Nee, het is een feit. Vader werkte in een ziekenhuis, moeder met blinden.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:57 schreef Ghoula het volgende: [..] PR. Zijn accent verraadt dat het niet zomaar een kakker is.
Ja hoor, ken mensen die het gedaan hebben en die niet uit rijke families komen of van adel zijn.quote:
En dat heeft wat te maken met zijn carrière of positie?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:59 schreef Ghoula het volgende:
Let maar eens erop hoe hij de R uitspreekt.
Nee, zo was ze ook als spreker als gewoon kamerlid. Echt spreken is niet haar sterkste punt, maar dat doe je ook zelden als kamervoorzitter.quote:
Nou, iets genuanceerder mag wel. Vader was internist en hoogleraar. Moeder was pedagoog.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, het is een feit. Vader werkte in een ziekenhuis, moeder met blinden.
En dat accent heeft Hoekstra denk ik door jarenlang engelstalig werken.
Meh, zo fantastisch is het niet gegaan de afgelopen tijdquote:Op woensdag 7 april 2021 16:01 schreef duitseboy het volgende:
Vindt Aribs inbreng tot nu toe wel het sterkst. Duidelijk een ervaren voorzitter, ik vindt ook eigenlijk dat zij door kan. dont change a winning team
Iedereen kan een Wiki bewerken en ik denk dat politici met zo'n hoge ambt wel weten wat ze moeten prijsgeven aan het publiek.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:59 schreef Hanca het volgende:
Vader werkte in een ziekenhuis, moeder met blinden.
Een pedagoge is een vrij normale werknemer. Internist is ook niet zo bijzonder. Ik wist alleen niet (of was vergeten, had geen herinnering aan) dat zijn vader ook hoogleraar was.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:02 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Nou, iets genuanceerder mag wel. Vader was internist en hoogleraar. Moeder was pedagoog.
Je wordt het inderdaad niet zomaar, je moet wel wat kunnen. Volgens mij heeft Hoekstra best bewezen wat in huis te hebben.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:03 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Iedereen kan een Wiki bewerken en ik denk dat politici met zo'n hoge ambt wel weten wat ze moeten prijsgeven aan het publiek.
Om mijn eerdere punt te herhalen praeses worden bij het meest prestigieuze corps van het land wordt je niet zomaar. Net zoals je niet zomaar partner wordt bij McKinsey. Dat is toch meer een manier van netwerken opbouwen waar Mckinsey en Minera ook voor staan.
Ik had mijn kennis niet van wikipedia. Maar van interviews. Daar structureel over liegen is voor een politicus niet waardevol, alleen maar gevaarlijk als een kennis van je een keer uit de school klapt.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:03 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Iedereen kan een Wiki bewerken en ik denk dat politici met zo'n hoge ambt wel weten wat ze moeten prijsgeven aan het publiek.
Om mijn eerdere punt te herhalen praeses worden bij het meest prestigieuze corps van het land wordt je niet zomaar. Net zoals je niet zomaar partner wordt bij McKinsey. Dat is toch meer een manier van netwerken opbouwen waar Mckinsey en Minera ook voor staan.
Volgens ons nieuwe gidsende licht op Fok! ligt het vooral aan uit 'welke kut' je bent geboren.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:04 schreef Raw85 het volgende:
Je wordt het inderdaad niet zomaar, je moet wel wat kunnen. Volgens mij heeft Hoekstra best bewezen wat in huis te hebben.
Een feit omdat het op het internet staat. Informatie dat iedereen kan bewerken?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, het is een feit. Vader werkte in een ziekenhuis, moeder met blinden.
En dat accent heeft Hoekstra denk ik door jarenlang engelstalig werken.
Het is misschien een beetje flauw om hem op zijn R aan te pakken. Het is verder algemeen bekend dat kakkers de R uitspreken op een bepaalde manier.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat heeft wat te maken met zijn carrière of positie?
Ben nu wel heel benieuwd naar de uitspraak van jouw R.
Kom je daar nog ver mee , denk je of ben je gezien de kut waaruit je bent gekomen (jouw woorden) kansloos.
Ik geef geen waardeoordeel over de beroepen (jij wel). Ik geef alleen aan dat er wat nuance ontbrak in jouw post.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een pedagoge is een vrij normale werknemer. Internist is ook niet zo bijzonder. Ik wist alleen niet (of was vergeten, had geen herinnering aan) dat zijn vader ook hoogleraar was.
Hoogleraar lijkt me ook niet bepaald een beschuldiging toch?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een pedagoge is een vrij normale werknemer. Internist is ook niet zo bijzonder. Ik wist alleen niet (of was vergeten, had geen herinnering aan) dat zijn vader ook hoogleraar was.
Heb je daar bewijzen voor?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:06 schreef Ghoula het volgende:
En ja bij verengingen of bedrijven als Minerva of McKinsey speelt het een rol waar je vandaan komt en wat je ouders hebben gedaan.
Rutte is er groot mee geworden.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik had mijn kennis niet van wikipedia. Maar van interviews. Daar structureel over liegen is voor een politicus niet waardevol, alleen maar gevaarlijk als een kennis van je een keer uit de school klapt.
Begrijp mij niet verkeerd. Als zelfs Baudet een groot fan van je is dan heb je wel het respect mee en ik zag Hoekstra als de premier kandidaat om Rutte op te volgen.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:04 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Je wordt het inderdaad niet zomaar, je moet wel wat kunnen. Volgens mij heeft Hoekstra best bewezen wat in huis te hebben.
Alsof iemand zich nog door deze presentaties laat beinvloeden.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind Arib niet sterk overkomen in deze beantwoording.
Dus als het hiervan afhangt dan staat ze er niet goed voor denk ik.
ze schijnt wel enorm hebben lopen lobbyen bij bijna alle fracties en ze is super zichtbaar. en ik denk dat ze ook wel de gunfactor heeft.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze loopt veel te eeuuuhen, maar inhoudelijk zegt ze toch wel zinnige dingen hoor.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Helaas heeft de PVDA vrij weinig terug te geven anders was ze het weer geworden. Ik denk dat het toch Bergkamp wordt.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:13 schreef duitseboy het volgende:
[..]
ze schijnt wel enorm hebben lopen lobbyen bij bijna alle fracties en ze is super zichtbaar. en ik denk dat ze ook wel de gunfactor heeft.
Medewerkers hebben een hekel aan der.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:13 schreef duitseboy het volgende:
[..]
ze schijnt wel enorm hebben lopen lobbyen bij bijna alle fracties en ze is super zichtbaar. en ik denk dat ze ook wel de gunfactor heeft.
volgens mij was ze 17 toen ze naar Nederland kwam, dat is toch wel heel laat om te taal vlot te leren spreken. Ze praat wel gewoon Nederlands maar met een accent. 17 is wel echt laatquote:Op woensdag 7 april 2021 16:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ze loopt veel te eeuuuhen, maar inhoudelijk zegt ze toch wel zinnige dingen hoor.
Heb je daar bronnen voor?quote:
Niet helemaal waar. Volgens het reglement van orde bewaakt de voorzitter de positie van de kamerleden en gaat zij over informatieverzoeken. Het niet of onvolledig voorzien in informatieverzoeken is iets wat de voorzitter moet oppakken.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:15 schreef VoMy het volgende:
Zouden de kamerleden die praten over het dualisme, ook weten dat ze zelf dat dualisme moeten waarborgen (en dus niet de kamervoorzitter).
Is de beste voorzitter een voorzitter die door iedereen aardig gevonden wordt?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Medewerkers hebben een hekel aan der.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)aas-blijven-a4038711quote:
Arib leest mee in dit topicquote:Op woensdag 7 april 2021 16:18 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Is de beste voorzitter een voorzitter die door iedereen aardig gevonden wordt?
Nee maar je ambtelijke staf kun je beter te vriend houden.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:18 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Is de beste voorzitter een voorzitter die door iedereen aardig gevonden wordt?
Over het algemeen wel ja.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee maar je ambtelijke staf kun je beter te vriend houden.
NRC zit achter betaalmuur, kan ik niet lezen.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:19 schreef TjjWester het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)aas-blijven-a4038711
https://www.rtlnieuws.nl/(...)hone-schijn-van-arib
Het is een feit dat zij in korte tijd heel veel medewerkers heeft versleten.
Het zijn geen geruchten, we weten dat er een aantal hoge medewerkers in relatief korte tijd zijn opgestapt en hun onvrede hebben uitgesproken.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja.
Maar het zijn geruchten en we weten niet precies wat er achter deze onvrede zat.
Wrijving kan een reden hebben die belangrijker is dan zaken met de mantel der liefde toedekken.
En degenen die deze verhalen de wereld in hielpen hebben ook vast een belang.
Wat hoor je liever, ambtgenoot?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:22 schreef Ghoula het volgende:
Waarom noemen kamerleden elkaar altijd collega's?
Kan mij er zo aan irriteren.
Ergeren.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:22 schreef Ghoula het volgende:
vindt je dat lelijke ambtsgenotuuh beter?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:22 schreef Ghoula het volgende:
Nrc is van vrij recent. Dat bewijst maar dat het al sinds 2016 aan de gang is.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:22 schreef golfer het volgende:
[..]
NRC zit achter betaalmuur, kan ik niet lezen.
RTL-artikel is uit 2016!
Mede volksvertegenwoordiger.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:23 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat hoor je liever, ambtgenoot?
Eens, ik vind collegae ook een stuk mooier.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:22 schreef Ghoula het volgende:
Arib versleet al snel enkele hoge medewerkers, onder wie de griffier en een ander lid uit het managementteam. Arib was hard en autoritair, zeiden medewerkers. Ze speelde wel érg graag de baas.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nrc is van vrij recent. Dat bewijst maar dat het al sinds 2016 aan de gang is.
Als je doelt op dat verhaal uit 2017 dan kan dat net zo goed met terugwerkende kracht iets over Van Miltenburg zeggen en het juist krachtig zijn dat Arib een andere lijn is gaan voeren.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het zijn geen geruchten, we weten dat er een aantal hoge medewerkers in relatief korte tijd zijn opgestapt en hun onvrede hebben uitgesproken.
Arib neemt soms een telefoon in beslag volgens mij.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:32 schreef Aurelius het volgende:
Heeft iemand al gevraagd of een van de kandidaten iets van plan is te doen aan die irritante telefoontjes van kabinet- en kamerleden tijdens debatten?
Je zou maar 9 uur moeten vergaderen zonder telefoonquote:Op woensdag 7 april 2021 16:32 schreef Aurelius het volgende:
Heeft iemand al gevraagd of een van de kandidaten iets van plan is te doen aan die irritante telefoontjes van kabinet- en kamerleden tijdens debatten?
Dat was van een kamerlid.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Arib neemt soms een telefoon in beslag volgens mij.
Heb vroeger op school weleens een sms'je hardop voor moeten lezen van de docent. Werkte een stuk beter dan afpakkenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:32 schreef Aurelius het volgende:
We kunnen die ook voor kamerleden in stand houdenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:28 schreef Mallerd01 het volgende:
Arib benoemt misschien wel het enige positieve punt aan de avondklok
Ze heeft natuurlijk het voordeel om de zittende voorzitter te zijn. Zo kan ze ook "dealtjes" sluiten met fracties op meer spreektijd. Dat spelletjes zal ze heus spelen.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:13 schreef duitseboy het volgende:
Zou meteen het probleem oplossen van de werkdruk, ik denk niet dat de vergaderingen nog 9 uur gaan duren als we ze in een kooi van Faraday stoppen.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:33 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Je zou maar 9 uur moeten vergaderen zonder telefoon
Jawel hoor, in de papieren tijd duurde het net zo langquote:Op woensdag 7 april 2021 16:37 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Zou meteen het probleem oplossen van de werkdruk, ik denk niet dat de vergaderingen nog 9 uur gaan duren als we ze in een kooi van Faraday stoppen.
Wat is daar problematisch aan? Dat is gewoon contact met ambtenaren.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:32 schreef Aurelius het volgende:
Njet, VVD en D66 gaan voor Bergkamp. Maar dat is geen meerderheid. Links en de PVV gaan voor Arib.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun het Arib eigenlijk wel om te blijven zitten, maar het zal van de VVD afhangen
Het is fucking irritant. Het toont niet echt respect en interesse naar de spreker.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat is daar problematisch aan? Dat is gewoon contact met ambtenaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |