Is wel een conditio sine qua non inderdaad.quote:
Er was toch een meerderheid vereist, in elk geval in de vierde ronde?quote:
Ja, maar niet iedereen hoeft te stemmen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:47 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Er was toch een meerderheid vereist, in elk geval in de vierde ronde?
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als dhr Bosma het niet wordt, hij blijft wel ondervoorzitter ?
Denk heeft wel iets beters te doen dan aan toneel te doen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:07 schreef duitseboy het volgende:
Nou ik geef hem een kwartier. DENK zal zo nog even huilen en dan door.
Daar ga je stemmen mee winnen inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:49 schreef Hexagon het volgende:
Maffiapraktijken door de kamervoorzitter, dat hebben we nodig ja
Beide stemden voor de Wet aanpak Fraude Toeslagen en Fiscaliteit. Dus nee het zijn hele goed fractieleden. Ze hebben wel kans om goede kamerleden te worden als ze fractievoorzitter worden ipv Hoekstra en Marijnissen die toch gekozen zijn omdat ze uit een bepaalde kut zijn geboren.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:43 schreef -XOR- het volgende:
Renske Leijten is overigens een beter kamerlid dan Pieter Omtzigt.
Welke was dat bij Hoekstra?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:51 schreef Ghoula het volgende:
Beide stemden voor de Wet aanpak Fraude Toeslagen en Fiscaliteit. Dus nee het zijn hele goed fractieleden. Ze hebben wel kans om goede kamerleden te worden als ze fractievoorzitter worden ipv Hoekstra en Marijnissen die toch gekozen zijn omdat ze uit een bepaalde kut zijn geboren.
Ik wist niet eens dat Jezus zich ook kandidaat had gesteld.quote:
Geen idee maar ik denk niet dat je praeses wordt van het meest prestigieuze corps in het land omdat je een harde werker bent of goede ideeën hebt.quote:
Dus je lult maar wat in de ruimte?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:54 schreef Ghoula het volgende:
Geen idee maar ik denk niet dat je praeses wordt van het meest prestigieuze corps in het land omdat je een harde werker bent of goede ideeën hebt.
Nee wat ik bedoel is dat praeses worden bij Minerva je niet wordt door hard te werken maar omdat je uit een bepaalde (rijke) familie komt.quote:
Dat is onzin.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:56 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Nee wat ik bedoel is dat praeses worden bij Minerva je niet wordt door hard te werken maar omdat je uit een bepaalde (rijke) familie komt.
Ouders werkten beide in de zorg, niet echt bijzonder.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:56 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Nee wat ik bedoel is dat praeses worden bij Minerva je niet wordt door hard te werken maar omdat je uit een bepaalde (rijke) familie komt.
Het heeft vast heel erg geholpen dat zijn moeder dood ging toen ie 20 jaar jong was.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:56 schreef Ghoula het volgende:
PR. Zijn accent verraadt dat het niet zomaar een kakker is.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ouders werkten beide in de zorg, niet echt bijzonder.
Oke en dat is relevant omdat?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Het heeft vast heel erg geholpen dat zijn moeder dood ging toen ie 20 jaar jong was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |