Ik zou kiezen voor roulette..quote:Op vrijdag 9 april 2021 10:04 schreef suzi1 het volgende:
ooo en van het boodschappengeld evt fruitkasten, verdubbelen of alles op
Fuck die psychologische test.. die slaan we dan gewoon overquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:10 schreef suzi1 het volgende:
dat is pas tv. slik ik gwn een tijdje me meds niet. ben er dan wel klaar voor :p
De vraag is.. wie heeft hem allemaal omzeildquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:11 schreef suzi1 het volgende:
die psychische test is nu vast en zeker ook omzeild, kan niet anders
Liese kan ik niks bij verzinnenquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:13 schreef suzi1 het volgende:
daan de biplolaire
nick de downie
michel de ptsser
und so weither
Niet waarquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:16 schreef suzi1 het volgende:
zico had een bomgordel bij heb ik me laten vertellen
En negatief zelfbeeld.. waarom zou je anders zoveel troep gebruiken als je al mooi bentquote:
dat negatieve zelfbeeld heb ik altijd zo mijn twijfels over als je je voor zo' program opgeeftquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
En negatief zelfbeeld.. waarom zou je anders zoveel troep gebruiken als je al mooi bent
Ontkennen dat je het hebtquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat negatieve zelfbeeld heb ik altijd zo mijn twijfels over als je je voor zo' program opgeeft
Preciesquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:21 schreef suzi1 het volgende:
dat is fase 1 zeggen ze altijd he, ontkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |