En hoe gaat dat nu?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat thuiswerken wordt ook niet voor niks geadviseerd, he.
Buitensport voor volwassenen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat denken jullie dat er overblijft van de versoepelingen a.s. dinsdag? Ik denk enkel terrassen.
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt, als over een paar weken de lente echt begint gaat toch niemand zich meer aan regeltjes en adviezen houden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat denken jullie dat er overblijft van de versoepelingen a.s. dinsdag? Ik denk enkel terrassen.
Ik hoop wel dat ze eeeeeeeeeeindelijk stoppen met de spertijd die maar 2 weken zou duren.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Die hebben we vaker gehoord.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt, als over een paar weken de lente echt begint gaat toch niemand zich meer aan regeltjes en adviezen houden.
Ik hoop ook de BSO.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
0,0 inzet op handhaving of stimulering van thuiswerken, plus zelden het goede voorbeeld door bestuurders of in de media. Dus ja, wat denk je zelf.quote:
Er blijft niks van over, zoals ze ook gezegd hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
En dat bleek toen ook te kloppen aangezien in het hele land parken werden schoongeveegd.quote:
Wie is 'ze' in deze?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Er blijft niks van over, zoals ze ook gezegd hebben.
Ik hoop op volledige opening middelbare scholen.quote:
De politiekquote:
Fully vaccinated, dat betekent nog geen 34.000 mensen. Dat geloof ik wel, dat zij dat op korte termijn voor elkaar hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mother Russia Goden@:onlogisch
Ik wil alleen maar dat de gyms open kunnen, maar die stonden nog niet eens in het rijtje. Gok dat nu alleen de avondklok eraf gaat.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
In het hele land nog wel..quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat bleek toen ook te kloppen aangezien in het hele land parken werden schoongeveegd.
En alcoholverbod in parken, gaan mensen buiten de parken zitten, en dan gaat men een algemeen alcoholverbod instellen: De mensen willen niet luisteren!quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:14 schreef Caland het volgende:
Dus nu gaat een Halsema maar preventief parken sluiten als het lekker weer wordt. Want dan blijft men vast binnen
Volgens mij zijn ze er in Den Haag juist wel tevreden over.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:15 schreef josja het volgende:
[..]
Gok dat nu alleen de avondklok eraf gaat.
Dan gaat men lekker bij elkaar bbqen. Dat is wel het voordeel van deze tijd.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
En alcoholverbod in parken, gaan mensen buiten de parken zitten, en dan gaat men een algemeen alcoholverbod instellen: De mensen willen niet luisteren!
Konden wij ook doen met Saba!quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fully vaccinated, dat betekent nog geen 34.000 mensen. Dat geloof ik wel, dat zij dat op korte termijn voor elkaar hebben.
Ik denk dat ze best wel willen luisteren, dat hebben we in het begin gezien. Maar door het falen van het beleid is de rek er wel een beetje uit.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
En alcoholverbod in parken, gaan mensen buiten de parken zitten, en dan gaat men een algemeen alcoholverbod instellen: De mensen willen niet luisteren!
Jup. Nijmegen, Arnhem, Utrecht, Zwolle, Amsterdam. Vergeet er vast nog een paarquote:
Sommige mensen...quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die hebben zich daar niet over uitgesproken op die manier (verwijzen naar het overleg op zondag).quote:
Het is niet wat ik wil hoorquote:
Nee ze zeiden als de cijfers het toelaten of iets vergelijkbaars.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Die hebben zich daar niet over uitgesproken op die manier (verwijzen naar het overleg op zondag).
Denk dat je in de war bent met onze virusexperts.
Nouja ze is juist voorstander van de boel weer opengooien toch. Als het in de steden al zo uit de hand loopt bij de eerste zonnestraaltjes ziet ze het natuurlijk al aankomen als de lente echt begint.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is niet wat ik wil hoor
Maar zal vast wel denkwijze van Halsema zijn.
Waar zijn we in beland... Het is verdimme net een schoolfeest op de middelbarequote:Op vrijdag 9 april 2021 11:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik doe mijn biertje wel in een koffiebeker hoor. Ze mogen toch geen slokje vragen.
De vaccinatiecijfers laten inderdaad nog geen versoepelingen toe.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee ze zeiden als de cijfers het toelaten of iets vergelijkbaars.
Dus er verandert niks
Ik bedoel: sommige mensen willen niet luisterenquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is niet wat ik wil hoor
Maar zal vast wel denkwijze van Halsema zijn.
De eerste prik werkt optimaal vanaf één OMT (= 2 weken) na de vaccinatiedatum.quote:Op vrijdag 9 april 2021 10:00 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag krijgt pa zijn eerste Pfizer prik.
Hoe zat dat ook alweer met de beschermingsgraad na de eerste prik?
En hoeveel weken (1 of 2) na de eerste prik werkt ie optimaal?
Je hebt er dus wel onderscheid inquote:Op vrijdag 9 april 2021 11:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou iets wat regelmatig hier wordt geroepen, al is het soms als grap. Ook elders online zie je mensen die vinden dat de horeca weer open moet. Hoe graag de mensen dat weer open hebben kroegen en restaurants zijn hoge risicolocaties voor besmettingen. Terrasjes zal wel meevallen als ze daar een beetje de afstand handhaven. Zou ook goed zijn als het beter weer is.
En wie zijn daar verantwoordelijk voor?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De vaccinatiecijfers laten inderdaad nog geen versoepelingen toe.
Zou heel verstandig zijn, ik denk dat ze terrassen en winkels heropenen en dat de avondklok er af gaat.quote:
Dat is niet het hele land.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Nijmegen, Arnhem, Utrecht, Zwolle, Amsterdam. Vergeet er vast nog een paar
De kiezers die op hugo hebben gestemd?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En wie zijn daar verantwoordelijk voor?
De maatregelen laten nog geen vaccinaties toe. Wat moet je immers met vaccins? In de EU lockdownen we dat virus gewoon de wereld uit! Nog even volhouden!quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De vaccinatiecijfers laten inderdaad nog geen versoepelingen toe.
Dit, of willen ze weer 24/7 per dag de parken leegvegen met de ME.... Laat de mensen nu lekker buiten op een terras zitten. Kon vorig jaar ook prima.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:32 schreef Kickinalfa het volgende:
Ze moeten toch wel gaan versoepelen of wat.
Er is een roep vanuit de samenleving, vanuit de burgermeesters/veiligheids regio's.
Het draagvlak neemt wekelijks af.
Minder mensen zich aan de regels.
Als het echt lenteweer wordt is een terras 1 op 1 uitwisselbaar met een plein/park dus wat bereik je er nu mee.
We zitten anders welgeteld al zeker een half jaar in lockdown., waarvan 4 in strenge lockdown.
Voor mijn gevoel bedoel je onverstandig of lees ik je dan verkeerd?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zou heel verstandig zijn, ik denk dat ze terrassen en winkels heropenen en dat de avondklok er af gaat.
Nee.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De kiezers die op hugo hebben gestemd?
Daar kon je niet op stemmen?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Alweer nonsens.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De maatregelen laten nog geen vaccinaties toe. Wat moet je immers met vaccins? In de EU lockdownen we dat virus gewoon de wereld uit! Nog even volhouden!
Ik hoorde net de twee-na-ongeloofwaardigste minister verklaren dat de avondklok zo veel druk legde op handhavers en dat moest ook meegewogen worden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er in Den Haag juist wel tevreden over.
De mensen moeten gehoorzamen; it stays at home or else it gets the hose again!quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:34 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit, of willen ze weer 24/7 per dag de parken leegvegen met de ME.... Laat de mensen nu lekker buiten op een terras zitten. Kon vorig jaar ook prima.
Nee echt verstandig, als ik nu zie hoeveel grootouders kinderen op komen halen op het schoolplein... bovendien spelen kinderen na school ook met elkaar, ook met kinderen die niet bij hun in de klas zitten. Dus dat argument dat kinderen van verschillende scholen bij elkaar komen op de bso is nou niet echt een goede reden om deze bso's dicht te houden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel bedoel je onverstandig of lees ik je dan verkeerd?
Dat zal best, maar eerst dienen de vrinden van de heren en dames politici nog even flink te cashen met het testcircus dat nu voor miljarden opgetuigd wordt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alweer nonsens.
Het vaccineren loopt bepaald niet soepel, maar het is iedereen duidelijk dat dat de uitweg is. Stop nou eens met die nonsens iedere keer.
Men kan prima naar buiten. Daar staat geen straf op. Er is geen stay at home order.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De mensen moeten gehoorzamen; it stays at home or else it gets the hose again!
Zoals ik zei, is er genoeg aan te merken op het gehele beleid, maar jij gooit er heel vaak een heel verkeerde, echt duidelijk onware, stelling in. Dat vind ik toch wel echt stemmingmakerij en het klopt simpelweg vaak niet.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:40 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat zal best, maar eerst dienen de vrinden van de heren en dames politici nog even flink te cashen met het testcircus dat nu voor miljarden opgetuigd wordt.
Wel na 22:00.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Men kan prima naar buiten. Daar staat geen straf op. Er is geen stay at home order.
Klopt, zolang ze het in Nij altoenae het kerkplein nog niet gesloten hebben kun je niet spreken van het hele land. Maar je kunt wel stellen dat het niet alleen in Amsterdam gebeurd.quote:
Klopt.quote:
Dat is niemand dus, hij stond niet op de lijst met de verkiezingen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
He, if that rocks your boat, en die van haar dan, go aheadquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
Je vriendin of vrouw niet gewoon thuis the hose geven..
Volgens mij wel, want hij zat toch in de kamer?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:45 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat is niemand dus, hij stond niet op de lijst met de verkiezingen.
Als je anderen de maat neemt moet je zelf ook zorgvuldig zijnquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt.
Alsnog krijg je dan niet met the hose
Hij stond niet op de lijst van CDA.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want hij zat toch in de kamer?
Hmmm.... Ik heb de hoes nog om het matras zitten....quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
Je vriendin of vrouw niet gewoon thuis the hose geven..
Je bedoelt de lijst van de vorige verkiezingen hoop ik.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij stond niet op de lijst van CDA.
https://www.cda.nl/kandidaten-2021
We hebben het zo zwaar, we missen elkaar zo. Boehoehoehoe.quote:Volgens een pilot aan hogescholen in Den Bosch zijn veel studenten niet bereid zichzelf te testen. Van de 3000 studenten die een zelftest kregen aangeboden, kwamen er slechts zo'n duizend opdagen. Een deel meldde zichzelf af, anderen kwamen niet opdagen.
Sommige studenten zeiden: "Ja daaag, ik steek niet vrijwillig een stok in m'n neus". Anderen waren bang voor een vals positieve test waardoor ze voor niets dagen thuis zouden moeten blijven.
Ah, de vorige verkiezingen? OK, als je het zo wil bekijken, prima. Ik denk niet dat iemand op hem heeft gestemd toen met het idee dat hij de perfecte crisismanager zal zijn bij de pandemie die in 2020 zal uitbreken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je bedoelt de lijst van de vorige verkiezingen hoop ik.
Het gaat er niet alleen om of het dodelijk is. Ernstig ziek worden (zeker bij sommigen langdurig) is ook geen pretje.quote:Op donderdag 8 april 2021 18:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ook overdreven. Het is maar voor een heel klein percentage dodelijk. #laatjenietbangmaken
Nope, hij zat in de Rotterdamse politiek en is van daaruit minister geworden. Dus hooguit wat Rotterdammers hebben op hem gestemd voor de gemeenteraad.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want hij zat toch in de kamer?
Kan het nog wel begrijpen dat je een beetje huiverig en angstig bent voor een prik. Maar dat gehuil om die stok in je neus, man man.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We hebben het zo zwaar, we missen elkaar zo. Boehoehoehoe.
Daar stond hij op plaats 49 voor kieskring Rotterdam alleen, als regionale lijstduwer. Niet landelijkquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je bedoelt de lijst van de vorige verkiezingen hoop ik.
Zo hard zijn die cijfers niet. In Noorwegen was het 1 op de 25.000. Omdat het om kleine aantallen gaat, verandert de kans dramatisch wanneer ze een of twee extra gevallen vinden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:51 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Maximaal 1 op de 100.000 krijgt last van een trombose
Ja precies.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:52 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan het nog wel begrijpen dat je een beetje huiverig en angstig bent voor een prik. Maar dat gehuil om die stok in je neus, man man.
Mooi. Hopelijk faalt dit experiment.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, waarschijnlijk is de kans nog veel kleiner.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo hard zijn die cijfers niet. In Noorwegen was het 1 op de 25.000. Omdat het om kleine aantallen gaat, verandert de kans dramatisch wanneer ze een of twee extra gevallen vinden.
quote:The current data suggests that the overall incidence is around 4 per million first doses of the AZ vaccine administered.
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi. Hopelijk faalt dit experiment.
Dat hoop ik ook ja.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De kanttekening is dat in het VK vooral ouderen met AZ zijn ingeënt, terwijl het op het vaste land van Europa vooral zorgmedewerkers zijn. Daarom is het advies nu ook om het alleen bij ouderen te gebruiken, want de kans dat het bij die groep misgaat lijkt kleiner te zijn dan bij jongere mensen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:56 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Klopt, waarschijnlijk is de kans nog veel kleiner.
In de UK gaat het al lang niet meer om kleine getallen (AZ is daar al meer dan 20 miljoen keer geprikt) en daar zeggen ze dit:
[..]
Oh? Het is niet waar dat alleen al het opzetten van het testcircus voor die paar pilot evenementen 750 miljoen euro kost en daarna nog eens honderden miljoenen, al naar gelang hoeveel tests uitgevoerd worden?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals ik zei, is er genoeg aan te merken op het gehele beleid, maar jij gooit er heel vaak een heel verkeerde, echt duidelijk onware, stelling in. Dat vind ik toch wel echt stemmingmakerij en het klopt simpelweg vaak niet.
Dit is natuurlijk dikke onzin. Ja, er lijkt een handige ondernemer zich bij de overheid tussen hebben gewurmd om hier nu een slaatje uit te slaan. Maar voor de rijksbegroting is het natuurlijk vele malen voordeliger als de pandemie voorbij is.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat geld had men ook in de aankoop van Pfizer of Moderna vaccins kunnen steken, maar een testsamenstelling is een stuk lucratiever dan een samenleving met groepsimmuniteit.
Ik hoop dat het voornamelijk faalt bij laagdrempelige gelegenheden. Voor een concert of voetbalwedstrijd kan ik me echt wel wat bij het testen voorstellen. Maar voor een yogales? (staat ook op de lijst)quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In de UK ligt de grens bij 30, dat zijn geen ouderen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
De kanttekening is dat in het VK vooral ouderen met AZ zijn ingeënt, terwijl het op het vaste land van Europa vooral zorgmedewerkers zijn. Daarom is het advies nu ook om het alleen bij ouderen te gebruiken, want de kans dat het bij die groep misgaat lijkt kleiner te zijn dan bij jongere mensen.
Vooropgesteld dat ik er eigenlijk op tegen ben is het een stuk makkelijker uit te leggen voor een 3-daags anything-goes festival dan voor een uurtje naar de kroeg.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:06 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik hoop dat het voornamelijk faalt bij laagdrempelige gelegenheden. Voor een concert of voetbalwedstrijd kan ik me echt wel wat bij het testen voorstellen. Maar voor een yogales? (staat ook op de lijst)
Dit klopt. Kun je inderdaad van alles van vinden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Oh? Het is niet waar dat alleen al het opzetten van het testcircus voor die paar pilot evenementen 750 miljoen euro kost en daarna nog eens honderden miljoenen, al naar gelang hoeveel tests uitgevoerd worden?
Deels klopt dit. Wat niet klopt is dat een testsamenleving lucratiever is. Dat is ie misschien tijdelijk voor een aantal mensen, maar op termijn is dat het niet.quote:Dat geld had men ook in de aankoop van Pfizer of Moderna vaccins kunnen steken, maar een testsamenstelling is een stuk lucratiever dan een samenleving met groepsimmuniteit.
Ja, sinds gisteren. Maar de mensen die tot nu toe met AZ in het VK zijn ingeënt zijn voornamelijk ouderen, terwijl het op het vaste land van Europa juist niet is gebruikt voor mensen boven de 65 en vooral aan zorgmedewerkers is gegeven.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
In de UK ligt de grens bij 30, dat zijn geen ouderen.
Was men maar zo scheutig over de bonus voor de zorgmedewerkers, daar gingen meerdere debatten over.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk dikke onzin. Ja, er lijkt een handige ondernemer zich bij de overheid tussen hebben gewurmd om hier nu een slaatje uit te slaan. Maar voor de rijksbegroting is het natuurlijk vele malen voordeliger als de pandemie voorbij is.
Die studenten hebben groot gelijk, zelfs onze minister-president gaf onlangs aan dat testen, wanneer je geen symptomen hebt, zinloos is.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En als dat zo is, zal dat zeker nog boven water komen. En terecht.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Was men maar zo scheutig over de bonus voor de zorgmedewerkers, daar gingen meerdere debatten over.
Hier geeft men blind een zak geld weg, heeft er geen aanbesteding plaatsgevonden omdat het een urgente situatie is. Gewoon corruptie, maar dat hoor je binnenkort wel.
In UK zijn ze al een tijdje bezig met mensen die geen ouderen zijn. Er is eigenlijk geen enkele reden om te denken dat die zeldzame bijwerkingen vaker voorkomen bij jongere mensen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, sinds gisteren. Maar de mensen die tot nu toe voornamelijk met AZ in het VK zijn ingeënt zijn voornamelijk ouderen, terwijl het op het vaste land van Europa juist niet is gebruikt voor mensen boven de 65 en vooral aan zorgmedewerkers is gegeven.
Tijdelijk wil men dat wel, dat is nou precies het probleem.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En als dat zo is, zal dat zeker nog boven water komen. En terecht.
Maar dat betekent niet dat 'de politiek' liever een testsamenleving heeft dan een gewone open samenleving, want economisch is dat eerste echt niet te verkiezen boven het tweede.
Dan nog doen ze het (net als hier) op volgorde van leeftijd. Waar zitten ze nu ongeveer, bij een jaartje of 50?quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
In UK zijn ze al een tijdje bezig met mensen die geen ouderen zijn.
Omtzigt en FTM, kom er maar in!quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Was men maar zo scheutig over de bonus voor de zorgmedewerkers, daar gingen meerdere debatten over.
Hier geeft men blind een zak geld weg, heeft er geen aanbesteding plaatsgevonden omdat het een urgente situatie is. Gewoon corruptie, maar dat hoor je binnenkort wel.
Bij een festival of een wedstrijd ben ik er ook nog wel voorstander van maar bij de rest.. hou op schei uit zeg. Ik ga er ook zeker niet aan meewerken en daar heb ik natuurlijk alleen mezelf mee, maar jammer dan.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:08 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat ik er eigenlijk op tegen ben is het een stuk makkelijker uit te leggen voor een 3-daags anything-goes festival dan voor een uurtje naar de kroeg.
Heb al wat tips naar de diverse kanalen laten lekken, 1 hele smeuige waar ik scoop van hebquote:
Bij een voetbalwedstrijd even een wattenstaafje in je neus. Dan kunnen ze wel wat anders aantreffen dan kerona, of niet dan? @Calandquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij een festival of een wedstrijd ben ik er ook nog wel voorstander van maar bij de rest.. hou op schei uit zeg. Ik ga er ook zeker niet aan meewerken en daar heb ik natuurlijk alleen mezelf mee, maar jammer dan.
Gooi de dierentuinen etc gewoon weer open net als vorig jaar met een tijdslot, vond ik zelf best wel chill want je had alle tijd en rust om door een park heen te banjeren.
Bij de gemiddelde voetbalfan kunnen ze aardig ver doorduwen met dat staafje want daar zit toch verder niets aan hersens of zo.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij een voetbalwedstrijd even een wattenstaafje in je neus. Dan kunnen ze wel wat anders aantreffen dan kerona, of niet dan? @:caland
quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde voetbalfan kunnen ze aardig ver doorduwen met dat staafje want daar zit toch verder niets aan hersens of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |