De vaccinatiecampagne gaat nog wel 6-9 maanden duren denk ik. Tot die tijd is dit een prima tussenoplossing.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is vooral leuk voor die korte tussenperiode (paar maanden?) waarin de vaccinatiecampagne nog niet is afgerond, maar daarna moet het zsm de prullenbak weer in. Met 'normaal' heeft namelijk allemaal niets te maken.
Ik snap deze conclusie niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik ervanuit dat er geen EK-wedstrijden plaatsvinden in Nederland.
Niet meedoen aan deze poppenkast; gewoon alle restricties opheffen. Dit komt als mosterd na de maaltijd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste. En dat zint mij echt totaal niet.
De vraag is voor wat. Een tussenoplossing voor grote evenementen als concerten of ook uitjes en bijvoorbeeld horeca?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De vaccinatiecampagne gaat nog wel 6-9 maanden duren denk ik. Tot die tijd is dit een prima tussenoplossing.
Ik zag het ja, maar daar staan nog geen artiesten bij.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:25 schreef Socios het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)lturele-activiteiten
6-9 maanden, nou ik mag hopen van niet zeg. Dat is zelfs voor Hugo's standaarden wel heel lang.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De vaccinatiecampagne gaat nog wel 6-9 maanden duren denk ik. Tot die tijd is dit een prima tussenoplossing.
Laten testen voordat je het vliegtuig in mag, in het vliegtuig een mondkapje moeten dragen en vervolgens op je bestemming ook continu getest worden voordat je tussen plexiglazen schermen en met mondkapje op op het strand of in het restaurant mag zitten. Niet echt mijn idee van "vakantie".quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ach ach, wat zijn we toch een stel hypocrieten bij elkaar. Over een paar maanden massaal testen om een vliegtuig in te kunnen stappen naar de zon, maar nu is het allemaal ‘walgelijk’..
You have a point.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat kan en mag. Ik blijf er bij dat we dit allemaal eens niet zo negatief moeten benaderen. Eindelijk wordt er gekeken naar wat wél kan ipv niet en dan staat men direct weer op de barricade. Komop zeg.
We zitten in een permanente covid situatie, daar kun je kwaad om worden, maar het is niet anders. Het is een interessante discussie imo.quote:Op dinsdag 6 april 2021 07:58 schreef raptorix het volgende:
Blijf je dit debiele zinnetje nou in elk topic herhalen? Je hebt er notabene je eigen topic voor geopend, doe het lekker daar.
Voorlopig alleen evenementen:quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De vraag is voor wat. Een tussenoplossing voor grote evenementen als concerten of ook uitjes en bijvoorbeeld horeca?
quote:Als de pilots lukken kunnen andere evenementen en activiteiten in de cultuur-, sport en recreatiesector misschien ook eerder open. Dat hangt ook af van:
- het aantal besmettingen met corona;
- beschikbare testcapaciteit;
- uitvoerbaarheid in de betreffende sector.
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is vooral leuk voor die korte tussenperiode (paar maanden?) waarin de vaccinatiecampagne nog niet is afgerond, maar daarna moet het zsm de prullenbak weer in. Met 'normaal' heeft namelijk allemaal niets te maken.
Eh...quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:29 schreef Za het volgende:
[..]
We zitten in een permanente covid situatie, daar kun je kwaad om worden, maar het is niet anders. Het is een interessante discussie imo.
Kan, maar daar kies je dan ook bewust zelf voor. Je wordt nergens toe gedwongen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Laten testen voordat je het vliegtuig in mag, niet n het vliegtuig een mondkapje moeten dragen en vervolgens op je bestemming ook continu getest worden voordat je tussen plexiglazen schermen en met mondkapje op op het strand of in het restaurant mag zitten. Niet echt mijn idee van "vakantie".
Daar ben ik niet helemaal gerust op, vooral niet omdat de testcapaciteit als limiterende factor gezien wordt.quote:
Ik kan het me niet herinnerenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:30 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dit dus.
'Terug naar normaal' moet ook echt normaal zijn. En da's ook wat ons is voorgehouden al die tijd als ik me niet vergis.
Ja ok dat je mijn posts niet goed wil lezen is tot daar aantoe maar er staat toch gewoon en activiteiten in die quote?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
een yogales, squashen, zwemmen, pretpark bezoek vind ik geen evenementen
Ik zou een testverplichting voor die eerste 3 ook wel bezwaarlijk vinden. (Tenzij voor enkele weken). Dan ga je toch een eind richting drang. Dat is gewoon uitsluiting van het openbare leven.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
een yogales, squashen, zwemmen, pretpark bezoek vind ik geen evenementen
Ja en alles kan ook gewoon dicht blijven tot de overheid de cijfertjes laag genoeg vindt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daar ben ik niet helemaal gerust op, vooral niet omdat de testcapaciteit als limiterende factor gezien wordt.
Bovendien kunnen musea en dergelijke sowieso gewoon open zonder dit gedoe.
Daar moet je nu tocht een testbewijs voor hebben https://www.rijksoverheid(...)en-jeugdactiviteitenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou een testverplichting voor die eerste 3 ook wel bezwaarlijk vinden.
Met het hele gezin eerst 40 km heen 40 km terug rijden voor de dichtstbijzijnde pretteststraat voordat je een middagje naar Apenheul mag? Tja...quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou een testverplichting voor die eerste 3 ook wel bezwaarlijk vinden. (Tenzij voor enkele weken). Dan ga je toch een eind richting drang. Dat is gewoon uitsluiting van het openbare leven.
Evenementen en pretparken zijn extraatjes. Ik vind dat anders.
Yep. Nogal vreemd dat dit er tussen staat.quote:
Of niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en alles kan ook gewoon dicht blijven tot de overheid de cijfertjes laag genoeg vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |