Je hoeft je niet eens kandidaat te stellen om Kamervoorzitter te kunnen wordenquote:Op woensdag 7 april 2021 18:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
D66 kan het ook niet helpen dat er niet meer mensen zich kandidaat hebben gesteld.
Mensen moeten zich niet eens zo aanstellen, ik ben homo en moet altijd lachen als ze naar mijn vriendin vragen (ik heb helemaal niets homo achtigs dus men heeft meestal geen enkel idee).quote:
PvdA er nog bij.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:57 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
[..]
Het zijn ongekende tijden. Wie weet.
Maar voor mij lijkt een VVD-CDA-D66-GL logisch aangezien de VVD daarvoor goed kon samenwerken met Klaver en Klaver al zijn idealen ervoor heeft opgegeven.
Toen deze regering aantradt werd Rutte ook premier. Soms is het nodig dat dingen veranderen hequote:Op woensdag 7 april 2021 18:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toen Arib (waarnemend) voorzitter werd zat de PvdA in de regering. Arib is van de PvdA.
Daar kan ik me dan weer niet druk om maken. LHBT staat voor het accepteren van mensen. De PVV staat voor het uitsluiten van mensen. Dat vind ik nogal een verschil.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Daarentegen zal een delegatie uit een islamitisch land natuurlijk lyrisch zijn over een vrouw uit de lgbht groep
Het volk dichterbij de politiek brengenquote:Op woensdag 7 april 2021 18:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niets. Maar wel als je het volk dichterbij de politiek wil brengen. Nu komt er een grote kloof de komende 4 jaar. Zeker na corona
Wel 1 van de enigen die een beetje stijlvol gekleed zijnquote:Op woensdag 7 april 2021 18:46 schreef trein2000 het volgende:
Kauthar is in trainingsbroek? Man man man
Nee nee, ik ben een links grachtengordelmeisje, oorspronkelijk uit de provincie en ik heb bepaald dat je je beledigd moet voelen verdommequote:Op woensdag 7 april 2021 18:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mensen moeten zich niet eens zo aanstellen, ik ben homo en moet altijd lachen als ze naar mijn vriendin vragen (ik heb helemaal niets homo achtigs dus men heeft meestal geen enkel idee).
Ze is best knapquote:Op woensdag 7 april 2021 19:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wel 1 van de enigen die een beetje stijlvol gekleed zijn
Die laatsten zijn geen eckte Nederlanders. Dat zijn Europeanen of zo die Nederland willen vernietigen als ik het narratief goed begrijp.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:59 schreef speknek het volgende:
Elite.
[..]
Het volk dichterbij de politiek brengen, waarbij volk uitsluitend gedefinieerd wordt als kampers die opgewonden raken van een volksvertegenwoordiger die "doe eens normaal man" roept, en niet als hoogopgeleide binnenstadbewoners met etiquette.
quote:
Meer diversiteitquote:Op woensdag 7 april 2021 19:02 schreef TomWaits het volgende:
Geen verspilling meer van belastingcenten door een opgeschorte verhuizing.
Geen ambtelijke staf die zich nog onveilig voelt onder autoritair bewind van de Kamervoorzitter.
Geen persoon dat de symbolische waarde van haar functie naar haar bol laat stijgen.
[ afbeelding ]
Vera Bergkamp is de nieuwe Kamervoorzitter.
Terecht. Liegen hoort bestraft te worden, niet met de mantel der liefde ingeleverd te worden voor een voorzitterschap.quote:
Ze komt in ieder geval op een prettige manier uit haar woorden, wat dat betreft wel een vooruitgang.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:02 schreef TomWaits het volgende:
Geen verspilling meer van belastingcenten door een opgeschorte verhuizing.
Geen ambtelijke staf die zich nog onveilig voelt onder autoritair bewind van de Kamervoorzitter.
Geen persoon dat de symbolische waarde van haar functie naar haar bol laat stijgen.
[ afbeelding ]
Vera Bergkamp is de nieuwe Kamervoorzitter.
Kauthar is zo mooi, die kan nog een juten zak dragen en de show stelenquote:Op woensdag 7 april 2021 18:46 schreef trein2000 het volgende:
Kauthar is in trainingsbroek? Man man man
En ze is vrouw en Marokkaanquote:Op woensdag 7 april 2021 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze komt in ieder geval op een prettige manier uit haar woorden, wat dat betreft wel een vooruitgang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |