quote:Op maandag 5 april 2021 16:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh![]()
Zo zie je maar.
Als ik iets zou moeten nemen nam ik het koffiezetapparaat
Oh gut hoe heette ze nu ook al weer.quote:Op maandag 5 april 2021 16:11 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja precies, ik zou dat zeker nog wel een kans geven. Even afhankelijk van welke VIPS natuurlijk.
Bij Expeditie doen toch ook enkel semi BN'ers en BV(lamingen) mee.quote:Op maandag 5 april 2021 16:11 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja precies, ik zou dat zeker nog wel een kans geven. Even afhankelijk van welke VIPS natuurlijk.
Ik heb nog een kommetje uit Utopia 1.quote:Op maandag 5 april 2021 16:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmid Cos
ah gespuis wee naar huis ..
lkkr kuisen met zn allen en muziek
. sjah de meuk van het huis ..@:Ebinas,, ze zouden wat items kunnen veilen
of verkopen..opbrengst naar een goed doel
. items van een rls blijven toch wel leuk om in bezit te hebben
voor sommige mensons
Ik nietquote:Op maandag 5 april 2021 16:11 schreef Sangha het volgende:
[..]
Wat een super idee, inderdaad.quote:Op maandag 5 april 2021 16:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmid Cos
voor sommige mensons
Tot nu toe is dat altijd zo gegaan. Dus zo gek is dat niet.quote:Op maandag 5 april 2021 16:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze gaan voor ieder seizoen een nieuwe locatie bouwen. Het wordt steeds gekker.
Dat zou idd een goed idee zijnquote:Op maandag 5 april 2021 16:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmid Cos
voor sommige mensons
die heb ik al gereserveerdquote:Op maandag 5 april 2021 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vind de tuinstoelen/banken leuk.. maar zitten natuurlijk doorligplekken van Nick in
Such is life-Rank 1.quote:
Ja maar vind deze bb wel het andere uiterstequote:Op maandag 5 april 2021 16:12 schreef zodeju het volgende:
Toch als ik het zo bekijk nu ze aan het schoonmaken zijn, dat het op het oog best netjes gehouden wordt.....als je wel eerdere of andere RLS kijkt. Zoals Uto waren het toch grotere smeerpijpen......Het aanrecht ziet er altijd redelijk netjes uit.
Viola Holtquote:Op maandag 5 april 2021 16:12 schreef Ebinas het volgende:
OH
[..]
Oh gut hoe heette ze nu ook al weer.
jemig......een vrouw blond, gezet......
wat een portret
Dat is alles waar je op kan zitten en liggen.quote:Op maandag 5 april 2021 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vind de tuinstoelen/banken leuk.. maar zitten natuurlijk doorligplekken van Nick in
Wie zegt dat het schroothoop op gaat?quote:Op maandag 5 april 2021 16:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En het huis is op sommige punten best gammel, maar wellicht valt het gemakkelijk te repararen.
Wat er ook mee gebeurt het is best jammer dat zo'n ruimte met alle voorzieningen misschien wel gewoon voor een groot gedeelte de schroothoop opgaat.
Misschien hebben ze er nog een mooi doel mee.
Viola holtquote:Op maandag 5 april 2021 16:12 schreef Ebinas het volgende:
OH
[..]
Oh gut hoe heette ze nu ook al weer.
jemig......een vrouw blond, gezet......
wat een portret
quote:
Joh ze hebben al geen geld om meer dan pennen en verf aan te schaffen voor de opdrachten.quote:Op maandag 5 april 2021 16:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tot nu toe is dat altijd zo gegaan. Dus zo gek is dat niet.
Ja zo'n vips of BN-ers concept is wel hip tegenwoordig ja!quote:Op maandag 5 april 2021 16:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bij Expeditie doen toch ook enkel semi BN'ers en BV(lamingen) mee.
Zoals het hoort dusquote:Op maandag 5 april 2021 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar vind deze bb wel het andere uiterste
Ze stofzuigen elke dag en dweilen bijna elke dag.. badkamer wordt bijna elke dag schoongemaakt
Tis wel heeel vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |