quote:#Vaccinatie
➡️ Half april: 4 mln 💉
👉 meeste 80+ en mensen met hoog medisch risico
➡️ Begin mei: ruim 5 mln 💉
👉 70+
👉 half mei: 60+
➡️ Begin juni: 11 mln 💉
👉 juni: 50+/40+/30+
👉 juni/juli: 20+
➡️ Begin juli: iedereen die wil een 1e prik, 2/3 geheel gevaccineerd
https://t.co/nFVLkcHMAS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
Geen idee of er een specifieke datum is genoemd. Ik denk het niet anders was Hugo daarmee wel om zijn oren geslagen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
Een beetje dom, zou Maxima zeggen.
Hear hearquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, als ik het voor het zeggen had dan gingen vandaag de terrassen, dierentuinen, zwembaden, etc. nog open. Zonder testen.
Filmpje gezien?quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen idee of er een specifieke datum is genoemd. Ik denk het niet anders was Hugo daarmee wel om zijn oren geslagen.
Als wij (op het werk) bijvoorbeeld zeggen dat iets in week 20 klaar is, betekend dat voor ons ook vrijdag KW20 klaar en niet op maandag.
En het dan gek vinden dat politici overal omheen draaien en geen concreet antwoord geven. Bovenstaande is exact de reden. Als Hugo dit voor de 10e? van juli voor elkaar krijgt heeft hij niet gelogen.
Volgens mij was dat al duidelijk ja.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar hoeveel mensen moeten we nou voor begin juli nog vaccineren in die 1e prikronde? 11 miljoen? Meer nog denk ik, want die 3 miljoen van nu omvat ook al 2e prikken.
Dat gaan we toch nooit halen joh in 3 maanden.
Excuus, nee. Tja niet zo handig van Hugo dan.quote:
Hij had sowieso alles ingekleed met als als als, als voorwaarde dat het 1-7 gebeurd zou zijnquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen idee of er een specifieke datum is genoemd. Ik denk het niet anders was Hugo daarmee wel om zijn oren geslagen.
Als wij (op het werk) bijvoorbeeld zeggen dat iets in week 20 klaar is, betekend dat voor ons ook vrijdag KW20 klaar en niet op maandag.
En het dan gek vinden dat politici overal omheen draaien en geen concreet antwoord geven. Bovenstaande is exact de reden. Als Hugo dit voor de 10e? van juli voor elkaar krijgt heeft hij niet gelogen.
Als ik zo lees, is Hugo bij Rutte in de leer geweest.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En daarom legt "men" politici dus het vuur aan de schenen, omdat ze hun afspraken niet na (kunnen) komen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Excuus, nee. Tja niet zo handig van Hugo dan.
Iets met 'actieve herinnering / verkeerde herinnering' van Hugo?![]()
Dit is het gevaar van onder druk van 'we willen perspectiehieeef' data noemen. Gewoon niet doen. We prikken zo snel als we kunnen en we hopen als alles meezit begin juli iedere volwassene één prik te hebben gegeven. Ben je klaar.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Excuus, nee. Tja niet zo handig van Hugo dan.
Iets met 'actieve herinnering / verkeerde herinnering' van Hugo?![]()
Hij had beter een fatsoenlijk plan kunnen uitrollen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, hij had beter gewoon geen specifieke datum kunnen noemen.
Hij zegt ook heel vaak 'als', maar niet zo handig inderdaad om daarna voor de camera te roepen dat je geen datum hebt genoemd.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is het gevaar van onder druk van 'we willen perspectiehieeef' data noemen. Gewoon niet doen. We prikken zo snel als we kunnen en we hopen als alles meezit begin juli iedere volwassene één prik te hebben gegeven. Ben je klaar.
Alsof hij in zijn eentje alles doetquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij had beter een fatsoenlijk plan kunnen uitrollen.
Hij heeft te maken met zo onwijs veel afhankelijkheden waar hij geen bestuurlijke mandaten voor heeft, hij had beter zijn opdracht terug kunnen geven en een crisisbestuur moeten eisen waarin hij of een ander wel gezag hadden gekregenquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij had beter een fatsoenlijk plan kunnen uitrollen.
Bij veel zaken wordt in ieder geval wel die indruk gewekt. Als de gezondheidsraad / OMT / EMA ergens tégen adviseert wordt er steevast bij gezegd dat Hugo de beslissing uiteindelijk maakt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof hij in zijn eentje alles doet
Wow, wat nice! Jij werkt bij het enige bedrijf in Nederland dat ALTIJD haar deadlines haalt!quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Omdat dat formeel ook zo is.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bij veel zaken wordt in ieder geval wel die indruk gewekt. Als de gezondheidsraad / OMT / EMA ergens tégen adviseert wordt er steevast bij gezegd dat Hugo de beslissing uiteindelijk maakt.
Dat zeg ik niet. Echter zijn er klanten die op maandag vragen waar hun spul blijft. Nee, wij halen onze deadlines niet altijd. Maar als er een weeknummer genoemd wordt is dat altijd de vrijdag van die week.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wow, wat nice! Jij werkt bij het enige bedrijf in Nederland dat ALTIJD haar deadlines haalt!
Wat een mentaliteit. Hopen, meezit, "zo snel als we kunnen" - gewoon leveren.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:53 schreef Da_Sandman het volgende:
We prikken zo snel als we kunnen en we hopen als alles meezit
Ik mag toch hopen dat je zelf ook wel snapt dat de werkelijkse deadlines bij jouw bedrijf wat anders zijn dan een nationaal vaccinatieprogramma?quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Echter zijn er klanten die op maandag vragen waar hun spul blijft. Nee, wij halen onze deadlines niet altijd. Maar als er een weeknummer genoemd wordt is dat altijd de vrijdag van die week.
Dat begrijp ik, dat was ook niet mijn punt. Ik was in de veronderstelling dat Hugo geen concrete datum had genoemd. Maar dat bleek wel zo te zijn (wel met heel veel 'als').quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je zelf ook wel snapt dat de werkelijkse deadlines bij jouw bedrijf wat anders zijn dan een nationaal vaccinatieprogramma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |