Dit zijn de laatste dagen en er is daar niet veel meer te doenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:43 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ja en Naomideed alles voor de camera
Gelukkig wel slim genoeg om dat zelf uit te makenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:40 schreef odie22 het volgende:
toto is toch veel te intelligent om met dzjill te leven
nu begin ik te twijfelenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig wel slim genoeg om dat zelf uit te maken
Ik zou haar zeer graag in een programma als presentatrice willen zien. Ze kan leren om woorden goed uit te spreken of leren om andere woorden te gebruiken als ze iets niet goed kan uitspreken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:47 schreef odie22 het volgende:
dzjill wil pretensatriese of zoiets worden, ze kan het woord niet eens uitspreken
quote:
normaal zet nick de bolognesesaus al een dag van tevoren op, en laat het dan 24 uur pruttelenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:50 schreef mario390 het volgende:
brasil zitten nog 11, de eten veel spaghetti
daar kann je niks fout maken
ja maar nu hebben ze de andere saus ,niet rote,zondern carbonaraquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
normaal zet nick de bolognesesaus al een dag van tevoren op, en laat het dan 24 uur pruttelen
verwondering is het woord, is toch normaal om even bij stil te staanquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:51 schreef Silves het volgende:
Pffff de 1000ste keer, we weten dat je de finale speelt..genoeg is genoeg, ga nu maar eens aan je toekomst werken, letterlijk ga maar eens werken..
ja mario, wat doen lekkere vrouwen meestal als ze eens 10 minuten "verdwenen" zijn, denk je?quote:
ik heb een deal gemaakt, geluid is uitquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik luister met een half oor, en die is oostindisch
an het vris makenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:56 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
ja mario, wat doen lekkere vrouwen meestal als ze eens 10 minuten "verdwenen" zijn, denk je?
op de beeld is niet mijn moedderquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zo slank zijn als je moeder dat wil toch iedereen
ken je dat lied?
Jij doet me aan een user van BNW denken. Die heeft het ook altijd over zijn 'Miep'.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:52 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
verwondering is het woord, is toch normaal om even bij stil te staan
Doe ik ook als ik iets bereikt heb in m'n leven![]()
dan zeg ik:
Miep, dat heb je weer lekker geregeld![]()
![]()
Nee, niet onder een testament..quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:01 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
was een grapje, humor, snap je dat?
Kan m'n vriend niet zijn want die zit niet op fokquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
J
[..]
Jij doet me aan een user van BNW denken. Die heeft het ook altijd over zijn 'Miep'.
dat is geen grapje, dat is gewoon niet chique..quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:01 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Leuk! Zin om hem donderdag weer te zien.quote:
Iemand met dyslexie zal nooit vlot een auto cue kunnen lezen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:48 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik zou haar zeer graag in een programma als presentatrice willen zien. Ze kan leren om woorden goed uit te spreken of leren om andere woorden te gebruiken als ze iets niet goed kan uitspreken.
Heb je hem wel geaaid vandaag?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:07 schreef mario390 het volgende:
mijn katz is me altijd an het
anschreeuwen
Wat dacht je van al die uitspraken en gespeelde acts, daar zit toch niemand op te wachten, we moeten het al doen met de meilandjes..mss ff op youtube en zo.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Iemand met dyslexie zal nooit vlot een auto cue kunnen lezen.
En hoop dat hij de pot wegspeelt, en alles mag houden..quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een halve aflevering?
Dus die is gewoon niet weg, maar in de white room.
Da’s waarquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Iemand met dyslexie zal nooit vlot een auto cue kunnen lezen.
heb jij foto voor mij van jouw miauw miauw!quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:07 schreef mario390 het volgende:
mijn katz is me altijd an het
anschreeuwen
Hoe dan ook, als hij niet echt weg is, is er sprake van spelvervuiling met de finale zo dichtbij.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:12 schreef Silves het volgende:
[..]
En hoop dat hij de pot wegspeelt, en alles mag houden..
Strelen, wrijven. Wat Michel altijd bij Julie deed maar dan bij je katquote:
Die komt niet meer terug hoor. Testament is net geweest.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe dan ook, als hij niet echt weg is, is er sprake van spelvervuiling met de finale zo dichtbij.
Hmm mijn huis mijn regels..zou toch eens een echte zet zijn van BB de softie van 2021..quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe dan ook, als hij niet echt weg is, is er sprake van spelvervuiling met de finale zo dichtbij.
Of gewoon de herhalingen gaan kijken....denk niet dat we haar op tv zien....denk nog eerder Nick op de Belg.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:13 schreef Fasil het volgende:
[..]
Da’s waar
Hoop toch dat ze in een praatprogramma of zo komt
Jij en humor. Laat me niet lachen. Hoe toepasselijkquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:01 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Wie niks?? die is al jaren een 1 april grap.. die moeder had moeten slikken ipv van te ontvangen...quote:
neen, exit 4e bewonerquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Wie niks?? die is al jaren een 1 april grap.. die moeder had moeten slikken ipv van te ontvangen...
videoquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heb jij foto voor mij van jouw miauw miauw!
Die jongen moet nu gaan beseffen dat het nu een godsgeschenk is ..op tijd de building verlaten, met dit zooitje krijg je toch nooit meer een serieus leven..quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heb jij foto voor mij van jouw miauw miauw!
Winnaar is allang bekend, nooit anders geweest bij RLSquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
Haha, RTL5 doet nog even een oproep om te stemmen op je favoriete bewoner, waaronder #teammichel.
quote:
En er staat nog steeds geen kruis door zijn foto, wat een blamage..quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Zonet nog een reclame op tv om te stemmen over 'wie er na morgenmiddag nog in het huis mag blijven'
Hoi hoiquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:27 schreef greysbones het volgende:
hallootjes allen
lekker in de hottub dus
graag. doe maar via dm als je dat liever hebtquote:
had je gemist vanmiddag Odie..quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
hebben we toch nog een poes gezien in deze BB
Rare timing was het testament, zou dat vervroegd zijn om ons 'gerust te stellen'?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die komt niet meer terug hoor. Testament is net geweest.
ja dat poste ik al tochquote:
Kan toch hetzelfde over jou zeggen hier. Heb echt nog nooit moeten lachen met jouw gemaakte machogedrag. Je denkt echt van jezelf dat je de alfa bent hier, enkel omdat je steeds bevestiging krijgt van steeds dezelfde 3 andere COSers.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij en humor. Laat me niet lachen. Hoe toepasselijk
mijne komt niee buiten,dat kann nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
graag. doe maar via dm als je dat liever hebt
en drinken moet!
regenwasser vinden ze lekkerder. dus als ze buiten komt dan dara bakje vol laten regenen
en anders bakje regen binnen zetten
of zo'n fonteintje die je goedkoop kan aanshaffen
ik heb jou ook gemistquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
had je gemist vanmiddag Odie..
denk je bent er wel bij met HET VERTREK
in natvoer zit ook wel genoeg vocht, maar drinken is echt nodig. voor de nierenquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijne komt niee buiten,dat kann niet
Zullen we het verder maar over BB hebben?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Kan toch hetzelfde over jou zeggen hier. Heb echt nog nooit moeten lachen met jouw gemaakte machogedrag. Je denkt echt van jezelf dat je de alfa bent hier, enkel omdat je steeds bevestiging krijgt van steeds dezelfde 3 andere COSers.
Nuja, dat vind ik stiekem wel grappig, maar dat is mijn soort van humor dan weer![]()
Veel verkeer daar.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijne komt niee buiten,dat kann niet
Echt vriendelijk ben je niet, en humor heb ik bij jou nog niet ontdekt. Utopia 2.0 heeft toch nog een vleugje humor. Jij bent vooral een stoker, en ruziezoekerquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Kan toch hetzelfde over jou zeggen hier. Heb echt nog nooit moeten lachen met jouw gemaakte machogedrag. Je denkt echt van jezelf dat je de alfa bent hier, enkel omdat je steeds bevestiging krijgt van steeds dezelfde 3 andere COSers.
Nuja, dat vind ik stiekem wel grappig, maar dat is mijn soort van humor dan weer![]()
Als jij utopia nooit wil aanspreken op z'n rottige opmerkingen tegenover mezelf, de andere COSers, en de vele scheldwoorden op de BB bewoners, dan doe ik het maar.quote:
Go Gayguyquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Echt vriendelijk ben je niet, en humor heb ik bij jou nog niet ontdekt. Utopia 2.0 heeft toch nog een vleugje humor. Jij bent vooral een stoker, en ruziezoeker
COS= Commentaar op Streamsquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:36 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Als jij utopia nooit wil aanspreken op z'n rottige opmerkingen tegenover mezelf, de andere COSers, en de vele scheldwoorden op de BB bewoners, dan doe ik het maar.
Is trouwens volledig on-topic want gaat over de COS ervaring, en dit is de COS
de drinkt al 10 jaren niks,is de voer metquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
in natvoer zit ook wel genoeg vocht, maar drinken is echt nodig. voor de nieren
doe mee, we maken er een feestje van( alweer, ja alweer)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |