Dan moet je niet met het voorbeeld van islamitisch bezoek komen want dat raakt kant noch walquote:Op woensdag 7 april 2021 18:59 schreef BlackLining het volgende:
Daar kan ik me dan weer niet druk om maken. LHBT staat voor het accepteren van mensen. De PVV staat voor het uitsluiten van mensen. Dat vind ik nogal een verschil.
Corona is geen grapje en het is terecht dat de verhuizing is opgeschort omdat de veiligheid van kamerleden niet gewaarborgd kan worden door de beperkte ruimte.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:02 schreef TomWaits het volgende:
Geen verspilling meer van belastingcenten door een opgeschorte verhuizing.
Wie heeft dit gezegd?quote:Op woensdag 7 april 2021 19:02 schreef TomWaits het volgende:
Geen ambtelijke staf die zich nog onveilig voelt onder autoritair bewind van de Kamervoorzitter.
Onzinquote:Op woensdag 7 april 2021 19:02 schreef TomWaits het volgende:
Geen persoon dat de symbolische waarde van haar functie naar haar bol laat stijgen.
Natuurlijk, het zou ook zomaar kunnen dat de PvdA ook gaat regeren, wie weet wat Rutte ze beloofd heeft in ruil voor dit. We zullen zien, in politiek is vrijwel niets onmogelijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk inik loop iets op de feiten vooruit.
Maar dat D66 gaat meeregeren lijkt me een zekerheid.
Dat ging toch al niet meer gebeuren, de verhuizing was al zeker.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:02 schreef TomWaits het volgende:
Geen verspilling meer van belastingcenten door een opgeschorte verhuizing.
Dat boeit me dan weer wat minder. Snap sowieso niet al die ophef over een voorzitter niet zo. Maar de ZIE JE NOU WEL gekkies hebben weer iets om over te kankeren.quote:
Haar tegenwerking heeft de belastingbetaler alleen maar onnodig veel geld gekost. Had ze zich niet mee moeten bemoeien.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat ging toch al niet meer gebeuren, de verhuizing was al zeker.
Ze ziet er op die foto uit als een IS strijder. Lijkt me nou niet echt bevorderlijk voor de rust in de tkquote:Op woensdag 7 april 2021 19:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Kauthar is zo mooi, die kan nog een juten zak dragen en de show stelen
Jij vindt dat er geen verschil zit tussen een rascist en een lesbie?quote:Op woensdag 7 april 2021 19:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dan moet je niet met het voorbeeld van islamitisch bezoek komen want dat raakt kant noch wal
Het premierschap van Rutte.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar even voor de hardwerkende Nattekat die alles gemist heeft; is er een reden om twee ervaren kandidaten aan de kant te schuiven?
Denken dat Rutte de hele boel georchestreerd heeftquote:Op woensdag 7 april 2021 19:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Natuurlijk, het zou ook zomaar kunnen dat de PvdA ook gaat regeren, wie weet wat Rutte ze beloofd heeft in ruil voor dit. We zullen zien, in politiek is vrijwel niets onmogelijk.
Maar dat zal je toch altijd houden. Ligt er ook niet een gedeelte de verantwoordelijkheid van de kloof bij het volk.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niets. Maar wel als je het volk dichterbij de politiek wil brengen. Nu komt er een grote kloof de komende 4 jaar. Zeker na corona
Is niet duidelijk geworden, maar dat RTL artikel en de geruchten over klagend personeel lijken redelijk waar te zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar even voor de hardwerkende Nattekat die alles gemist heeft; is er een reden om twee ervaren kandidaten aan de kant te schuiven of is dit gewoon net zo democratisch als de Chinese verkiezingen?
quote:Op woensdag 7 april 2021 19:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Kauthar is zo mooi, die kan nog een juten zak dragen en de show stelen
Nou moeten jullie ophouden hoor.... Jullie hebben haar, haar nog niet eens gezien!quote:
Ah, tja, als je niet in wil zien hoe politiek werkt dan houdt het op.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Denken dat Rutte de hele boel georchestreerd heeft
Ik zie die man ook liever gaan he, maar het is Kim Jong Il niet.
Vond jij niet juist dat de zittende elite moest verdwijnen?quote:Op woensdag 7 april 2021 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar even voor de hardwerkende Nattekat die alles gemist heeft; is er een reden om twee ervaren kandidaten aan de kant te schuiven of is dit gewoon net zo democratisch als de Chinese verkiezingen?
Nee oké, dus Rutte heeft gezegd wie hij op die stoel wil en iedereen heeft dat advies braaf gevolgd. Helder.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ah, tja, als je niet in wil zien hoe politiek werkt dan houdt het op.
De een heeft rare gedachten over gekleurde mensen en de ander heeft te veel vijanden gemaakt de afgelopen periode.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Dit is als een hertog vervangen door een keizer. Meer elite kan niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vond jij niet juist dat de zittende elite moest verdwijnen?
Wel een beetje consistent blijven he poes.
Ik heb het over de nieuwe voorzitter.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Nou moeten jullie ophouden hoor.... Jullie hebben haar, haar nog niet eens gezien!
Poezen zijn wispelturig.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vond jij niet juist dat de zittende elite moest verdwijnen?
Wel een beetje consistent blijven he poes.
Het is inderdaad ook altijd mijn inschatting geweest dat Arib achter de schermen behoorlijk haar ellebogen weet te gebruiken en een aardig schrikbewind voert. Dit mag alleen niet hardop gezegd worden, want zoiets kost je de kop. Het is alleen erg goed dat er nu eens definitief mee afgerekend is.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Is niet duidelijk geworden, maar dat RTL artikel en de geruchten over klagend personeel lijken redelijk waar te zijn.
Wat een niveau dit.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb het over de nieuwe voorzitter.
Maar Kauthar mag er ook wel zijn ja![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die hele Tweede Kamer zit vol met aanstellers.:')quote:
Nattekat krijgt anders steevast een dikke staart van Kaag.quote:
Dus de één wordt uitgesloten omdat ie voor een slechte partij in de kamer zit. Dat ie het uitstekend heeft gedaan en daar op persoonlijke titel staat is dan niet meer belangrijk ofzo.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De een heeft rare gedachten over gekleurde mensen en de ander heeft te veel vijanden gemaakt de afgelopen periode.
Ze had 74 stemmen, VVD en D66 mogen niet 2 keer stemmen hoor...quote:Op woensdag 7 april 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus de één wordt uitgesloten omdat ie voor een slechte partij in de kamer zit. Dat ie het uitstekend heeft gedaan en daar op persoonlijke titel staat is dan niet meer belangrijk ofzo.
Gewoon een pact tussen D66 en VVD dit.
Acceptatie voor diversiteit krijg je het niet door als speciaal te behandelen, doe gewoon je ding waar je goed in bent in plaats van de daken te schreeuwen hoe anders je bent.quote:
Nee de uitspraken heeft hij zelf in interviews gedaan of zelf in de kamer gezegd. Sommige woorden gebruikt zelf Wilders niet die hij wel gebruikt.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus de één wordt uitgesloten omdat ie voor een slechte partij in de kamer zit. Dat ie het uitstekend heeft gedaan en daar op persoonlijke titel staat is dan niet meer belangrijk ofzo.
Het gaat om je punt dat een PVV'er niet goed zou liggen bij islamitisch bezoek. Een vrouw behorende tot de lgbht groep zal echt niet beter scoren. Het enige wat zal meewerken is dat D66 kutjes onmiddellijk zullen buigen en onderdanig een hoofddoek op zullen doen, dat dan weer welquote:Op woensdag 7 april 2021 19:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij vindt dat er geen verschil zit tussen een rascist en een lesbie?
Heel links + VVDquote:Op woensdag 7 april 2021 19:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze had 74 stemmen, VVD en D66 mogen niet 2 keer stemmen hoor...
Ik weet niet of je laatst nog naar de samenstelling van de tweede kamer had gekeken, maar er zijn meer partijen die voor de voorzitter stemmen dan D66 en VVD.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ze is ook nieuw en het is allemaal een beetje wennen. Ik snap het wel dat ze met haar handen in haar zakken staat.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:14 schreef BlackLining het volgende:
Best een knappe vrouw, die Kauthar
Beetje passender kledij in de Kamer zou geen kwaad kunnen nee.
Bergkamp is ook een Mocroquote:
D66 is dan links zeker?quote:
Wat schrijft ie? Wilders heeft me geblokt op twitter.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die hele Tweede Kamer zit vol met aanstellers.:')
"Het was dus allemaal al van te voren bedisseld en beklonken. Bosma en Arib hadden geen schijn van kans want Rutte wil weer vriendjes worden met Kaag. Schaamteloos gesjoemel. Alles voor de macht. Nederland is een corrupt land met een nepparlement.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:19 schreef Puddington het volgende:
[..]
Wat schrijft ie? Wilders heeft me geblokt op twitter.
Dan ga ik het niet zeggen. Ik respecteer Geert zijn keuze.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:19 schreef Puddington het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2021 19:19 schreef Puddington het volgende:
[..]
Maar de mensen die voor hem hebben gestemd bestaan natuurlijk allemaal en beslaan 90 procent van de bevolking maar hij wordt constant gepiepeld door Rutte. Scooby-doo taferelen.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
"Het was dus allemaal al van te voren bedisseld en beklonken. Bosma en Arib hadden geen schijn van kans want Rutte wil weer vriendjes worden met Kaag. Schaamteloos gesjoemel. Alles voor de macht. Nederland is een corrupt land met een nepparlement.
#voorzitterschap #Bergkamp"
Prima, ik weet al wat er staat.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan ga ik het niet zeggen. Ik respecteer Geert zijn keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |