Dat thuiswerken wordt ook niet voor niks geadviseerd, he.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Als dat het geval is dan zou je de meeste kantoren ook moeten sluiten.
En hoe gaat dat nu?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat thuiswerken wordt ook niet voor niks geadviseerd, he.
Buitensport voor volwassenen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat denken jullie dat er overblijft van de versoepelingen a.s. dinsdag? Ik denk enkel terrassen.
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt, als over een paar weken de lente echt begint gaat toch niemand zich meer aan regeltjes en adviezen houden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat denken jullie dat er overblijft van de versoepelingen a.s. dinsdag? Ik denk enkel terrassen.
Ik hoop wel dat ze eeeeeeeeeeindelijk stoppen met de spertijd die maar 2 weken zou duren.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Die hebben we vaker gehoord.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt, als over een paar weken de lente echt begint gaat toch niemand zich meer aan regeltjes en adviezen houden.
Ik hoop ook de BSO.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
0,0 inzet op handhaving of stimulering van thuiswerken, plus zelden het goede voorbeeld door bestuurders of in de media. Dus ja, wat denk je zelf.quote:
Er blijft niks van over, zoals ze ook gezegd hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
En dat bleek toen ook te kloppen aangezien in het hele land parken werden schoongeveegd.quote:
Wie is 'ze' in deze?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Er blijft niks van over, zoals ze ook gezegd hebben.
Ik hoop op volledige opening middelbare scholen.quote:
De politiekquote:
Fully vaccinated, dat betekent nog geen 34.000 mensen. Dat geloof ik wel, dat zij dat op korte termijn voor elkaar hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mother Russia Goden@:onlogisch
Ik wil alleen maar dat de gyms open kunnen, maar die stonden nog niet eens in het rijtje. Gok dat nu alleen de avondklok eraf gaat.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
In het hele land nog wel..quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat bleek toen ook te kloppen aangezien in het hele land parken werden schoongeveegd.
En alcoholverbod in parken, gaan mensen buiten de parken zitten, en dan gaat men een algemeen alcoholverbod instellen: De mensen willen niet luisteren!quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:14 schreef Caland het volgende:
Dus nu gaat een Halsema maar preventief parken sluiten als het lekker weer wordt. Want dan blijft men vast binnen
Volgens mij zijn ze er in Den Haag juist wel tevreden over.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:15 schreef josja het volgende:
[..]
Gok dat nu alleen de avondklok eraf gaat.
Dan gaat men lekker bij elkaar bbqen. Dat is wel het voordeel van deze tijd.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
En alcoholverbod in parken, gaan mensen buiten de parken zitten, en dan gaat men een algemeen alcoholverbod instellen: De mensen willen niet luisteren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |