Er is nog geen regering, dus ook geen oppositie...quote:Op woensdag 7 april 2021 18:49 schreef BlackLining het volgende:
Slechte beslissing vind ik als D66 stemmer. De voorzitter zou van een oppositiepartij moeten komen.
Zeker nu er zoveel speelt omtrent vertrouwen in de politiek en de controlerende rol van de Kamer.
Bosma kan natuurlijk ook niet, want hoewel hij prima functioneert als voorzitter op zich kun je natuurlijk geen rascist op zo'n positie zetten. Stel je voor dat zo iemand een diplomatieke delegatie van een islamitisch land moet gaan ontvangen
Arib was ook niet perfect maar uit deze drie en in de huidige context zonder meer de beste keuze.
D66 heeft momenteel wel de schijn tegen inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:49 schreef BlackLining het volgende:
Slechte beslissing vind ik als D66 stemmer. De voorzitter zou van een oppositiepartij moeten komen.
Zeker nu er zoveel speelt omtrent vertrouwen in de politiek en de controlerende rol van de Kamer.
Bosma kan natuurlijk ook niet, want hoewel hij prima functioneert als voorzitter op zich kun je natuurlijk geen rascist op zo'n positie zetten. Stel je voor dat zo iemand een diplomatieke delegatie van een islamitisch land moet gaan ontvangen
Arib was ook niet perfect maar uit deze drie en in de huidige context zonder meer de beste keuze.
Hmm elitair is niet goed want afstand tot volk en normaal kleden is ook niet goed. Lijkt mij juist goed mbt de afstand tot het volk.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Net als die idioot van de SP in zn t-shirtje. Beetje representatieve kleding is toch niet teveel gevraagd?
Peter Kwint.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:49 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Lekker man. Toch wel eens wat anders dan een CDA pak. Jasper van Dijk vindt dit helemaal leuk.
Het grote publiek komt er pas bij een volgend ophefdebatje achter dat er een nieuwe voorzitter is.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
D66 heeft momenteel wel de schijn tegen inderdaad.
Maar goed, dat is volgens mij niet iets dat jarenlang zal blijven hangen bij het grote publiek.
quote:
Oohja! Hans Spekman hadden we ook nogquote:
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op woensdag 7 april 2021 18:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er is nog geen regering, dus ook geen oppositie...
Wat een mooi representatief overhemd. Zo kan het dus ook...quote:Op woensdag 7 april 2021 18:51 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Bedisseld? [ afbeelding ]
Ik zie een coalitie met D66-VVD-PVV wel zitten. 75 zetels als ik het goed heb.quote:
D66 kan het ook niet helpen dat er niet meer mensen zich kandidaat hebben gesteld.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk inik loop iets op de feiten vooruit.
Maar dat D66 gaat meeregeren lijkt me een zekerheid.
Gaan niet gebeuren.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:54 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Ik zie een coalitie met D66-VVD-PVV wel zitten. 75 zetels als ik het goed heb.
Dan kan Wilders zijn bek ook eens houden.
Toen Arib (waarnemend) voorzitter werd zat de PvdA in de regering. Arib is van de PvdA.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk inik loop iets op de feiten vooruit.
Maar dat D66 gaat meeregeren lijkt me een zekerheid.
Wat is daar mis mee?quote:
Het zijn ongekende tijden. Wie weet.quote:
Daarentegen zal een delegatie uit een islamitisch land natuurlijk lyrisch zijn over een vrouw uit de lgbht groepquote:Op woensdag 7 april 2021 18:49 schreef BlackLining het volgende:
Slechte beslissing vind ik als D66 stemmer. De voorzitter zou van een oppositiepartij moeten komen, zeker nu er zoveel speelt omtrent vertrouwen in de politiek en de controlerende rol van de Kamer.
quote:Op woensdag 7 april 2021 18:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Daarentegen zal een delegatie uit een islamitisch land natuurlijk lyrisch zijn over een vrouw uit de lgbht groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |