Nee, het is een feit. Vader werkte in een ziekenhuis, moeder met blinden.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:57 schreef Ghoula het volgende: [..] PR. Zijn accent verraadt dat het niet zomaar een kakker is.
Ja hoor, ken mensen die het gedaan hebben en die niet uit rijke families komen of van adel zijn.quote:
En dat heeft wat te maken met zijn carrière of positie?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:59 schreef Ghoula het volgende:
Let maar eens erop hoe hij de R uitspreekt.
Nee, zo was ze ook als spreker als gewoon kamerlid. Echt spreken is niet haar sterkste punt, maar dat doe je ook zelden als kamervoorzitter.quote:
Nou, iets genuanceerder mag wel. Vader was internist en hoogleraar. Moeder was pedagoog.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, het is een feit. Vader werkte in een ziekenhuis, moeder met blinden.
En dat accent heeft Hoekstra denk ik door jarenlang engelstalig werken.
Meh, zo fantastisch is het niet gegaan de afgelopen tijdquote:Op woensdag 7 april 2021 16:01 schreef duitseboy het volgende:
Vindt Aribs inbreng tot nu toe wel het sterkst. Duidelijk een ervaren voorzitter, ik vindt ook eigenlijk dat zij door kan. dont change a winning team
Iedereen kan een Wiki bewerken en ik denk dat politici met zo'n hoge ambt wel weten wat ze moeten prijsgeven aan het publiek.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:59 schreef Hanca het volgende:
Vader werkte in een ziekenhuis, moeder met blinden.
Een pedagoge is een vrij normale werknemer. Internist is ook niet zo bijzonder. Ik wist alleen niet (of was vergeten, had geen herinnering aan) dat zijn vader ook hoogleraar was.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:02 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Nou, iets genuanceerder mag wel. Vader was internist en hoogleraar. Moeder was pedagoog.
Je wordt het inderdaad niet zomaar, je moet wel wat kunnen. Volgens mij heeft Hoekstra best bewezen wat in huis te hebben.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:03 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Iedereen kan een Wiki bewerken en ik denk dat politici met zo'n hoge ambt wel weten wat ze moeten prijsgeven aan het publiek.
Om mijn eerdere punt te herhalen praeses worden bij het meest prestigieuze corps van het land wordt je niet zomaar. Net zoals je niet zomaar partner wordt bij McKinsey. Dat is toch meer een manier van netwerken opbouwen waar Mckinsey en Minera ook voor staan.
Ik had mijn kennis niet van wikipedia. Maar van interviews. Daar structureel over liegen is voor een politicus niet waardevol, alleen maar gevaarlijk als een kennis van je een keer uit de school klapt.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:03 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Iedereen kan een Wiki bewerken en ik denk dat politici met zo'n hoge ambt wel weten wat ze moeten prijsgeven aan het publiek.
Om mijn eerdere punt te herhalen praeses worden bij het meest prestigieuze corps van het land wordt je niet zomaar. Net zoals je niet zomaar partner wordt bij McKinsey. Dat is toch meer een manier van netwerken opbouwen waar Mckinsey en Minera ook voor staan.
Volgens ons nieuwe gidsende licht op Fok! ligt het vooral aan uit 'welke kut' je bent geboren.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:04 schreef Raw85 het volgende:
Je wordt het inderdaad niet zomaar, je moet wel wat kunnen. Volgens mij heeft Hoekstra best bewezen wat in huis te hebben.
Een feit omdat het op het internet staat. Informatie dat iedereen kan bewerken?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, het is een feit. Vader werkte in een ziekenhuis, moeder met blinden.
En dat accent heeft Hoekstra denk ik door jarenlang engelstalig werken.
Het is misschien een beetje flauw om hem op zijn R aan te pakken. Het is verder algemeen bekend dat kakkers de R uitspreken op een bepaalde manier.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat heeft wat te maken met zijn carrière of positie?
Ben nu wel heel benieuwd naar de uitspraak van jouw R.
Kom je daar nog ver mee , denk je of ben je gezien de kut waaruit je bent gekomen (jouw woorden) kansloos.
Ik geef geen waardeoordeel over de beroepen (jij wel). Ik geef alleen aan dat er wat nuance ontbrak in jouw post.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een pedagoge is een vrij normale werknemer. Internist is ook niet zo bijzonder. Ik wist alleen niet (of was vergeten, had geen herinnering aan) dat zijn vader ook hoogleraar was.
Hoogleraar lijkt me ook niet bepaald een beschuldiging toch?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een pedagoge is een vrij normale werknemer. Internist is ook niet zo bijzonder. Ik wist alleen niet (of was vergeten, had geen herinnering aan) dat zijn vader ook hoogleraar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |