Ik zou Hummie wel eens op de streams willen zienquote:Op maandag 5 april 2021 16:16 schreef Ebinas het volgende:
Ja Viola Holt idd.
Mijn hemel.
Zoiets moeten ze er dan ook weer in doen
Of je pakt er alle tokkies en weirdo's tussenuit. Dan kan het nog wel grappig wordenquote:Op maandag 5 april 2021 16:16 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja dat is precies waar ik aan dacht, geen social-media-lui graag!
Volgens mij wel, ik google ffquote:Op maandag 5 april 2021 16:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zou Hummie wel eens op de streams willen zien![]()
als ze nog leeft
Jerrelquote:
Geen probleemquote:Op maandag 5 april 2021 16:21 schreef Sangha het volgende:
Thanx voor het openen, had niet door dat ik de laatste was!
Zo lekker over de top, geen regels verder en actie!quote:Op maandag 5 april 2021 16:21 schreef engine het volgende:
[..]
Of je pakt er alle tokkies en weirdo's tussenuit. Dan kan het nog wel grappig worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan vliegen de Cossen er doorquote:Op maandag 5 april 2021 16:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zo lekker over de top, geen regels verder en actie!
Dat waren nog eens tijden.quote:
Bonnie St Clairquote:Op maandag 5 april 2021 16:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
Ferry was ook zo leuk, en lief tegen "dr Bernard". Kan ff niet op haar naam komen. Die bleek ook humor te hebben en zelfspot. Vond Karin er altijd wat op lijken met die gulle lach.
quote:Op maandag 5 april 2021 16:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nah dat mens was al dood bij de eerste BB
Bonnie had ook wel wat zieligs en kwetsbaars...quote:
Zou leuke streams opleveren, maar nu niet meer.quote:
quote:Op maandag 5 april 2021 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De 1000 is niet te halen helaas, zelfs niet met een Postmarathon
lekker veel gedraaid in mijn autoquote:
Bon Bonniequote:Op maandag 5 april 2021 16:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ferry was ook zo leuk, en lief tegen "dr Bernard". Kan ff niet op haar naam komen. Die bleek ook humor te hebben en zelfspot. Vond Karin er altijd wat op lijken met die gulle lach.
Oh jaaaaaquote:Op maandag 5 april 2021 16:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja eens. Deze vier hebben het best leuk samen als ze iets doen.quote:Op maandag 5 april 2021 16:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou leuke streams opleveren, maar nu niet meer.
Vind eik niet dat ze nu nog enige invloed mogen kunnen hebben.
Uiensoep dacht ikquote:
Ja vooral toen ze daar een keertje optrad stom dronken van de hoest drankquote:Op maandag 5 april 2021 16:25 schreef Sangha het volgende:
[..]
Bonnie had ook wel wat zieligs en kwetsbaars...
Met het segment Roll the Clips bitch. Krijgen de bewoners stukjes te zien van interviews van de oudbewonersquote:
Jill kookt niet, ze roert uien rond en is meer bezig met Egotrippen , nog 3 dagen hé? Belangrijkste opmerking gisteravond ving ik op hoeveel er op haar bankrekening zou staan als ze weer thuis was...quote:Op maandag 5 april 2021 16:27 schreef Tourniquet het volgende:
"Koken met Jill"
Moet de eerste keer zijn denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 5 april 2021 16:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
In tegenstelling tot Nick kon Naomi er wel om lachen .....![]()
![]()
Naomi over Jill haar geheimpje - 4 april 2021.Nick lacht enkel om zijn eigen grappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 april 2021 16:29 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja vooral toen ze daar een keertje optrad stom dronken van de hoest drank![]()
![]()
![]()
quote:
Nee dat kan niet.quote:Op maandag 5 april 2021 16:33 schreef Rednass het volgende:
Kunnen we niet morgen al de finale krijgen?
Het wordt vooral bouillon met een vleugje ui heb ik het idee.quote:Op maandag 5 april 2021 16:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb niet zoveel vertrouwen in die soep als ik de hoeveelheid water zie
quote:Op maandag 5 april 2021 16:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het wordt vooral bouillon met een vleugje ui heb ik het idee.
Heb ook zo dubbel gevoel bij Jill.......soms denk ik ze is best wel lief en leuk, en dan in ene heb ik het idee dat ze daar de meest geraffineerde is daar door een handeling.quote:Op maandag 5 april 2021 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jill kookt niet, ze roert uien rond en is meer bezig met Egotrippen , nog 3 dagen hé? Belangrijkste opmerking gisteravond ving ik op hoeveel er op haar bankrekening zou staan als ze weer thuis was...
Zover voor Lieve Jillie
oevalquote:Op maandag 5 april 2021 16:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gaan ze ook nog rood wit blauw sweater fodo doen
of was dit toeval?
ja ok maar neem aan dat hij ook wel weet dat ze niet kan koken hahaquote:
is een van de huisregels van deze week. allemaal 1 gang maken van het gerecht, dus eentje voorgerecht, eentje hoofdgerecht en eentje nagerecht en nr 4 moet de tafel dekken, en dan elke avond wisselen van gerecht.quote:
Ja, maar weet nog wel als Michel zich er mee bemoeide dat hij boze blikken kreeg.quote:Op maandag 5 april 2021 16:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok maar neem aan dat hij ook wel weet dat ze niet kan koken haha
Okee,ik maak uiensoep dan heel anders.quote:
Jij mag niet meer raden.quote:
Iedereen hoorquote:Op maandag 5 april 2021 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee,ik maak uiensoep dan heel anders.
maak geen uiensoep lust ik niequote:Op maandag 5 april 2021 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee,ik maak uiensoep dan heel anders.
Zal voor de binding zijn.. maar dan mag het wel een dag kokenquote:Op maandag 5 april 2021 16:42 schreef engine het volgende:
[..]
Iedereen hoordit is water met een beetje ui en schijnbaar een aardappel.
dan moeten ze liggen hahaquote:Op maandag 5 april 2021 16:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gaan ze ook nog rood wit blauw sweater fodo doen
of was dit toeval?
Haske makkelijk makenquote:Op maandag 5 april 2021 16:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik wel maar zou echt niet weten hoe te maken
Voor het binden ja, als alternatief voor bloem (wat normaal in een klassieke Franse uiensoep gaat).quote:Op maandag 5 april 2021 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal voor de binding zijn.. maar dan mag het wel een dag koken
Dit is de klassieke:quote:Op maandag 5 april 2021 16:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik wel maar zou echt niet weten hoe te maken
ze gaat toch niet al die kiwis doen he, is al voor een weeshuisquote:Op maandag 5 april 2021 16:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
liese maakt/snijd fruitjes
.. verse fruitsalade
verveeld een bak kiwi open maakt
gehakselde aardbeitjes in de schal
en nog iets
.. Paas fruit salade
Die uien moeten ook in ringen gesneden worden. Niet in stukken duurt eeuwen zo voordat het smaak af geeft.quote:Op maandag 5 april 2021 16:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Voor het binden ja, als alternatief voor bloem (wat normaal in een klassieke Franse uiensoep gaat).
In dit recept wordt ook aardappel gebruikt:
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R497758/uiensoep
[..]
Dit is de klassieke:
https://www.uiensoep.nl/franse-klassieke-uiensoep/
Jill is ook soep aan het maken voor 12 personen. Lekker alles wegflikkeren straks.quote:Op maandag 5 april 2021 16:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze gaat toch niet al die kiwis doen he, is al voor een weeshuis
Staan ook nog druiven en blauwe bessen.quote:Op maandag 5 april 2021 16:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die zijn niet goed hoor ook nog appelquote:Op maandag 5 april 2021 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staan ook nog druiven en blauwe bessen.
die smoel heeft er geen zin anquote:Op maandag 5 april 2021 16:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze kunnen nu wel allemaal een eigen plee pakken. Dat scheeltquote:Op maandag 5 april 2021 16:50 schreef greysbones het volgende:
En dan vanavond met z’n alle op het toilet
nou idd kunnen zeker niet voor minder maken ofzoquote:Op maandag 5 april 2021 16:49 schreef engine het volgende:
[..]
Jill is ook soep aan het maken voor 12 personen. Lekker alles wegflikkeren straks.
quote:Op maandag 5 april 2021 16:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ze kunnen nu wel allemaal een eigen plee pakken. Dat scheelt
Hij moet af zijn voor dat hij het pand verlaat.quote:Op maandag 5 april 2021 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel weer bezig met z'n monument voor Julie : de puzzel.
Heeft ie nog anderhalve dag.quote:Op maandag 5 april 2021 16:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij moet af zijn voor dat hij het pand verlaat.
Ze moeten het doen met wat ze krijgen van BB. Er valt niks te bestellen.quote:Op maandag 5 april 2021 16:52 schreef zodeju het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom er nooit blik/pot/zak bestelt is voor soepen.....Zit best lekker soep tussen en zo makkelijk voor plotselingen trek. Vooral omdat de groep zo klein is.
Dan mag hij wel opschieten voor morgenquote:Op maandag 5 april 2021 16:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij moet af zijn voor dat hij het pand verlaat.
Dat ben ik ook aan het doenquote:Op maandag 5 april 2021 16:52 schreef Rednass het volgende:
Naar dieren kijken is nog interessanter dan dit.
Ja met schilquote:Op maandag 5 april 2021 16:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die zijn niet goed hoor ook nog appel
grapje? Morgen lekker laten vertrekken.quote:Op maandag 5 april 2021 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan mag hij wel opschieten voor morgen
Grapje
plotselingenTrek.. prachtige Nik Namequote:Op maandag 5 april 2021 16:52 schreef zodeju het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom er nooit blik/pot/zak bestelt is voor soepen.....Zit best lekker soep tussen en zo makkelijk voor plotselingen trek. Vooral omdat de groep zo klein is.
Zo slim is ie niet. Alles gesorteerd en nog duurt het fucking lang.quote:Op maandag 5 april 2021 16:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
die paar stukjes leg je er toch in een paar uur nog ff in
quote:Op maandag 5 april 2021 16:57 schreef engine het volgende:
Michel voelt aan dat hij morgen moet vertrekken en schakelt extra troepen in om de puzzel toch af te krijgen
Niet als je ook kan liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn wel even gebakken. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 5 april 2021 16:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat ik las moesten die uien ook gebakken worden dit word niet te vreten
Ik zit echt met verbazing te kijken.quote:Op maandag 5 april 2021 16:59 schreef engine het volgende:
wtf uiensoep staafmixeren....ik zal het wel altijd verkeerd doen
quote:Op maandag 5 april 2021 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi en PatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt behoorlijk op dit AH recept, daar gaat ook de staafmixer door:quote:Op maandag 5 april 2021 16:59 schreef engine het volgende:
wtf uiensoep staafmixeren....ik zal het wel altijd verkeerd doen
Ben benieuwd of het ze smaakt straksquote:Op maandag 5 april 2021 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit echt met verbazing te kijken.
Nee hij heeft ze rauw in de pan gedaan wat ik zagquote:Op maandag 5 april 2021 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn wel even gebakken. Dat dan weer wel.
quote:Op maandag 5 april 2021 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi en Patje"Naajomie wordt niet herkend in Nederland."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn blijkbaar opdrachten uit deze Facebookgroep:
https://www.facebook.com/groups/2997830063822447
"Foute Big Brother vrienden"![]()
Jill heeft ui gebakken voordat er water bij kwam. Of bedoel je iets anders?quote:Op maandag 5 april 2021 17:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee hij heeft ze rauw in de pan gedaan wat ik zag
Nouja als het smaakt maakt het niks uit. Ik ken het zo gewoon helemaal niet. Maar ben ook niet echt met recepten bezig als ik soep maak.quote:Op maandag 5 april 2021 17:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het lijkt behoorlijk op dit AH recept, daar gaat ook de staafmixer door:
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R497758/uiensoep
Maargoed, het is toch al geen klassieke Franse meer, dus wat maakt het uit. Er komt nog wel gebakken ui op als garnituur.
Nou zit hele tijd te kijken maar ik heb niet gezien dat ze gebakken zijnquote:Op maandag 5 april 2021 17:04 schreef engine het volgende:
[..]
Jill heeft ui gebakken voordat er water bij kwam. Of bedoel je iets anders?
quote:Op maandag 5 april 2021 17:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Naajomie wordt niet herkend in Nederland."![]()
"Foute Big Brother vrienden"
[ afbeelding ]
Ik bedoel onderstaande...dat is toch bakken?quote:Op maandag 5 april 2021 17:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou zit hele tijd te kijken maar ik heb niet gezien dat ze gebakken zijn
Nou zit hele tijd te kijken maar ik heb niet gezien dat ze gebakken zijnquote:Op maandag 5 april 2021 17:04 schreef engine het volgende:
[..]
Jill heeft ui gebakken voordat er water bij kwam. Of bedoel je iets anders?
Ja zag het had teruggespoeld,sorryquote:Op maandag 5 april 2021 17:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik bedoel onderstaande...dat is toch bakken?
[ afbeelding ]
Niemand weet dus wie zij is... https://www.facebook.com/100028933820766/videos/559621318345657/quote:Op maandag 5 april 2021 17:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Naajomie wordt niet herkend in Nederland."![]()
"Foute Big Brother vrienden"
[ afbeelding ]
wat bedoel je precies?quote:Op maandag 5 april 2021 17:09 schreef mario390 het volgende:
als nick echt koken kann moet hij
sowiezo de soep kosten of het wat kann
ik zou haar misschien ook wel niet herkennen met zo'n groot mondkapje opquote:Op maandag 5 april 2021 17:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niemand weet dus wie zij is... https://www.facebook.com/100028933820766/videos/559621318345657/
Vraag er maar niet naarquote:
Maakt niet uit hoor. Wist gewoon niet zeker of we hetzelfde bedoeldequote:Op maandag 5 april 2021 17:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou zit hele tijd te kijken maar ik heb niet gezien dat ze gebakken zijn
[..]
Ja zag het had teruggespoeld,sorry
Ik wel ik heb dezelfde jasquote:Op maandag 5 april 2021 17:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou haar misschien ook wel niet herkennen met zo'n groot mondkapje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |