Wacht maar tot Kaag straks MP is, dat mens versta ik nauwelijks.quote:
Neen volgens de het reglement van orde zijn haar taken:quote:Op woensdag 7 april 2021 18:43 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Wat moet Arib doen tegenover de coalitie en kabinet? De Tweede Kamer gaat hierover. Arib deed alleen de uitvoering hiervan.
Zowel B en C heeft ze stelselmatig op zijn beloop gelaten door het kabinet te laten weg komen met negeren van informatieverzoeken, weglakken en laks zijn.quote:De taak van de Voorzitter bestaat voornamelijk in:
a. het leiden van de werkzaamheden van de Kamer en van die van het Presidium;
b. het doen naleven van het Reglement van Orde;
c. het uitvoeren van door de Kamer genomen besluiten;
d. het vertegenwoordigen van de Kamer.
quote:Haar Marokkaanse achternaam was zo moeilijk te spellen en uit te spreken dat ze op 20-jarige leeftijd "om praktische reden" de achternaam van haar moeder aannam, vertelde Bergkamp in een interview op BNR-radio. Ze heeft een hekel aan etiketten. "Ik ben lesbisch, half-Marokkaans, maar ook vrouw, mens, Amsterdammer en wereldburger." Een dubbel paspoort heeft Bergkamp niet. Ze verbaasde zich erover dat ze op een lijst stond van Kamerleden met een etnische achtergrond. "Ik ben gewoon Nederlands. Dat is mijn nationaliteit", zei ze in Het Parool.
Hoe moet ze dan debatten gaan voeren??? ze kan geen volzin zeggen. zo kun je geen lijstrekker zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:45 schreef Starhopper het volgende:
Arib had achteraf beter leider van de PvdA kunnen worden. Ik zie haar wel zitten als MP![]()
Arib I
Of dat hele kartel bestaat niet op die manier en mensen stemmen op wie ze het meest geschikt vinden.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:40 schreef Starhopper het volgende: Bosma 39 stemmen. PVV+FvD+Ja21+BBB = 29 Er zitten dus elders 10 verraders
Handen in de zakkenquote:Op woensdag 7 april 2021 18:46 schreef trein2000 het volgende:
Kauthar is in trainingsbroek? Man man man
Nee.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:43 schreef Hanca het volgende:
Blijkbaar lag Arib echt niet meer lekker in de kamer. Die is echt afgerekend. Dat is geen politiek spel (die hadden nooit meer dan 70 zetels). Er speelt natuurlijk veel daar wat wij helemaal niet weten, zo zijn er al jaren geruchten over gemopper van personeel en is dat de laatste tijd alleen maar hardnekkiger. Zulke dingen spelen ook gewoon mee.
Die paar leden op het FOK! forum kunnen ze inderdaad vergeten.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:44 schreef RipCity het volgende:
Dit gaat D66 keihard stemmen kosten al dit elitaire gedrag
Sluit prima aan bij het volk.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:46 schreef trein2000 het volgende:
Lol! En ook nog zo'n goedkope grijzequote:Op woensdag 7 april 2021 18:46 schreef trein2000 het volgende:
Waarvan akte.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is allang geregeld dat het Bergkamp wordt, deze poppenkast is louter voor de bühne.
Ja! Dat is mooiquote:Op woensdag 7 april 2021 18:47 schreef AgnesGru het volgende:
Wel lekker inclusief een voorzitter uit de LBGT groep.
Is hip opa!quote:Op woensdag 7 april 2021 18:46 schreef trein2000 het volgende:
of aboutalebquote:Op woensdag 7 april 2021 18:45 schreef Starhopper het volgende:
Arib had achteraf beter leider van de PvdA kunnen worden. Ik zie haar wel zitten als MP![]()
Arib I
Gewoon kamerlid.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:47 schreef JohnBercow het volgende:
Zou Arib haar zetel gaan opgeven? Of gaat ze kamerlid zijn?
Niets. Maar wel als je het volk dichterbij de politiek wil brengen. Nu komt er een grote kloof de komende 4 jaar. Zeker na coronaquote:Op woensdag 7 april 2021 18:47 schreef potjecreme het volgende:
Wat is er mis met elite? Is het jaloezie?
Ga toch weg man. Net als die idioot van de SP in zn t-shirtje. Beetje representatieve kleding is toch niet teveel gevraagd?quote:
Ja dat was misschien een goede geweest, haar meer inzetten als stemmentrekker door dr als premierskandidaat op te werpen. Aan de andere kant moet de PvdA zich eerst maar eens in de kamer gaan onderscheiden buiten dit soort posities om.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:45 schreef Starhopper het volgende:
Arib I
Lekker man. Toch wel eens wat anders dan een CDA pak. Jasper van Dijk vindt dit helemaal leuk.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:46 schreef trein2000 het volgende:
Dat ziet er niet uit inderdaadquote:Op woensdag 7 april 2021 18:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Net als die idioot van de SP in zn t-shirtje. Beetje representatieve kleding is toch niet teveel gevraagd?
Ze gaat kamerlid zijn. Ze is zo fel geweest tegen vroege uitstappers dat ze dat zelf onmogelijk kan doen.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:47 schreef JohnBercow het volgende:
Zou Arib haar zetel gaan opgeven? Of gaat ze kamerlid zijn?
Lesbo?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:47 schreef AgnesGru het volgende:
Wel lekker inclusief een voorzitter uit de LBGT groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |