quote:#Vaccinatie
➡️ Half april: 4 mln 💉
👉 meeste 80+ en mensen met hoog medisch risico
➡️ Begin mei: ruim 5 mln 💉
👉 70+
👉 half mei: 60+
➡️ Begin juni: 11 mln 💉
👉 juni: 50+/40+/30+
👉 juni/juli: 20+
➡️ Begin juli: iedereen die wil een 1e prik, 2/3 geheel gevaccineerd
https://t.co/nFVLkcHMAS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
Nope, gratis testen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Moet je die testen nou zelf bekostigen voor die evenementen?
Van NOS live blog. Nog meer bewijs dat rücksichtlos stoppen niet goed is voor de vaccinatiebereidheid.quote:Chaos bij huisartsen na tijdelijke AstraZeneca-stop
De GGD Hollands Midden wordt platgebeld door mensen met vragen over het AstraZeneca-vaccin. Vorige week besloot Nederland het vaccin in elk geval tot en met morgen niet te geven aan mensen jonger dan 60 jaar. Aanleiding voor dat besluit was een aantal meldingen van bloedstollingsproblemen als mogelijke bijwerking van het vaccin. Volgens Omroep West willen mensen weten of ze nu wel of niet moeten komen voor een prik.
"Patiënten zijn door deze tijdelijke stop in de war. Huisartsen krijgen zoveel telefoontjes dat de reguliere zorg onder druk komt", zegt de Landelijke Huisartsenvereniging.
Volgens huisarts Dennis Mook uit Leiden daalt het animo voor een AstraZeneca-prik. Ook leidt het tot logistieke problemen: "Wij hebben een centraal afsprakensysteem waar mensen zelf een afspraak kunnen inplannen en wat moeten wij nu doen? Ik kan niet alle afspraken nakijken op leeftijd."
Oh ik begreep dat het enkel om commerciële tests ging.quote:
Degene(n) die dit soort drieste acties doen en besluiten nemen zonder enige steekhoudende argumenten zouden ter plekke moeten arresteren en aanklagen. Het is echt schandalig dat we straks nog verder van huis zijn en we tot volgend jaar in de corona shit zitten of godbetert voor elk wissewasje een sneltest mogen gaan doenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:06 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Van NOS live blog. Nog meer bewijs dat rücksichtlos stoppen niet goed is voor de vaccinatiebereidheid.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Oh ik begreep dat het enkel om commerciële tests ging.
Viaquote:Aanmelden via de organisatie
U kunt zich aanmelden bij de organisator van het evenement of de activiteit. De organisator weet ook hoe u zich (gratis) kunt laten testen voor het evenement. En hoe u uw testbewijs krijgt.
Wat is nou het probleem? Echt weer zo typisch dat hier dan weer weerstand tegen is..quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:07 schreef spoilert het volgende:
https://afspraak.testenvoortoegang.nl/
De website is er al..![]()
Voor mij is de dichtstbijzijnde testlocatie (als Nijmegenaar) het gelredome. Nu ben ik zelf voor Feyenoord maar kan me voorstellen dat het wat wrang is voor de mensen die naar NEC willenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:07 schreef spoilert het volgende:
https://afspraak.testenvoortoegang.nl/
Tja soms moet je je principes maar even opzij zetten om aan aan een test mee te doen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor mij is de dichtstbijzijnde testlocatie (als Nijmegenaar) het gelredome. Nu ben ik zelf voor Feyenoord maar kan me voorstellen dat het wat wrang is voor de mensen die naar NEC willen
Het probleem is hier echt al zo vaak besproken dat dit toch geen verrassing is?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat is nou het probleem? Echt weer zo typisch dat hier dan weer weerstand tegen is..
Vreemd dat een stad als Nijmegen niet zelf zo'n teststraatje kan inrichten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor mij is de dichtstbijzijnde testlocatie (als Nijmegenaar) het gelredome. Nu ben ik zelf voor Feyenoord maar kan me voorstellen dat het wat wrang is voor de mensen die naar NEC willen
Lekker mobiel vriendelijk ookquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:07 schreef spoilert het volgende:
https://testenvoortoegang.nl/
Volgens mij ligt er vlak naast de waalbrug zo’n XL teststraat, maar dit is weer een andere aanbieder meen ik.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vreemd dat een stad als Nijmegen niet zelf zo'n teststraatje kan inrichten.
Zal ook wel bedoeld zijn als ontmoediging.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Wel echt een faal dat je (in mijn geval) vrij ver moet reizen voor die test.
Meest ideale is gewoon een test die je kunt ophangen in je wc, ff goed mikken en klaar.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Wel echt een faal dat je (in mijn geval) vrij ver moet reizen voor die test.
Ach ach, wat zijn we toch een stel hypocrieten bij elkaar. Over een paar maanden massaal testen om een vliegtuig in te kunnen stappen naar de zon, maar nu is het allemaal ‘walgelijk’..quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het probleem is hier echt al zo vaak besproken dat dit toch geen verrassing is?
Testen voor toegang (en daaropvolgend het vaccinatie paspoort) is een walgelijk iets.
Dat enkel ingezet gaat worden als de cijfers heel hoog zijn en we op weg naar beneden gaan zoals nu, of als de cijfers laag zijn en de weg naar boven is ingezet. Ik hoop van harte dat het nooit nodig gaat zijn maar de weerstand die deze tests oproept is echt belachelijk. Blijf het zeggen: je kunt de reacties precies uittekenen als het straks wél nodig blijkt te zijn en er is niet getest toen het kon.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het probleem is hier echt al zo vaak besproken dat dit toch geen verrassing is?
Testen voor toegang (en daaropvolgend het vaccinatie paspoort) is een walgelijk iets.
Google de adressen maar eens, zijn allemaal commerciële bedrijven, een keer raden wie de rekening van al die testen mag gaan betalen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vreemd dat een stad als Nijmegen niet zelf zo'n teststraatje kan inrichten.
Ach ach, wat een domme comment. Je beschuldigt mij hier van een portie hypocrisie zonder enige grond. Lekker hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ach ach, wat zijn we toch een stel hypocrieten bij elkaar. Over een paar maanden massaal testen om een vliegtuig in te kunnen stappen naar de zon, maar nu is het allemaal ‘walgelijk’..
Zo naïefquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat enkel ingezet gaat worden als de cijfers heel hoog zijn en we op weg naar beneden gaan zoals nu
Ik spreek je totaal niet persoonlijk aanquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach ach, wat een domme comment. Je beschuldigt mij hier van een portie hypocrisie zonder enige grond. Lekker hoor.
Ik noem het walgelijk, jij gebruikt dat woord om je punt te maken. Tja, vergeef het me, maar dan voel ik mij toch een beetje aangesprokenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik spreek je totaal niet persoonlijk aan
quote:Speciale coronatestlocaties voor toegang evenementen, dus niet GGD of thuistest
Mensen die een toegangsbewijs hebben voor een evement waar bezoek wordt toegelaten, moeten zich bij een speciale teststraat laten testen op het coronavirus. Een negatief testbewijs van bijvoorbeeld de GGD-teststraat is niet geldig om toegang te krijgen tot het evenement en de uitslag van een thuistest ook niet.
De testafspraak kan worden gemaakt op de website testenvoortoegang.nl. De test moet binnen 40 uur voor het evenement worden afgenomen. Dit kost geen geld. Een afspraak moet uiterlijk twee weken van tevoren worden gemaakt en de uitslag is er al binnen een uur.
Als de uitslag op de coronatest negatief is, dan komt er via de e-mail een code binnen die in de CoronaCheck-app kan worden gezet. Met die code kunnen mensen toegang krijgen tot een evenement of activiteit.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)natie-ggd-rivm-covid
Dat kan en mag. Ik blijf er bij dat we dit allemaal eens niet zo negatief moeten benaderen. Eindelijk wordt er gekeken naar wat wél kan ipv niet en dan staat men direct weer op de barricade. Komop zeg.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik noem het walgelijk, jij gebruikt dat woord om je punt te maken. Tja, vergeef het me, maar dan voel ik mij toch een beetje aangesproken.
Het is vooral leuk voor die korte tussenperiode (paar maanden?) waarin de vaccinatiecampagne nog niet is afgerond, maar daarna moet het zsm de prullenbak weer in. Met 'normaal' heeft namelijk allemaal niets te maken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat kan en mag. Ik blijf er bij dat we dit allemaal eens niet zo negatief moeten benaderen. Eindelijk wordt er gekeken naar wat wél kan ipv niet en dan staat men direct weer op de barricade. Komop zeg.
quote:
Dan ga ik ervanuit dat er geen EK-wedstrijden plaatsvinden in Nederland.quote:De testafspraak kan worden gemaakt op de website testenvoortoegang.nl. De test moet binnen 40 uur voor het evenement worden afgenomen. Dit kost geen geld. Een afspraak moet uiterlijk twee weken van tevoren worden gemaakt en de uitslag is er al binnen een uur.
Vanaf hier 20 kilometer rijden...quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:19 schreef Houtenbeen het volgende:
niet.
De testafspraak kan worden gemaakt op de website testenvoortoegang.nl. De test moet binnen 40 uur voor het evenement worden afgenomen. Dit kost geen geld. Een afspraak moet uiterlijk twee weken van tevoren worden gemaakt en de uitslag is er al binnen een uur.
Wanneer zijn die?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik ervanuit dat er geen EK-wedstrijden plaatsvinden in Nederland.
13 juni de eerste.quote:
https://www.rijksoverheid(...)lturele-activiteitenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:10 schreef Cynicio het volgende:
Hoop dat ze snel aankondigen welke concerten het gaan zijn. Ik wil best meedoen aan zo'n pilot.
Nooit gedacht dat wij elkaar hier nog eens in zouden vinden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat kan en mag. Ik blijf er bij dat we dit allemaal eens niet zo negatief moeten benaderen. Eindelijk wordt er gekeken naar wat wél kan ipv niet en dan staat men direct weer op de barricade. Komop zeg.
Testen om een uurtje museum of testen om een land binnen te komen. Wat een vergelijking.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ach ach, wat zijn we toch een stel hypocrieten bij elkaar. Over een paar maanden massaal testen om een vliegtuig in te kunnen stappen naar de zon, maar nu is het allemaal ‘walgelijk’..
Moeten ze ook geen energie meer insteken, gewoon dat hele EK naar Engeland, daar kunnen ze tenminste nog enigszins de stadions een beetje vullen in juni.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Daar mikken ze juist op minimaal 20K aan toeschouwers.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Ik vrees het ergste. En dat zint mij echt totaal niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is vooral leuk voor die korte tussenperiode (paar maanden?) waarin de vaccinatiecampagne nog niet is afgerond, maar daarna moet het zsm de prullenbak weer in. Met 'normaal' heeft namelijk allemaal niets te maken.
Klopt, maar ben het eens met jor-diiquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is vooral leuk voor die korte tussenperiode (paar maanden?) waarin de vaccinatiecampagne nog niet is afgerond, maar daarna moet het zsm de prullenbak weer in. Met 'normaal' heeft namelijk allemaal niets te maken.
De vaccinatiecampagne gaat nog wel 6-9 maanden duren denk ik. Tot die tijd is dit een prima tussenoplossing.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap deze conclusie niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Niet meedoen aan deze poppenkast; gewoon alle restricties opheffen. Dit komt als mosterd na de maaltijd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste. En dat zint mij echt totaal niet.
De vraag is voor wat. Een tussenoplossing voor grote evenementen als concerten of ook uitjes en bijvoorbeeld horeca?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De vaccinatiecampagne gaat nog wel 6-9 maanden duren denk ik. Tot die tijd is dit een prima tussenoplossing.
Ik zag het ja, maar daar staan nog geen artiesten bij.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:25 schreef Socios het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)lturele-activiteiten
6-9 maanden, nou ik mag hopen van niet zeg. Dat is zelfs voor Hugo's standaarden wel heel lang.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De vaccinatiecampagne gaat nog wel 6-9 maanden duren denk ik. Tot die tijd is dit een prima tussenoplossing.
Laten testen voordat je het vliegtuig in mag, in het vliegtuig een mondkapje moeten dragen en vervolgens op je bestemming ook continu getest worden voordat je tussen plexiglazen schermen en met mondkapje op op het strand of in het restaurant mag zitten. Niet echt mijn idee van "vakantie".quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
You have a point.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We zitten in een permanente covid situatie, daar kun je kwaad om worden, maar het is niet anders. Het is een interessante discussie imo.quote:Op dinsdag 6 april 2021 07:58 schreef raptorix het volgende:
Blijf je dit debiele zinnetje nou in elk topic herhalen? Je hebt er notabene je eigen topic voor geopend, doe het lekker daar.
Voorlopig alleen evenementen:quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De vraag is voor wat. Een tussenoplossing voor grote evenementen als concerten of ook uitjes en bijvoorbeeld horeca?
quote:Als de pilots lukken kunnen andere evenementen en activiteiten in de cultuur-, sport en recreatiesector misschien ook eerder open. Dat hangt ook af van:
- het aantal besmettingen met corona;
- beschikbare testcapaciteit;
- uitvoerbaarheid in de betreffende sector.
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eh...quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:29 schreef Za het volgende:
[..]
We zitten in een permanente covid situatie, daar kun je kwaad om worden, maar het is niet anders. Het is een interessante discussie imo.
Kan, maar daar kies je dan ook bewust zelf voor. Je wordt nergens toe gedwongen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Laten testen voordat je het vliegtuig in mag, niet n het vliegtuig een mondkapje moeten dragen en vervolgens op je bestemming ook continu getest worden voordat je tussen plexiglazen schermen en met mondkapje op op het strand of in het restaurant mag zitten. Niet echt mijn idee van "vakantie".
Daar ben ik niet helemaal gerust op, vooral niet omdat de testcapaciteit als limiterende factor gezien wordt.quote:
Ik kan het me niet herinnerenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:30 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dit dus.
'Terug naar normaal' moet ook echt normaal zijn. En da's ook wat ons is voorgehouden al die tijd als ik me niet vergis.
Ja ok dat je mijn posts niet goed wil lezen is tot daar aantoe maar er staat toch gewoon en activiteiten in die quote?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
een yogales, squashen, zwemmen, pretpark bezoek vind ik geen evenementen
Ik zou een testverplichting voor die eerste 3 ook wel bezwaarlijk vinden. (Tenzij voor enkele weken). Dan ga je toch een eind richting drang. Dat is gewoon uitsluiting van het openbare leven.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
een yogales, squashen, zwemmen, pretpark bezoek vind ik geen evenementen
Ja en alles kan ook gewoon dicht blijven tot de overheid de cijfertjes laag genoeg vindt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daar ben ik niet helemaal gerust op, vooral niet omdat de testcapaciteit als limiterende factor gezien wordt.
Bovendien kunnen musea en dergelijke sowieso gewoon open zonder dit gedoe.
Daar moet je nu tocht een testbewijs voor hebben https://www.rijksoverheid(...)en-jeugdactiviteitenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou een testverplichting voor die eerste 3 ook wel bezwaarlijk vinden.
Met het hele gezin eerst 40 km heen 40 km terug rijden voor de dichtstbijzijnde pretteststraat voordat je een middagje naar Apenheul mag? Tja...quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou een testverplichting voor die eerste 3 ook wel bezwaarlijk vinden. (Tenzij voor enkele weken). Dan ga je toch een eind richting drang. Dat is gewoon uitsluiting van het openbare leven.
Evenementen en pretparken zijn extraatjes. Ik vind dat anders.
Yep. Nogal vreemd dat dit er tussen staat.quote:
Of niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en alles kan ook gewoon dicht blijven tot de overheid de cijfertjes laag genoeg vindt.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-bij-dwang-a4038529quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou een testverplichting voor die eerste 3 ook wel bezwaarlijk vinden. (Tenzij voor enkele weken). Dan ga je toch een eind richting drang. Dat is gewoon uitsluiting van het openbare leven.
Evenementen en pretparken zijn extraatjes. Ik vind dat anders.
Apenheul. Buiten. Daarvoor testen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met het hele gezin eerst 40 km heen 40 km terug rijden voor de dichtstbijzijnde pretteststraat voordat je een middagje naar Apenheul mag? Tja...
Klopt, ik zit niet te wachten op al die testonzin. Dan worden het komende zomer gewoon dagtripjes waarbij ik niet om de haverklap zo'n wattenstaaf in m'n neus hoef te raggen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan, maar daar kies je dan ook bewust zelf voor. Je wordt nergens toe gedwongen.
Behalve als je daarna nog steeds aan 1,5 meter moet houden en binnen een mondmasker op moet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:37 schreef Celestien het volgende:
Op zich zou het een drempel kunnen zijn... dat je je steeds moet laten testen als je ergens heen wil. Tegelijkertijd: als het tijdelijk is, dan is er overheen te komen. Bovendien: dat testen is vervelend, maar als je vervolgens weer even kunt ervaren hoe het is om (redelijk) gewoon ergens naartoe te kunnen, dan is 't het waarschijnlijk wel waard.
Je moet toch een afweging maken tussen alle belangen...quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-bij-dwang-a4038529
Route naar Helmond en Velsen al in je navigatie geprogrammeerd?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:38 schreef Haags het volgende:
25-apr Topsportwedstrijd Eredivisie: ADO-Fortuna Sittard 1700 Den Haag
Haaaaaaahaaaahahaha
Dit een TOPSPORT noemen![]()
Sorry, offtopic
Ik heb nieuws voor je: afstand houden en mondmaskers gaan er als laatste maatregel af.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Behalve als je daarna nog steeds aan 1,5 meter moet houden en binnen een mondmasker op moet.
Ja, dus met andere woorden: je mag je straks laten testen om ergens binnen te mogen waar je nog steeds niet normaal mag doen. Het is inmiddels terug verlangen naar de zomer van 2020.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: afstand houden en mondmaskers gaan er als laatste maatregel af.
Laten we hopen dat je er naast zit. Mondkapjes zouden sowieso als eerste weer weg moeten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: afstand houden en mondmaskers gaan er als laatste maatregel af.
Nee dit zijn wat expirimenten. Dat is prima. Op grote schaal ben ik daar tegen. Om zowel principiële als ook meer praktische redenen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Daar moet je nu tocht een testbewijs voor hebben https://www.rijksoverheid(...)en-jeugdactiviteiten
Ja maar dat is blijkbaar je eigen keuze.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, dus met andere woorden: je mag je straks laten testen om ergens binnen te mogen waar je nog steeds niet normaal mag doen.
Dat staat daar toch nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, dus met andere woorden: je mag je straks laten testen om ergens binnen te mogen waar je nog steeds niet normaal mag doen. Het is inmiddels terug verlangen naar de zomer van 2020.
Mondkapjes zijn irritant maar juist de 1,5 meter berokkent de samenleving de grootste schade, omdat je zwaar wordt beperkt qua hoeveelheden mensen die je op een locatie kwijt kunt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je er naast zit. Mondkapjes zouden sowieso als eerste weer weg moeten.
Tja.. ik snap je punt maar wat gaan we er tegen doen? Als het bedrijf bepaalt dat het moet heb je je er maar aan te houden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, dus met andere woorden: je mag je straks laten testen om ergens binnen te mogen waar je nog steeds niet normaal mag doen. Het is inmiddels terug verlangen naar de zomer van 2020.
Sensatiekrantquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:41 schreef Noordzijde het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)komst-de-gamechanger
Ja klopt, hopelijk laat het publiek zo'n tent dan lekker links liggen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja.. ik snap je punt maar wat gaan we er tegen doen? Als het bedrijf bepaalt dat het moet heb je je er maar aan te houden.
Is het niet je eigen keuze dan om naar die locaties/events te gaan?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar dat is blijkbaar je eigen keuze.
De overheid bepaalt, niet het bedrijfquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja.. ik snap je punt maar wat gaan we er tegen doen? Als het bedrijf bepaalt dat het moet heb je je er maar aan te houden.
Net als de avondklok.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je er naast zit. Mondkapjes zouden sowieso als eerste weer weg moeten.
Ik meen net toch gelezen te hebben dat de basisregels, ook na zo'n prettest, gewoon geldig blijven.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar dat is blijkbaar je eigen keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |