Alweer nonsens.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De maatregelen laten nog geen vaccinaties toe. Wat moet je immers met vaccins? In de EU lockdownen we dat virus gewoon de wereld uit! Nog even volhouden!
Ik hoorde net de twee-na-ongeloofwaardigste minister verklaren dat de avondklok zo veel druk legde op handhavers en dat moest ook meegewogen worden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er in Den Haag juist wel tevreden over.
De mensen moeten gehoorzamen; it stays at home or else it gets the hose again!quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:34 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit, of willen ze weer 24/7 per dag de parken leegvegen met de ME.... Laat de mensen nu lekker buiten op een terras zitten. Kon vorig jaar ook prima.
Nee echt verstandig, als ik nu zie hoeveel grootouders kinderen op komen halen op het schoolplein... bovendien spelen kinderen na school ook met elkaar, ook met kinderen die niet bij hun in de klas zitten. Dus dat argument dat kinderen van verschillende scholen bij elkaar komen op de bso is nou niet echt een goede reden om deze bso's dicht te houden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel bedoel je onverstandig of lees ik je dan verkeerd?
Dat zal best, maar eerst dienen de vrinden van de heren en dames politici nog even flink te cashen met het testcircus dat nu voor miljarden opgetuigd wordt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alweer nonsens.
Het vaccineren loopt bepaald niet soepel, maar het is iedereen duidelijk dat dat de uitweg is. Stop nou eens met die nonsens iedere keer.
Men kan prima naar buiten. Daar staat geen straf op. Er is geen stay at home order.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De mensen moeten gehoorzamen; it stays at home or else it gets the hose again!
Zoals ik zei, is er genoeg aan te merken op het gehele beleid, maar jij gooit er heel vaak een heel verkeerde, echt duidelijk onware, stelling in. Dat vind ik toch wel echt stemmingmakerij en het klopt simpelweg vaak niet.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:40 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat zal best, maar eerst dienen de vrinden van de heren en dames politici nog even flink te cashen met het testcircus dat nu voor miljarden opgetuigd wordt.
Wel na 22:00.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Men kan prima naar buiten. Daar staat geen straf op. Er is geen stay at home order.
Klopt, zolang ze het in Nij altoenae het kerkplein nog niet gesloten hebben kun je niet spreken van het hele land. Maar je kunt wel stellen dat het niet alleen in Amsterdam gebeurd.quote:
Klopt.quote:
Dat is niemand dus, hij stond niet op de lijst met de verkiezingen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De kiezers die op hugo hebben gestemd?
He, if that rocks your boat, en die van haar dan, go aheadquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
Je vriendin of vrouw niet gewoon thuis the hose geven..
Volgens mij wel, want hij zat toch in de kamer?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:45 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat is niemand dus, hij stond niet op de lijst met de verkiezingen.
Als je anderen de maat neemt moet je zelf ook zorgvuldig zijnquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt.
Alsnog krijg je dan niet met the hose
Hij stond niet op de lijst van CDA.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want hij zat toch in de kamer?
Hmmm.... Ik heb de hoes nog om het matras zitten....quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
Je vriendin of vrouw niet gewoon thuis the hose geven..
Je bedoelt de lijst van de vorige verkiezingen hoop ik.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij stond niet op de lijst van CDA.
https://www.cda.nl/kandidaten-2021
We hebben het zo zwaar, we missen elkaar zo. Boehoehoehoe.quote:Volgens een pilot aan hogescholen in Den Bosch zijn veel studenten niet bereid zichzelf te testen. Van de 3000 studenten die een zelftest kregen aangeboden, kwamen er slechts zo'n duizend opdagen. Een deel meldde zichzelf af, anderen kwamen niet opdagen.
Sommige studenten zeiden: "Ja daaag, ik steek niet vrijwillig een stok in m'n neus". Anderen waren bang voor een vals positieve test waardoor ze voor niets dagen thuis zouden moeten blijven.
Ah, de vorige verkiezingen? OK, als je het zo wil bekijken, prima. Ik denk niet dat iemand op hem heeft gestemd toen met het idee dat hij de perfecte crisismanager zal zijn bij de pandemie die in 2020 zal uitbreken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je bedoelt de lijst van de vorige verkiezingen hoop ik.
Het gaat er niet alleen om of het dodelijk is. Ernstig ziek worden (zeker bij sommigen langdurig) is ook geen pretje.quote:Op donderdag 8 april 2021 18:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ook overdreven. Het is maar voor een heel klein percentage dodelijk. #laatjenietbangmaken
Nope, hij zat in de Rotterdamse politiek en is van daaruit minister geworden. Dus hooguit wat Rotterdammers hebben op hem gestemd voor de gemeenteraad.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want hij zat toch in de kamer?
Kan het nog wel begrijpen dat je een beetje huiverig en angstig bent voor een prik. Maar dat gehuil om die stok in je neus, man man.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We hebben het zo zwaar, we missen elkaar zo. Boehoehoehoe.
Daar stond hij op plaats 49 voor kieskring Rotterdam alleen, als regionale lijstduwer. Niet landelijkquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je bedoelt de lijst van de vorige verkiezingen hoop ik.
Zo hard zijn die cijfers niet. In Noorwegen was het 1 op de 25.000. Omdat het om kleine aantallen gaat, verandert de kans dramatisch wanneer ze een of twee extra gevallen vinden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:51 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Maximaal 1 op de 100.000 krijgt last van een trombose
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |