Goh, ik vind het eigenlijk nog wel iets hebben dat sfeertje.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:45 schreef DKUp het volgende:
Er hangt niet echt een gezellige finale sfeer
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 7 april 2021 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ergens heb ik het idee dat Toto niet uit zal blinken in romantiek hoe lief die jongen ook is
quote:
quote:
Jill weet volgens mij ook niet wat romantiek is als ik me zo die verhalen herinner van haar ex avontuurtjes en tijgermomentjes..quote:Op woensdag 7 april 2021 20:53 schreef greysbones het volgende:
ergens heb ik het idee dat Toto niet uit zal blinken in romantiek hoe lief die jongen ook is
af en toe een romantische avond is best fijnquote:Op woensdag 7 april 2021 20:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
romantisch is ook maar zozo toch. gewoon lekker lol hebben is leuker. of lekker sjaggie
ik weet dat nietquote:Op woensdag 7 april 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
af en toe een romantische avond is best fijn
ik ook niet meer.. krijg je met pubersquote:
Ja dat dacht ik. Maar misschien is dat ook wel romantisch.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
romantisch is ook maar zozo toch. gewoon lekker lol hebben is leuker. of lekker sjaggie
quote:
Bij jou of bij mij?quote:
zet de babyfoon aan en ga een weekendje romantiserenquote:Op woensdag 7 april 2021 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet meer.. krijg je met pubers
das ook heel fijn jaquote:Op woensdag 7 april 2021 20:59 schreef DKUp het volgende:
Douchen met keihard muziek op en mee blèren, heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |