog gewoon vanaf kantoor bij Endemol.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:06 schreef Joyce-43 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)weer-nieuwe-vriendin
Jill vanuit eigen huis met webcam voor interview
oh ok haha sorryquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Aan het systeemplafond te zien nog gewoon vanaf kantoor bij Endemol.
Dat had ik gisteren ook bij de opmerkingen van Rob Goossens en die andere figuur van de ZureGraaf.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Had niet het gevoel dat die Televaag interviewer ooit 1 minuut had gezien van het programma.
Mensen zijn gek.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:07 schreef Ireth het volgende:
En uiteraard!![]()
https://steunactie.nl/act(...)QfOU_OwJc3mNGHDU7oJI
nog niets gedoneerdquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:07 schreef Ireth het volgende:
En uiteraard!
Day is vgm gwn bij de molquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:06 schreef Joyce-43 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)weer-nieuwe-vriendin
Jill vanuit eigen huis met webcam voor interview
Mooiste zou zijn 1 TV zender/online kanaal op Videoland b.v. waar je 24/7 echte RLS hebt, maar dan de echte met als basis principes: 24/7 livestreams, dagelijkse recap en eventueel een wekelijkse liveshow. Dat laatste is niet echt een must maar maakt het wel leuker. De ene RLS volgt de andere dan op. Zo kan het zijn dat je dan eerst 100 dagen BB krijgt en daarna 100 dagen Utopia, opgevolgd door 100 dagen DGK (mildere versie dan dat het was maar nog wel stekeliger en pittiger dan de andere RLS'en) en als alles weer afgewerkt is, van voren af aan beginnen.quote:
Dat kun je natuurlijk zelf beslissen dan. Je kunt immers ook terug kijken als je het even zat bent. Loop je alleen achter, maar dat is de nieuwe tijd. Alles is on demand.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:38 schreef suzi1 het volgende:
toptv idd!
kan je evt een pauze inlassen van 100 dagen.
als je een keer moet leven
ik heb nog zoveel te doenquote:
Die open vuilnisbak op de achtergrond maakt het toch helemaal af.quote:
dan zou ik beginnen met iets te jatten van een italiaan, dan ben je voor de avondklok weer binnenquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb nog zoveel te doen
oa iets jatten van een italiaan
maar als ik hier toch, zoals zo vaak, op de bank zit is het wel leuk samen tv kijken
Is dat ergens op de Febo redactie?quote:
Oh, een heleboel bekende namen. Dodo is ironisch genoeg helaas onlangs overledenquote:Op vrijdag 9 april 2021 15:39 schreef just me het volgende:
[..]
BB1 / Big Brother Rehab-kliniek open for business!! bouw extra vleugel gestart !!
quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:57 schreef Hunter het volgende:
[..]
Oh, een heleboel bekende namen. Dodo is ironisch genoeg helaas onlangs overleden
Julie is absoluut een Milfquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog eentje dan Mieske en Djulie!
quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die open vuilnisbak op de achtergrond maakt het toch helemaal af.
Soury streams hier www.soury.live.actionquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik verveel me niet maar mis het wel![]()
![]()
durf er niet op te klikkenquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Soury streams hier www.soury.live.action
Heb je al gedaan mutsquote:
Ja ik zie hetquote:
echt ik heb hem niet aangeklikt.. dus weet niet wat je denkt te zienquote:
Ik zie dat je er op hebt geklikt, geeft verder niet hoorquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt ik heb hem niet aangeklikt.. dus weet niet wat je denkt te zien
weet je prima soury denk lekker wat je wilquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie dat je er op hebt geklikt, geeft verder niet hoor
Ik lul maar watquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je prima soury denk lekker wat je wil
K5 reunitedquote:
Lijkt me niet comfortabel zitten.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er met haar voet? De houding?
Staat haaksquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er met haar voet? De houding?
Zat nog een stukje in.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:27 schreef Hunter het volgende:
[..]
Staat haaks
Wilde nacht gehad waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Als je goed kijkt... Moet je wel heel goed kijken...
Zie je dat geen van hun 70.000 euro heeft
Of Jill zonder Thomas niet bestaatquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:30 schreef suzi1 het volgende:
idioot dat de pers door blijft vragen over thomas en jill onder de dekens
alsof mensen vooral over sex willen horen
Huh welke?quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:29 schreef Benny het volgende:
Grappig dat de pers veelal de foto van Jill met Thomas plaatst
ik weet het ook nog niet.. zal straks ff kijken of het wat isquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:53 schreef suzi1 het volgende:
ik weet nou niet of ik aussie ga kijken. mn vl accunt is afgelopen sinds gister
en om nu steeds met reclame te kijken vind ik ook niks.
dus kijk het even aan en wie van jullie kijken en dan of ik doorzet ofnie
Echt een aanrader maar wel een vernedering richting onze BB. Wat een kwaliteit, maar echt in alles. Wel lange afleveringen per keer, anderhalf uur. Daarom is via Videoland kijken aan te te raden of eerst opnemen en commercials doorspoelen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:53 schreef suzi1 het volgende:
Van mij ook op 8 april gestopt, best goed uitgekomen hierquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:53 schreef suzi1 het volgende:
Ik heb wel één of twee keer wat fragmentjes gekeken die hier voorbij kwamen. Het ziet er wel gaaf uit. Mooi huis enzo.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:53 schreef suzi1 het volgende:
Maar geen streams toch?quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt een aanrader maar wel een vernedering richting onze BB. Wat een kwaliteit, maar echt in alles. Wel lange afleveringen per keer, anderhalf uur. Daarom is via Videoland kijken aan te te raden.
Nee, dit is het seizoen uit 2020 en daar waren geen streams bij. Werd ook veel eerder opgenomen en veel later uitgezonden ook. Maar voor de rest is het gewoon BB met alles wat er bij hoort maar dan veel beter uitgevoerd vind ik. En leuke casting ook.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar geen streams toch?
dat vind ik wel een nadeel, heb dan toch meer het idee dat het erg geknipt en geplakt kan zijn, of tig keer overgedaan om goede beelden te krijgen.
ja dat las ik van jou in dat andere topic erover. en lijkt me leuker tegelijk kijken, dus zonder reclamequote:Op vrijdag 9 april 2021 20:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt een aanrader maar wel een vernedering richting onze BB. Wat een kwaliteit, maar echt in alles. Wel lange afleveringen per keer, anderhalf uur. Daarom is via Videoland kijken aan te te raden of eerste opnemen en commercials doorspoelen.
dan ga ik hem nu aan zetten en eens ff kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
Heb net de eerste twee aflevering BB Australia gekeken. Is wel beter opgezet dan Nederland. Maar komt denk ik ook door het feit dat deze vooraf allemaal opgenomen is.
Dat was toch geen luxequote:Op vrijdag 9 april 2021 20:16 schreef greysbones het volgende:
tjeeezz dan vonden we BB NL/BE al luxe
preciesquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:19 schreef freaky40 het volgende:
Kieran is wel beetje een Thomas. Wel een grappig ventje.
Foto met nog maar een paar stukjes over:quote:
Ik vond het ook best wel luxe, goede bedden, goed eten en drinken, en de spullen in de keuken en servies enzoquote:
Nee die lives blijven maar 24 uur staan.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De meesten slaan ze op, kun je ze vinden in het 'overzicht'
even kijken. mss draagt hij ook mooie make upquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:36 schreef greysbones het volgende:
@:Suzi1 er zit wel een hottie in Xavier
Ik haal het niet hahaquote:
Zit je bij kpn of ziggo misschien kan bij beide.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dat las ik van jou in dat andere topic erover. en lijkt me leuker tegelijk kijken, dus zonder reclame
mss toch maar wat extra mails toevoegen bij paypal, aangezien ik een krent ben wat aboos betreft
ik heb heel veel reservemails, dus dat is t probleem nietquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zit je bij kpn of ziggo misschien kan bij beide.
Maar ik heb 1 hoofdmail en dan kan je nog paar ik mag 10 geloof ik submails maken die komen uit op hoofdmail maar je hebt wel een andere mailadres weer 😉 dus moet je even kijken bij je account
Oh dus ik zou ook gewoon de finale aan kunnen klikken?quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:52 schreef suzi1 het volgende:
op rtl komt t pas rond half 10. is t op vl nu al?
nvm had al gezien dat daar zowat alles al opstond, incl deleted dingen
Op VL alleen de eerste 2 afleveringen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:52 schreef suzi1 het volgende:
op rtl komt t pas rond half 10. is t op vl nu al?
nvm had al gezien dat daar zowat alles al opstond, incl deleted dingen
bb aussie op vlquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:54 schreef odie22 het volgende:
ik kwam nog even in de cos kijken of er nog wat te streamen viel, maar helaas hier ook dus niet
Live darts stream op videolandquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:54 schreef odie22 het volgende:
ik kwam nog even in de cos kijken of er nog wat te streamen viel, maar helaas hier ook dus niet
Terug in de doosquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:25 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Maar wat met de (onafgewerkte) puzzel van Michel?
beetje.. poeh he das er echt een met haar op de tandenquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:04 schreef freaky40 het volgende:
Angela is een soort Zoey. Niet te verwarren met Zoe. Beetje een hittepetit ook.
een BB waar niet mee te fucken valtquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:04 schreef freaky40 het volgende:
Deze BB stem is hilarisch...vooral het gesprekje met Angela.
Ja, qua sfeer veel sterker en strenger. Geen Vlaams mietje.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
een BB waar niet mee te fucken valt
Strenger en meer humor.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:04 schreef freaky40 het volgende:
Deze BB stem is hilarisch...vooral het gesprekje met Angela.
meer mijn stijl dit.. niet dat watjes gedoequote:Op vrijdag 9 april 2021 21:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, qua sfeer veel sterker en strenger. Geen Vlaams mietje.
dit is wel BB op testosteronquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:08 schreef odie22 het volgende:
lekker gezellig hier, bb is nog geen 24 uur afgelopen en ze zitten al bij de volgende
quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:10 schreef odie22 het volgende:
ik meld me af hier voorlopig, het was heel erg gezellig , tot de volgende BB
vl account liep toevallig gister afquote:
deze is echt beter!!!!quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vl account liep toevallig gister af
en even geen zin om nieuw acc te maken helaas
kan zo via horizon tv kijken van ziggo
dat laatste denk ik.. je kunt ze nu toevallig al kijken op VLquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:20 schreef suzi1 het volgende:
maar kijken jullie nu allemaal tegelijk of stapt iedereen er gwn in wanneer die zin heeft?
een hippe vegan ziko achtige danseresquote:
Dus jij gaat het volgen haha.quote:
Nee afl duurt lang nog toch.quote:
wel ff door de eerst 10-15 minuten heen slaan... vind dat voorstellen zo langdradigquote:
Ja vond ik ookquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel ff door de eerst 10-15 minuten heen slaan... vind dat voorstellen zo langdradig
hoevaak hebben we daar al een antwoord op gezien???quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoevaak heb je dat nu vandaag gevraagd???
misschien omdat er weinig mensen het hier boeiend vindenquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:53 schreef brasta het volgende:
[..]
hoevaak hebben we daar al een antwoord op gezien???
Je volgt dit spel 100 dagen. Spendeert dagen op dit forum.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien omdat er weinig mensen het hier boeiend vinden
gemanipuleerd om te winnen??quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:55 schreef brasta het volgende:
[..]
Je volgt dit spel 100 dagen. Spendeert dagen op dit forum.
En als er dan gemanipuleerd wordt om een winnaar te bepalen.....
Dan zwijgen we lekker
Begrijpen wie het begrijpen kan
De voting is dan wel eerlijk verlopen?quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
gemanipuleerd om te winnen??
alles ok verder?/
Nick heeft weken als BB GOd rondgelopen
er hebben evenveel mensen niet op Jill kunnen stemmen als op Nickquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:57 schreef brasta het volgende:
[..]
De voting is dan wel eerlijk verlopen?
Denk eerder dat he allang 80% voor Jill tegen 20 % voor Nick wasquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
er hebben evenveel mensen niet op Jill kunnen stemmen als op Nick
of alle stemmen die niet doorkwamen waren voor Nick?????
• Populariteitslijstjes aanvoeren als je niet in het huis zit (maar in het ziekenhuis)quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:55 schreef brasta het volgende:
[..]
Dan zwijgen we lekker
quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:06 schreef Benny het volgende:
[..]
• Populariteitslijstjes aanvoeren als je niet in het huis zit (maar in het ziekenhuis)
• Dé strijd winnen (VS Thomas)
• Verkozen worden tot huismeester door het publiek
• Verkozen worden om geheime opdracht met Julie uit te voeren
• Fab5 er een voor een uitwerken
Ik denk dat het wel duidelijk is
Ik heb gisteren wel kunnen stemmen op de Belgische site. De Nederlandse site had al problemen voor het stemmen voor de laatste keer opnieuw geopend werd. Dus ik denk dat dat meer in het voordeel was voor Nick.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:57 schreef brasta het volgende:
[..]
De voting is dan wel eerlijk verlopen?
jij was zeker voor nickquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:55 schreef brasta het volgende:
[..]
Dan zwijgen we lekker
De manipulatie die plaatsvond was om Nick er heel goed uit te laten komen in de uitzendingen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:55 schreef brasta het volgende:
[..]
Dan zwijgen we lekker
Dat vooral ja, streamers hebben hem voornamelijk zien liggen op zijn rug, echt úrenlang, terwijl Jill ons tenminste nog iets gaf om naar te kijken, dat kan je kinderachtige onzin noemen maar toont wel aan dat ze energie had en wakker wasquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De manipulatie die plaatsvond was om Nick er heel goed uit te laten komen in de uitzendingen.
Gister is er niks gemanipuleerd. Zoals Benny al zei .. .elke populariteitspoll tijdens het programma is gewonnen door Jill.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De manipulatie die plaatsvond was om Nick er heel goed uit te laten komen in de uitzendingen.
Gister is er niks gemanipuleerd. Zoals Benny al zei .. .elke populariteitspoll tijdens het programma is gewonnen door Jill.
kill them with kindnessquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:26 schreef Flow3r het volgende:
En het mooie is nog wel dat hij allerlei bondjes aan het smeden was om ze er allemaal uit te werken, gebruikte Naomi en Michel om het werk te doen
Ondertussen had Jill alleen maar lol en plezier en versloeg ze iedereen
En het feit dat tegen zoveel mensen zei dat hij zichzelf met diegene in de finale zag staan. Eerst Theo, daarna Jowi, Michel, Mike en volgens mij zelf Matt. De enige die hetzelfde is gebleven in Najomiquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:26 schreef Flow3r het volgende:
En het mooie is nog wel dat hij allerlei bondjes aan het smeden was om ze er allemaal uit te werken, gebruikte Naomi en Michel om het werk te doen
Ondertussen had Jill alleen maar lol en plezier en versloeg ze iedereen
Zo gaat dat.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:08 schreef odie22 het volgende:
lekker gezellig hier, bb is nog geen 24 uur afgelopen en ze zitten al bij de volgende
de volle versiequote:Op vrijdag 9 april 2021 22:39 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet wie er al bij aflevering 2 zit, maar die is echt geweldig. Meneer Reimers/Reimpie is er ook...
[ afbeelding ]
Talia stiekem een bitchquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:39 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet wie er al bij aflevering 2 zit, maar die is echt geweldig. Meneer Reimers/Reimpie is er ook...
[ afbeelding ]
Het enige verschil is dat meneer Reimers niet op mannen valt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:39 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, klopt. Ik dacht het wel in het begin, maar heeft gewoon een wijfje..quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
[..]
Het enige verschil is dat meneer Reimers niet op mannen valt.
wist niet dat we het zo met elkaar eens konden zijn freakquote:
Ze hebben nu wel hun 3000 stemmen gehaald.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
LOL.. en een petitie voor als je niet hebt kunnen stemmen
https://secure.avaaz.org/(...)gbrother_be_nl_2021_
mafketels wat willen ze hier nou mee pfffquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze hebben nu wel hun 3000 stemmen gehaald.
Willen voorkomen dat het nog een keer gebeurt, dat de lijnen overbelast raken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mafketels wat willen ze hier nou mee pfff
Ik ben ook nog niet begonnen met Australië.quote:
Grappig is dat. De bewoners ervaarden het juist als kleiner dan wij zagenquote:Op zaterdag 10 april 2021 01:07 schreef Hitchslap het volgende:
Was grappig om het huis even vanuit het perspectief van de bewoners te zien vanmiddag. Ziet er dan toch een stuk groter uit dan tijdens de uitzendingen.
Waar hoor je dat?quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas en Jill hebben familie bij de productie werken
Ze waren gewoon voorgetrokken tijdens de selectie.
Ja toch wel een zwart gat gaat gelukkig wel beterder als gisterenquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
Mis het nu toch wel hoor. Hebben jullie daar ook last van?
Maar eigenlijk mis ik vooral het COSsen.
Ja, we gaan gewoon hopen dat er snel iets anders leuks gevonden wordt hequote:Op zaterdag 10 april 2021 12:41 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ja toch wel een zwart gat gaat gelukkig wel beterder als gisteren
Stel je niet zo aan kleuter.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:54 schreef brasta het volgende:
Duidelijk allemaal Jill fans hier.
Wees eens objectief aub
Huh, waar? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 10 april 2021 01:07 schreef Hitchslap het volgende:
Was grappig om het huis even vanuit het perspectief van de bewoners te zien vanmiddag. Ziet er dan toch een stuk groter uit dan tijdens de uitzendingen.
Beterderquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:41 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ja toch wel een zwart gat gaat gelukkig wel beterder als gisteren
Actie is verwijderdquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:07 schreef Ireth het volgende:
En uiteraard!![]()
Beter luisteren, dat is wat haters beweren maar is niet zo.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
er werd aan jill gevraagd of zij en thomas familie oid bij de regie hadden zitten. daar kreeg hij een duidelijke nee op.quote:
Al die kuttelikkertjes passen wel bij Nick.quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zeker, helemaal prima.
Vond deze ook wel leuk. Nick (in karakteristieke houding) met de hondjes:
[ afbeelding ]
Ohh reallyquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je luistert niet eens goedquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik dacht geen geld maar dat ze zelf wat leuke dingen wou kopen voor die kinderenquote:Op zaterdag 10 april 2021 16:18 schreef marsan het volgende:
Hoeveel procent zou jill doneren aan goede doelen?
Ik snap wel waarom ze het nog niet willen afbreken. Leuk filmpje. Andere inrichting er in en misschien nog ietsje groter. Zeker die Gameroom mag nog wel wat groter zodat je ook wat grotere opdrachten kunt geven, en dat kan het zo weer een seizoen mee.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:28 schreef Tourniquet het volgende:
Het huis in aanbouw, leuk om te zien:
Ah k. Ik dacht dat ze gezegd had 25% of 50% te doneren aan t koningin maxima ziekenhuis.quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik dacht geen geld maar dat ze zelf wat leuke dingen wou kopen voor die kinderen
ze heeft volgens mij nooit percentages genoemd. Wel dat ze een afspraak wilde maken om te kijken welke leuke dingen zij zou kunnen kopen, om daarover te gaan praten.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:34 schreef marsan het volgende:
[..]
Ah k. Ik dacht dat ze gezegd had 25% of 50% te doneren aan t koningin maxima ziekenhuis.
Ah k. Ben iig benieuwd. Hoop niet t t zo een jaap-actie blijktquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:36 schreef Verida het volgende:
Ze
[..]
ze heeft volgens mij nooit percentages genoemd. Wel dat ze een afspraak wilde maken om te kijken welke leuke dingen zij zou kunnen kopen, om daarover te gaan praten.
Dat verwacht ik niet echt, Ze heeft vanaf het begin het goede doel bij naam genoemd en wat ze wilde doen. En Jaap was wel een heel ander type dan Jillquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:42 schreef marsan het volgende:
[..]
Ah k. Ben iig benieuwd. Hoop niet t t zo een jaap-actie blijkt
Ah Thomas in nl is dus bij Jill dit weekend samen naar opa kipquote:
ja klopt maar ze wilde dan er wel een inbreng in hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:34 schreef marsan het volgende:
[..]
Ah k. Ik dacht dat ze gezegd had 25% of 50% te doneren aan t koningin maxima ziekenhuis.
Ja dat dus...quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
Mis het nu toch wel hoor. Hebben jullie daar ook last van?
Maar eigenlijk mis ik vooral het COSsen.
Ik zit nog steeds te wachten op die vrachtwagen van Endemol die mijn bank komt brengenquote:Op zaterdag 10 april 2021 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zag dat je het huis al leeg had gehaald?
als je hem hebt hoor ik het welquote:Op zaterdag 10 april 2021 18:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op die vrachtwagen van Endemol die mijn bank komt brengen
Het is een slaapbankquote:Op zaterdag 10 april 2021 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je hem hebt hoor ik het wel
kom ik ff koffie drinken op de BB bank
Jeeetje je begreep mijn postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:56 schreef Ireth het volgende:
Ondertussen op fb....heh ... overdrijven is ook weer een vak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen op fb....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ondertussen op fb....sneuneuzen.. of was het soms MattSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ondertussen op fb....Ach. Alle groupies zijn knetterkoekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen op fb....Wat een treurnis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
die hard fansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |