Konden wij ook doen met Saba!quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fully vaccinated, dat betekent nog geen 34.000 mensen. Dat geloof ik wel, dat zij dat op korte termijn voor elkaar hebben.
Ik denk dat ze best wel willen luisteren, dat hebben we in het begin gezien. Maar door het falen van het beleid is de rek er wel een beetje uit.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
En alcoholverbod in parken, gaan mensen buiten de parken zitten, en dan gaat men een algemeen alcoholverbod instellen: De mensen willen niet luisteren!
Jup. Nijmegen, Arnhem, Utrecht, Zwolle, Amsterdam. Vergeet er vast nog een paarquote:
Sommige mensen...quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
En alcoholverbod in parken, gaan mensen buiten de parken zitten, en dan gaat men een algemeen alcoholverbod instellen: De mensen willen niet luisteren!
Die hebben zich daar niet over uitgesproken op die manier (verwijzen naar het overleg op zondag).quote:
Het is niet wat ik wil hoorquote:
Nee ze zeiden als de cijfers het toelaten of iets vergelijkbaars.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Die hebben zich daar niet over uitgesproken op die manier (verwijzen naar het overleg op zondag).
Denk dat je in de war bent met onze virusexperts.
Nouja ze is juist voorstander van de boel weer opengooien toch. Als het in de steden al zo uit de hand loopt bij de eerste zonnestraaltjes ziet ze het natuurlijk al aankomen als de lente echt begint.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is niet wat ik wil hoor
Maar zal vast wel denkwijze van Halsema zijn.
Waar zijn we in beland... Het is verdimme net een schoolfeest op de middelbarequote:Op vrijdag 9 april 2021 11:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik doe mijn biertje wel in een koffiebeker hoor. Ze mogen toch geen slokje vragen.
De vaccinatiecijfers laten inderdaad nog geen versoepelingen toe.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee ze zeiden als de cijfers het toelaten of iets vergelijkbaars.
Dus er verandert niks
Ik bedoel: sommige mensen willen niet luisterenquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is niet wat ik wil hoor
Maar zal vast wel denkwijze van Halsema zijn.
De eerste prik werkt optimaal vanaf één OMT (= 2 weken) na de vaccinatiedatum.quote:Op vrijdag 9 april 2021 10:00 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag krijgt pa zijn eerste Pfizer prik.
Hoe zat dat ook alweer met de beschermingsgraad na de eerste prik?
En hoeveel weken (1 of 2) na de eerste prik werkt ie optimaal?
Je hebt er dus wel onderscheid inquote:Op vrijdag 9 april 2021 11:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou iets wat regelmatig hier wordt geroepen, al is het soms als grap. Ook elders online zie je mensen die vinden dat de horeca weer open moet. Hoe graag de mensen dat weer open hebben kroegen en restaurants zijn hoge risicolocaties voor besmettingen. Terrasjes zal wel meevallen als ze daar een beetje de afstand handhaven. Zou ook goed zijn als het beter weer is.
En wie zijn daar verantwoordelijk voor?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De vaccinatiecijfers laten inderdaad nog geen versoepelingen toe.
Zou heel verstandig zijn, ik denk dat ze terrassen en winkels heropenen en dat de avondklok er af gaat.quote:
Dat is niet het hele land.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Nijmegen, Arnhem, Utrecht, Zwolle, Amsterdam. Vergeet er vast nog een paar
De kiezers die op hugo hebben gestemd?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En wie zijn daar verantwoordelijk voor?
De maatregelen laten nog geen vaccinaties toe. Wat moet je immers met vaccins? In de EU lockdownen we dat virus gewoon de wereld uit! Nog even volhouden!quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De vaccinatiecijfers laten inderdaad nog geen versoepelingen toe.
Dit, of willen ze weer 24/7 per dag de parken leegvegen met de ME.... Laat de mensen nu lekker buiten op een terras zitten. Kon vorig jaar ook prima.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:32 schreef Kickinalfa het volgende:
Ze moeten toch wel gaan versoepelen of wat.
Er is een roep vanuit de samenleving, vanuit de burgermeesters/veiligheids regio's.
Het draagvlak neemt wekelijks af.
Minder mensen zich aan de regels.
Als het echt lenteweer wordt is een terras 1 op 1 uitwisselbaar met een plein/park dus wat bereik je er nu mee.
We zitten anders welgeteld al zeker een half jaar in lockdown., waarvan 4 in strenge lockdown.
Voor mijn gevoel bedoel je onverstandig of lees ik je dan verkeerd?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zou heel verstandig zijn, ik denk dat ze terrassen en winkels heropenen en dat de avondklok er af gaat.
Nee.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De kiezers die op hugo hebben gestemd?
Daar kon je niet op stemmen?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De kiezers die op hugo hebben gestemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |