Dan is het wellicht beter om niet te blowenquote:Op woensdag 7 april 2021 21:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
met een jointje op. ik kots dan alles uit
einde romantisme
zou het erg zijn als ik in slaap flikker of is het staand kijken?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dan is het wellicht beter om niet te blowen
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bestaat niet in de kempen ! Moet zijn thema-restaurant worden waarschijnlijk: smijt alle brol bij een ...
Bij Mike is het nooit wat het lijkt. Voor je het weet loop je blij weg met een oude keuken en een dozijn bedorven worstenbroodjesquote:Op woensdag 7 april 2021 21:07 schreef Angelique61 het volgende:
as hij niet altijd team Jill en Thomas, nu op Nick stemmen, niks is wat het lijkt :-)
Ligt er een beetje aan welk moment je in slaapt flikkertquote:Op woensdag 7 april 2021 21:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zou het erg zijn als ik in slaap flikker of is het staand kijken?
ligt eraan wat ik er een half uur van tevoor ophebquote:Op woensdag 7 april 2021 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan welk moment je in slaapt flikkert
De laatste avonden zijn tuurlijk te belangrijk voor de stagiaires. Nu zit de echte Febo achter de knoppies.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:11 schreef greysbones het volgende:
nou zitten we al weken met bagger muziek op die feest avonden en nu blijkt toch de Febo over muziek smaak te beschikken
Yep, van zodra de puzzel al goed gevorderd was, was hij daarquote:Op woensdag 7 april 2021 20:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is Nick aan het helpen, want ik zie hier niks meer.
wel opvallend dit hequote:Op woensdag 7 april 2021 21:12 schreef cheanny het volgende:
[..]
De laatste avonden zijn tuurlijk te belangrijk voor de stagiaires. Nu zit de echte Febo achter de knoppies.
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ligt eraan wat ik er een half uur van tevoor opheb
Joehoe Nick! Tijd voor dramatische traantjes!!quote:
ik2quote:Op woensdag 7 april 2021 21:16 schreef suzi1 het volgende:
weet je, ze zijn de 1ooo niet eens waard
maar als jill wint klep ik hier gewoon door t/m de 1ooo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |