Dit zijn de laatste dagen en er is daar niet veel meer te doenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:43 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ja en Naomideed alles voor de camera
Gelukkig wel slim genoeg om dat zelf uit te makenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:40 schreef odie22 het volgende:
toto is toch veel te intelligent om met dzjill te leven
nu begin ik te twijfelenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig wel slim genoeg om dat zelf uit te maken
Ik zou haar zeer graag in een programma als presentatrice willen zien. Ze kan leren om woorden goed uit te spreken of leren om andere woorden te gebruiken als ze iets niet goed kan uitspreken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:47 schreef odie22 het volgende:
dzjill wil pretensatriese of zoiets worden, ze kan het woord niet eens uitspreken
quote:
normaal zet nick de bolognesesaus al een dag van tevoren op, en laat het dan 24 uur pruttelenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:50 schreef mario390 het volgende:
brasil zitten nog 11, de eten veel spaghetti
daar kann je niks fout maken
ja maar nu hebben ze de andere saus ,niet rote,zondern carbonaraquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
normaal zet nick de bolognesesaus al een dag van tevoren op, en laat het dan 24 uur pruttelen
verwondering is het woord, is toch normaal om even bij stil te staanquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:51 schreef Silves het volgende:
Pffff de 1000ste keer, we weten dat je de finale speelt..genoeg is genoeg, ga nu maar eens aan je toekomst werken, letterlijk ga maar eens werken..
ja mario, wat doen lekkere vrouwen meestal als ze eens 10 minuten "verdwenen" zijn, denk je?quote:
ik heb een deal gemaakt, geluid is uitquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik luister met een half oor, en die is oostindisch
an het vris makenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:56 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
ja mario, wat doen lekkere vrouwen meestal als ze eens 10 minuten "verdwenen" zijn, denk je?
op de beeld is niet mijn moedderquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zo slank zijn als je moeder dat wil toch iedereen
ken je dat lied?
Jij doet me aan een user van BNW denken. Die heeft het ook altijd over zijn 'Miep'.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:52 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
verwondering is het woord, is toch normaal om even bij stil te staan
Doe ik ook als ik iets bereikt heb in m'n leven![]()
dan zeg ik:
Miep, dat heb je weer lekker geregeld![]()
![]()
Nee, niet onder een testament..quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:01 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
was een grapje, humor, snap je dat?
Kan m'n vriend niet zijn want die zit niet op fokquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
J
[..]
Jij doet me aan een user van BNW denken. Die heeft het ook altijd over zijn 'Miep'.
dat is geen grapje, dat is gewoon niet chique..quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:01 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Leuk! Zin om hem donderdag weer te zien.quote:
Iemand met dyslexie zal nooit vlot een auto cue kunnen lezen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:48 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik zou haar zeer graag in een programma als presentatrice willen zien. Ze kan leren om woorden goed uit te spreken of leren om andere woorden te gebruiken als ze iets niet goed kan uitspreken.
Heb je hem wel geaaid vandaag?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:07 schreef mario390 het volgende:
mijn katz is me altijd an het
anschreeuwen
Wat dacht je van al die uitspraken en gespeelde acts, daar zit toch niemand op te wachten, we moeten het al doen met de meilandjes..mss ff op youtube en zo.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Iemand met dyslexie zal nooit vlot een auto cue kunnen lezen.
En hoop dat hij de pot wegspeelt, en alles mag houden..quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een halve aflevering?
Dus die is gewoon niet weg, maar in de white room.
Da’s waarquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Iemand met dyslexie zal nooit vlot een auto cue kunnen lezen.
heb jij foto voor mij van jouw miauw miauw!quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:07 schreef mario390 het volgende:
mijn katz is me altijd an het
anschreeuwen
Hoe dan ook, als hij niet echt weg is, is er sprake van spelvervuiling met de finale zo dichtbij.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:12 schreef Silves het volgende:
[..]
En hoop dat hij de pot wegspeelt, en alles mag houden..
Strelen, wrijven. Wat Michel altijd bij Julie deed maar dan bij je katquote:
Die komt niet meer terug hoor. Testament is net geweest.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe dan ook, als hij niet echt weg is, is er sprake van spelvervuiling met de finale zo dichtbij.
Hmm mijn huis mijn regels..zou toch eens een echte zet zijn van BB de softie van 2021..quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe dan ook, als hij niet echt weg is, is er sprake van spelvervuiling met de finale zo dichtbij.
Of gewoon de herhalingen gaan kijken....denk niet dat we haar op tv zien....denk nog eerder Nick op de Belg.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:13 schreef Fasil het volgende:
[..]
Da’s waar
Hoop toch dat ze in een praatprogramma of zo komt
Jij en humor. Laat me niet lachen. Hoe toepasselijkquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:01 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Wie niks?? die is al jaren een 1 april grap.. die moeder had moeten slikken ipv van te ontvangen...quote:
neen, exit 4e bewonerquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Wie niks?? die is al jaren een 1 april grap.. die moeder had moeten slikken ipv van te ontvangen...
videoquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heb jij foto voor mij van jouw miauw miauw!
Die jongen moet nu gaan beseffen dat het nu een godsgeschenk is ..op tijd de building verlaten, met dit zooitje krijg je toch nooit meer een serieus leven..quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heb jij foto voor mij van jouw miauw miauw!
Winnaar is allang bekend, nooit anders geweest bij RLSquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
Haha, RTL5 doet nog even een oproep om te stemmen op je favoriete bewoner, waaronder #teammichel.
quote:
En er staat nog steeds geen kruis door zijn foto, wat een blamage..quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Zonet nog een reclame op tv om te stemmen over 'wie er na morgenmiddag nog in het huis mag blijven'
Hoi hoiquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:27 schreef greysbones het volgende:
hallootjes allen
lekker in de hottub dus
graag. doe maar via dm als je dat liever hebtquote:
had je gemist vanmiddag Odie..quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
hebben we toch nog een poes gezien in deze BB
Rare timing was het testament, zou dat vervroegd zijn om ons 'gerust te stellen'?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die komt niet meer terug hoor. Testament is net geweest.
ja dat poste ik al tochquote:
Kan toch hetzelfde over jou zeggen hier. Heb echt nog nooit moeten lachen met jouw gemaakte machogedrag. Je denkt echt van jezelf dat je de alfa bent hier, enkel omdat je steeds bevestiging krijgt van steeds dezelfde 3 andere COSers.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij en humor. Laat me niet lachen. Hoe toepasselijk
mijne komt niee buiten,dat kann nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
graag. doe maar via dm als je dat liever hebt
en drinken moet!
regenwasser vinden ze lekkerder. dus als ze buiten komt dan dara bakje vol laten regenen
en anders bakje regen binnen zetten
of zo'n fonteintje die je goedkoop kan aanshaffen
ik heb jou ook gemistquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
had je gemist vanmiddag Odie..
denk je bent er wel bij met HET VERTREK
in natvoer zit ook wel genoeg vocht, maar drinken is echt nodig. voor de nierenquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijne komt niee buiten,dat kann niet
Zullen we het verder maar over BB hebben?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Kan toch hetzelfde over jou zeggen hier. Heb echt nog nooit moeten lachen met jouw gemaakte machogedrag. Je denkt echt van jezelf dat je de alfa bent hier, enkel omdat je steeds bevestiging krijgt van steeds dezelfde 3 andere COSers.
Nuja, dat vind ik stiekem wel grappig, maar dat is mijn soort van humor dan weer![]()
Veel verkeer daar.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijne komt niee buiten,dat kann niet
Echt vriendelijk ben je niet, en humor heb ik bij jou nog niet ontdekt. Utopia 2.0 heeft toch nog een vleugje humor. Jij bent vooral een stoker, en ruziezoekerquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Kan toch hetzelfde over jou zeggen hier. Heb echt nog nooit moeten lachen met jouw gemaakte machogedrag. Je denkt echt van jezelf dat je de alfa bent hier, enkel omdat je steeds bevestiging krijgt van steeds dezelfde 3 andere COSers.
Nuja, dat vind ik stiekem wel grappig, maar dat is mijn soort van humor dan weer![]()
Als jij utopia nooit wil aanspreken op z'n rottige opmerkingen tegenover mezelf, de andere COSers, en de vele scheldwoorden op de BB bewoners, dan doe ik het maar.quote:
Go Gayguyquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Echt vriendelijk ben je niet, en humor heb ik bij jou nog niet ontdekt. Utopia 2.0 heeft toch nog een vleugje humor. Jij bent vooral een stoker, en ruziezoeker
COS= Commentaar op Streamsquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:36 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Als jij utopia nooit wil aanspreken op z'n rottige opmerkingen tegenover mezelf, de andere COSers, en de vele scheldwoorden op de BB bewoners, dan doe ik het maar.
Is trouwens volledig on-topic want gaat over de COS ervaring, en dit is de COS
de drinkt al 10 jaren niks,is de voer metquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
in natvoer zit ook wel genoeg vocht, maar drinken is echt nodig. voor de nieren
doe mee, we maken er een feestje van( alweer, ja alweer)quote:
Die sfeer hier is meestal zo verrot op elkaar steeds moet ik zeggen. Sfeer hier is zo apart dat het bijna SM is voor sommigen om hier nog te komen lijkt welquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
de drinkt al 10 jaren niks,is de voer met
vuchtigkeit,zij levt wel
Neem aan om ook nog in de uitzending van morgen te hebbenquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Rare timing was het testament, zou dat vervroegd zijn om ons 'gerust te stellen'?
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Its a real party, zonder muziek, en zonder drank, maar we hebben WEL azijnzeikers🤣🤣
Het is allemaal n beetje gehaast en niet prof... iet eens een naam op het scherm, BB riep gewoon Jill finalist Nick jij ook hahahha was echt n beetje amateuristisch...quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:38 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
Neem aan om ook nog in de uitzending van morgen te hebben
maar we hebben het wel harstikke goed met ons vermoeden dat er stagiaires aan het werk zijnquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:40 schreef Cosima het volgende:
Wat een treurnis. 3 dagen voor de finale nog een afvaller, exit door de achterdeur opgewacht door een stagair. BB dooft als een nachtkaars uit en in de COS wordt voor de zoveelste keer ruzie gemaakt door een stel kleuters.
Mooie samenvatting vind ikquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:40 schreef Cosima het volgende:
Wat een treurnis. 3 dagen voor de finale nog een afvaller, exit door de achterdeur opgewacht door een stagair. BB dooft als een nachtkaars uit en in de COS wordt voor de zoveelste keer ruzie gemaakt door een stel kleuters.
Vond de editie met Roel en Dido meer als een nachtkaars uitgaan. Hoe ze Roel in die finale behandeld hadden was echt schandaligquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:40 schreef Cosima het volgende:
Je kunt een d of pm sturen als je met iemand mot hebt. En een beetje vriendelijkheid kost niks. En ik spreek in zijn algemeenheid, en niet alleen voor jou bedoeld.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:36 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Als jij utopia nooit wil aanspreken op z'n rottige opmerkingen tegenover mezelf, de andere COSers, en de vele scheldwoorden op de BB bewoners, dan doe ik het maar.
Daarnet toch ook, ik maakte opmerking over BB. Utopia valt me persoonlijk aan. Ik verdedig me.
Jij spreekt hem er niet op aan, maar mij wel![]()
is dat een jill woord of wordt dit meer gebruikt?quote:
Helemaal mee eens, je kan het ook via een PM oplossen, ipv aan COS bevuilling te doenquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt een d of pm sturen als je met iemand mot hebt. En een beetje vriendelijkheid kost niks. En ik spreek in zijn algemeenheid, en niet alleen voor jou bedoeld.
Dat was echt zielig ,arme Roel,hij was mijn favoquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vond de editie met Roel en Dido meer als een nachtkaars uitgaan. Hoe ze Roel in die finale behandeld hadden was echt schandalig
op naar de 1000quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:44 schreef greysbones het volgende:
ik kan me Nick niet voorstellen als sportman.. of ben ik dan gek
Een heel lang spelquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
op naar de 1000
mag er wel wat gebeuren morgen
https://www.tijgerpunt.nl/quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat een jill woord of wordt dit meer gebruikt?
iets wat we kunnen zien en waar we over kunnen zeurenquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Een heel lang spel![]()
Al mogen ze van mij ook tot half 5 's middags in de sauna liggen.
Dafuq???quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
https://www.tijgerpunt.nl/
play the clips
Ja echt he. DAT was pas triest, iedereen kreeg een groots exit, en werd feestelijk ontvangen, en Roel zat in een donker huis, toen de aftiteling werd ingestart. Michel komt er nog netjes vanafquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Dat was echt zielig ,arme Roel,hij was mijn favo
Je hebt ook nog pandapuntenquote:
dacht toch echt dat ik redelijk bij was..quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:48 schreef NBWtje het volgende:
Tijgeren, weer wat geleerd
Educatief man, dat Big Brother! 😀
Mens doe niet zo schijnheilig. Je doet net alsof je moeder Theresa bent. De helft hier kotst je uit en geeft af op mij nu. Ze mogen mij een ban geven als je daar warm van wordt. Ben je even weg en de halve cois gaat over mij. Nou zo belangrijk ben ik niet. Maar nogmaals zet een TR en klaag vooral veel bij de mods, dan krijg ik mijn ban, dan kun je weer heerlijk slapen vannacht. Zuur mens ben je.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:36 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Daarnet toch ook, ik maakte opmerking over BB. Utopia valt me persoonlijk aan. Ik verdedig me.
Jij spreekt hem er niet op aan, maar mij wel![]()
ja ik word daar altijd zo vrolijk van!quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar heb je gezien hoe woest zij op de stoffmuis was??
ohhhh haha ik begreep het al niet haahquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ging mij om de reactie van Naomi zelf, vond het wel grappig.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar hadden ze in het begin gelijk over, de tijger en pandapunten
Ik voel de liefde tussen jullie opbloeienquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mens doe niet zo schijnheilig. Je doet net alsof je moeder Theresa bent. De helft hier kotst je uit en geeft af op mij nu. Ze mogen mij een ban geven als je daar warm van wordt. Ben je even weg en de halve cois gaat over mij. Nou zo belangrijk ben ik niet. Maar nogmaals zet een TR en klaag vooral veel bij de mods, dan krijg ik mijn ban, dan kun je weer heerlijk slapen vannacht. Zuur mens ben je.
een halve cos over jouquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mens doe niet zo schijnheilig. Je doet net alsof je moeder Theresa bent. De helft hier kotst je uit en geeft af op mij nu. Ze mogen mij een ban geven als je daar warm van wordt. Ben je even weg en de halve cois gaat over mij. Nou zo belangrijk ben ik niet. Maar nogmaals zet een TR en klaag vooral veel bij de mods, dan krijg ik mijn ban, dan kun je weer heerlijk slapen vannacht. Zuur mens ben je.
Zelf lopen zuigen en stangen en de boel opnaaien en dan klagen over een ander. Ben ik nu achterlijk ofquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik voel de liefde tussen jullie opbloeien![]()
Ik heb Lavender al een DM gestuurd om mij een ban te geven. Dan kan dat zure wijf tenminste goed pitten vannacht. Ben zo klaar hier hequote:
je bent niet gekquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelf lopen zuigen en stangen en de boel opnaaien en dan klagen over een ander. Ben ik nu achterlijk of
Nick, een ding een belofte verbreek je niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Nick gaat de puzzel dus niet afmaken, en het wel beloven aan MIchel![]()
braafste jongetje van de klas geworden?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:50 schreef NBWtje het volgende:
Volgens mij had een mod al aangegeven om on topic te blijven?
Nope, ge hebt gelijk. Zelf is hij alleen maar olie op het vuur aan het gooien. Als je je billen brandt,,, dan zal je op de blaren moeten zitten🤣🤣quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelf lopen zuigen en stangen en de boel opnaaien en dan klagen over een ander. Ben ik nu achterlijk of
ben jij nu helemaal gekquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb Lavender al een DM gestuurd om mij een ban te geven. Dan kan dat zure wijf tenminste goed pitten vannacht. Ben zo klaar hier he
niet laten kennen hoor,quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb Lavender al een DM gestuurd om mij een ban te geven. Dan kan dat zure wijf tenminste goed pitten vannacht. Ben zo klaar hier he
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:55 schreef suzi1 het volgende:
nog even utopia, na donderdag stop ik met stalken
Dan moet je werken voor je geldquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:54 schreef Poezewoes het volgende:
Wat is er zo leuk om iemand een ban aan te naaien?
Nouja dat is wat Nick zei toen ze erin gingen.quote:
Hierrrrr blijven jij, jij bent veel te grappig en eerlijkquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
aaah maar Niek is een liegebeestquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet je werken voor je geld
[..]
Nouja dat is wat Nick zei toen ze erin gingen.
Lief van je, maar word niet gewaardeerd in de cos, dan kies ik zelf wel eieren voor mijn geld. Was er toch al klaar mee, maar nu helemaal.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hierrrrr blijven jij, jij bent veel te grappig en eerlijk
nee dat voer molly is vochtig genoegquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:57 schreef Fasil het volgende:
[..]
Dan drinkt zij regenwater? Zet eens een grote kom met water, iedere dag vers water
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lief van je, maar word niet gewaardeerd in de cos, dan kies ik zelf wel eieren voor mijn geld. Was er toch al klaar mee, maar nu helemaal.
Nick is niet lang genoegquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:58 schreef engine het volgende:
Nick mag in het midden. Dan kan hij ze allebei zien
Wordt wel gewaardeerd. Zo'n zure mossel moet je negeren, johquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lief van je, maar word niet gewaardeerd in de cos, dan kies ik zelf wel eieren voor mijn geld. Was er toch al klaar mee, maar nu helemaal.
Dan moet hij even hupsenquote:
Wat vind je zelf?quote:
whahhahaahah je kunt misschien beter 47 tijgerpunten hebbenquote:
Polonaise en verplicht meedoenquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
Niks ervan Utopia. Er gaat niemand weg en we gaan genieten van alle dingen die niet gebeuren in BB maar vooral hier, waar we het met zijn allen hartstikke leuk hebben gehad.
zoals altijd.. die man is de defenitie van saai deze BBquote:
daar geloof ik lekker niks vanquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het klinkt wel hoog. mijn iq is lager?
dus het zegt me niks
Als ik even weg ben en de halve cos gaat over mij, terwijl ik mijzelf niet even verdedigen kan. Nog fucking 2 dagen. Wat een zure mensen, om van te kotsen. Eerlijkheid duurt he langst zei mijn vader altijd tegen mij. Dus niet. Maar nu gaat het nog steeds over mij. Ik zal de cos niet verder verzieken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
Niks ervan Utopia. Er gaat niemand weg en we gaan genieten van alle dingen die niet gebeuren in BB maar vooral hier, waar we het met zijn allen hartstikke leuk hebben gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:05 schreef Ireth het volgende:
Geen white room dus
Daar zit je dan in je uppie met je biertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:05 schreef Ireth het volgende:
Geen white room dus
Leuke plantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Voor wat het waard is, ik vind je een toffe gastquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik even weg ben en de halve cos gaat over mij, terwijl ik mijzelf niet even verdedigen kan. Nog fucking 2 dagen. Wat een zure mensen, om van te kotsen. Eerlijkheid duurt he langst zei mijn vader altijd tegen mij. Dus niet. Maar nu gaat het nog steeds over mij. Ik zal de cos niet verder verzieken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Moet toch iemand die foto hebben gemaakt..bier en een glas naast hem..quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar zit je dan in je uppie met je biertje
mijn vader zegt nog steedsquote:
SSSttttttquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Moet toch iemand die foto hebben gemaakt..bier en een glas naast hem..
wijze man ookquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn vader zegt nog steeds
godverdomme,....(insert mijn naam) wat ben je toch ook een eigenwijs stuk vreten![]()
Niet waarquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer om half 9 op hequote:Op dinsdag 6 april 2021 22:09 schreef greysbones het volgende:
een van je laaste dagen in het BB huis
wat doe je dan..
om 10 uur naar bed![]()
![]()
gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, het Matt drama is dus volledig genegeerd in de uitzending ... waarschijnlijk maar beter ook voor sneuneus Matt.
In de aanloop naar de finale willen ze misschien geen drama meer op de buis tonen,quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, het Matt drama is dus volledig genegeerd in de uitzending ... waarschijnlijk maar beter ook voor sneuneus Matt.
als je videoland hebt kun je gewoon vooruit kijkenquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:13 schreef NBWtje het volgende:
Uitzending is nog niet voorbij, drama begon in de avond en ze zijn nog maar bij het pizza eten
Juulquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Moet toch iemand die foto hebben gemaakt..bier en een glas naast hem..
Die was speciaal voor Nickquote:
tis zijn mateke hequote:Op dinsdag 6 april 2021 22:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Nick vindt serieus echt alles leuk wat de Stem zegt. Wat een onderdanig gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |