Top, maar eerst koffie.quote:Op vrijdag 9 april 2021 07:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Zal ik zelf de polonaise maar inzetten dan?
Ik ook, ik had haar al vanaf dag 1 op nummer 1!quote:
Ach ja, het zal daar de eerste dagen idd wel over gaanquote:Op vrijdag 9 april 2021 08:20 schreef Li0nHeart het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)stemmen-br~a1678350/
Nope, ik was afgehaakt. Te druk met werk en als je het niet regelmatig kunt volgen, dan is het ook niet echt leuk meer.quote:
Wel jammerquote:Op vrijdag 9 april 2021 08:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nope, ik was afgehaakt. Te druk met werk en als je het niet regelmatig kunt volgen, dan is het ook niet echt leuk meer.
Wel leuk dat Jill heeft gewonnen
quote:Op vrijdag 9 april 2021 08:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Wel jammer. Was je grote vriendin Zoey weg... Ging jij met haar mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier zijn alle fragmenten van gisteravond voor wie het gemist heeft .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mmmmm......heerlijk.quote:Op vrijdag 9 april 2021 08:03 schreef DarkRaven70 het volgende:
Goedemorgen allemaal, wat zijn de meeste blij (incl. me) dat Jill gewonnen heeft he.
Koffie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met gebak voor iedereen.
[ afbeelding ]
Whuzzzz je bent er🎊quote:Op vrijdag 9 april 2021 08:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nope, ik was afgehaakt. Te druk met werk en als je het niet regelmatig kunt volgen, dan is het ook niet echt leuk meer.
Wel leuk dat Jill heeft gewonnen
quote:Op vrijdag 9 april 2021 07:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik ook, ik had haar al vanaf dag 1 op nummer 1!
En waar heeft het gepeupel dit vandaan? Iemand heel druk geweest met knippen en plakken .. ook knap die foto die er bij zit is van het moment dat Jill te horen/lezen kreeg dat ze wonquote:Op vrijdag 9 april 2021 08:45 schreef Ireth het volgende:
De Facebook wappies hebben ook een stok gevonden om mee te slaan![]()
[ afbeelding ]
Geen streams om te kijken.. gelukkig nog heel ff een cosje meepakkenquote:Op vrijdag 9 april 2021 08:48 schreef engine het volgende:
Was wel raar wakker worden vanochtend. Heb gewoon het nieuws moeten lezen
It's a conspiraceeeeeeeh!quote:Op vrijdag 9 april 2021 08:45 schreef Ireth het volgende:
De Facebook wappies hebben ook een stok gevonden om mee te slaan![]()
[ afbeelding ]
Heb je nog wel een beetje uitzendingen gevolgd whuzz? Of heb je helemaal niks meer gezien?quote:Op vrijdag 9 april 2021 08:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
It's a conspiraceeeeeeeh!
Illuminati confirmed.
Is dat niet gewoon een nieuwsbericht wat eerder is geplaats en later is ge-update toen de winnares bekend is werd gemaakt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
En waar heeft het gepeupel dit vandaan? Iemand heel druk geweest met knippen en plakken .. ook knap die foto die er bij zit is van het moment dat Jill te horen/lezen kreeg dat ze won
Wachten op de eerste Thomas en Jill roddelsquote:Op vrijdag 9 april 2021 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen streams om te kijken.. gelukkig nog heel ff een cosje meepakken
Laatste week helemaal niets meer gezien helaas. Zelfs gisteren geen tijd gehad.quote:Op vrijdag 9 april 2021 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je nog wel een beetje uitzendingen gevolgd whuzz? Of heb je helemaal niks meer gezien?
De foto is sowieso van rond 11 kwart over 11.. dus tenzij ze een tijdmachine hebben slaat het nergens opquote:Op vrijdag 9 april 2021 08:52 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een nieuwsbericht wat eerder is geplaats en later is ge-update toen de winnares bekend is werd gemaakt.
Als het al van te voren bekend zou zijn gemaakt lijkt het me niet dat alle nieuws sites het ook al weten. Dat zullen ze toch wel binnen de muren houden lijkt me
Ja beelden van het feestje erna.. maar die krijgen we vast niet ( want er was natuurlijk geen feestje ivm Coronaquote:Op vrijdag 9 april 2021 08:53 schreef engine het volgende:
[..]
Wachten op de eerste Thomas en Jill roddels
Wel zuur voor je.. je hebt eigenlijk het leukste deel gemist.. laatste weken was er meer te doen dan in het beginquote:Op vrijdag 9 april 2021 08:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Laatste week helemaal niets meer gezien helaas. Zelfs gisteren geen tijd gehad.
Zag nog wel iets in het nieuws voorbij komen over Thomas in het huis en een zoen
Lekkere zure reacties eronder allemaal van de tweets.. zijn ook genoeg mensen die blij warenquote:Op vrijdag 9 april 2021 08:56 schreef spapaars het volgende:
https://www.ad.nl/show/bi(...)stemmen-br~a1678350/
Ach, ik heb een hoop lol gehad in COS en genoten van leuke BB momenten. Mijn glas is meer dan half vol, dus niet klagen over het stuk wat ik gemist hebquote:Op vrijdag 9 april 2021 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel zuur voor je.. je hebt eigenlijk het leukste deel gemist.. laatste weken was er meer te doen dan in het begin
Je bent ook een toppertjequote:Op vrijdag 9 april 2021 08:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, ik heb een hoop lol gehad in COS en genoten van leuke BB momenten. Mijn glas is meer dan half vol, dus niet klagen over het stuk wat ik gemist heb
Gisteren wel wat insta dingen voorbij zien komen. Daar was echt wel een feestjequote:Op vrijdag 9 april 2021 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja beelden van het feestje erna.. maar die krijgen we vast niet ( want er was natuurlijk geen feestje ivm Corona)
Misschien moet er een informateur worden aangesteld om te onderzoeken welke twitterkampen het best met elkaar een coalitie kunnen vormen om te beslissen over de rechtmatigheid van de BB-uitslagquote:Op vrijdag 9 april 2021 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekkere zure reacties eronder allemaal van de tweets.. zijn ook genoeg mensen die blij waren
Maar ach echte journalistiek in NL is toch deud net als de democratie
Hangt er van af hoe goed die is.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaan jullie Australisch Big Brother ook volgen?
Het is ook op videoland zag ikquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe goed die is.
Het is wel elke avond 1 uur en 50 minuten kijken dan.
Alleen als jij ook meekijktquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh ik kijk daar ook andere series op..quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar die gaat bij mij op de pauzeknop voor een klein jaartje (BB 2022)
Dan ik misschien ookquote:
Beleef de lente wordt mijn nieuwe verslavingquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:08 schreef suzi1 het volgende:
ik mis nu wel al die extra ramen op mn scherm zo. kale bedoening
Wat ik leuk vond was Barrie Barista en het Einde der Tijden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ik kijk daar ook andere series op..
Temtation dat is ook indd niks aan..quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dan ik misschien ook
Ga het wel proberen maar mijn ervaring is dat ik buitenlandse versies van iets, temptation enzo, niks aan vind. Maar wie weet. Of voor de gezelligheid.
Dan nog wordt het een probleem.. want wie wordt dan de informateur..Matt?? En aangezien de politiek al achterkamertjes politiek bedrijft lijkt me dat dit ook doorgevoerd wordt naar de rest van Nederlandquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien moet er een informateur worden aangesteld om te onderzoeken welke twitterkampen het best met elkaar een coalitie kunnen vormen om te beslissen over de rechtmatigheid van de BB-uitslag
Ik ookquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:12 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat ik net zo blij was met jill als winnaar als destijds met bart
Dat snap zelfs ik niet.quote:Op vrijdag 9 april 2021 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zijn wel digibeten bij de febo. Heeft niemand over nagedacht dat een aantal tien tot honderdduizenden mensen servers wel eens willen overbelasten als ze allemaal tegelijk komen.
Zou gewoon vragen welke advocaten Trump heeft ingezet om de verkiezingsuitslag aan te vechten.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien moet er een informateur worden aangesteld om te onderzoeken welke twitterkampen het best met elkaar een coalitie kunnen vormen om te beslissen over de rechtmatigheid van de BB-uitslag
Die waren ook niet zo succesvolquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zou gewoon vragen welke advocaten Trump heeft ingezet om de verkiezingsuitslag aan te vechten.
Zuuurrrquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:18 schreef Draak31 het volgende:
Heeft dat kind in een volwassen lichaam gewonnen? Wat een grap, lekkere Liese had de winst moeten krijgen.
Ik vond van de laatste 3 alles wel prima, eigenlijk.quote:
Glorieuze terugkeer van Rudi Giulliani!quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zou gewoon vragen welke advocaten Trump heeft ingezet om de verkiezingsuitslag aan te vechten.
Ik twijfel. Normaal zou ik zeggen: Nee.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan is het wel een mooie toevoeging tussen het werken door inddquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik twijfel. Normaal zou ik zeggen: Nee.
Maar t is nog steeds corona, ik werk nog steeds thuis, en tot nu toe is t een soort van afleiding geweest elke dag tijdens werk. Het kan aanstaan, hoef t niet aandachtig te volgen, en er is geluid in huis.
Ja een beetje een soort van slap geouwehoer van collega's.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan is het wel een mooie toevoeging tussen het werken door indd
ik heb uitspraken als jill viel me vaak opquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:23 schreef Ang3l het volgende:
Nou, wie van ons geeft zich op voor BB 2022?
Ik wil wel de nieuwe Jerrell zijn
Nu nog een Michel zoeken hier
Stinken je scheetjes ook zo?quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb uitspraken als jill viel me vaak op
Ik kan plat kempes klappen en goe liggen ok deenk.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou zowel in Theo-vorm als in Nick-vorm kunnen meedoenquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:23 schreef Ang3l het volgende:
daar mag ik alleen zelf van genieten, onder mn dekens. blijven de bewoners ook lekker van me wegquote:
O dat kan ik ook wel.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:28 schreef suzi1 het volgende:
en ik kan ontzettend goed roddelen en mensen in de gaten houden
Zullen we elkaar dan maar weer eens in de haren vliegen?quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou zowel in Theo-vorm als in Nick-vorm kunnen meedoen
Suzi is onze Jillquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb uitspraken als jill viel me vaak op
Het enige moment dat ik Theo heb gemist was toen Jerrel in het huis zat. Dat had nog wel eens hoog kunnen oplopenquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we elkaar dan maar weer eens in de haren vliegen?
bb game natuurlijk. ik ga er een week meedoen voor de knaken. en dan ga ik over lijkenquote:
Nou als Graysbones en ik als FEBO meedoen , zorgen we wel dat je het overleeft en mag je van ons vast wel winnenquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bb game natuurlijk. ik ga er een week meedoen voor de knaken. en dan ga ik over lijken
of ik lig er als een lijk, kan ook
Ik weet wel een Michel, ten minste qua lichaam... maar die gaat echt niet meedoenquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wij hebben een deal.
en ik zie dat jij van kleuren houdt. we nemen haarverf mee
ik wil er snel uit hoor. wil niet 24upd te zien zijnquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:37 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Nou als Graysbones en ik als FEBO meedoen , zorgen we wel dat je het overleeft en mag je van ons vast wel winnen
quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wij hebben een deal.
en ik zie dat jij van kleuren houdt. we nemen haarverf mee
heel soms ben ik goed in overhalenquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet wel een Michel, ten minste qua lichaam... maar die gaat echt niet meedoen
Tuurlijk net zo corrupt als de echte FEBOquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:37 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Nou als Graysbones en ik als FEBO meedoen , zorgen we wel dat je het overleeft en mag je van ons vast wel winnen
Dat was een leuke confrontatie geweest ja.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het enige moment dat ik Theo heb gemist was toen Jerrel in het huis zat. Dat had nog wel eens hoog kunnen oplopen
We geven je wel de gelegenheid om jou eruit te laten stappen met ¤15.000,-quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik wil er snel uit hoor. wil niet 24upd te zien zijn
Ik blijf erbij dat het naïef is om Jill als naïef poppetje te zien. Vond haar juist één van de meest gemaakte bewoners.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond van de laatste 3 alles wel prima, eigenlijk.
Zelfs Liese, die ik in t begin verguisde, gunde ik t.
Ik gunde t alleen Michel niet, en die heeft de meest roemloze exit van allemaal gekregen.
Ach, ik vind t wel geinig dat t naieve poppetje gewonnen heeft van de slinkse baas.
Beide is een manier van spelen. Vraag me af hoe close it is geweest.
Als ze met de 'tussenstand' die voor de einduitslag gebruikt is doelen op de stemronde die meerdere dagen open stond (dus met Liese-stemmers meegerekend), dan is dat wel zo eerlijk. Aan de andere kant: als je zegt dat twee bewoners nog 1-tegen-1 gaan, dan moet je ook zorgen dat de boel werkt. Amateurisme ten top.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:17 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat snap zelfs ik niet.
Ben nog van de internetloze generatie en ben niet bepaald digitaal onderlegd, maar zelfs ik voelde al aankomen dat ze het vast te druk zouden krijgen met de 2e stemronde.
Daar werd zo weinig tijd voor genomen, dan kon niet goed gaan.
Dus ik ben meteen naar de RTL site gegaan direct nadat Liese eruit ging om te stemmen.
Toen lukte het nog net...
Ja deze post is natuurlijk zonde zonder foto's hequote:Op vrijdag 9 april 2021 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet wel een Michel, ten minste qua lichaam... maar die gaat echt niet meedoen
MissyZ schreef dat hij persona non grata is. Zal wel met zijn uitlatingen in de media, of het swaffelen van Els (of allebei) te maken hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was een leuke confrontatie geweest ja.
Maar Theo was dus gister de enige die er niet bij was?
Die wil niks meer met BB te maken hebben?
Ik vond haar blij, dozig, speels, maar wel oprecht.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:39 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het naïef is om Jill als naïef poppetje te zien. Vond haar juist één van de meest gemaakte bewoners.
Ik vind de volgende bb moet om echt geld gaan.. keiharde knaken.. dan wordt het spel ook harder gespeeld. Dus suzi krijgt een rode knop voor 50.000quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:39 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
We geven je wel de gelegenheid om jou eruit te laten stappen met ¤15.000,-
Ja er zijn wel filmpjes en interviews van hem waarbij ie BB wel te kakken zet.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:40 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
MissyZ schreef dat hij persona non grata is. Zal wel met zijn uitlatingen in de media, of het swaffelen van Els (of allebei) te maken hebben.
Uiteindelijk vond ik 70.000,- toch best wel echte knaken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de volgende bb moet om echt geld gaan.. keiharde knaken.. dan wordt het spel ook harder gespeeld. Dus suzi krijgt een rode knop voor 50.000
Is goed maar dan wil ik wel dat we beetje mee mogen delen want ons salaris zal ook minimum zijn denk ikquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de volgende bb moet om echt geld gaan.. keiharde knaken.. dan wordt het spel ook harder gespeeld. Dus suzi krijgt een rode knop voor 50.000
Ja maar wij hebben het over mx een week zitten in het BB huis voor suzi1quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uiteindelijk vond ik 70.000,- toch best wel echte knaken.
Het is ook veel geld.. maar hoe hoger de te winnen prijs hoe harder het spelquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uiteindelijk vond ik 70.000,- toch best wel echte knaken.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:42 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Is goed maar dan wil ik wel dat we beetje mee mogen delen want ons salaris zal ook minimum zijn denk ik
Dat doe ik wel als FEBO zijndequote:Op vrijdag 9 april 2021 09:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop dat iemand mijn make-up doos verstopt, dan kan ik rellen
Snap ik, is ook zo. Toch had ik bij haar het gevoel dat ze het meest een typetje neerzette en daar het minst eerlijk over was. Het was extra ergerlijk dat FEBO haar in de uitzendingen, vanaf het moment dat er mogelijk iets zou zijn met Thomas, zo rooskleurig neerzette en liep te pushen (dat laatste kan zij niets aan doen natuurlijk).quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond haar blij, dozig, speels, maar wel oprecht.
Dat ze het een en ander aandikt voor de camera, vast.
Maar dat deed iedereen in dat huis. Je bent je toch anders bewust van jezelf.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
Misschien kunnen we de moeder van Matt in het huis zetten, als vervanger van Nick
Ja, de hoop op enige romance is wel dik uitgemolkenquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:47 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Snap ik, is ook zo. Toch had ik bij haar het gevoel dat ze het meest een typetje neerzette en daar het minst eerlijk over was. Het was extra ergerlijk dat FEBO haar in de uitzendingen, vanaf het moment dat er mogelijk iets zou zijn met Thomas, zo rooskleurig neerzette en liep te pushen (dat laatste kan zij niets aan doen natuurlijk).
Ach, it is what it is!
En de moeder van Rene?quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
Misschien kunnen we de moeder van Matt in het huis zetten, als vervanger van Nick
Ik maak wel een shiv van een scheermesje en een tandenborstelquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:50 schreef suzi1 het volgende:
ik ga vast al mn vapers in kleding verwerken
Mocht je toch ooit zonder komen te zitten... Wat is het teken dat ik met de drone langs moet komen?quote:
als ik mn hand in de lucht steek en me snor heb laten staanquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Mocht je toch ooit zonder komen te zitten... Wat is het teken dat ik met de drone langs moet komen?
quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als ik mn hand in de lucht steek en me snor heb laten staan
Ik hoop dat er nu toch Ali Express klinkt in een helemaal leeg huis...quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:57 schreef suzi1 het volgende:
ze zouden nu toch nog slapen, dat is de geruststelling
Misbruiken we gewoon CoS voor. Op naar de 1000quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
misschien moeten we er tijdelijk COSMVB van maken?
Commentaar op social media van bewoners
Terror-Whuzquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou zowel in Theo-vorm als in Nick-vorm kunnen meedoen
Ga je koffie missen smorgens Dark en jou natuurlijk ook 💋quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:55 schreef DarkRaven70 het volgende:
Maar lieve en leuke mensen ik ga hier afsluiten.
Bedankt voor jullie gezelschap hier op het forum.
Heb echt genoten en speciaal van en met @:greysbones en @:suzi1 .
Alle 2 een dikkeen knufffffff en tot de volgende BB in NL of NL/BE.
Het gaat jullie allemaal hier goed en hopelijk zie ik iedereen weer (zover het kan) in goede gezondheid terug hier op/in het Fok forum bij de volgende editie.
Tot laters allemaal![]()
![]()
DarkRaven aka Gert-Jan
![]()
Ik zou kiezen voor roulette..quote:Op vrijdag 9 april 2021 10:04 schreef suzi1 het volgende:
ooo en van het boodschappengeld evt fruitkasten, verdubbelen of alles op
Fuck die psychologische test.. die slaan we dan gewoon overquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:10 schreef suzi1 het volgende:
dat is pas tv. slik ik gwn een tijdje me meds niet. ben er dan wel klaar voor :p
De vraag is.. wie heeft hem allemaal omzeildquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:11 schreef suzi1 het volgende:
die psychische test is nu vast en zeker ook omzeild, kan niet anders
Liese kan ik niks bij verzinnenquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:13 schreef suzi1 het volgende:
daan de biplolaire
nick de downie
michel de ptsser
und so weither
Niet waarquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:16 schreef suzi1 het volgende:
zico had een bomgordel bij heb ik me laten vertellen
En negatief zelfbeeld.. waarom zou je anders zoveel troep gebruiken als je al mooi bentquote:
dat negatieve zelfbeeld heb ik altijd zo mijn twijfels over als je je voor zo' program opgeeftquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
En negatief zelfbeeld.. waarom zou je anders zoveel troep gebruiken als je al mooi bent
Ontkennen dat je het hebtquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat negatieve zelfbeeld heb ik altijd zo mijn twijfels over als je je voor zo' program opgeeft
Preciesquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:21 schreef suzi1 het volgende:
dat is fase 1 zeggen ze altijd he, ontkennen
quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Zal wel een gigantisch spel zijn dat er zo'n lange SL is.
Die test laten we maken door het nichtje van Jillquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:11 schreef suzi1 het volgende:
die psychische test is nu vast en zeker ook omzeild, kan niet anders
Opbouw voor het nieuwe seizoen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk niet dat ze daar nu al mee bezig zijn, je kan straks naar bb autralie kijkenquote:
Jill en Joke halen het huis en de tuin leeg.quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
tjongejonge..Beseffen ze niet dat de Jill fans ook niet meer konden stemmen?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:40 schreef Jockari het volgende:
Uit de belgische flair:
Intussen is er door Nick-fans een petitie gestart die al door meer dan 900 mensen getekend is. Zij geven aan dat ze niet konden stemmen tijdens de finale en hopen dat dit niet meer gebeurt in de toekomst. Er is ook een steunactie gestart om de 70.000 euro van de prijzenpot in te zamelen voor Nick. De Herentalsenaar had mooie plannen met die pot en zijn fans vinden dat hij die moet kunnen waarmaken. Op dit moment zamelden al 38 mensen 425 euro in.
Whahaha had je gezicht wel willen zien gister.quote:
Dan ben je toch volslagen idioot als je geld over gaat makenquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:40 schreef Jockari het volgende:
Uit de belgische flair:
Intussen is er door Nick-fans een petitie gestart die al door meer dan 900 mensen getekend is. Zij geven aan dat ze niet konden stemmen tijdens de finale en hopen dat dit niet meer gebeurt in de toekomst. Er is ook een steunactie gestart om de 70.000 euro van de prijzenpot in te zamelen voor Nick. De Herentalsenaar had mooie plannen met die pot en zijn fans vinden dat hij die moet kunnen waarmaken. Op dit moment zamelden al 38 mensen 425 euro in.
Of de wereld niet veel grotere problemen heeft als een Nick die de finale verliestquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:40 schreef Jockari het volgende:
Uit de belgische flair:
Maak je geen illusies....quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahaha had je gezicht wel willen zien gister.![]()
![]()
Arm arm nickskenquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dan ben je toch volslagen idioot als je geld over gaat maken
Die laatste zin maakt het afquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:40 schreef Jockari het volgende:
Uit de belgische flair:
Lange weg te gaan nogquote:
Komop Freak je had gisteren nog de grootste praatjes over het feit dat Nick zou winnen..quote:
En maandag gewoon weer aan het werk. Zwaar leven.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Arm arm nicksken
Bleef met niks achter
En als Sendhya vertrokken is ..
Nee, zag de bui al hangen. Maar hopen mag toch. Helemaal toen de 'lijnen' weer open gingen na Liese...Voor de marketing van BB wel beter dat er een Nederlander wint. Sta je toch wat steviger als productie voor een vervolg er van.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komop Freak je had gisteren nog de grootste praatjes over het feit dat Nick zou winnen..
En je het gezichtwel wilde zien van Jill..
Vind ik nog veel .. ik verdien het niet met koken en liggenquote:
Ook dat nog jaquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:51 schreef engine het volgende:
[..]
En maandag gewoon weer aan het werk. Zwaar leven.
Nou ja, de Nicksfans zijn natuurlijk bijna per definitie ook niet helemaal bij het koppie hequote:Op vrijdag 9 april 2021 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dan ben je toch volslagen idioot als je geld over gaat maken
En alles vastliep.. had een heel goed opzetje kunnen zijn voor de winst van Nickquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, zag de bui al hangen. Maar hopen mag toch. Helemaal toen de 'lijnen' weer open gingen na Liese...
Vooral een plaat voor het hoofdquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:52 schreef tiki het volgende:
[..]
Nou ja, de Nicksfans zijn natuurlijk bijna per definitie ook niet helemaal bij het koppie he
Enorm héquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:55 schreef Tourniquet het volgende:
Ik zit de eerste aflevering terug te kijken, best leuk met de kennis van nu.
Maar wow, Thomas, wat een verschil.![]()
[ afbeelding ]
Weet wel al dat die al 38 gasten kan verwachten in zijn restaurant.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:40 schreef Jockari het volgende:
Uit de belgische flair:
Bij Thomas moet ik altijd een beetje aan Emile Roemer denken, voormalig leider van de SP.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:55 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Als je die twee foto's zo naast elkaar zet is het verschil wel heel erg grootquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:55 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is hij alsnog zo faillietquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Weet wel al dat die al 38 gasten kan verwachten in zijn restaurant.
Haha zo'n foto heb ik van mezelf ook alleen erg jammer dat het er nu weer aan zit.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je die twee foto's zo naast elkaar zet is het verschil wel heel erg groot
Goed gedaan Thomas
maar dan heb je wel voor jezelf bewezen dat het kan, dus wie weet, lukt het je nog een keer als je het echt zou willenquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Haha zo'n foto heb ik van mezelf ook alleen erg jammer dat het er nu weer aan zit.
Maar top hoor van Thomas👍
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.instagram.com/p/CNcXZJfn104/quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Danielle insta live in het huis, heb zo geen link.
Samen met veel andere oud-bewoners
Laat dievanons het maar niet horen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:11 schreef suzi1 het volgende:
hij heb t zelf niet nodig lees ik nu!
Wij hebben deze actie oorspronkelijk ingezet omdat wij vonden dat Nick de terechte winnaar was van Big Brother en om Nick te helpen om zijn droom alsnog te kunnen verwezenlijken. Na overleg met Nick wil hij liever dat de opbrengst van deze actie ten goede gaat komen aan Kom op tegen Kanker. Wat een toffe gast die Nick!
Dat bankstel is al onderweg naar Herentals.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Sneu voor Nick hoor ... bankstel is al weg.
Ja, leuk filmpje!quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CNcXZJfn104/
Ook met familieleden, wel leuk voor hen om te zien lijkt me.![]()
https://www.instagram.com/tv/CNcXZJfn104/?igshid=1fmhus7b8jcrequote:Op vrijdag 9 april 2021 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Danielle insta live in het huis, heb zo geen link.
Samen met veel andere oud-bewoners
Die is niks meer waard met de kuilen van Nick.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Sneu voor Nick hoor ... bankstel is al weg.
Net als het muiltje van Assepoester: alleen Nick past erin.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die is niks meer waard met de kuilen van Nick.
Met 120 of zo camera's van 5000 euro stuk zullen ze het ook wel snel willen leeghalen. Anders moet je het maar steeds bewaken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wel even leuk om te zien en ze zijn al goed bezig met leeghalen
dat was geen muiltje dat hij had, was een te grote muil. en dan m.n. tegen liesequote:Op vrijdag 9 april 2021 13:28 schreef tiki het volgende:
[..]
Net als het muiltje van Assepoester: alleen Nick past erin.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat was geen muiltje dat hij had, was een te grote muil. en dan m.n. tegen liese
Dat was toch de eerste week ook al gebruikt? Toen mocht Joey de bedden verdelen en er zou 1 bewoner overblijven die dan op dat bedje zou moeten slapen. Joey had toen heel slim besloten dat dan maar zelf te doen, zodat hij niet gelijk iemand tegen zich in het harnas zou jagen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat veldbedje wat nog naar binnen gereden werd de laatste week was ook vrij nutteloos trouwens.
Danielle zei dat ze interviews moesten doen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:40 schreef Toweler het volgende:
Waar zijn Jill en Thomas heb ze nergens gezien op de live van de bewoners
Interviews.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:40 schreef Toweler het volgende:
Waar zijn Jill en Thomas heb ze nergens gezien op de live van de bewoners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |