Wat denk je zelfquote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:13 schreef mario390 het volgende:
dit kann je helemal niet vreten![]()
haring met schokolade
Nee, Nick heeft het uitgelegd. Het is appel-kruimelvlaai met gehakt, aardappel en prei, appel en kruimels. Onderste laag is chocoladesaus met kappertjes en stukjes zure haring. Schijn een streekgerecht uit de Kempen te zijn.
Ja laat het nou maar gast.quote:
Door Nick aangevraagd waarschijnlijk.quote:
Volgens mij sinds vanavondquote:Op woensdag 7 april 2021 20:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
krijgen ze al heel de dag muziek?
IK dm je welquote:
Wat moeten we dan doenquote:Op woensdag 7 april 2021 20:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben benieuwd hoe laat morgen de streams op zwart gaan
Als je een leven hebt, dan gaat alles gewoon door, anders maak je een afspraak met een goede shrinkquote:Op woensdag 7 april 2021 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat moeten we dan doen![]()
Ik denk tot wanneer de laatste de deur achter zich heeft dicht gedaan
Beetje emotie kan ik mij voorstellen.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:20 schreef engine het volgende:
Wat een nepperdNog even wat zieltjes winnen met een paar traantjes. Beter gaat hij ergens liggen.
voor de Febo vrijdagquote:Op woensdag 7 april 2021 20:22 schreef Joyce-43 het volgende:
ze mogen de ijskast wel even gaan uitzoeken op wat weg kan enz
en ik ben die muziek nu wel zat
Ja ik ook maar als iedereen nep is, moet dit ook gespeeld zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beetje emotie kan ik mij voorstellen.
Met goede muziek is zuigen de perfecte combinatiequote:
Nou gezellige laatste avond zo. Het is half negen hé....over een uur liggen ze in bed.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:22 schreef viseenoptie het volgende:
Bewust laatste avond even laten inzinken/beleven
Ach het zijn mensen. Zelfs Soury jankt wel eens.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook maar als iedereen nep is, moet dit ook gespeeld zijn.
stofzuigen, of een ander soort zuigen?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met goede muziek is zuigen de perfecte combinatie
dann moeten ze de zuiggeluid uitmakenquote:Op woensdag 7 april 2021 20:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denkt even na hoe dievanons het gaat vinden als het met lege zakken thuis komtquote:Op woensdag 7 april 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
Nicksken moet morgen weer naar 'dievanons' zal hem zwaar vallen
schoonmaken met de muziek goed hard.. heerlijkquote:Op woensdag 7 april 2021 20:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Terrasjes gaan weer bijna open en tot die tijd Puzzelen op z'n Mies.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat moeten we dan doen
Ik denk tot wanneer de laatste de deur achter zich heeft dicht gedaan
Stofzuigen, wat dacht jij danquote:Op woensdag 7 april 2021 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stofzuigen, of een ander soort zuigen?
dan krijgt die van haarquote:Op woensdag 7 april 2021 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Denkt even na hoe dievanons het gaat vinden als het met lege zakken thuis komt
Precies, dan is het huishouden nog wel te doenquote:Op woensdag 7 april 2021 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
schoonmaken met de muziek goed hard.. heerlijk
Vast oefenen voor z'n eigen emo Nicksshowquote:Op woensdag 7 april 2021 20:20 schreef engine het volgende:
Wat een nepperd Nog even wat zieltjes winnen met een paar traantjes. Beter gaat hij ergens liggen.
ja verder zouden ze het moeten verbiedenquote:Op woensdag 7 april 2021 20:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies, dan is het huishouden nog wel te doen
Maar hoort er helaas wel bijquote:Op woensdag 7 april 2021 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja verder zouden ze het moeten verbieden![]()
stomste wat er is
En een aanval van 3 kleine harige ballenbijtertjes op haar commandoquote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Haper streams hier, wat een ellende
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:28 schreef cheanny het volgende:
[..]
En een aanval van 3 kleine harige ballenbijtertjes op haar commando
geen ideequote:
heeft in de top 40 gestaan hequote:Op woensdag 7 april 2021 20:28 schreef engine het volgende:
Wel grappig dat Liese en Nick dit nummer ook letterlijk mee kunnen zingen.
Stuitert weer lekker door het beeldquote:Op woensdag 7 april 2021 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een mens wordt vrolijk om Jill bezig te zien
Ja weet ik. Maar was er niet van bewust dat het daar ook zo bekend/populair was.quote:
is in Vlaanderen ook redelijk gekend hoorquote:
Ben nu een vrolijke blije Jilltoktokkiequote:Op woensdag 7 april 2021 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een mens wordt vrolijk om Jill bezig te zien
nou ze volgde ook radio zender 538 en daar heb je iedere vrijdag de top 40quote:
70s lied,op nederlands ofzoquote:Op woensdag 7 april 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
kijk ff in de Cos van 5 minuten geleden
ja dat weet ikquote:Op woensdag 7 april 2021 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
is in Vlaanderen ook redelijk gekend hoor
Eerlijk denk ik dat je er weinig aan mist morgen. Verwacht niet dat ze nog een druk programma hebben...de beelden hebben ze niet meer nodig. Dat je de liveshow mist is wel jammer.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:30 schreef viseenoptie het volgende:
Moet morgen gedverderrie dik 14uur werken.. dat is dus alleen de aflevering terug zien en geen livesteams :s
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:31 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ben nu een vrolijke blije Jilltoktokkie
ja ze hadden het toevallig over radio 538 dat ze die ook op haddenquote:Op woensdag 7 april 2021 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar was er niet van bewust dat het daar ook zo bekend/populair was.
ben ik zeker van , "de ultratop 50" heet het hier. Te volgen op de Belgische Q-musicquote:Op woensdag 7 april 2021 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat weet ik
maar heeft het ook bij jullie in de top 40 gestaan
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:25 schreef mario390 het volgende:
maar daar hebben julie me nu en bär opgebonden
met haring en schokolade of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Maar gewoon spoilervrij tegen 11uur savonds de aflevering gaan kijken.. dan maar zonder COSquote:Op woensdag 7 april 2021 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Eerlijk denk ik dat je er weinig aan mist morgen. Verwacht niet dat ze nog een druk programma hebben...de beelden hebben ze niet meer nodig. Dat je de liveshow mist is wel jammer.
de bodum was met sjoko en haring op zn kemps tochquote:Op woensdag 7 april 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
prei gehakt schotel mario
met kaas bovenop
ik gok erop dat ze het tot 12 uur rekken.. voor de 100 dagen..quote:Op woensdag 7 april 2021 20:34 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Maar gewoon spoilervrij tegen 11uur savonds de aflevering gaan kijken.. dan maar zonder COS
Dan wordt de nr 3 afgeserveerd door de tuindeurquote:Op woensdag 7 april 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
jill denkt 12 uur weg te gaan vannacht
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:34 schreef Ireth het volgende:
Maar wat gaan we nou vrijdag doen... zo zonder streams....![]()
Is er al een rehab of gaan we verder in COUBBA?ik heb nog een berg werk te doen. maar wie weet ga ik dat wel kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die der kop loopt over met gedachtes hahaquote:Op woensdag 7 april 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
jill denkt 12 uur weg te gaan vannacht
en niks te doen.. das niet zon fijne combiquote:Op woensdag 7 april 2021 20:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die der kop loopt over met gedachtes haha
maar geen schokosaus met haring bijquote:Op woensdag 7 april 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
prei gehakt schotel mario
met kaas bovenop
dat weet suzi welquote:Op woensdag 7 april 2021 20:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar geen schokosaus met haring bij
weljaquote:Op woensdag 7 april 2021 20:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar geen schokosaus met haring bij
quote:
Deze ken je toch wel? Grote hit een jaar of 10 geleden:quote:Op woensdag 7 april 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
even geshazamed.. Ben Howard.. echt nooit van gehoord
the weekend zooo lekker nummerquote:Op woensdag 7 april 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
De muziek begint wel beter te worden. Al is ook dit nog te sloom.
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Deze ken je toch wel? Grote hit een jaar of 10 geleden:
Uit de kempen? Nooit van gehoord ? En wees gerust, ik woon hier al een halve eeuw van geboorte. Lijkt me iets Nick Krafts...quote:Op woensdag 7 april 2021 20:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Nee, Nick heeft het uitgelegd. Het is appel-kruimelvlaai met gehakt, aardappel en prei, appel en kruimels. Onderste laag is chocoladesaus met kappertjes en stukjes zure haring. Schijn een streekgerecht uit de Kempen te zijn.
faith no more?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:39 schreef mario390 het volgende:
w
[..]
welke lied was dat 70s rock 10 min geleden?
@Mario als je wilt proeven kan je vast reserveren in Nicks rodesausthema restaurantje als hij er met de knaakskes vandoor gaat .quote:Op woensdag 7 april 2021 20:34 schreef suzi1 het volgende:
de bodum was met sjoko en haring op zn kemps toch
Ja die is wel leukquote:
Dat weet ik niet. Kan iemand anders hier je vast wel vertellen.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:39 schreef mario390 het volgende:
w
[..]
welke lied was dat 70s rock 10 min geleden?
liese had ook meer dan 3 kwart in de kliko gegooitquote:Op woensdag 7 april 2021 20:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
geloof ik niet,hoe will je dat eten?
dat moet verschrikkelik zijn
Rodesausthemaquote:Op woensdag 7 april 2021 20:39 schreef cheanny het volgende:
[..]
@:mario als je wilt proeven kan je vast reserveren in Nicks rodesausthema restaurantje als hij er met de knaakskes vandoor gaat .
Bestaat niet in de kempen ! Moet zijn thema-restaurant worden waarschijnlijk: smijt alle brol bij een ...quote:Op woensdag 7 april 2021 20:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
geloof ik niet,hoe will je dat eten?
dat moet verschrikkelik zijn
ja zat er 16 jaar naast hahahquote:Op woensdag 7 april 2021 20:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de zingen niet op belgisch![]()
faith no more gevt het erst vanaf 86 ofzo
Ik denk dat die regel wel gewoon zal gaan over de finale zoals het nu al de finale is en niet over de allerlaatste momenten van de finale-uitzending.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:41 schreef Benny het volgende:
Remember... In het contract staat dat de finale wordt gespeeld met een Nederlander en een Belg. Nick of Liese moet dus morgen nog eerder weg.
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2021 20:43 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Ik denk dat die regel wel gewoon zal gaan over de finale zoals het nu al de finale is en niet over de allerlaatste momenten van de finale-uitzending.
Wat niet wegneemt dat Liese er wel gewoon als eerste zal uitgaan...
gek he..quote:Op woensdag 7 april 2021 20:45 schreef DKUp het volgende:
Er hangt niet echt een gezellige finale sfeer
was het niet minimaal een Nederlander en een Belg ?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:41 schreef Benny het volgende:
Remember... In het contract staat dat de finale wordt gespeeld met een Nederlander en een Belg. Nick of Liese moet dus morgen nog eerder weg.
Moet?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
gek he..
de puzzel moet eerst af..
Ze weten uit gekkigheid echt niet meer wat ze moeten doen..quote:Op woensdag 7 april 2021 20:45 schreef DKUp het volgende:
quote:
is romantisch engiequote:Op woensdag 7 april 2021 20:49 schreef engine het volgende:
Doe eens een beetje feest muziek zeg. Anders beter uit zetten. Ellende dit.
zou ik ook zijn met zon saaie bendequote:Op woensdag 7 april 2021 20:50 schreef DKUp het volgende:
Jill ligt op de bank, is er ook klaar mee....
Wrom.. N & L lekker romanties poezele en J op de zetel wegdromen over Totoquote:Op woensdag 7 april 2021 20:49 schreef engine het volgende:
Doe eens een beetje feest muziek zeg. Anders beter uit zetten. Ellende dit.
Dan eis ik dat Thomas vanavond nog terugkomt.quote:
ergens heb ik het idee dat Toto niet uit zal blinken in romantiek hoe lief die jongen ook isquote:Op woensdag 7 april 2021 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dan eis ik dat Thomas vanavond nog terugkomt.
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:52 schreef engine het volgende:
Dan eis ik dat Thomas vanavond nog terugkomt.
Goh, ik vind het eigenlijk nog wel iets hebben dat sfeertje.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:45 schreef DKUp het volgende:
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 7 april 2021 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ergens heb ik het idee dat Toto niet uit zal blinken in romantiek hoe lief die jongen ook is
quote:
quote:
Jill weet volgens mij ook niet wat romantiek is als ik me zo die verhalen herinner van haar ex avontuurtjes en tijgermomentjes..quote:Op woensdag 7 april 2021 20:53 schreef greysbones het volgende:
ergens heb ik het idee dat Toto niet uit zal blinken in romantiek hoe lief die jongen ook is
af en toe een romantische avond is best fijnquote:Op woensdag 7 april 2021 20:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
romantisch is ook maar zozo toch. gewoon lekker lol hebben is leuker. of lekker sjaggie
ik weet dat nietquote:Op woensdag 7 april 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
af en toe een romantische avond is best fijn
Ja dat dacht ik. Maar misschien is dat ook wel romantisch.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
romantisch is ook maar zozo toch. gewoon lekker lol hebben is leuker. of lekker sjaggie
Bij jou of bij mij?quote:
zet de babyfoon aan en ga een weekendje romantiserenquote:Op woensdag 7 april 2021 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet meer.. krijg je met pubers
das ook heel fijn jaquote:Op woensdag 7 april 2021 20:59 schreef DKUp het volgende:
Douchen met keihard muziek op en mee blèren, heerlijk
babyfoon is niet meer nodig hequote:Op woensdag 7 april 2021 20:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zet de babyfoon aan en ga een weekendje romantiseren
quote:
bij romantisch denk ik aan hapjes en knus op de bank met kaars en candlelightquote:Op woensdag 7 april 2021 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik. Maar misschien is dat ook wel romantisch.
mag wel wat creatiever hequote:Op woensdag 7 april 2021 21:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bij romantisch denk ik aan hapjes en knus op de bank met kaars en candlelight
geef mijn portie maar aan de regie
ik zeg al, ik ken dat niet. romantisch zijn of meemaken. dat is denk niks voor mijquote:Op woensdag 7 april 2021 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag wel wat creatiever he
weekendje weg
stof uit je hoofd waaien
misschien ooit een keerquote:Op woensdag 7 april 2021 21:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zeg al, ik ken dat niet. romantisch zijn of meemaken. dat is denk niks voor mij
jij hebt vreemde ideeenquote:Op woensdag 7 april 2021 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien ooit een keer
als je oud en versleten bent
kom je als benidorm basterd jou benidorm romantische basterd tegen
echt hoorquote:Op woensdag 7 april 2021 21:04 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik scrollde wat door die BB-gifjes en ik dacht: danst 'ie nu mee?
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:05 schreef engine het volgende:
Uiteraard. Daarna wel nog even kussens overgooien toch
Sterrenkijken ofzo kan wel leuk zijnquote:Op woensdag 7 april 2021 21:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bij romantisch denk ik aan hapjes en knus op de bank met kaars en candlelight
geef mijn portie maar aan de regie
Dan is het wellicht beter om niet te blowenquote:Op woensdag 7 april 2021 21:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
met een jointje op. ik kots dan alles uit
einde romantisme
zou het erg zijn als ik in slaap flikker of is het staand kijken?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dan is het wellicht beter om niet te blowen
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bestaat niet in de kempen ! Moet zijn thema-restaurant worden waarschijnlijk: smijt alle brol bij een ...
Bij Mike is het nooit wat het lijkt. Voor je het weet loop je blij weg met een oude keuken en een dozijn bedorven worstenbroodjesquote:Op woensdag 7 april 2021 21:07 schreef Angelique61 het volgende:
as hij niet altijd team Jill en Thomas, nu op Nick stemmen, niks is wat het lijkt :-)
Ligt er een beetje aan welk moment je in slaapt flikkertquote:Op woensdag 7 april 2021 21:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zou het erg zijn als ik in slaap flikker of is het staand kijken?
ligt eraan wat ik er een half uur van tevoor ophebquote:Op woensdag 7 april 2021 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan welk moment je in slaapt flikkert
De laatste avonden zijn tuurlijk te belangrijk voor de stagiaires. Nu zit de echte Febo achter de knoppies.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:11 schreef greysbones het volgende:
nou zitten we al weken met bagger muziek op die feest avonden en nu blijkt toch de Febo over muziek smaak te beschikken
Yep, van zodra de puzzel al goed gevorderd was, was hij daarquote:Op woensdag 7 april 2021 20:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is Nick aan het helpen, want ik zie hier niks meer.
wel opvallend dit hequote:Op woensdag 7 april 2021 21:12 schreef cheanny het volgende:
[..]
De laatste avonden zijn tuurlijk te belangrijk voor de stagiaires. Nu zit de echte Febo achter de knoppies.
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ligt eraan wat ik er een half uur van tevoor opheb
Joehoe Nick! Tijd voor dramatische traantjes!!quote:
ik2quote:Op woensdag 7 april 2021 21:16 schreef suzi1 het volgende:
weet je, ze zijn de 1ooo niet eens waard
maar als jill wint klep ik hier gewoon door t/m de 1ooo
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:16 schreef suzi1 het volgende:
weet je, ze zijn de 1ooo niet eens waard
maar als jill wint klep ik hier gewoon door t/m de 1ooo
zit je verkeerdquote:
Jij was volleybal kijkenquote:
Ik heb heel lang Naomi één van de leukste gevonden. Nick en Thomas ook wel met periodes. En daarna alleen nog Jill.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:19 schreef danilel het volgende:
Mijn allereerste favo was Liese, daarna een hele tijd Naomi maar na een tijdje toch weer terug naar Liese en daar blijf ik ook bij.
Wil Jill wel een thumbs up geven, ze heeft laten zien dat ze een doorzetter is.
Wie er wint maakt me niet veel uit, weet dat ik een hele leuke tijd heb beleefd met jullie Cossers (ook al zijn we het niet altijd met elkaar eens en dat mag).
Ik hoop jullie in de toekomst weer eens in een Cos tegen te komen.
Op naar de laatste dag BB NLBE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |